MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Spamowac czy nie spamowac?
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=43&t=7024
Strona 1 z 1

Autor:  Muminus [ 28 lut 2004, 09:10 ]
Tytuł: 

Chodzi mi to konkretnie o tzw combat spam, czyli obwieszczanie calemu swiatu (a przynajmniej party) ze wlasnie rzucilem mojego Cure1 na <t>.

Ja raczej nie obwieszczam, wychodzac z zalozenia, ze ten, co go wyleczyli i tak sie o tym dowie, a nie ma co zasmiecac i tak mocno przepelnionego okna tekstowego... Jedynie mam automatyczny tekst przy Foe Lullaby (usypianie).

Natomiast zauwazylem, ze czesc kolezenstwa uzywa informowania na /p o czarach - i mam pytanie, zwlaszcza do tankow, ktorzy w wiekszosci sa odbiorcami takich komunikatow: czy uwazacie, ze cos takiego jest uzyteczne? Czy raczej przeszkadza?

Muminus

Autor:  mrynar [ 28 lut 2004, 09:51 ]
Tytuł: 

Moim zdaniem combat spam przeszkadza. Liczbę komunikatów trzeba ograniczać do minimum, bo to utrudnia np. renkei. Szczególnie jestem przeciwnikiem różnych śmiesznych komunikatów, bo one są może śmieszne przez pierwsze trzy razy, a potem poprostu wkurwiają.
Niektórzy potrafią podawać TP HP i MP co parę sekund...

Autor:  Mazee [ 28 lut 2004, 10:15 ]
Tytuł: 

Ja sadze ze takie komunikaty maja sluzyc bardziej innym magom (czytaj WHMom) w druzynie, zeby nie powielac leczenia tego samego goscia np: Cure2 czy 3 ...
Jednak z 2 strony dobry WHM sam zauwazy, ze kolega mag z druzyny juz cos takiego rzucil.
Osobiscie nie uzywam.

Autor:  ksawery [ 28 lut 2004, 11:07 ]
Tytuł: 

Jako tank moge ci doradzic ze komunikaty nie wnosza nic pozytywnego do walki. Jak ktos mnie leczy to i tak pojawia sie komunikat, ja przestalem juz dawno komunikoac provoke itp. Jedyny komunikat to WSy jesli jestem w renkei.

Autor:  Coval [ 28 lut 2004, 12:49 ]
Tytuł: 

Jedyna pozytywna rzecz przy Cure spamie, to jak ktos podaje ile % MP mu zostalo. Wtedy mniej wiecej widac jak idzie walka. Czy szybciej ginie potworek, czy gracze :smile:

Autor:  Mark24 [ 28 lut 2004, 14:14 ]
Tytuł: 

ja pozbyłem się informacji
"xxxxxxx hit yyyyyyy for zzzz damage".
Więc widzę tylko specjale, + spam z ls-a i party channel + eewentualen telle.
W ogóle nie przeszkadzaja mi jakieś komentarze na party channel.

Autor:  swordsman [ 28 lut 2004, 16:18 ]
Tytuł: 

mi komuniakty nie przeszkadzaja o ile ludzie nei przesadzaja :smile: za to wnerwiaja mnie calle... powinny byc tylko przy kluczowych komunikatach i WSach....
komunikaty o pullowaniu, cure, statusie mp/tp, skillchain czy jakis dziwnych manewrach jak convert czy escape sa jak najbardziej na miejscu..

Autor:  Gokulo [ 29 lut 2004, 09:20 ]
Tytuł: 

No tu trza przyznac racje Saiemu :grin:
Juz nie raz sie przestraszyl on czy Stok jak Convert uzylem ^^;

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team