mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 17 maja 2010, 17:22 
Cytuj  
Obrazek

It is our pleasure to announce that the official website for "Vision of Abyssea," the first of three battle area add-ons, has gone live! All the latest breaking news and information such as product details will be made available hot off the press. Promotional trailers and other exciting features are also in the pipes, so be sure to add the site to your list of favorites.

Visit the official Vision of Abyssea website.
http://www.playonline.com/ff11us/addon/index.html

*The in-game content will be accessible upon the arrival of the next FINAL FANTASY XI version update, scheduled for mid-June.


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80

**
Avatar użytkownika

Posty: 343
Dołączył(a): 20.05.2009
Offline
PostNapisane: 17 maja 2010, 18:30 
Cytuj  
Nic nowego nie pokazali w tym update stronki :| Tylko jakieś dwa screenshoty


_________________
FFXIV - Moogle - A'rtho Zoah - [S e e D]
FFXI - Ramuh/Bahamut - Ragni - RETIRED

Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 17 maja 2010, 18:42 
Cytuj  
Jak sie pojawila strona to na dniach powinien byc trailer, jakos tak zawsze bylo.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 8 cze 2010, 06:38 
Cytuj  
Strona dostala update: nowe bronie, moby i trailer. Trailer weak w hui, moby 3/4 reskiny, weapony so-so :)

****

Posty: 1471
Dołączył(a): 28.04.2009
Offline
PostNapisane: 8 cze 2010, 07:57 
Cytuj  
Ciekawe tylko co dają te weapony i czy zdobywa się jeden i augmentuje czy można kilka. Najważniejsze że update 21 i wtedy wracamy do grind-fest :)

**
Avatar użytkownika

Posty: 343
Dołączył(a): 20.05.2009
Offline
PostNapisane: 8 cze 2010, 10:33 
Cytuj  
Trailer naprawde super >.>' Im się nie chce albo sami jeszcze nie wiedzą co te bronie będą robić:) Tylko takie mam wrażenie :D


_________________
FFXIV - Moogle - A'rtho Zoah - [S e e D]
FFXI - Ramuh/Bahamut - Ragni - RETIRED

Obrazek

*****

Posty: 2438
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 8 cze 2010, 13:44 
Cytuj  
jak te nowe bronie bedzie sie robic tylko zoat triala to sie wkurwie. Bo ana chuj robie max dmg polearm teraz jak sie okaze ze zaraz bede musial robic AOT bo to z tego bede mogl dalej robic te bronie.


_________________
Obrazek

Obrazek

****

Posty: 1471
Dołączył(a): 28.04.2009
Offline
PostNapisane: 8 cze 2010, 13:58 
Cytuj  
Raczej obstawiam że sie znajduje jak relic/mythic i ulepsza/augmentuje. Ewnetulanie (opcja łatwiejsza) dostaje się za zrobienie addona jak zbroje. Raczej te które są będą dalej augmentowane (niższy delay, wyższy dmg etc).

****

Posty: 1842
Dołączył(a): 26.11.2003
Offline
PostNapisane: 8 cze 2010, 15:12 
Cytuj  
:wtf: ten trailer po prostu rzucił mnie na kolana :roll:


_________________
Obrazek

*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 8 cze 2010, 15:25 
Cytuj  
Nie no k.... kolejny zmutowany kryształ? Co im padło na mózg...


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80

*****

Posty: 2438
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 8 cze 2010, 21:37 
Cytuj  
imo sa robiona z magian weapon a czemu? bo zauwaz ze bronie sa sa dokladnie te same rodzaje broni tzn. nie ma podzialu na joby tzn. ze smn blm nie ma osobnego kijka, sword tez jest jeden dla rdm,pld,blu zapewne itd. swoja droga BLU z takim mieczem bedzie wygladal troche smiechowo ( rdm w sumie tez :D )

Najbardziej mi sie spodobaly dwie wypowiedzi na BG:
- h2h wyglada jak kurczak z rozna (juz zawsze bedziecie widzieli tylko kurczaka patrzac na nie lols)
- "brb im doing Icecream for my thf"- faktycznie ten dagger wyglada jak rozek lols


_________________
Obrazek

Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 11 cze 2010, 12:14 
Cytuj  
Nin nowego w sumie:

"Exceed Your Limits: Level Cap to Be Lifted! (06/11/2010)As previously announced at VanaFest 2010, the impending version update will usher in the first stage of the long-awaited level cap increase! What factors led to this monumental decision? What implications will it have for adventurers? Today, we would like to take the opportunity to address pressing questions and concerns about the latest major evolution to hit Vana'diel.

Q: What inspired the decision to increase the level cap?
A: With the cap set at level 75 for quite some time now, a wide variety of monsters, equipment, and game content has been introduced over the years for players who had reached this limit. With such content having been fleshed out to the development team's satisfaction, it was deemed that the time was right to usher in the sort of new challenges that could only come with the ability to achieve higher levels.

Q: What changes can we expect to see after the cap is lifted?
A: Beginning with the upcoming version update, the level cap will be gradually increased to an eventual maximum of 99, with new job abilities, magic spells, weapon skills, and equipment to be made available at these higher levels. These additions, as well as refinements to existing abilities and spells, will focus on preserving and strengthening the unique roles that each main job serves, while increasing the tactical options available to each support job. Needless to say, new game content will also be introduced that will demand every onz of adventurers' newfound might.




Q: What specific changes will be implemented in the coming version update?
A: The level cap will be raised to 80, and new abilities, magic, weapon skills and equipment for players up to this level will be added. Level restrictions placed on certain areas will also be removed, creating additional high-level battlegrounds for players to explore. The level cap increase will also result in a number of existing skills becoming newly available to support jobs, with a few exceptions and adjustments to preserve balance and ensure that main jobs do not see their thunder stolen.

Unusable by Support Jobs
- The white magic job abilities "Afflatus: Misery" and "Afflatus: Solace", and the ninja job abilities Yonin and Innin will not be available to support jobs.
Usable by Support Jobs, with Altered Effects
- The ranger job ability Shadowbind will be subject to an accuracy check, with a miss generating no effect.
- The scholar job abilities Accession and Manifestation will triple (rather than double) recast time for the spells used."

****

Posty: 1471
Dołączył(a): 28.04.2009
Offline
PostNapisane: 11 cze 2010, 12:40 
Cytuj  
mrynar napisał(a):
and the ninja job abilities Yonin and Innin will not be available to support jobs


No szkoda...

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.