MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

SE *%$@^&%#@
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=43&t=33228
Strona 1 z 1

Autor:  kamilus [ 9 kwi 2009, 19:07 ]
Tytuł:  SE *%$@^&%#@

Od 2 dni nie mogę opłacić moich NA kont. Wczoraj jakiś wieśmak z supportu powiedział, że muszę zadzwonić do banku. Zadzwoniłem i... "nikt z Pańskiej karty od 3 dni nie próbował pobierać pieniędzy".

Nastały godziny pracy retardów z SE, uruchamiam webchat i co widzę?...

Cytuj:
Sorry, we are currently closed due to the adverse weather conditions. Please try again when we reopen at 9am on February 3rd. Please accept the apologies of all at Square Enix Ltd for any inconvenience.


A mój komunikat błędu przy próbie płacenia to UCS-60257. Rzekomo zła karta. Tyle, że płacę nią co miesiąc, mało tego - dzień wcześniej zapłaciłem nią za 2 EU konta. Any ideas?

Autor:  goliat [ 9 kwi 2009, 19:52 ]
Tytuł: 

jak nia zaplaciles dzien wczesniej za konto EU skoro bank ci powiedzial ze od 3 dni 0 transakcji.
ja zapytalbym jeszcze raz w banku.
nie pytaj tylko o obciazenie ale takze o autoryzacje.

Jeszcze jeden pomysl to poczekac do konca maintaince. Moze systemy platnicze tez sa odlaczane podczas update'ow

kolejnym pomysle byloby odczekanie rowno 24 godzin od ostatniego jap midnight. Moze byc blokada na numer karty kredytowej zeby nie zostala obciazana za wiele kont.

a z tego co znalazlem w google przyczyna takze moze byc ten oto mis:

Obrazek

nalezy wyjac misia i sprobowac ponownie


Rowniez to:
Alston Jesse: I believe its UCS-60257
Alston Jesse: Ill just confirm
SEI POL Melanie R: There are a few reasons that you will get the UCS 60257 error code. They all stem from the card being declined when we propose the information to the bank. When we submit that information, the name, billing address, card number, expiration date, and the security code are all checked. The bank will only allow us to approve the card to be charged if all of that information is correct and there is at least $1 on the card as available funds.
SEI POL Melanie R: Tell them you are trying to enter your card information into an online game but it won't go through. Ask them to verify all the information you are entering so they can check. Since it is done electronically, no one comes in contact with the information you enter. Therefore, we are unable to assist in the entering of credit card information.

albo jeszcze twoj bank ma "wewnetrzna blokade", ktora nie pozawala na wiecej niz 2 transakcje zagraniczne jednego dnia.


jeszcze znalazlem to:
SER James: Hello, Jacob, thank you for contacting the PlayOnline Information Center. Just a few moments while I review your question, please.
SER James: UCS-60257 means the financial institution is declining the transaction attempt.
SER James: We do not have information on why your transaction may not have been approved. If you are getting any sort of decline message, please wait 30 minutes, verify all of your billing information, and try again. If you would like further information about this specific transaction decline, please contact your bank or financial institution.
Jacob McNees: I have tried another pament form resulting in the same error.
SER James: Then the authorization on that payment method was declined as well.
Jacob McNees: i tried numerous times in the past hour and a half.
SER James: Again, we're not a financial institution, so we are not declining that card, we simply cannot decline a card. If you are getting any sort of decline message, please wait 30 minutes, verify all of your billing information, and try again. If you would like further information about this specific transaction decline, please contact your bank or financial institution.
Jacob McNees: yes, i understand.
Jacob McNees: i assure you , though, that my card is valid and should work for this.
Jacob McNees: i suppose i'll try again tomorow.
SER James: That's an issue to take up with the financial instituion then, Jacob, as they are the ones declining the authorization.
Jacob McNees: well thanks anyway.
Jacob McNees: i'l try again later.
SER James: You're welcome. Thank you for visiting PlayOnline Chat support, Jacob! Please take a brief moment to complete our customer satisfaction survey at PlayOnline.com anytime between now and December 24."

czyli jak juz mowilem, zapytaj bank, najwyrazniej robia cie w huja.
SER James nie moze sie mylic! To tak jak SER gouda, zawsze ma racje. Zawsze!

a tak powaznie, porozmawiaj z bankiem. Systemy obciazajace karty platnicze/kredytowe czesto blokuje wielokrotne obciazenia jednego uslugodawcy, ktore wlasciwie powinne byc zsumowane na jednym obciazeniu. z punktu finansowego wielokrotne obciazenia jednej karty nie maja sensu gdyz za kazde obciazenie sie placi.

Autor:  kamilus [ 9 kwi 2009, 21:20 ]
Tytuł: 

Bla bla bla tylko nie wziąłeś jednego pod uwagę. Napisałem, że 3 dni temu opłacałem konta EU, 2 dni temu rozpocząłem męczarnię z NA.

Bardziej obstawiam, że to SE niż bank przycina w wacława... Zresztą przed chwilą dokonałem innej płatności w sieci tą samą kartą.

Wydaje mi się, że blisko możesz być z tym:
Cytuj:
Systemy obciazajace karty platnicze/kredytowe czesto blokuje wielokrotne obciazenia jednego uslugodawcy, ktore wlasciwie powinne byc zsumowane na jednym obciazeniu. z punktu finansowego wielokrotne obciazenia jednej karty nie maja sensu gdyz za kazde obciazenie sie placi.

Z drobnym ale...
Za NA usługodawcą na rozliczeniu jest ktoś inny niż za NA. Do tego Mogłem zrobić 2x EU w przeciągu 20min od siebie. W poprzednich miesiącach pomiędzy NA, a NA musiałem robić interwał 1 dniowy. Tym razem problem pojawił się już pomiędzy EU, a NA - no i trwa kilka dni...

Autor:  goliat [ 9 kwi 2009, 21:36 ]
Tytuł: 

to ja bym jednak na twoim miescu sprawdzil czy nie masz misia w napedzie...

wez jeszcze pod uwage ze pewnie te 2 konta NA nie sa/byly twoje i pewnie masz je zarejetrowane na inne imie/adres/cokolwiek niz dane na karcie. na to banki tez zwracaja uwage przy obciazeniu.

Autor:  kamilus [ 9 kwi 2009, 23:12 ]
Tytuł: 

A czy przyczyną może być brak napędu, gdzie mógłbym misia wsadzić? ;)

Powtórzę - mam te konta od >2 lat. Nie było dotąd takich szopek.

I.... dobiłem się po 2h czekania do webchatu!!!!!!

Najpierw gość mi wciskał, że muszę wprowadzać błędne dane, potem, że bank blokuje... W końcu przyznał, że przez security token mają serwer zajebany i muszę próbować co 30 minut do bólu uzbrajając się w cierpliwość.

Cytuj:
SEI POL Stephen H: They are not currently down. They were just congested. If you keep retrying, waiting 30 minutes and verifying your billing address is acceptable then eventually it will update.
SEI POL Stephen H: You just need a fair amount of patience.
xxx: 37 tries already
xxx: do you think i'm patient? ;)
SEI POL Stephen H: Yeah, I think you've been patient. I do apologise for the inconvenience

Autor:  goliat [ 11 kwi 2009, 09:52 ]
Tytuł: 

uh lol.
chyba gdzies na poczatku napisalem ze moze byc przez maintaince.
juz wszystko gra czy dalej sie meczysz?:)

Autor:  kamilus [ 11 kwi 2009, 11:25 ]
Tytuł: 

Dalej lol.
Bo to nie ma nic wspólnego z maitenance. Serwery billingowe to co innego niż serwery gry ;)

Teraz najlepsze:
http://forums.ffxiclopedia.org/viewtopi ... 83&t=19530

Cytuj:
today when i called i get told that SE's bank has a lockout program that they cannot lift because
SE has no contact with there bank, so they say

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team