mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 1 lut 2011, 12:10 
Cytuj  
Obrazek

The forthcoming minor version update will usher in a host of battle-related refinements, including increased experience point yield and eased skill gain conditions.

Increased Experience Point Yield

The amount of experience points obtained by defeating monsters in non-Abyssea areas will be revised across the board. For instance, defeating an "Even Match" foe will yield roughly double the current amount of experience points. This adjustment will also benefit dragoon wyverns and adventuring fellow NPCs.

Eased Skill Gain Conditions

At present, only by fighting foes rated "Even Match" or stronger can players raise their combat and magic skills to their upper limits. With the February version update, however, this requirement will be reduced to "Decent Challenge." Further, players will find that actions targeting themselves or party members will raise the corresponding skill at a faster rate. Once these changes come into effect, players can expect larger figures to accompany each rise in skill. Puppetmasters should also be pleased to know that automatons, too, will benefit from this adjustment.

****

Posty: 1471
Dołączył(a): 28.04.2009
Offline
PostNapisane: 1 lut 2011, 12:35 
Cytuj  
Gokulo napisał(a):
Further, players will find that actions targeting themselves or party members will raise the corresponding skill at a faster rate.


Que ? Znaczy głównie magic skillupy będą szybsze czy będzie wreszcie można lać tarusie ?

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 1 lut 2011, 12:48 
Cytuj  
Tu chodzi zapewne o magic/guard/parry/summoning itp

*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 1 lut 2011, 12:56 
Cytuj  
czyli szybciej będziesz skillowal healing magic rzucając cure'a na siebie przed mh niż kiedyś :)


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80

*****

Posty: 2438
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 1 lut 2011, 14:39 
Cytuj  
Nie wiem czego nie rozumiecie? Dla skill upow typu guard, parry, bronie itd. zmniejszyli lvl moba wymagany aby uzyskac cap. Do tej pory bylo tak ze jak np miales skill B w broni i na np 60 lvl cap dla B to 196 to na mobie ktory ma lvl 60 mogles uzyskac nie wiecej niz skill 196. Jako ze ta zmiana nie ma wplywu zadnego na skille nie skillowane na mobkach (enhancing magic np.) to poprawiaja tez rate skillupow dla tych wlasnie skillow.

- parry, guard, bronie itd. - nie poprawiony rate ale zmniejszony lvl moba
- enhancing magic, healing magic - poprawiony rate skill upow


_________________
Obrazek

Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.