MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Magic Burst https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=43&t=6852 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Brutallus [ 9 lut 2004, 10:59 ] |
Tytuł: | |
Wczoraj po raz pierwszy próbowałem się bawić w Magic Bursty - przyznam że na pierwszy raz nie jest to najłatwiejsze, zwłaszcza dla RDM-a który równocześnie walczy, debuffuje, nukuje i healuje. W każdym razie ciekawe. Mistrzowie-magowie ! macie jakieś doświadczenia w tym temacie ? Opłaca się polować na magic bursty ? odpowiedź nie jest dla mnie oczywista, bo spelle mają cast-time i delay-time, więc np. aby rzucić Fire na koniec skillchaina trzeba się chyba w ogóle wstrzymać z czarowaniem w czasie gdy planowany jest skillchain (żeby się nie okazało że tym jednym momencie kiedy potrzeba Fire wypada akurat delay-time, albo akurat rzuca się inny spell). Poza tym zależnie od skill-chaina niektóre magic bursty wymagają elementala o niższym poziomie - np. wczoraj rzucałem Stone i Water, czyli nuki których już normalnie nie używam bo za słabe. Wie ktoś czy to się w ogóle opłaca ? Tzn. czy bonus za magic burst jest tak duży, że taki Stone - normalnie b. słaby - daje silny dmg ? |
Autor: | Scorpio [ 9 lut 2004, 13:28 ] |
Tytuł: | |
Oplaca sie czekac na Skillchain. Dmg x2 dla mnie lub wiecej z elemental seal ^^. Staraj sie ustawic w party taki uklad aby skillchain trafial w najnizszy elemental def mobka. Jezeli w party jest WHM/BLM tez niech brustuje - oplaca sie - zwlaszcza przy mobkach o duzym DEF taki brust robiony przez 3 magow to polowa lub 1/3 HP mobka dla lvl 30 w polaczeniu z Renkei oczywiscie. pozatym nie nukuj raczej mobka - jako RDM mamy niski dmg w porownaniu do BLM i malo MP ktore jest potrzebne do innych celow, chyba ze w party jest 2 x RDM - wtedy jeden zostaje nukerem drugi healer / debuffer jak jestes sam to tylko debyffy i ew brusty - tak wynika z mojego doswiadczenia - no i nietety bedac samemu w party lepiej jest siedzic na dupie z tylca - masz dodtatkowy rest time po debuffach i po regen na tanka |
Autor: | ksawery [ 9 lut 2004, 13:32 ] |
Tytuł: | |
Taki przyklad z forum paladina: Tachi: Enpi hits for 120. Seraph Blade hits for 107. Distortion! The <t> takes 87 points of damage. Ramci casts WaterII >> Magic Burst hits for 178. Chiyio casts Freeze >> Magic Burst hits for 1221. |
Autor: | krzyk [ 9 lut 2004, 13:45 ] |
Tytuł: | |
hmmmmmmmmm. freez to ancient magic wiec z zalozenia zadaje w okolicach 1000dmg. magic burst nie podwaja obrazen, zwieksza je o jakies 10-20%. ale tak czy inaczej oplaca sie burstowac, bo to zawsze wiecej dmg. juz. <font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: krzyk dnia 2004-02-09 13:46 ]</font> |
Autor: | Brutallus [ 9 lut 2004, 16:40 ] |
Tytuł: | |
Hmm, 10-20% to nie jest jakoś ekstremalnie dużo - chociaż to co podał Xav o water, to mi wygląda na sporo więcej niż + 10-20% [edit:] ok, już widzę... drobna różnica WaterII Scorpio -> widzę Scorpio że docelowy model "działalności" RDMa na wyższych levelach sporo różni się od tego co ja robię. Zastanawia mnie z czego wynika różnica efektywności RDM vs BLM ? (pomijając ilość MP) do tej pory wydawało mi się że używając itemów +INT różnica w tym atrybucie nie jest taka duża... jak to jest z tymi elementalami? <font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Brutallus dnia 2004-02-09 16:48 ]</font> |
Autor: | Scorpio [ 9 lut 2004, 17:10 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: 2004-02-09 16:40, Brutallus napisał:
Hmm, 10-20% to nie jest jakoś ekstremalnie dużo - chociaż to co podał Xav o water, to mi wygląda na sporo więcej niż + 10-20% [edit:] ok, już widzę... drobna różnica WaterII Scorpio -> widzę Scorpio że docelowy model "działalności" RDMa na wyższych levelach sporo różni się od tego co ja robię. Zastanawia mnie z czego wynika różnica efektywności RDM vs BLM ? (pomijając ilość MP) do tej pory wydawało mi się że używając itemów +INT różnica w tym atrybucie nie jest taka duża... jak to jest z tymi elementalami? <font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Brutallus dnia 2004-02-09 16:48 ]</font> Roznica polega na DEF mobka IT i twojego skilla elemental magic oraz ilosc int