MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Hunting kluczy - etap I: Garlaige Citadel https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=43&t=7587 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Mark24 [ 12 maja 2004, 07:57 ] |
Tytuł: | |
Na początek proponuję Garlaige Citadel mimo, że najpierw potrzebuję Eldieme Necropolis. Na Eldieme jesteśmy z deko przysłabi. Hunting łączymy z expowaniem, nie bierzemy żadnego ubera ze sobą - generalnie olewamy, że zdobędziemy tylko 2k expa na godzinę, lepsze to niż 100xp na 5h i żadnego klucza. Skład taki: 1. Martinez 2. ??? Mam nadzieję, że ktoś się dopisze Te klucze i te AFy to wrzód na tyłku i przez to ludziom (przynajmniej mi) nie chce się levelować, więc zróbmy to tak jak najszybciej by mieć to z głowy. |
Autor: | Bodziu [ 12 maja 2004, 09:13 ] |
Tytuł: | |
Fajny watek pojawil sie na tema rare dropow, rzekomo w wywiadzie pisza ze thf korzystajac z zdolnosci Treasure Hunter wplywa dosc znaczaco na drop tychze itemow, ale gdzie ta prawda to chyba nik nie wie http://ffxi.killvoid.com/forums.php?m=posts&q=4791&n=last&PHPSESSID=34fd9f88207a65cc22881b6fd27264bd btw. Wy mowicie o kluczach my wczoraj szukalismy przedmiotu do zadania z Aspir zabilismy ponad 200 Wendigo aby znalezc 3 szt tych "key items" ( Ponad 2 godziny je meczylismy do takiego niby prostego zadania Przegiecie na maxa ! |
Autor: | Mark24 [ 12 maja 2004, 09:44 ] |
Tytuł: | |
Moim zdaniem te wszystkie ich fora można o kont dupy rozbić. W AO wiedziałem dokładnie, że mam szanse na loot np. 15% na Heavy Notum Tank, 30% na Medium Notum Tank, 55% na Light Notum Tank. A w FFXI są plotki: 1. THF z treasure hunter 2 zwiększa możliwość rare dropów topic niżej: Treasure Hunter 2 działa tylko na normalny drop na rare drop nie działa inny topic: największe znaczenie ma faza księżyca - full moon = szybki drop po czym inny pisze, że New moon = szybki drop Generalnie same plotki. FFXI to jest program komputerowy i opiera się wszystko na liczbach. Dopóki ktoś nie poda sprawdzonych danych, które będą zawierały w sobie cyferki dotąd to tylko będzie zgadywanie. |
Autor: | Scorpio [ 12 maja 2004, 09:55 ] |
Tytuł: | |
TH zwieksza szanse na drop. Faza ksiezyca zwieksza szanse na drop = new moon, full moon jak w crafice sadzeniu czy lowieniu ryb. Light day zwieksza szanse na drop. To ze masz zwiekszone np z 5% do 25 % szanse na trafienei itemu daje 75% szansy ze go nie znajdziesz. Przyklad : Behieve chip - Bez TH wypada raz na 10-15 z TH srednio co 3-5 psculek. Dalej Chest key - bilem mobki 3 h bez TH w maze, przyszedl saitou - co 10 mobek dropowal key |
Autor: | Mark24 [ 12 maja 2004, 10:02 ] |
Tytuł: | |
Księżyc w crafcie działa tak: full moon - większa szansa na zwykły sukces, robić trudniejsze rzeczy, skillować new moon - większa szansa na item +1, wieksza szansa na losty W fishingu: full moon - lepiej biorą rybki w morzu new moon - lepiej biorą rybki w rzeczkach Możliwe, że to też ma podobny związek jak przy crafcie - bo w łowiąc w morzu skilluję (łapię trudniejsze rybki), łowiąc w rzekach łapię głównie karpie. |
Autor: | Bodziu [ 12 maja 2004, 10:09 ] |
Tytuł: | |
popieram ze ta wasza scisla teoria nijak ma w praktycznym zastosowaniu vide rybki, mi w Full moon lowilo sie karpie beznadziejnie, moze faktycznie wplywa to na morza, ale za to sprawdzony dzien to Watersday i wtedy na 100% lowi sie lepiej A co do tych dropow to wszystko zalezy od szczescia, choc wielu ludzi pisze ze thf jednak zwieksza drop i jest to prawdopodobnie pene na 100% a czy klucze sie dostaje czesciej z nim czy bez niego to juz tylko niech sie THF jakis wypowie bazujac na swojej autopsji |
Autor: | mrynar [ 12 maja 2004, 10:17 ] |
Tytuł: | |
Dopisuję się: 2. Opiekun Jestem dziś od ok.17.00 |
Autor: | Scorpio [ 12 maja 2004, 11:02 ] |
Tytuł: | |
3. Stokrotka Nie ma co deliberowac - TH zwieksza szanse na drop, ale nalezy pamietac ten drop dalej jest RARE. Co do faz ksiezyca i szansy na +1 czy na udana synteze >> dokaldnie tak jak mowisz marti, w kazdym mmorpg w ktory gralem pogoda nie miala zadnego znaczenia, ksiezyc itd Tu fazy ksiezyca, dzien tygodnia itd maja DECYDUJACE znaczenie w wielu sprawach jesli mowimy o OKRESLONEJ sprawie - typu produkcja itemow +1, skillowanie fishing, walka z avatarami itd... gra ma bardzo pkrecona mechanike ale to dobrze, po raz pierwszy czuje ze cos bardziej zalezy od zwyklego farta a nie od jasnej logiki progrqamu komputerowego |
Autor: | swordsman [ 12 maja 2004, 11:51 ] |
Tytuł: | |
4. Saitou mi obojetnie gdzie pojdziemy byle cos robic i nie denerwowac sie przy tym zbytnio opis TH i TH2 : "Increses the chanses of finding a treasure" czy cos w ten desen nie mam pojecia jak doklandie dziala i o ile zwieksza szanse dropu itemkow... jestem prawie pewnien ze jednak dzien i faza ksiezyca maja na drop wplyw.... raz z 10 goobbue wypada 5 cotlinow a innym razem 1... tak samo z silkami na crawlerach i innych pierdolach... fakt jest jednak faktem ze jak farmowalismy itemy na genkai 1 poszlo bez wiekszych stresow (nie liczac pierwszego podejscia do moldow) tak czy inaczej wole go miec niz nie miec |
Autor: | Gokulo [ 12 maja 2004, 16:11 ] |
Tytuł: | |
A to super, to oczywiscie ja nie moge liczyc, ze moj ls mnie zabierze. :/ |
Autor: | swordsman [ 12 maja 2004, 22:36 ] |
Tytuł: | |
stok co tak ostatnio zanikasz... ? |
Autor: | Scorpio [ 13 maja 2004, 06:58 ] |
Tytuł: | |
Bo mnie rl life czasem absorbuje |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |