MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Jak podnosić poszczególne skille?
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=43&t=7263
Strona 1 z 1

Autor:  Huckster [ 26 mar 2004, 11:21 ]
Tytuł: 

Weapon skill
Walka z mobami, które odpowiadają aktualnemu poziomowi skilla.

Shield skill
Otrzymywanie ciosów z przodu.

Parrying and guard skill
Otrzymywanie ciosów z przodu gdy nie masz equipniętej broni.

Throwing/Bow/Marksmanship Skill
Walka jako range attack z mobami, które odpowiadają aktualnemu poziomowi skilla.

Damage dealing magic
Rzucając czary na moby, które odpowiadają aktualnemu poziomowi skilla.

Healing Magic, Enhancing Magic, Summoning Magic
Używając tej magii

Enfeebling Magic
Rzucając czary na moby. Skill nie będzie wzrastał jeżeli mob jest w pełni odporny na dany czar.

Singing and instrument
Podobnie jak enfeebling i healing

Z tego wynika, że dla mnie najlepiej gdybym założył tarczę, zdjął broń, zaatakował moba i nawalał tylko range attackiem. Rósłby mi parrying/shield/throwing :smile: (te mam na niskimi poziomie - chociaż throwing wczoraj podciągnąłem z 19 na 58 :smile:

Autor:  ksawery [ 26 mar 2004, 11:31 ]
Tytuł: 

Eeee... nie da sie parowac ciosow bez equipnietej broni... eeee..

Autor:  Huckster [ 26 mar 2004, 11:59 ]
Tytuł: 

a próbowałeś?

Autor:  ksawery [ 26 mar 2004, 12:02 ]
Tytuł: 

A czym mam parowac? Lokciami?

Autor:  Huckster [ 26 mar 2004, 12:07 ]
Tytuł: 

jak spróbuję to ci powiem czy działa - to informacje z jakiejś strony WWW (http://www.ausystem.org/~aushacho/gbox/ff/skill-e.html)

Autor:  ksawery [ 26 mar 2004, 12:22 ]
Tytuł: 

Parry z bronia Guard bez lub z hand to hand. Do parowania sluzy bron, nawet komunikat mowi o tym ze udalo ci sie zablokowac cios swoja bronia.

Autor:  Huckster [ 26 mar 2004, 14:55 ]
Tytuł: 

Hmmm - no to nie wiem w jaki sposób sobie to zboostować.

A - i cieszy mnie zaangażowanie całego linkshella w dyskusję :smile:)

Autor:  ksawery [ 26 mar 2004, 14:58 ]
Tytuł: 

Parry i shield podbija sie bardzo powolutku. Najlepsze wyniki daje okladanie mandragorek jako ze te sa monk type i wala po dwa razy zawsze. Next mandragorki dla mnie to boyahda tree... ale to jeszcze sporo czasu.

Autor:  Mark24 [ 26 mar 2004, 14:59 ]
Tytuł: 

Huck nikt ne wie (lub nie wiedział jakieś 1 miesiąc temu) jak zbostować sobie te drugorzędne skille (shield, parry u Enforcera). Każdemu idzie to opornie.

Może do tej pory już wymyślono jakiś sposób na to - nie wiem.

Autor:  Scorpio [ 26 mar 2004, 15:01 ]
Tytuł: 

Taktyka boostowania skilow wygrzebana z forum RDM.

Znajdz zuczka "tough". Full self buff + debuff obiektu. Pulnij go do w poblize zony. Walcz znim jak dlugo dasz rade, uzywajac BIO DRAIN ASPIR itd ... jak bedziesz mial ok polowy zycia i zero mp ... zone, potem back - rest >> kill bettle >> rest >> next
Gainy do elemental, dark, heling, enchance, parry. shield, sword. evasion itd ...


Dla magow aby bostowac skille magiczne najlepsze sa WORMY, one nie biegaja,i mozna atakowac dowolnego tough ++, np whm moze kasowac wormy w korolka, qufim, altepa ... oczywiscie nie chodzi tu o to by zabic ale by dostawac gainy.

Najlepsze gainy do shield i parry jak dostad mialem majc lvl 41 na robakach w maze - tych z lvl 2, goby z valcrum sa za slabe

Autor:  Scorpio [ 26 mar 2004, 15:14 ]
Tytuł: 

Parry i Shield z forum RDM polecaja robic tez na Black Tiger w jugner forest, atakuje szybko, dwa razy tylko ze .... potrafi przypieprzyc ^^

Dla RDM nie ma pracy na skillami combat dopuki nie bedzie mial PHALANX bo albo gra solo na kazdym lvl-u poswiecajac pare godzin na uzeranie sie z decent/even nawet ginac albo nie nadazy np za palladynem.

Ponoc najlepsza technika jest zabijenie tough ze wsparciem np healera pare lvl wyzej, framowanie na easy itd ...

Autor:  Scorpio [ 29 mar 2004, 08:59 ]
Tytuł: 

Weapons skill :
Wtedy kiedy po sprawdzeniu cons mobka mamy info HIGH defence, sam con moze byc worthless ++++++ ... podbilem tak skill club na lizardach w KH

Parry & Shield :
Kazdy tough dla danego skilla jednak nie tough calkowcie, czyli np worthless ale tough dla skilla

Evasion :
Kazdy tough dla danego pozimu skilla, con moze byc worthless lub easy.

Archery :
Kazdy co najmniej even lub tough dla danego skilla. Szybki luk + tanie strzaly i walimy. Najlepsze efekty sa przy con easy ogolnie.
Doskonale sprawdzaja sie robaki w roli celu cwiczebnego. Easy - tough sa na altepa dla lv 40 ++

Enchance :
kazdy czar podbija, jednek te blisko danego lv najlepiej

Healing :
uzywanie jak najlepszego dla danego lv leczonego, ciagle uzywanie

elemental :
kazdy con tough i wiecej dla danego poziomu skilla

dark :
kazdy co najmniej even dla danego poziomu skilla, best tough

Enfebling :
Kazdy con tough dla danego skilla

JAK SPRAWDZIC :

skill cap lvl wg tabelki :
http://www.all-final.com/ff11/skill_chart.htm

Poziom mobka : Np tutaj, szukamy lvl mobka, informacje srednio dokladne. czasem zanizone czasem zawyzone

http://ffxi.allakhazam.com/db/bestiary.html

Milej zabawy

Autor:  mrynar [ 29 mar 2004, 14:11 ]
Tytuł: 

Wczoraj zrobiłem lvl samuraja, tylko strzelając z łuku do robali. Raz tylko padłem, bo cos mnie podkusiło i próbowałem dobić moba WSem katany. :smile:

Jedyny problem to strzały, sporo ich się zużywa.

Autor:  Muminus [ 30 mar 2004, 09:58 ]
Tytuł: 

To ja jeszcze dodam ze swojej dzialki:

Singing, Wind instrument, Stringed instrument: najszybciej podbijac rzucajac ofensywne piosenki (requiem, threnody, magci finale) na potworki z duzym con. Rosna tez (ale mniej) przy rzucaniu buffujacych piosenek na siebie i grupe, przy czym mam wrazenie ze im wieksza grupa tym wieksza szansa na skillupa (ale moze to kwestia farta).

Muminus

Autor:  Kang [ 30 mar 2004, 10:32 ]
Tytuł: 

Stok co do Weapon skilla to mob nie musi mieć high def - wystarczy żę z założenia ma duży def - tak jak np lizardy lub kraby :smile:

Autor:  Scorpio [ 30 mar 2004, 10:51 ]
Tytuł: 

Kang, niestety nie wystarczy. :sad:

Musi miec high def w opisie con lub nie miec nic w temacie defence np

" ... worthless ... "
" ... Low Evasion ... " *bez low defence

Taki opis oznacza ze jego def = twojemu skillowi broni jaka masz. Innymi slowy EVEN, zacznij szukac lepszego ^^

Fakt faktem ze niektore monsterki z definicji maja wysoki defence i na nich najlepiej robic skille, poprostu maja POWER w DEF ^^ ale i tak jak bedziesz mial info low defence nie bedzie gainow albo baaaardzo mizerne :smile:

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team