MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Cleave limitations
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=43&t=39188
Strona 1 z 1

Autor:  100licad [ 28 cze 2011, 08:13 ]
Tytuł:  Cleave limitations

Kurde niepotrzebnie tyle zbieram na nasze cleave:

http://www.ffxiah.com/forum/topic/23118 ... p/#1396446

Autor:  Gokulo [ 28 cze 2011, 08:32 ]
Tytuł: 

Exp expem, ale wy przeciez cleave zwykle dla skrzynek robicie nie? :)

Autor:  Huckster [ 28 cze 2011, 10:25 ]
Tytuł: 

no właśnie - przecież jak chcemy exp to idziemy na dolle.

Autor:  Bartelius [ 29 cze 2011, 04:33 ]
Tytuł: 

Pol roku temu to odkrylismy z Ragnim i nikt nam nie wierzyl...
Ja to rozwiazalem na blu robiac charged whikser do 10% na 20 mobach i pozniej z Bentic typhon (conal) zabijalem po 6-8 mobow. Raz zabilem 20 mobow na raz i dostalismy exp za ... 0.

Autor:  100licad [ 29 cze 2011, 07:02 ]
Tytuł: 

Widze Ato ze zmieniles w podpisie Spharai na Apoc, chce ci sie grac MNK NIN PLN BLU i DRK ? Nie lepiej zrobic Aegis i miec super uniwersalnego PLD tanka ?

Autor:  Bartelius [ 29 cze 2011, 07:30 ]
Tytuł: 

100licad napisał(a):
Widze Ato ze zmieniles w podpisie Spharai na Apoc, chce ci sie grac MNK NIN PLN BLU i DRK ? Nie lepiej zrobic Aegis i miec super uniwersalnego PLD tanka ?


Nie ma to jak random topic z random offtopem lol.

Jesli juz to ja gram THF (90% czasu chyba) PLD MNK NIN BLU.
Relici jakie rozwazalem to Aegis Spharai i Apoc. Zdecydowalem ze zrobie Apoc a pozniej Spharai. Czemu tak a nie inaczej.

Aegis - Faktycznie genialna tarcza na niektore walki, ale jednak jest ich bardzo malo (może z 5%) i prawie zawsze lepiej używać Ochain albo inny job :P Najważniejsze jest jednak to, że tarcza jak na item za 230M daje raczej mało funu i do tego wiekszość czasu spędzi nieużywana.

Spharai - Nie ma narazie żadnego praktycznego zastosowania poza osiągnięciem capu counter z accuracy lub evasion equipem. Cap można tez osiągnąć na Veret z counter setem tracąc troche damage na TP ale nadal posiadając dużo mocniejszy WS co się właściwie wyrównuje. Jest to jak narazie trofeum w inventory MNKa niż faktyczna broń. Możliwe, że na 99 lv zrobią z nia coś ciekawego ale w marcu 2012 mam małą nadzieję już być w połowie jej konczenia.

Apocalypse - Bron dająca bardzo duzo funu. Aftermath 10% haste pozwala na bardzo roznorodny dobor equipu w zaleznosci od sytuacji. Ogromny accuracy i attack na DRK pozwala pozytynie o nim myslec w kontakcie z nowym contentem. DRK uzupelnia takze moj asortyment low man DD. WS leczacy 20-80% swojego damage, stun, drainy, dread spikes mnogosc sub jobow (/mnk,/war,/sam,/nin) daja naprawde przyzwoity mix do lowman DD/tankowania i swobodnie moze isc tam gdzie MNK nie moze (one shot TP moves, high evasion, tp move wymagajacy stun, dispel, etc.)

Autor:  100licad [ 29 cze 2011, 08:23 ]
Tytuł: 

A nie bardziej by wam się opłacało wziąć np Pho na THF ? Chyba byście zabijali z 50% jakbyś chodził MNK a nie THF?

Autor:  Bartelius [ 29 cze 2011, 09:10 ]
Tytuł: 

100licad napisał(a):
A nie bardziej by wam się opłacało wziąć np Pho na THF ? Chyba byście zabijali z 50% jakbyś chodził MNK a nie THF?


Mamy zamiar uruchomc mule thf jeszcze jednego, ale po pierwsze to Pho jest Grekiem utrzymuje sie z dziewczyna ma nowa prace i ledwo moze grac, a po drugie tam gdzie ja gram thf to zadko kiedy trzeba zabjac szybciej niz zabijamy i ja nie ufam wiekszosci innych THF. Na dynamis trzeba zrobic stagger i robi sie go wolniej niz zabija, a na salvage zostaje nam zawsze z 10-20 minut zabijajac wszystkie mozliwe NM i wszytkie gearsy w zone. THF potrzebujemy glownie do empy farm zeby miec th i wszystkie stagger, ale tez najlepiej by bylo miec WHM RDM mule poza Przyjacielem zeby mozna bylo robic zergi z SMN PD lub BRD dlatego pewnie uruchomimy 4te konto i bedziemy dualboxowac po jednej postaci.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team