MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

September Version Update Preview (29/08/2008)
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=43&t=30899
Strona 1 z 1

Autor:  Duszek [ 29 sie 2008, 11:54 ]
Tytuł:  September Version Update Preview (29/08/2008)

September Version Update Preview (29/08/2008)

Ladies and gentlemen, get ready for more streamlined adventuring—the September version update is just around the corner! Continuing in the tradition of enhancing creature comforts in your Vana'dielian lifestyle, we're proud to introduce a number of adjustments and additions scheduled to take place.

Seal Storage
Previous version updates have ushered in numerous improvements to in-game storage, with the Mog Locker and the Mog Safe having been bestowed with increased capacity and several furnishings receiving enhancement tweaks thus far. But that's not all we have to offer!
In next month's update, the development team will take the hassle of storing beastmen's and Kindred's seals out of your hands, and put it into those of orb-dispensing NPC Shami. Through the natural course of gameplay, adventurers will come into possession of not inconsiderable quantities of the abovementioned seals which take up storage space like all other items. From the next version update, however, adventurers will no longer need to leave stacks of seals scattered about their Mog House, waiting to be stepped on by unwary guests to grimacing, painful results. So, whether you have just one or hundreds, swing over with all those cumbersome seals to see Shami at his usual hangout in Port Jeuno and he'll take care of the rest.
*Shami will hold onto seals traded to him with white-knuckled tenacity, but will gladly furnish adventurers with lovely orbs as recompense.

Getting Around in Past Vana'diel
At present, the dominant mode of transport in past Vana'diel is the teleportation service requiring payment in Allied Notes. However, the NPCs based in the three nations offering this service would prioritize their own safety and go into hiding during Campaign battles, greatly inconveniencing adventurers wishing to travel outside of town.
In addressing this issue, the development team has decided to bolster up these NPCs with a much-needed dose of courage so that they will no longer abandon their posts in the face of a beastman invasion.

In addition to the above, rental chocobos will finally be made available for use in areas introduced in the Wings of the Goddess expansion. Players who fulfill the three conditions below will be able to pay Allied Notes to rent a chocobo at their leisure, regardless of the current war climate:
1) Be level 20 or above.
2) Be in possession of a chocobo license.
3) Be affiliated with an allied nation.
*Please note that chocobo whistle usage and digging will not be possible in past Vana'diel.

More Fellows!
Fellows will be receiving tweaks and improvements for the second consecutive version update. On the menu of changes are new armor pieces and a simplified customization system that will allow greater ease in changing your fellow's attire to suit your needs. An exciting new chapter of adventuring with your fellow awaits you!

Autor:  mrynar [ 29 sie 2008, 12:33 ]
Tytuł: 

Z tymi sealami to fajny pomysl. Z 10 miejsc sie zwolni.

Jak nie mozna kopac i uzywac gwizdka to mam w dupie kury...

Autor:  kamilus [ 29 sie 2008, 12:40 ]
Tytuł: 

Przy robieniu questów/misji się przydadzą.

Autor:  Duszek [ 29 sie 2008, 12:58 ]
Tytuł: 

ta, bez kopania i gwizdka to na cholere mi kura? szybciej bedzie teleport od npca do dowolnej past zony - tym bardziej ze kure mozesz wynajac tylko w swojej nacji

- warp bastok - fort karugo-narugo np jest znacznie szybciej niz ta sama droga na kurze :P

[edit do Hucka]

bylam pierwsza - nie probuj kasowac tematu i wrzucac swojego :P

Autor:  Bartelius [ 29 sie 2008, 13:44 ]
Tytuł: 

hmmm kampienie na kurze DI i SW?

Autor:  Gokulo [ 29 sie 2008, 13:45 ]
Tytuł: 

SW jeszcze tak, do DI to nie jest az tak potrzebne bo i tak jest ten jeden spot. No chyba ze jest sie w stanie go pullnac to przydaje sie miec mozliwosc szybciej troche dobiec.

