MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Farma Umbral Marrow https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=43&t=41425 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | mrynar [ 30 lip 2012, 13:42 ] |
Tytuł: | Farma Umbral Marrow |
Gadalem z Naifem i bylby chetny. Chyba potrzeba na to mocny sklad, jeszcze nie bylem na nowych dynamisach.... Najchetniej widziane osoby z relicami (Tom? Have?), albo kochajace wybitnie jakis konkretny job. Idealnie gdyby dalo sie to robic w stale 6-8 osob, wtedy rotacyjnie co ktorys run kazdy dostawalby ten item (obojetne czy na handel czy do upgrade relica). Ato pewnie zaraz napisze, ze jestesmy za slabi, ale bym sie nie zrazal. |
Autor: | 100licad [ 30 lip 2012, 14:26 ] |
Tytuł: | Re: Farma Umbral Marrow |
Jak się uda zebrać cały potencjał CC to nie jest "bez szans", problem polega na tym że to zerg i w sumie na zabicie jest tyle czasu ile trwa PD czyli 90 sec, akurat na RNG z relik lukiem tu miejsca nie ma, natomiast COR jak najbardziej (buffy + reset 2h jak się uda ), trzeba zebrać najlepszych melee jakich mamy, dać buffy (Chaos roll, War Roll, Minuety, Embrava, PD) i bijemy, jak się podzieli na 2 to modlimy się aby zabić właściwego bo to największa nasza szansa. Tylko trzeba nam: SMN, SCH, WHM, kilku naprawdę dobrych DD, COR, BRD. Jest jakiś LS który lowman samymi MNK to robi (nawet gdzieś filmik jest na sieci). Z capped haste sporo daje ODD więc empy / reliki najlepsze na walkę. EDIT: w RMT najwięszym problemem (autoloose) było podzielenie ADL na 3 - jak za szybko się bije to przy podziale się 3 robią co zmiejsza szansę na zabicie właściwego. To jak się dzieli zależy od jego HP w momencie podziału. Farm 2-3 pop setów + zabicie ok 2 ADL zajmowało ok 1h w 18 osób przy czym 1 team biegł robić TE i potem zabijał timed NMy na DL popa a reszta biła DC demony na popy na pozostałe 4 NMY (na te 1 PT to max padają jak muchy). To ile ADL biliśmy zależało od udanego resetu 2h (głównie SCH + SMN + co lepsi DD). Miałem z UM sporo farta bo ostatnio na schedule jest prawie wyłącznie Legion . |
Autor: | coldee1 [ 30 lip 2012, 16:44 ] |
Tytuł: | Re: Farma Umbral Marrow |
powiem Ci ,że masz WHM na to nawet..... kiedyś mam zamiar skonczyc relic guna , wiec nie ukrywam ze jesli byloby to tak jak piszesz - to chetnie bym dolaczyl, czy to WHM czy BRD + mam smnra z Alexandrem |
Autor: | Bartelius [ 2 sie 2012, 09:43 ] |
Tytuł: | Re: Farma Umbral Marrow |
Ten Ls co farmi to w 6 osób ma mule na każdym koncie. Czyli SMn ma mule SMN MNKi maja mule cor (na tym samym koncie czyli wylogowują się i logują mule, którm wcześniej wchodzą na dynamis i robią wild card) W ten sposób biją 6 ADL pod rząd chyba. Robią też 6 popów na jednym farm runie. Generalnie powodzenia. Potencjał napewno macie i pewnie bez problemu zabijecie ADL raz na jakiś czas. Problem polega na tym, że jak zwykle będziecie to robić bez spinania się i z afk co 5 minut, więc wyjdzie Wam tych ADLi 10 razy mniej niż byście mogli zrobić przy lekki focusie. |
Autor: | 100licad [ 2 sie 2012, 10:28 ] |
Tytuł: | Re: Farma Umbral Marrow |
Problemem to będzie się wybrać na to bo naprawdę potrzeba by większości z LSa i dobry mix jobów poszedł, myślę że na te 90 sekund to ludzie są w stanie się skupić, dużo większy problem to zebranie tych przynajmniej 12 osób. |
Autor: | Bartelius [ 2 sie 2012, 11:25 ] |
Tytuł: | Re: Farma Umbral Marrow |
Chodziło mi o to, żeby iśc zfarmić 5 i zabić 5 na next day. Jak będziesz chodził zabić jednego ADL w 12 osób raz na tydzień to powodzenia. Nie dość, że to się nie opłaca bo tyle ludzie może w łatwy sposób zfarmić na dynamis 13M, żeby kupić marrow to na dodatek nie masz 100% pewności, że nie dostaniesz death od ADL i z 1 nic nie będzie. |
Autor: | 100licad [ 2 sie 2012, 11:48 ] |
Tytuł: | Re: Farma Umbral Marrow |
Nie ma szans zabić 5 bo nie mamy tylu SMN SCH COR. Ewentualnie farm dużej ilości popów i zabijanie po 2 na run. To też ma pewną zaletę - dyna farm nie trwa 2h tylko ok 1h, nie każdy ma czas farmić Dyna codziennie po 2h. Ale to i tak pozostanie kwestią czysto hipotetyczną bo zebranie wszystkich ludzi będzie trudne. Ciężko nam się zebrać w 6 osób na NI a co dopiero zebranie 12 . |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |