MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Job Adjustments and Refinements
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=43&t=39060
Strona 1 z 1

Autor:  Gokulo [ 3 cze 2011, 09:27 ]
Tytuł:  Job Adjustments and Refinements

http://forum.square-enix.com/ffxi/threa ... post114599

Cytuj:
[dev1017] Job Adjustments and Refinements

The next version update is scheduled to feature the following job adjustments:

White Mage

The effect duration of the job ability Divine Caress will be increased from 1 minute to 3 minutes.

Thief

Effect range for the job abilities Accomplice and Collaborator will be expanded.

Paladin

The effect for the job ability Cover will be partially modified.
The job ability Shield Bash will grant a damage bonus based on the type of shield used.
The job ability Divine Emblem will grant a damage bonus based on the player's divine magic skill.

Samurai

A new job ability that readies its target for a skillchain will be added.
The effectiveness of the job trait Store TP will increase at level 90 instead of 91.
The job abilities Hasso and Seigan will be refined as follows:

Hasso

Hasso will now occasionally trigger Zanshin even after landing a normal attack.

Seigan

The likelihood that Seigan will cause Third Eye to counter an anticipated attack will be augmented with a bonus based upon the player's Zanshin attack rate.

Ninja

The job abilities Innin and Yonin will no longer share the same recast timer.

Blue Mage

While the job ability Azure Lore is in effect, it will be possible to perform skillchains and magic bursts with blue magic.

Corsair

A bonus effect will activate when the total value of a Phantom Roll is XI.


Additional Adjustments

During the window of time in which players may perform magic bursts after a skillchain, the target's resistance to the skillchain's corresponding element or elements will be decreased.

Ex. 1) When a Transfixion skillchain is successfully executed: Transfixion is aligned to the element light, so the target enemy's resistance to light-based spells would decrease.
Ex. 2) When a Light skillchain is successfully executed: Light is aligned to the elements of fire, wind, lightning, and light, so the target enemy's resistance to spells based on any of those elements would decrease.


*We are in the process of devising a roadmap for subsequent job adjustments, which we plan to unveil in the near future. Thank you for your patience and understanding.

Autor:  Bodziu [ 3 cze 2011, 10:02 ]
Tytuł: 

w koncu sens bedzie robienia SC :) No i wspolny CD z Yonin i Innin sciagniete - super :)

Autor:  egoist [ 3 cze 2011, 10:08 ]
Tytuł: 

SAM teoretycznie zajebistyego boosta dostal jezeli counter bedzie faktycznie mial spory rate to moze byc fajny nowy lowman job.

Autor:  Targaryen [ 3 cze 2011, 10:10 ]
Tytuł: 

Haha nic się nie zmienia:

Paladyn/Samurai:
-bonus 1
-bonus 2
-bonus 3

Ninja:
-resztki ze stołu

Pewnie za pół roku, gdy znów nie będą wiedzieli co dać ninja, wtedy(może!) w końcu się doczekamy:
-Delay on Yonin and Innin abilities will be reduced from 5 minutes to 1.

Autor:  Ragni [ 3 cze 2011, 11:17 ]
Tytuł: 

SAM właśnie dostał double attack w czasie hasso ... :o
Zanshin może procnąć kiedy robisz WS też, więc spoko ;)

Autor:  Bartelius [ 3 cze 2011, 11:33 ]
Tytuł: 

Ragni napisał(a):
SAM właśnie dostał double attack w czasie hasso ... :o
Zanshin może procnąć kiedy robisz WS też, więc spoko ;)


Tak ale czy zostawili haste? niesadze. Nie sam tylko wiekszosc 2h jobow bo /sam tez przeciez.

Autor:  Bartelius [ 3 cze 2011, 11:35 ]
Tytuł: 

egoist napisał(a):
SAM teoretycznie zajebistyego boosta dostal jezeli counter bedzie faktycznie mial spory rate to moze byc fajny nowy lowman job.


Chyba zle przeczytales. Jest po prostu wieksza szansa ze zamiast anticipated attack zrobisz counter ale nie ma wiekszej szansy na to ze Ci third eye nie zejdzie, wiec w sumie nic sie nie zmienilo jesli chodzi o przezywalnosc joba.

Btw ta GKT z PW ma 100% zanshin ciekawe czy ja zmienia teraz bo jak nie to by miala 100% DA na hasso i 100% counter na seigan third eye :D

Autor:  Ragni [ 3 cze 2011, 11:53 ]
Tytuł: 

Bartelius napisał(a):
Ragni napisał(a):
SAM właśnie dostał double attack w czasie hasso ... :o
Zanshin może procnąć kiedy robisz WS też, więc spoko ;)


Tak ale czy zostawili haste? niesadze. Nie sam tylko wiekszosc 2h jobow bo /sam tez przeciez.


Myśle że dodadzą że ten buff jest dostępny tylko na main.

Autor:  Bartelius [ 3 cze 2011, 12:10 ]
Tytuł: 

Ragni napisał(a):
Bartelius napisał(a):
Ragni napisał(a):
SAM właśnie dostał double attack w czasie hasso ... :o
Zanshin może procnąć kiedy robisz WS też, więc spoko ;)


Tak ale czy zostawili haste? niesadze. Nie sam tylko wiekszosc 2h jobow bo /sam tez przeciez.


