MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Cala prawda o HQ https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=43&t=7659 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Bodziu [ 20 maja 2004, 12:51 ] |
Tytuł: | |
He he po takiej lekturze gra losowosci wchodzi w rachube a nie jakie dni itp ) http://vnboards.ign.com/FFXI_Crafting/b22595/68740144/?11 A co wy o tym myslicie ?? <font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Bodziu dnia 2004-05-20 14:54 ]</font> |
Autor: | mrynar [ 20 maja 2004, 13:25 ] |
Tytuł: | |
Oczywiście, że wszystko zależy od szczęscia, ale szczęsciu można pomóc Chyba nie ulega wątpliwości, że twórcy powrowadzali praktycznie do wszystkiego różne modyfikatory w zależności od dnia i pewnie też od fazy księżyca. Jakie? Tego poza nimi chyba nikt nie wie, bo to że ktoś na 12 prób miał x lostów czy HQ to nic nie znaczy. Trzeba by w kilkanaście osób robić w tym samym czasie te same syntezy mając ten sam skill i na tej podstawie wyciągnąć jakieś wnioski. |
Autor: | Bodziu [ 20 maja 2004, 14:02 ] |
Tytuł: | |
he he, ano i racja, ale gdyby tak do konca kontynuowac to w sumie zadne wyniki nawet 1000 prob nie sa wiarygodne, bo zaraz wyszlo by najaw, ze wplyw ma rowniez ubranie, rasa i profesja postaci czy tez miejsce pobytu, co nie zmienia faktu iz jest to zjawisko czysto losowe, a japsy wprowadzili to do granic mozliwosci, i czy ja bede mial 0,001% szansy w dzien: Darksday Full Moon, czy 0,0005 w zwykly to i tak jest to malutenka szansa na HQ. Popieram wiec hipoteze, iz nie ma co patrzec na dzien itp tylko poprostu trzeba tego zrobic duzo aby w koncu uzyskac ten HQ przedmiot ) |
Autor: | Huckster [ 20 maja 2004, 14:12 ] |
Tytuł: | |
Chyba jednak najlepiej po prostu jest mieć craft lvl dużo powyżej capa konstruowanego itema - wtedy szansa na HQ rośnie wielokrotnie. |
Autor: | Scorpio [ 20 maja 2004, 14:39 ] |
Tytuł: | |
Cooking 49 - cap 52 apple pie 4 stacki materialu lacznie 4x12x4 = 192 placki ( 16 stackow maksymalnie mozliwych ) - fire day, nie pamietam ksizeyca = efekt 4 x apple pie +1 - nie stacki tylko sztuki Nie wiem czy ksiezyc ma znaczenie i czy ma znaczenie dzien, wiem jedno, zeby zrobic HQ np na swoje potrzeby trzeba zrobic dany item nascie lub dziesiat razy a byc moze wyjdzie bez wzgledu na skill i inne czynniki. Mozliwe tez ze np uzyskanie danego HQ jest bardzo trudne - dany item - lub bardzo proste. Jak dotad z mojej kariery craftera wynika jasno ze HQ sie zdaza "czasem", byc moze kombinacja new moon + np dark day czy light day czy weaken day daje lepsze efekty, jak dotad kombinacja weaken day + duzo wiekszy skill z 12 prob przyniusl mi 1 HQ a jak nie chcialem HQ dostalem 3 pod rzad |
Autor: | swordsman [ 20 maja 2004, 18:16 ] |
Tytuł: | |
a ja ostatnio rozbijam maski... skill na nich juz zaden a HQ1 czy HQ2 zdarza mi sie rownie czesto jak lost... normalna desynteza nieczesto sie zdarza... ... paranoja |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |