MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Regarding Specific Notorious Monsters
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=43&t=30846
Strona 1 z 1

Autor:  kamilus [ 25 sie 2008, 09:51 ]
Tytuł:  Regarding Specific Notorious Monsters

The past two weeks have seen considerable feedback from players regarding the amount of time required to combat the Pandemonium Warden, a recently implemented Notorious Monster (NM). Discussion has spread significantly throughout forums, and it has become apparent that this is indeed an issue of major unrest in the community.

We would like to assure players that the development and management teams place a high value on their feedback, and the issue has since been taken under serious consideration. Together with Absolute Virtue, it has been deemed that the combative techniques for weakening these NMs are too difficult. As a result, some players have engaged these enemies using unanticipated methods which led to extended battle times. It is by no means the desire of the development team to see players involved in encounters that require an excessive amount of time and effort to complete. It was for this reason that previous measures were put into practice which prohibited NMs from being held in battle for prolonged periods. In response to these events, we have determined that further alterations are required to prevent such battles from exceeding a certain predetermined length of time.

Included in the version update scheduled for early September will be modifications to the degree of difficulty of Pandemonium Warden (and associated pets), Absolute Virtue (and associated pets), and Jailer of Love. The aim of these changes is to create battles where a decisive outcome may be reached within a shorter period of time.

The development and management teams would like to take this opportunity to express their commitment to a healthy and wholesome game environment for players everywhere to enjoy, and to thank them for the continued feedback.

Autor:  mrynar [ 25 sie 2008, 10:13 ]
Tytuł: 

SW sie szykuje na AV? :D

Autor:  Duszek [ 25 sie 2008, 10:16 ]
Tytuł: 

mamy 2 sety na JoLa, czekamy na update ;)

Autor:  egoist [ 25 sie 2008, 10:25 ]
Tytuł: 

my mamy chyba ze 12 setow ale coś mi sie nie chce wierzyc ze to faktycznie "znerfuja". skonczy sie na tym ze wprowadza rage timer 2h i bedzie po sprawie.

Autor:  Misiekk [ 25 sie 2008, 10:55 ]
Tytuł: 

MI w zeszlym tygodniu:


Obrazek

Zrobilismy JoLx4, AV to juz inna bajka :D


Obrazek



Drak.

Autor:  Caspian [ 25 sie 2008, 19:19 ]
Tytuł: 

Dobra skroca czas walki z 18 godzin na 15 :P

Autor:  Duszek [ 25 sie 2008, 19:26 ]
Tytuł: 

raczej dodadza rage timer dajmy na to po 4 godiznach - nie zabijecie - szybki wipe zamiast sie meczyc 18 godizn :P

Autor:  Gli2duS [ 26 sie 2008, 09:57 ]
Tytuł: 

Duszek napisał(a):
raczej dodadza rage timer dajmy na to po 4 godiznach - nie zabijecie - szybki wipe zamiast sie meczyc 18 godizn :P


taaak, to na pewno zadowoliłoby graczy, a development team miałby święty spokój.

Autor:  Shinji [ 2 wrz 2008, 14:22 ]
Tytuł: 

Tej Drak !

Co to za LS ? ;p

Autor:  coldee1 [ 2 wrz 2008, 14:25 ]
Tytuł: 

Monsters Inc.

Autor:  kamilus [ 2 wrz 2008, 17:10 ]
Tytuł: 

Shinji-kun napisał(a):
Co to za LS ? ;p

Patałachy ;)

Autor:  coldee1 [ 2 wrz 2008, 21:18 ]
Tytuł: 

nie patalachy .... na poczatku byl to ls zlozony z BST is SMN . Jak wyglada teraz - nie wiem > ale nie lada wyzwaniem jest bicie Jorma czy innych HNMow ( z nizszej polki ) przy takim setupie ....

Autor:  Misiekk [ 2 wrz 2008, 21:57 ]
Tytuł: 

Cold nadal jest to LS smn/bst only. Sam robielm bst ( 75 ) by zlozyc app to MI. Musze przyznac ze jestem czesto pod wrazeniem jak Neurotic wszystko planuje/ustawia/organizuje. Niby nie jest wyzwaniem bicie Kirina juz teraz ale czasy ponizej 25 minut na kill i srednia 2 zgony ( thf glownie ) sa bardzo dobre. JoL zajol ok 40 minut na kill przy liczbie zgonow ponizej 10 osob. Jedna rzecz jeszcze sie rzuca mocno w oczy, bardzo mocna dyscyplina ( jezeli mozna to tak okreslic ) na eventach oraz dbanie aby kazdy przynajmniej chwile byl w main pt by bic. ok male ot sie zrobilo wiec......

Na zakonczenie patalachy w akcji :D


Obrazek

Autor:  mrynar [ 2 wrz 2008, 22:00 ]
Tytuł: 

Fajny pomysl na LS.

Autor:  Bodziu [ 2 wrz 2008, 22:04 ]
Tytuł: 

Opik - zamierzasz BSTa zrobic ? ;)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team