mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
****

Posty: 1471
Dołączył(a): 28.04.2009
Offline
PostNapisane: 18 sie 2011, 09:20 
Cytuj  
[dev1023] Dynamis Adjustments
Dynamis is scheduled to receive the following adjustments and refinements in the forthcoming version update:
Dynamis-wide Adjustments:
Maps
Maps will be displayable in Dynamis areas.
Dynamis maps may be purchased from the same Goblin NPCs who sell the "Prismatic Hourglass."
Treasure
The drop rate for all items that enhance relic and relic +1 armor will be unified.
*This drop rate may be affected by the Treasure Hunter ability, but not by exploiting enemy weaknesses.
Adjustments to Dynamis-Valkurm, Dynamis-Buburimu, Dynamis-Qufim, and Dynamis-Tavnazia:
The above areas will become non-reservable.
For more details on non-reservable Dynamis areas, please refer to the [dev1000] Dynamis Reborn! post regarding changes implemented in the May 10, 2011 version update.
With this change, Goblin NPCs will no longer sell the "Timeless Hourglass."
Furthermore, the "Perpetual Hourglass" may no longer be used to access Dynamis areas.
Support Job Restrictions
Players will have the option to enable or disable support job restrictions upon entering Dynamis.
Certain items required to enhance relic and relic +1 equipment will only drop if support job restrictions are enabled.
Support job restrictions may be disabled at any time by investigating the "Somnial Threshold."
*Support job restrictions cannot be enabled in this way.
Monsters
Certain items may be used to enfeeble boss monsters in Dynamis-Valkurm, Dynamis-Buburimu, and Dynamis-Qufim.
Treasure
Drop locations for relic equipment, relic -1 equipment, accessories, and hydra equipment will remain unchanged.

*Refinements to the upgrade process for relic and relic +1 equipment are still under consideration. Ingredients, drop rates, and other aspects are subject to change.

*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 18 sie 2011, 11:33 
Cytuj  
co to za enhancowanie armorowych reliców? będzie można zrobić +2 z +1 czy synergować zwykłe / +1?


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80

****

Posty: 1471
Dołączył(a): 28.04.2009
Offline
PostNapisane: 18 sie 2011, 11:37 
Cytuj  
ktoś gdzieś pisał o synergii, ale zastanawiają się nad random / fixed augments.

EDIT: jeszcze się okaże że słabe na dziś reliki dostaną jakieś uber boosty w stylu duuuze haste na melee gear.

*****

Posty: 2438
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 18 sie 2011, 18:28 
Cytuj  
Mam przecieki od japonskiego kolegi ze DRK dostanie ability Reddelirium w kotrym bedzie dostawal +20% damage a w zamian jego damage bedzie sie boostowal do max +20% ( melee i WS tez zdaje sie ) i spell ktory absorbuje buffy z moba jak aura steal. Interesujace!


_________________
Obrazek

Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.