Co trzeba przynieść ze sobą na run: food, echo dropsy, prism powder, silent oile, hi-potion tank, buforek expa żeby nie delvlowac podczas runu
Rulsy:
1.Za każdy run każda osoba dostaje osobno punkty do bidowania lvl15, lvl25, lvl35 dropów.
2.Nie można bidować części itemku którego nie można założyć na 75lvlu.
3.Minimalny bid wynosi 50% posiadanych punktów.
4.W przypadku identycznych bidów osoby te lotuja item i wyższy lot wygrywa.
5.W przypadku nie wystarczającej ilości ludzi do wejścia wypad zostaje odwołany a wszyscy co się stawili na czas dostają punkty za normalny run.
6.Free lot aktualnie oznacza free lot nawet ludzie co nie mogą nosić części na 75 mogą lotować (może zmobilizuje tych co mogą do bidowania)
7. Żeby bidować trzeba być na 2 z 4 ostatnich runów
8. Minimum wynosi 50% ale cap na Minimum 25pkt na 35lvl piece i 15pkt na 25lvl piece
9.Wszystkie lvl 15 dropy są free lot(dla ludzi co mogą nosić item na 75lvlu) chyba że ktoś jest 2/3 posiada 25ke i 35ke to wtedy dostaje priority na 15ke. W wypadku posiadania 25ki i 35ki zgłasza się to mnie w celu zorganizowania wypadu po brakująca 15ke.
10.UNDER CONSTRUCTION
Points:
No to teraz trochę standardowego info przed bossem:
Przed zaczęciem walki magowie powinni dokonać podziału kto komu rzuca paralyne i erase jak tylko widzą te ataki w logu:
Standardowe ataki:
Discharge: AoE zasięg 10 ściąga wszystkie cienie, daje paralyze wszystkim w zasięgu(magowie jak tylko widzą w logu to castują paralyne na swuj cel)
Inertia Stream: AoE zasięg 10 ściąga wszystkie cienie, daje bind wszystkim w zasięgu (też powinno iść zaraz erase jak tylko się w logu pojawia)
Diffusion Ray: wszystko z przodu chariota dlatego tankowie potrzebują erase bo dmg się zmniejsza jak się stoi lekko z boku, też ściąga wszystkie cienie
Do tego każdy boss ma swój unikalny atak:
SSR:
Brainjack: ignoruje cienie, daje charm, i DoT 25hp/tik (pisać czy macie cienie up jak was charmnie, tankowie/dd powinni jak tylko widzą BJ w logu albo się centralnie chariot na nich odwraca zaraz zmienić broń na cos w czym nie mają skilla bądź skill jest niski, jeżeli im się to nie uda i zostaną charmnieci zanim zmienia to pisać to odrazu żeby zostali bindowani w pierwszej kolejności, magowie za to jak widzą w logu brainjack to powinni już pomału zacząć uciekać/kitować chariota aż tankowie odzyskają hate, WHM fajnie jakby regen trzymał na tankach w okolicach 75% 50% 25% hp chariota)
AR:
Mortal Revolution: AoE wchodzi w cienie zabiera 1-3 a jak nie wchodzi w cienie to daje robii dmg knockback+stun (stun czasem troch trzyma 3-5sek) więc poza standardowymi atakami magowie uważaja przy tym żeby zaraz wyleczyć jak tank oberwie)
BR:
Homing missile: tu szystko zależy od tego czy się zrobiło gearsy piętro niżej i ile, ale nie znerfowany atak zabiera 90% aktualnego hp, używa tylko gdy ktoś stoi przed nim więc jak sie odwraca to trzeba szybko uciec (dlatego również trzeba szybko erase po inertia steam żeby tank nie byl bind i nie złapał HM), gearsy zmnieszają dmg a ubicie 10/10 zmniejsza dmg i sciąga hate reset)
ZR:
Discoid: nie ściąga cieni ale robi 4,4k dmg w całości dzielone na liczbę playerów/petów w zasięgu shell redukuje dmg, zasięg ataku 10 od celu (tu najlepiej jak tankowie będą stać jeden na drugim a reszta dokładnie 10 od każdego tanka tym sposobem nikt nie łyka normalnych AoE tylko discoid)
Trochę info do BRD, COR, dd:
BRD, COR: jak chcą zapodać songi rolle powinni podbiegać zaraz po jakimś TP ataku najlepiej jak mogą zapodać bez pochodzenia bliżej niz 10 ale z tym różnie bywa i nie wolno im stać z przodu, po zapodaniu songów rolli odchodzą na bezpieczną odległość.
Co do dd to tylko podchodzą żeby używać jakiś abilities albo WSów, albo gdy jakiś ze zbędnych magów im napisze że mogą troche pobić bo ich poleczy w przeciwnym wypadku podchodzą jak mobek ma <25% w celu użycia 2hra i wycofaniu się po. Tak jak w przpadku brd i cor podchodzą po TP atakach i wycofuja się przed następnymi.