Autor:  Duszek [ 29 sie 2008, 13:51 ]
Tytuł: 

kure mozna wynajac tylko w swoim miescie w past - wiec imo warp do past zony i tak szybszy :P

Autor:  Kyuubi [ 29 sie 2008, 14:00 ]
Tytuł: 

pozatym jak chcesz kampic cos przez 3h na kurze co 30 min ma limit? :P

Autor:  Duszek [ 29 sie 2008, 14:37 ]
Tytuł: 

Kyuubi napisał(a):
pozatym jak chcesz kampic cos przez 3h na kurze co 30 min ma limit? :P


chce co 30 minut wracac po nowa kure do miasta :P

Autor:  Bartelius [ 29 sie 2008, 15:39 ]
Tytuł: 

Kyuubi napisał(a):
pozatym jak chcesz kampic cos przez 3h na kurze co 30 min ma limit? :P


ceny ubrania do zwiekszania limitu pojda w gore !!!!!!!!!!

Autor:  Gokulo [ 29 sie 2008, 15:40 ]
Tytuł: 

Taa, right ;P

Autor:  Targaryen [ 29 sie 2008, 16:03 ]
Tytuł: 

Nie wiem po co komu kura w przeszłości skoro i tak nie można kopać a teleportami można się dostać wszędzie szybciej. Myślałem, że SE będzie mądre i odciąży trochę strefy gdzie można kopać- ostatnie co dodali to 2 w ToAU które wcale nie okazały sie konkurencyjne w stosunku do pustyni czy jungli, no ale widać lepiej jest jak teraz gdzie kopacze muszą kampować strefy żeby coś sensownego z nich wyciągnąć.

Pomysł z BS/KS jest śmieszny, lepiej by zrobili jakby eNPeC wymieniał składowane u niego BS/KS na jakieś naprawdę fajne rzeczy. Ot choćby Kraken Club za 1000 BSów czy jakiś Abj, balansu w grze by to nie zepsuło...

W sumie tylko więcej bonusów dla mojego haste slave'a z tego update mi się podoba, update tuz tuż a na razie nie podali żadnych rewelacji tylko jakieś naszyjniki i inne bzdety (poza pierwszym infem o nyzul relicach).

Autor:  Bartelius [ 29 sie 2008, 17:23 ]
Tytuł: 

Targaryen napisał(a):
Nie wiem po co komu kura w przeszłości skoro i tak nie można kopać a teleportami można się dostać wszędzie szybciej. Myślałem, że SE będzie mądre i odciąży trochę strefy gdzie można kopać- ostatnie co dodali to 2 w ToAU które wcale nie okazały sie konkurencyjne w stosunku do pustyni czy jungli, no ale widać lepiej jest jak teraz gdzie kopacze muszą kampować strefy żeby coś sensownego z nich wyciągnąć.

Pomysł z BS/KS jest śmieszny, lepiej by zrobili jakby eNPeC wymieniał składowane u niego BS/KS na jakieś naprawdę fajne rzeczy. Ot choćby Kraken Club za 1000 BSów czy jakiś Abj, balansu w grze by to nie zepsuło...

W sumie tylko więcej bonusów dla mojego haste slave'a z tego update mi się podoba, update tuz tuż a na razie nie podali żadnych rewelacji tylko jakieś naszyjniki i inne bzdety (poza pierwszym infem o nyzul relicach).


1000 bs za krakena? biorac pod uwage ze luzem wyciagam 60/tydzien to wychodzi 17 tygodni czyli 4 miechy 4 miechy po 2 godziny farmowania hmmm 40M/4 wychodzi ze farmujac seale 2h dziennie zarabialbym na tym 10 milionow miesiecznie. troche by jednak zburzylo Rhae :) musialoby kosztowac kolo 2500 BSow, ale rare/ex itemy bardzo chetnie np rare/ex kraken za 1000 juz bylby ok albo currency za bsy :) ja bym wymienial nawet jakby bylo 1 za 1.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team