Myśle że dodadzą że ten buff jest dostępny tylko na main.


Nie. Zanshin na SMA ma 45% aktywacji a na /sam ma 25% i to jest roznica na korzysc SAM main.

Nie zmienia to jednak faktu ze te zmiany sa na maksa przegiete.

Z wymeriotwanym 5/5 ikishoten (+15TP na zenshin) i 50% aktywacji Zenshin w czasie hasso na SAM to praktycznie oznacza ze SAM bedzie mial 100TP w praktycznie maksimum 2 rundy. Przyklad

WS(18TP)+hit(20TP)+Zenshin(35TP)+hit(20TP)+DA(20TP)=113TP w rundach.

jakby dodac Meditate to wlasciwie SAM mam non stop 2hr lol.

Autor:  Bartelius [ 3 cze 2011, 12:35 ]
Tytuł: 

Targaryen napisał(a):
Haha nic się nie zmienia:

Paladyn/Samurai:
-bonus 1
-bonus 2
-bonus 3

Ninja:
-resztki ze stołu

Pewnie za pół roku, gdy znów nie będą wiedzieli co dać ninja, wtedy(może!) w końcu się doczekamy:
-Delay on Yonin and Innin abilities will be reduced from 5 minutes to 1.


Nie przesadzasz? to co dostal PLD to jest jakis smietnik lol. 300damage z shield bash co 5 minut? super lol. Cover bonus nie wiadomo jaki i raz na 10 minut wzmocniony Holy? lol.

NIN moze teraz na raz uzywac Yonin i Innin czyli mozesz moba tankowac na dupie bez straty evasion jak sie odwroci i z wszystkimi bonusami do crit, ele dmg, tool expertise itd.

Nie jest to uber zmiana, ale napewno lepsza od tego co dostal PLD i napewno duzo gorsza od tego co dostal SAM i /sam. Cos czuje nerf tego bo to bedzie serio przegiete na maksa.

Autor:  egoist [ 3 cze 2011, 12:44 ]
Tytuł: 

nie pamietam kiedy cos nerfili ostatnio. nie ta tendencja panuje w se:)

Autor:  Bartelius [ 3 cze 2011, 12:45 ]
Tytuł: 

egoist napisał(a):
nie pamietam kiedy cos nerfili ostatnio. nie ta tendencja panuje w se:)


Nom ale ja nie pamietam zeby jakiemus jobowi zwiekszyli DD output o jakies 50%.

45%+ zwiekszony melee damage
50%+ zwiekszony WS damage

Autor:  Targaryen [ 3 cze 2011, 14:14 ]
Tytuł: 

Skąd -wiesz- że może na raz używać obu? Ja -przypuszczam- biorąc pod uwagę jak działa mechanika tego typu skilli do tej pory, że będą dzieliły wspólny slot ikonkowy (tak jak np nie możesz mieć jednocześnie terror i petrify bo dzielą ten sam slot- jedno schodzi jak dostajesz drugie oraz jak do tej pory innin będzie zdejmował yonin i vice versa).

PLD od zanim jeszcze zacząłeś grac dostawał masę buffów a ninja nerfa za nerfem albo ostatecznie jakieś gówna typu +2tp za udane parry albo zamiast crit dmg bonus buffa do mab. Dlatego nin dostaje śmieci i tyle, twoje lol czy nie lol tego nie zmieni. Nigdzie nie napisałem, że to co PLD dostaje -tym razem- jest uber zajebiste. Wymieniłem ilość tweaków, które dostaje w porównaniu do tego co dostaje nin, kropka.

Wcale zresztą nie dostał tak jak piszesz dmg boost czy ws boost 40% w stosunku do innych jobów bo inne joby też dostały buffa w abyssea, jak się umiało nin grać przed abyssea to i tak się wychodziło na parse równo z ridillami, amano, bravurą i jedyne co wyprzedzało to był mnk/war.

A atm może używać każdy tyle samo więc wcale nie taki wielki boost w porównaniu z innymi jobami. To, że joby z crit ws zyskały najwięcej to fakt ale nie pisz jakby jedynie nin z tego dobrodziejstwa skorzystał. :D

Autor:  Bartelius [ 3 cze 2011, 15:35 ]
Tytuł: 

Targaryen napisał(a):

Wcale zresztą nie dostał tak jak piszesz dmg boost czy ws boost 40% w stosunku do innych jobów bo inne joby też dostały buffa w abyssea, jak się umiało nin grać przed abyssea to i tak się wychodziło na parse równo z ridillami, amano, bravurą i jedyne co wyprzedzało to był mnk/war.

A atm może używać każdy tyle samo więc wcale nie taki wielki boost w porównaniu z innymi jobami. To, że joby z crit ws zyskały najwięcej to fakt ale nie pisz jakby jedynie nin z tego dobrodziejstwa skorzystał. :D


Rhae ale to jest o buffie jaki teraz dostanie SAM a nie o NIN XD

Autor:  kalcia [ 3 cze 2011, 15:38 ]
Tytuł: 

meh, jak zwykle posucha wsrod rdmow i brdow :<

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team