MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

BLM endgame jazda...
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=43&t=28174
Strona 1 z 2

Autor:  kamilus [ 18 sty 2008, 16:16 ]
Tytuł:  BLM endgame jazda...

Co w pierwszej kolejności zupgradować?
Wizard Coat czy Wizard Petasos.

Na gody i endgame mobki całkowicie olać int equip i skupić się na elemental+ ?
Jak ma się magic accuracy do elemental skill?

Autor:  Slayerek [ 18 sty 2008, 20:25 ]
Tytuł: 

Wizard Petasos - bo to najlepszy item jaki można zupgradeować a okazja do następnego może się nigdy nie zdarzyć

int, elemental i magic acc najszybciej i najprościej sprawdzić solując maridy jako BLM/RDM, powinno się dążyć do tego żeby zabijać regularnie 1 (każdego) marida bez restowania bindując i gravitując go, wtedy się będzie super wypasionym endgameowym czarnuchem (mi brakuje do tego spooooooro wszystkiego)

gody i inne twarde mobki mają czasem takie fochy które omijają wszelkie atrybuty czarnucha i nigdy się nie będzie wiedzieć czy to wina sprzętu, int, acc, pogody, odległości, kierunku, emotki czy jakiegoś randoma, poza tym budują resisty na dmg więc zupełnie można być superwypasionym i mieć wszystkiego po milion a byle jaki blm co dingnął ledwo 75 może przebić dmg o 500% każdego innego

Autor:  kamilus [ 30 sty 2008, 06:28 ]
Tytuł: 

Jak efektywnie solować?
Dzisiaj powiedzmy, iż cierpiałem na bezsenność, a z bólem zęba ciężko robić coś innego niż pograć...
Postanowiłem posolować po raz pierwszy na puddingach. Z obecnym equipem powinno iść sympatycznie. No cóż - nie szło. Raz padłem.

Czy da się w ogóle w miarę efektywnie solować blmem czy też 3k xp/h to norma w solo? Trochę mnie to dobiło. Fakt, że kamp był dosyć oblegany, ale puddingów zazwyczaj dla mnie starczało.
Od czego zależy długość przylgnięcia gravity? Wchodziło zawsze - natomiast czasami trzymało bardzo krótko. Jakieś złote rady na podwyższenie wydajności? Po za oddaniem konta w lepsze ręce :P

Czemu solo? Nie mam czasami ochoty na party, czekanie kilka godzin, a z drugiej strony słyszałem, że jest to dobry trening.

P.S. Jeśli chodzi o equip to mam prawie maksymalnie spimpowany mp regain equip, do tego AF2 body, buty i legsy, genies, iq tiara i af1 do grava i sleepa, sorc ring, tamas, moldavite, abyssal. Teoretycznie powinienem śmigać wesoły, a w praktyce ciągle braknie mi tego mp (nie starcza nawet na dwa mobki pod rząd). Może powinienem dokupić dark torque i nosić af1 spodnie do aspira? Wtedy więcej wyssam?

Autor:  Scorpio [ 30 sty 2008, 08:21 ]
Tytuł: 

Gravity -

Elemet - Wind, Atrybut - Int, skill - Enfeble magic.

Jakość(dlugość trzymania) zależy od :
W przypadku mobow bez restitow od skilla i ilosci int ( EP, DC i nizej )
W przypadku resistow od magic acc w wind ( HQ staff, magic acc equip ), skilla Enfeble Magic i ilosci int.

Magic Acc omija resist mobka, skill i int zmniejszaja szanse na resist oraz wzmacnaiaja same zaklecie.

Autor:  Pan_Pritula [ 30 sty 2008, 08:46 ]
Tytuł: 

powinienes zaczac na wamoura prince, pudingi trudniej solowac, generalnie przydaja sie merity ;] i duzo magic atk bonus. no i sprzet z enf magic skill

Autor:  kamilus [ 30 sty 2008, 11:55 ]
Tytuł: 

Jak już pisałem - resisty dla mnie nie istnieją na pudach. Każdy sleep czy gravity włazi. Problemem jest gdy się pudding zbliża, ja castuję i mu w tym momencie zejdzie grav. Właśnie ten czas przylgnięcia był bardzo losowy. Czasami na 3 nuki, a czasami złaził po jednym.

Stok: elemental staffy nie zwiększają magic acc tylko magic atk. Przynajmniej tyle wyczytałem przez ostatnie pół roku.

Autor:  katsu [ 30 sty 2008, 12:22 ]
Tytuł: 

Mi sie cos wydaje ze resisty tez zmniejszaja. A to ze czasami gravity Ci krotko trzyma to wlasnie dlatego ze resisty masz.
Resist moze byc nawet jak czar wejdzie w moba przeciez - efekt krocej trzyma spell.

Autor:  Gokulo [ 30 sty 2008, 12:28 ]
Tytuł: 

Elemental staffy zwiekszaja acc.

Autor:  egoist [ 30 sty 2008, 12:45 ]
Tytuł: 

ele staffy swiekszaja acc i att o 10/15%

Autor:  kamilus [ 30 sty 2008, 12:52 ]
Tytuł: 

http://killingifrit.com/forums.php?m=po ... 02#1813002

http://killingifrit.com/forums.php?m=po ... 345#767345

Z drugiej strony:
http://killingifrit.com/forums.php?m=po ... 236#910236

I komu tu wierzyć? Hmm?

Edytka: jak to pisałem, to jeszcze nie było posta Lesia... Hmmm czyli zmienienie wind staff na HQ powinno znacząco pomóc?

Autor:  Gokulo [ 30 sty 2008, 13:00 ]
Tytuł: 

Killingifrit. I wszystko jasne :)

Autor:  katsu [ 30 sty 2008, 13:03 ]
Tytuł: 

Idz i potestuj Kamil. Ja wiem z doswiadczenia ze Repose bez Apollo sie nie oplaca nawet castowac ;p

Autor:  Max' [ 30 sty 2008, 13:37 ]
Tytuł: 

HQ ataffy zwiekszają znacznie acc a co do dmg to NQ staff zwiększa o 10% a HQ o 15% więc w sumie to tylko 5% różnicy ale acc jest bardzo widoczne.

Autor:  kamilus [ 30 sty 2008, 13:48 ]
Tytuł: 

Ma ktoś pożyczyć na 2 dni HQ wind staff? Dam coś w zastaw jeśli trzeba ;)

Autor:  Scorpio [ 30 sty 2008, 15:10 ]
Tytuł: 

ja.

Autor:  coldee1 [ 30 sty 2008, 18:38 ]
Tytuł: 

tak przy okazji .... Kamilus >>> chcialbym poduowac / popartowac BLM mojego brata ** poki nie gra moge mu troche meritow polapac . dogadamy sie w grze jakos , napisz mi na tell

Autor:  kamilus [ 30 sty 2008, 19:16 ]
Tytuł: 

Problem w tym, że gdy Ty grasz to ja mam eventy lub śpię...

Autor:  kamilus [ 13 lut 2008, 03:58 ]
Tytuł: 

Elemental na full, meritki dalsze w Dark czy Enfeebling magic?
Wydaje mi się, że do solo to enfeebling, ale w wypadku endgame zabaw to jednak dark. Dobrze mi się wydaje?

Autor:  Vejitta [ 13 lut 2008, 09:01 ]
Tytuł: 

Enfeebling, zwlaszcza ze widze u Ciebie RDM 63 :)

Autor:  egoist [ 13 lut 2008, 09:43 ]
Tytuł: 

eee rdm i dark magic?

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team