MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Job Adjustments and Additions Part II (03/30/2009)
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=43&t=33122
Strona 1 z 1

Autor:  Vejitta [ 30 mar 2009, 13:11 ]
Tytuł:  Job Adjustments and Additions Part II (03/30/2009)

Druga czesc, strasznie biedna :(

Link

Cytuj:
In this second half of the announcement on job adjustments and additions planned for the April version update, we present to you a delectable array of changes that are bound to change the way you buff and summon!

Red Mage
The new job ability "Composure" and a new line of En- type magic spells will be added.

- Composure
(Lv.50 Ability Delay: 5 min. Duration: 5 min.)
Increases accuracy and lengthens recast time. Enhancement effects gained through white and black magic you cast on yourself last longer.

- Notes
Activating Composure will impose a recast time penalty upon all magic, songs, and ninjutsu.

- En- Type Spells
Enfire II (Lv.58) / Enblizzard II (Lv.56) / Enaero II (Lv.54) / Enstone II (Lv.52) / Enthunder II (Lv.50) / Enwater II (Lv.60)
Adds elemental damage to your initial attacks (subsequent blows by characters for whom multiple attacks are possible do not receive this effect). Each successive activation increases elemental damage strength up to a predetermined limit. Reduces the target's resistance against the associated element.

Example) Enfire II: Adds fire damage to your initial attacks and reduces the target's resistance against water.

Summoner
Changes are scheduled for the following Blood Pact abilities:

- The effective range for Blood Pact: Ward area of effect enhancing and healing abilities will be increased and become equivalent to that of white magic spells such as "Protectra."

- Blood Pact: Ward "Hastega"
The Blood Pact: Ward ability "Hastega" will be adjusted to nullify the effects of Slow in the same manner as the white magic "Haste."

- Blood Pact: Rage
Meteor Strike / Geocrush / Wind Blade / Grand Fall / Heavenly Strike / Thunderstorm
Both damage and TP-based damage dealt by the above abilities will be increased.

Autor:  kalcia [ 30 mar 2009, 13:22 ]
Tytuł: 

suckersss.... ==;
daja malutkiego kopa rdm solo, co za waste :<
mam nadzieje, ze enspelleII beda dawac wiecej dmg niz 22...

Autor:  Gli2duS [ 30 mar 2009, 13:27 ]
Tytuł: 

no tym razem żadnej rewolucji. ciekawe ile tych partów się jeszcze pojawi, bo jeśli planują wypuścić to z dodatkiem, to mają mało czasu.

Autor:  Max' [ 30 mar 2009, 13:54 ]
Tytuł: 

Może te Composure nie będzie takie złe, jeżeli by przedłużało długość buffów o połowe to się przyda.
Co do reszty to kiepskie zmiany...

Autor:  Bartelius [ 30 mar 2009, 14:42 ]
Tytuł: 

Max' napisał(a):
Może te Composure nie będzie takie złe, jeżeli by przedłużało długość buffów o połowe to się przyda.
Co do reszty to kiepskie zmiany...


Ale tylko na RDM wiec bieda...

Autor:  Bartelius [ 30 mar 2009, 14:43 ]
Tytuł: 

Teraz Murz juz na 100% bedzie meleeowal wszystko XD

Ciekawe czy merit II blood pacty przebija te dotychczasowe z tymi boostami.

Autor:  vacek700 [ 30 mar 2009, 15:13 ]
Tytuł: 

Gli2duS napisał(a):
no tym razem żadnej rewolucji. ciekawe ile tych partów się jeszcze pojawi, bo jeśli planują wypuścić to z dodatkiem, to mają mało czasu.


Cytuj:
In this second half of the announcement

Autor:  Gokulo [ 30 mar 2009, 15:17 ]
Tytuł: 

O matko.... a glupi ja i naiwny byl...

Autor:  kamilus [ 30 mar 2009, 18:30 ]
Tytuł: 

Przecież composure to taki odpowiednik ES. Czytać nie nauczyli?
Nie wydłuża czasu spella tylko recast ów spella.
Świetne na HNMy i do salvage.

Autor:  Vejitta [ 30 mar 2009, 18:43 ]
Tytuł: 

tczewiak napisał(a):
Przecież composure to taki odpowiednik ES. Czytać nie nauczyli?
Nie wydłuża czasu spella tylko recast ów spella.
Świetne na HNMy i do salvage.

Wydluza recast spella... I co w tym takiego swietnego na HNMy i Salvage?

Pozatym 'Enhancement effects (...) you cast on yourself last longer' to dla mnie dosc jasny przekaz ze cos bedzie trwac dluzej :]

Autor:  Targaryen [ 30 mar 2009, 19:01 ]
Tytuł: 

Ciekawe po co RDMowi buff tak a propos, tier 2 debuffy + phalanx 2 i jeszcze mało?

Autor:  kamilus [ 30 mar 2009, 21:13 ]
Tytuł: 

Vejitta napisał(a):
Wydluza recast spella... I co w tym takiego swietnego na HNMy i Salvage?

C + slow2 i możesz chodzić rdm/whm na savage bossy. Na cerbie i khimmy też bosko.

Autor:  Gokulo [ 30 mar 2009, 21:25 ]
Tytuł: 

Z tlumaczen z jp i fr wynika, ze jest to Acc, a nie M.Acc wiec w zaden sposob to chyba nie pomaga na takich cerbach czy khimach :P
Na Salvage i tak pomocy nie trzeba.

Rha, zgodze sie ze RDM tak naprawde o wiele prosic juz nie musi. Ale jesli juz SE proponuje jakies zmiany, to niech to nie bedzie cos co wywoluje napady smiechu XD No ale w sumie lepiej poczekac i zobaczyc jak to w akcji bedzie sprawowac.

Autor:  Max' [ 30 mar 2009, 21:30 ]
Tytuł:  Re: Job Adjustments and Additions Part II (03/30/2009)

Vejitta napisał(a):
- Composure
(Lv.50 Ability Delay: 5 min. Duration: 5 min.)
Increases accuracy and lengthens recast time. Enhancement effects gained through white and black magic you cast on yourself last longer.

- Notes
Activating Composure will impose a recast time penalty upon all magic, songs, and ninjutsu.


tczewiak napisał(a):
Przecież composure to taki odpowiednik ES. Czytać nie nauczyli?
Nie wydłuża czasu spella tylko recast ów spella.
Świetne na HNMy i do salvage.


Akurat czytać nauczyli i pisze że wydłuża czas trwania spelli.

Autor:  Vejitta [ 30 mar 2009, 21:33 ]
Tytuł: 

tczewiak napisał(a):
Vejitta napisał(a):
Wydluza recast spella... I co w tym takiego swietnego na HNMy i Salvage?

C + slow2 i możesz chodzić rdm/whm na savage bossy. Na cerbie i khimmy też bosko.

LOL

Autor:  Bartelius [ 31 mar 2009, 01:08 ]
Tytuł: 

Vejitta napisał(a):
tczewiak napisał(a):
Vejitta napisał(a):
Wydluza recast spella... I co w tym takiego swietnego na HNMy i Salvage?

C + slow2 i możesz chodzić rdm/whm na savage bossy. Na cerbie i khimmy też bosko.

LOL

podlacze sie Veji pozwolisz

Autor:  kalcia [ 31 mar 2009, 10:42 ]
Tytuł: 

chyba kogos innego czytac nie nauczyli

Autor:  kamilus [ 31 mar 2009, 13:00 ]
Tytuł: 

Biję się w piersi ;)

Autor:  zet [ 31 mar 2009, 15:31 ]
Tytuł: 

Kurde Wy tylko o tym RDM...

SMNrowi dali fajnego boosta :o

"The effective range for Blood Pact: Ward area of effect enhancing and healing abilities will be increased and become equivalent to that of white magic spells such as "Protectra." - mega istotne bo zasięg był na prawdę mały i zawsze ktoś "uciekł" i nie załapał się na buffa.

"Blood Pact: Rage Meteor Strike / Geocrush / Wind Blade / Grand Fall / Heavenly Strike / Thunderstorm. Both damage and TP-based damage dealt by the above abilities will be increased." - może wreszcie te najkosztowniejsze pod względem MP z BP będą zadawać jakiś sensowny dmg bez MB

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team