mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
***

Posty: 540
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 14 sie 2007, 10:15 
Cytuj  
Obrazek

The August version update will bring revisions to the use of two-handed weapons, as well as a number of modifications to several jobs.
In this edition of Topics, we would like to elaborate on the changes that will be made to the two-handed weapon system. Job changes will be described in length in a future Topics article.

Two-handed weapons

Up until now, there have been instances in which the attack frequency and speed generated by dual wielding would greatly surpass those of two-handed weapons. We have since examined this issue from every conceivable angle, and as a result have decided to reconsider the frequency and delay calculation methods for two-handed weapons.

This month's version update will see the introduction of a new type of gear called "grips," which players can equip in their offhand weapon slot when using a two-handed weapon. We are also planning to apply changes to associated weapon skills as well.

Attacking with two-handed weapons


The new modifications will be set up so that a character's attribute scores will enhance attack benefits to a greater extent when wielding a two-handed weapon than when using a single-handed weapon. Further, when attacking high-level opponents or enemies with high defense, two-handed weapons will deal more damage than they have in the past.

A word on grips


While not designed to bring about radical improvements, grips are a new lineup of items which can be used in tandem with two-handed weapons as a means of wielding them more effectively. They accomplish this by enhancing a weapon's benefits while compensating for shortcomings. Grips will not be limited to offensive weapons, as some will be tailored to mages and their indispensable staves.
Different grips will allow players to adapt to specific situations depending on the type of two-handed weapon they are using, as well as the type of enemy they are fighting. Players should be advised, however, that changing grips mid-combat will result in a loss of TP. Therefore, no grip's benefits will be restricted to the execution of weapon skills.

Obrazek

Rethinking weapon skills

The majority of two-handed weapon skills already stand to see a vast improvement based on the changes described above. However, we will also be retooling the characteristics of several particular weapon skills in order to enhance their usability.


_________________
Draconi Hume BRD75 COR75 MNK55 BLM42 WHM37 WAR25 THF15 BST15 NIN20 RNG45
77 Merit Points
Boneworking 100+2, Leather 60,Cloth 50, Goldsmithing 18, Alchemy 60

*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 14 sie 2007, 10:18 
Cytuj  
Jo no - dajcie DRKom jeszcze Black Belta....;(


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80

****

Posty: 1818
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 14 sie 2007, 10:27 
Cytuj  
Dajcie gripa co daje utsusemi jeszcze możę >.>


_________________
Warframe,
Planetside 2: Vanu
Final Fantasy XIV: Bogusz Skyserpent [Moogle]

*****

Posty: 2904
Dołączył(a): 19.09.2005
Offline
PostNapisane: 14 sie 2007, 10:30 
Cytuj  
Cytuj:
Further, when attacking high-level opponents or enemies with high defense, two-handed weapons will deal more damage than they have in the past.


powinniśmy się tylko cieszyć. z punktu widzenia tanka mocniejsze TA nigdy nie zaszkodzi ;)


_________________
Obrazek

****

Posty: 1818
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 14 sie 2007, 10:31 
Cytuj  
I mocnejsze zwykłe ciosy przez co będzie trzeba wiecej TA ^^:


_________________
Warframe,
Planetside 2: Vanu
Final Fantasy XIV: Bogusz Skyserpent [Moogle]

*****

Posty: 2904
Dołączył(a): 19.09.2005
Offline
PostNapisane: 14 sie 2007, 10:33 
Cytuj  
Kyuubi napisał(a):
I mocnejsze zwykłe ciosy przez co będzie trzeba wiecej TA ^^:


ja bym się tym za bardzo nie martwił. widziałeś naszych SAMów, albo DRKó bijących Tiamata full time ;)


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2291
Dołączył(a): 30.01.2005
Offline
PostNapisane: 14 sie 2007, 10:40 
Cytuj  
3% LOL, ale poprawa, conajmniej 10% powinno byc :roll:

Ale ten motyw z wiekszym dmgiem na mocniejszych mobach mi sie podoba.


_________________
Hana wa Sakuragi,
Hito wa Watashi...


Obrazek

*****

Posty: 2904
Dołączył(a): 19.09.2005
Offline
PostNapisane: 14 sie 2007, 10:52 
Cytuj  
może im wyższy level itema, tym większy będzie bonus. na lavelu lv.75 itema będzie -50% ;)


_________________
Obrazek

*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 14 sie 2007, 10:56 
Cytuj  
Już widzę te walki o szpulki.

Albo - "Szpulko-master popnął! Full attack!" ZOMG!


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80

*****

Posty: 2904
Dołączył(a): 19.09.2005
Offline
PostNapisane: 14 sie 2007, 11:05 
Cytuj  
to będzie 1% drop z Leaping Lizzy.


_________________
Obrazek

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 14 sie 2007, 11:09 
Cytuj  
Huckster napisał(a):
Już widzę te walki o szpulki.

Albo - "Szpulko-master popnął! Full attack!" ZOMG!


Na bank tak będzie :D A Gal sie potnie bo w dynamis dojdzie relic grip do zrobienia :P


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

****

Posty: 1842
Dołączył(a): 26.11.2003
Offline
PostNapisane: 14 sie 2007, 11:24 
Cytuj  
Ja tam się zastanawiam jakie będą atrybuty do gripów dla magów np.

Refresh, SMN magic +10, ACC +10, ATT +20,
Enhances Avatar ACC, +50% avatar bloodpact DMG

Do tego biore sushi, refresh i nie muszę restować ;)


_________________
Obrazek

*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 14 sie 2007, 11:27 
Cytuj  
zet napisał(a):
Ja tam się zastanawiam jakie będą atrybuty do gripów dla magów np.

Refresh, SMN magic +10, ACC +10, ATT +20,
Enhances Avatar ACC, +50% avatar bloodpact DMG

Do tego biore sushi, refresh i nie muszę restować ;)


Zet - 4 lata już grasz w finala i nie wiesz, że najlepsza rzecz na jaką możesz liczyć to (jedna z tych rzeczy):
- Wind Resistance+10
- MP+2%
- Enhances "Resist Curse"
- Enchantment: MND+3

:)


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80

****

Posty: 1842
Dołączył(a): 26.11.2003
Offline
PostNapisane: 14 sie 2007, 11:33 
Cytuj  
Taaa... wiem, ale pomarzyć można - nie?

:]


_________________
Obrazek

*****

Posty: 2438
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 14 sie 2007, 11:38 
Cytuj  
hehehehe wiedzialem kiedy przejsc na ciemna strone :)


JEszcze walna jakies zajebiste add effecty na WS z Kosy zaloze sie :D



a Grip dla builda ktory robie czyli "SpeeDrk" (nazwa wymyslona przezemnie :P ) jest idealny.


_________________
Obrazek

Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1996
Dołączył(a): 26.04.2003
Offline
PostNapisane: 14 sie 2007, 16:56 
Cytuj  
Wypas :) Niby nic ale powinno pomóc :)


_________________
With a solar knife I split the sky
And walk right in between
To search the answers to every "why?"
Where I have seen the unseen.

FFXI Retired

****

Posty: 1034
Dołączył(a): 20.09.2004
Offline
PostNapisane: 16 sie 2007, 23:44 
Cytuj  
Rozumiem ze taka bron jak Hand-to-Hand nie kwalifikuje sie na szpulke co?? ; ;


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.