MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Niespodzianka od Inteligo https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=43&t=25535 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | kamilus [ 29 cze 2007, 17:54 ] |
Tytuł: | Niespodzianka od Inteligo |
Nie wiem ilu osób może dotyczyć ten problem, ale... Od dzisiaj inteligo blokuje karty, z których opłacane było więcej niż jedno konto finala. Fakt, że rozsyłają nowe nie pociesza z racji tego, iż zbliża się koniec miesiąca czyli czas wniesienia opłat za kolejny miesiąc. I od razu czuć, że to PKO... Baba jeszcze na mnie z mordą czemu ja śmiem mieć pytania kto zgłosił "możliwość skopiowania karty" - to są ponoć informacje poufne, których ja nie mogę posiąść. Od teraz całą gotówkę będę przelewać na mbank. Taka uprzejma obsługa w inteligo to śmiech na sali. Dbanie o klienta.... Ta jasne... Skąd moja pewność, że chodzi o Finala. Z tej karty korzystałem tylko do tego opłacając konta kilku osobom. W podobnej sytuacji znajdą się więc pewnie i Kris, i Katsu... |
Autor: | Krzysiek2099 [ 29 cze 2007, 18:11 ] |
Tytuł: | |
nie rozumiem tylko dlaczego blokują. Co im do tego ile kont kartą opłacałem? |
Autor: | kamilus [ 29 cze 2007, 18:23 ] |
Tytuł: | |
Znaczy się to chyba chodzi o to, że zachodzi podejrzenie, iż ktoś spisał sobie dane Twojej karty, bo jest opłacane więcej niż jedno konto (to SE zgłaszało PRAWDOPODOBNIE do banków). Tylko do tego używałem karty. Dlatego wolę ostrzec żebyś nie miał siupryzy z kartą jak wyjedziesz do pracy. |
Autor: | Krzysiek2099 [ 29 cze 2007, 18:59 ] |
Tytuł: | |
Wypłacam kasę i zostawiam gole konto |
Autor: | kamilus [ 29 cze 2007, 19:10 ] |
Tytuł: | |
Nie panikuj - może Cię to nie obejmie. Do mnie zadzwoniła BABA i to powiedziała. Uparłem się i powiedziałem, że mają odblokować. |
Autor: | Lothlorien [ 29 cze 2007, 20:21 ] |
Tytuł: | |
Ja mam tylko 1 konto, ale nie przysłali mi jeszcze nowej karty, a mam do 07/2007 :/ |
Autor: | Sidagel [ 29 cze 2007, 20:22 ] |
Tytuł: | |
Dobrze, że operacje bezgotówkowe robie tylko na mBanku:) |
Autor: | egoist [ 2 lip 2007, 12:31 ] |
Tytuł: | |
no i zablokowali mi kur@#$ dzwonie do nich |
Autor: | kamilus [ 2 lip 2007, 12:40 ] |
Tytuł: | |
A ja dostałem nauczkę. Już nikomu kurwa nie pomogę z noobów. Fujin nie zmienił danych mojej karty i dostał sobie prezencik... Jeśli nie spłaci w ciągu 3 dni to mimo, że to groszowe sprawy - będzie notowany w aktach sądowych. |
Autor: | katsu [ 2 lip 2007, 12:43 ] |
Tytuł: | |
Zablokowali mi karte, a najlepsze jest to ze z przyczyn technicznych nie moga teraz jej odblokowac i kaza dzwonic pozniej!!! nie wytrzymam!!! |
Autor: | coldee1 [ 2 lip 2007, 13:24 ] |
Tytuł: | |
dobrze ze nie place z Iteligo karty juz lol |
Autor: | Qraczek [ 2 lip 2007, 13:26 ] |
Tytuł: | |
Normalnie to powinniscie byc zadowoleni z faktu, ze bank dba o bezpieczenstwo Waszej karty. Tyle ze fakt, 1 telefon do nich pozniej powinien wystarczyc Oczywiscie gdyby ktos Wam dane podpieprzyl i oplacil nimi konto to wtedy mielibyscie pretensje o to, ze Bank nie dba o bezpieczenstwo |
Autor: | kamilus [ 2 lip 2007, 13:45 ] |
Tytuł: | |
Tu raczej chodzi o fakt, że nie można uzyskać informacji kto zgłosił nieprawidłowości (tak to można mieć pewność, że wszystko ok) i podejście obsługi banku ("pierdol się i tak ci nic nie powiemy, ciesz się, że możesz mieć u nas swoje pieniądze")... Jeśli płacę ileś tam groszy za konto miesięcznie to jak chcę wykonać jakąś podstawową usługę to chcę mieć taką możliwość. Wyobraź sobie zdziwienie czyjeś na stacji benzynowej. Paliwa zalane za 300zł daje kartę, a ta zablokowana. I co w tym momencie zrobić? Mój pierwszy post miał ostrzec, że blokują karty i trzeba się na to przygotować - żeby właśnie takich niespodzianek uniknąć. Innym absurdem jest to, że w Polsce czeka się 2-3 tygodnie na świeżą VISĘ... |
Autor: | Qraczek [ 2 lip 2007, 13:49 ] |
Tytuł: | |
Czy w opisie obciazenia karty sa jakies indywidualne dane ? Tzn. czy obciazenie Twoje wlasciwie i czyjes, czyms sie w opisie roznia ? |
Autor: | kamilus [ 2 lip 2007, 14:00 ] |
Tytuł: | |
Niczym się nie różnią Po prostu dwie operacje pod rząd. Tu chodzi o to, że SE masowo zgłosiło problem do polskich banków (polskie realia są takie, że nie każdy ma konto/kartę którą można płacić w sieci). Inteligo do niektórych ludzi zadzwoniło, że karta już jest od kilku godzin zablokowana, a do innych nie. Wszystko pięknie. Ale gdyby mi powiedzieli wprost, że SE zgłosiło taki problem to wiem, że opłacałem konto swoje i swojej dziewczyny więc mogę śmiało odblokowywać. Moja karta i mam prawo wiedzieć kto zgłasza problem prawda? Skąd mam wiedzieć czy przypadkiem ktoś rzeczywiście nie zakosił mi numeru i nie wykorzystuje jej do opłacania sobie pornosów. Jedyna informacja od inteligo to "zagraniczny konrahent"... Trochę mało to mówi. Na moje pytanie "Czy mogę wiedzieć jaki kontrahent to może to po prostu fałszywy alarm?" uzyskałem odpowiedź "To poufne informacje i co to pana obchodzi. Nowa karta zostanie wysłana w ciągu kilku dni". Ja działanie polegające na zablokowaniu karty gdy zachodzi podejrzenie kradzieży uważam za jak najbardziej pro. Jednak już samo zachowanie obsługi nie było pro. A tym bardziej wkurzyć mogły się osoby niepoinformowane, które z karty korzystają nie tylko do opłacania finala i w hipotetycznej sytuacji mogło być bardzo niezręcznie. Co ma zrobić człowiek, który ma zapłacić za paliwo, śpieszy mu się, a tu nagle karta zablokowana... |
Autor: | egoist [ 2 lip 2007, 14:06 ] |
Tytuł: | |
zadzwonilem, odblokowali. luz |
Autor: | Qraczek [ 2 lip 2007, 14:09 ] |
Tytuł: | |
Rozmowy sa nagrywane i trzymane przez jakis czas - w kazdym jak sadze banku. Jesli ktos sie zachowal w tak dalece nieprofesjonalny sposob to rob scene w banku. w KAZDYM normalnym banku, za takie odezwanie sie do klienta jest porzadny wpierdol. I zeby byla jasnosc - o ile zachowanie obslugi w tym przypadku jest naganne (jesli zdarzylo sie tak jak piszesz), o tyle zachowanie banku jest jak najbardziej ok - czyli na wszelki wypadek blokowac do wyjasnienia. |
Autor: | lolo99 [ 2 lip 2007, 15:15 ] |
Tytuł: | |
Ja opłacam jedno konto w FF a też mi rachunek zablokowali. Rano dzwoniłem i były jakieś wałki, nie mogli mi go odblokować. Przed chwilą spróbowałem jeszcze raz i sprawa została załatwiona bez problemu. |
Autor: | seehj [ 2 lip 2007, 17:30 ] |
Tytuł: | |
Mi tez zblokowali za oplacanie jednego konta:-? dobrze ze mam dostep do inych kart |
Autor: | Qurama [ 2 lip 2007, 17:54 ] |
Tytuł: | |
A ja nie miałem żadnych problemów |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |