mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 27 kwi 2004, 08:31 
Cytuj  
Wszystkie guide jak zrobić od lvl1 do lvl100 wydając tylko kilka milionów gili są trochę bez sensu - generalnie działa taka zasada - wszystko jest ok, tanio, sprawdza się do chwili opublikowania takiego guide na jakimś forum, po kilku dniach na każdej sytezie (nie mówię o lostach) traci się po nawet kilka kilo gili (goldsmith, możliwe, że w np. cookingu jest taniej) - generalnie każdy szuka swojego sposobu, wystarczy postać 30minut przed AH i przejrzeć ceny oraz popatrzeć na daty sprzedaży (czym więcej danego dnia schodzi tym lepiej)

Nastawiać się na skillowanie wolniejsze ale całkowiecie bezstratne (wykluczając losty). Nie robić bzdurnych itemów gdzie materiał kosztuje 1.5k, a potem sprzedaje się to za 500g na AH lub 350g u vendora, doliczając do tego losty jesteśmy ponad 1k stratni na jednej syntezie. Na 12 sztuk brass hammerów (guide z forum) zrobiłem wczoraj 0.3 skilla - straciłem 6k (zero lostów, zero +1). Podliczając wyskillowanie całego jednego poziomu kosztowałoby mnie 18-20k, i zawaliłbym sobie kompletnie inventory gdyż vendor skupił kilka, a potem kazał się wypchać. A miałem docelowo zrobić tego 3lvl - więc koszt byłby 60-80k, paranoja :/

Już na od 0 skilla można scraftować itemy +1.
Najlepsze warunki - przeciwny dzień do kryształu z którego craftujemy i new moon (fire - iceday np.). Wcale nie musimy mieć capa na daną synteze by zakończyło się to critical succes.

Jednak nie używać desyntezy. 80-90% jeżeli nie masz capa to losty. By otrzymać wszystkie składniki z powrotem musisz mieć critical succes w desyntezie. Gainy z tego bardzo słabe (na około 20 desyntez miałem jedno +0.1).
Desynteza ma sens moim zdaniem tylko w jednym przypadku: będąc na 50lvl robimy item z capem na 20lvl i nastawiamy się na critical succes - wtedy przy normalnym succesie walimy desynteze i próbujemy jeszcze raz. Przy takiej różnicy poziomów w craftingu losty będą dużo rzadziej ale też będą.
Full moon - robimy trudniejsze itemy, mniejsza szansa na +1, mniejsza szansa na lost i stratę materiałów, największa na normalny zwykły succes. Podobno ma znaczenie pora dnia (od 6.00 do 18.00 wieczorem najlepiej).

Przyglądać się co robią japsy w gildiach, zapisywać kiedy i z jakiej syntezy craftują itemy +1.

Nie piszę o takich bzdurkach jak advanced imaginery z guildii i nie porywanie się z motyką na słońce (na lvl11 cięzko się craftuje itemy z capem na 20lvl, a jeszcze jak robimy to bez supportu i w zły dzień to 90% szansy na stratę materiałów).

*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 27 kwi 2004, 20:15 
Cytuj  
Dokładnie - większość guide'ów wymaga inwestowania dużo kasy. W cookingu było tak że praktycznie zawsze wychodziłem na ZERO - ale dużo crystali i materiałów kupowałem od was albo sam łowiłem/znajdowałem.

Podstawą jest kupowanie materiałów u NPC - w mieście gdzie się ma najwyższy fame.

Dobrze też gardeningować - na pewno to do GS też może być przydatne (np Platinum Nuggetsy).


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.