tez, zwroc prosze uwage ze inni magowie zaprzestaja uzywania zaklec klasy enfeble na monsterkach - poprostu maja za niski skill nawet z capem oraz odporonosc mobka na zaklecia tego typu uzyte przez RDM jest mniejsza i czesto czas trwania dluzszy. Z moich obserwacji wynika ze : Dia pada bardzo szybko Paralyze dosc szybko Blind srednio szybko Slow dobrze trzyma Gravity slabo albo srednio Tak wiec w ciagu walki czasem zdaza sie poprawiac debuffy - czasem nawet 3 razy jak jest niski poziom dmg w party Dia i BIO sie nie stackuja niestety wiec jak masz przewage mele nad magic dmg uzywaj dia, jedynym rozsadnym zastosowaniem BIO imo to wtedy kiedy 10% zmniejszenia dmg jaki zadaje mobek ma sens jesli mobek bije bardzo mocno i potem upewnij sie ze BLM rozumie ze ma nie uzywac / uzywac BIO bo DIA 2 kosztuje prawie 60 MP wiec poprawianie dia 2 nie wchodzi w rachube raczej przy glupim BLM Niestety w miare postepu czasu nie tylko zaklecia sie robia drozsze ale i monsterki odporniejsze i zaczyna miec znaczenia CAP w danym skillu. Nie zapominaj o efekcie jaki daje dobre zarylko, + mp + int / mnd, + str/agi zalezy jaka role masz tak dzialasz. I nie zdziw sie jesli okaze sie ze sie namachasz mieczem a nie trafisz ani monsterka >> GRAVITY obniza evasion mobka |
Autor: | Gokulo [ 10 lut 2004, 09:30 ] |
Tytuł: | |
EE Dia i Bio stackują się pytaęśę paru doświadczonych magów. |
Autor: | Scorpio [ 10 lut 2004, 10:40 ] |
Tytuł: | |
Nie stackuja sie zlap worthless - uzyj dia i zobacz jak dziala, potem uzyj bio i zobacz kiedy bedzie info ze bio wear off i czy masz dia wear off Sek w tym ze kazdy "doswiadczony" mowi co innego ( |
Autor: | Brutallus [ 10 lut 2004, 21:29 ] |
Tytuł: | |
Sto, dzięki za info. Hmm faktycznie sporo rzeczy decyduje o sprawności RDMa względem BLMa. |
Autor: | masakra [ 29 mar 2004, 14:28 ] |
Tytuł: | |
mooj rekord MB z Water2 to okolo 270 pkt of DMG .. chociaz na poczatku wydawalo mi sie ze MB bedzie zadawal znacznie wiecej obrazen ;> |
Autor: | Scorpio [ 29 mar 2004, 14:36 ] |
Tytuł: | |
Congratz masakra. Moj rekord jak dotad dotyczy MB blizzard I w qufim i wynosi 109 dmg na pugilu. Ten schemat dziala w 100%. Dmg z thunder bez Frost = 50 Dmg z Thunder po frost = 90-100 Dmg z blizzard po Thunder = 70-80 Dmg z blizzard po np uzyciu przez innego maga badz ninje ice = 30-40 |
Autor: | Bodziu [ 15 kwi 2004, 17:50 ] |
Tytuł: | |
Jako ze ostatnio dosc czesto MBurstuje (swietna sprawa) to mam kilka znosnych uwag, ktorych nie przytoczyliscie a ktore sa dosc wazne )) 1. Najczesciej przed skillchainem czesto podaja ile maja TP, wowczas warto przygotowac mobka do przyjecia wiekszej ilosci dmg z MB ) Co to oznacza ?? Ano to, ze warto przedtem rzucic czar zgodnie z tendencja: Water->Fire->Ice->Wind->Earth->Thunder->Water czyli jesli mamy SC-> Distortion a MB Ice/Water to jesli zamierzamy rzucic Water to przed tym warto mobkowi zaaplikowc czar Fire, co przy MB doda srednio 10%dmg wiecej ) (sprawdzone !) 2. rzucanie czarow wystarczy robic w momencie wizualizacji Skillchaina (do II wlacznie) w przypadku dosc duzego cast-delay trzeba rzucictrzoszeczke wczesniej, nie moglem tego sprzwdzic, jeszcze nie mam takich czarow ) 3. po MB warto rowniez pamietac o tym aby rzucic dalszy czar z lanczuszka przedstawionego w 1pkt. (w naszym przypadku -> Thunder ) 4. Tak jak juz ktos napisal najlepiej ustawiac MB pod weakness mobka w naszym przypadku swietnie sprawdza sie na Orc'ach ) 5. Warto rowniez zwrocic uwage na mozliwosci posiadania czaru, np. jesli nasz najlepszy czar jest Water II z puli czarow II to warto na niego stawiac w skillchainach ) Aczkolwiek z tym to roznie, choc w moim przypadku w Crawler Nest z Crawlerami zadawalo to wieksze obrazenia anizeli w przypadku wykorzystania weakness mobka ) Tyle odnosnie moich jeszcze uwag, co prawda roznie sie gra z rozna druzyna ale ogolnie to MB jest naprawde super imho zawsze warto z niego skorzystac jesli tylko mozna ) _________________ !!! Only The Games let us free from tiresome Reality !!! FF11 -> Bodziu - BLM 35 / WHM 20 (for now * fishing 14, smithing 3, cooking 2 * <font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Bodziu dnia 2004-04-15 18:51 ]</font> |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |