Wlasnymi slowami - bcnm 40
Giddeus
Mandragorki
6 x normalana
1 x NM
Party config
RDM
WHM
MNK
WAR
BRD
RNG
Efekt-y
1. Wszedlem do kregu po tanku ale minimlanie po i zamiast ona ja dostalem aggro - zgon w kilka sekund
2. Bard prawdopodobnie sie pomyslil i padl whm, kolejo padl bard i nastepnie ja - walka trwala ok 1 minuty
Moje Uwagi :
Uzywanie klasy jaka jest RDM w roli dodatkowego heala i tylko leczenia mija sie z celem. Moj ekwipunek byl ustawiony pod kontem ilosci mp, za kazdym razem kiedy ginolem zostawalo mi mp. Jedynym wlasciwym miejscem dla RDM w ukladzie bard + rdm + whm jest bycie w pierwszej lini z wojownikami - dbuffy moga znacznie zmienic przebieg walki i obnizyc poziom trudnosci
Moim zdaniem lepiej moze sie sprawdzic party 2 RDM/WHM, niz RDM + WHM - czemu ? Poniewaz majac sub whm rdm ma dostep do pralyzna, i dyvine seal po convercie. na walke jest 30 minut co daje maxymalnie 2 convert - co to daje w praktyce sami wiecie
Dodatkowo wzmocnienie MND moze dac wieksza skutecznosc silence i paralyze sa to moim zdaniem pierwsze zaklecia ktore trzeba wpakowac w czarna
W ukladzie kiedy RDM dysponuje Dobrym Armorekiem ( budowanym na DEf nie mp/ int /mnd )oraz zakleciami :
Stoneskin
Phalanx
Regen
Aquaveil
Prawodpodobnie moze utrzymac sie przy zyciu majc na sobie aggro bialych, czarna ma za duzy dmg aby bylo to mozliwe. Wiec w tym ukladzie party takie nie potrzebuje BRD - no chyba ze do mana refresh i hp regen, ale prawde mowiac songi maja duza wydajnosc ale gowniny czas trwania i dlugi czas castowania.
NA podstawie moich niechlubnych wystepow w kregu uwazam ze optymalnym zespolem bedzie
RDM/WHM
RDM/WHM
PAL/WAR lub WAR/NIN
DMG RNG/NIN
DMG RNG/NIN lub inny DMG typu THF/NIN lub MNK
i tu albo bard i standardowa technika walki lub Dodajemy kolejnego DMG