MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Cala prawda o HQ
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=43&t=7659
Strona 1 z 1

Autor:  Bodziu [ 20 maja 2004, 12:51 ]
Tytuł: 

He he po takiej lekturze gra losowosci wchodzi w rachube a nie jakie dni itp :smile:)

http://vnboards.ign.com/FFXI_Crafting/b22595/68740144/?11

A co wy o tym myslicie ??

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Bodziu dnia 2004-05-20 14:54 ]</font>

Autor:  mrynar [ 20 maja 2004, 13:25 ]
Tytuł: 

Oczywiście, że wszystko zależy od szczęscia, ale szczęsciu można pomóc :smile: Chyba nie ulega wątpliwości, że twórcy powrowadzali praktycznie do wszystkiego różne modyfikatory w zależności od dnia i pewnie też od fazy księżyca.
Jakie? Tego poza nimi chyba nikt nie wie, bo to że ktoś na 12 prób miał x lostów czy HQ to nic nie znaczy. Trzeba by w kilkanaście osób robić w tym samym czasie te same syntezy mając ten sam skill i na tej podstawie wyciągnąć jakieś wnioski.

Autor:  Bodziu [ 20 maja 2004, 14:02 ]
Tytuł: 

he he, ano i racja, ale gdyby tak do konca kontynuowac to w sumie zadne wyniki nawet 1000 prob nie sa wiarygodne, bo zaraz wyszlo by najaw, ze wplyw ma rowniez ubranie, rasa i profesja postaci czy tez miejsce pobytu, co nie zmienia faktu iz jest to zjawisko czysto losowe, a japsy wprowadzili to do granic mozliwosci, i czy ja bede mial 0,001% szansy w dzien: Darksday Full Moon, czy 0,0005 w zwykly to i tak jest to malutenka szansa na HQ. Popieram wiec hipoteze, iz nie ma co patrzec na dzien itp tylko poprostu trzeba tego zrobic duzo aby w koncu uzyskac ten HQ przedmiot :smile:)

Autor:  Huckster [ 20 maja 2004, 14:12 ]
Tytuł: 

Chyba jednak najlepiej po prostu jest mieć craft lvl dużo powyżej capa konstruowanego itema - wtedy szansa na HQ rośnie wielokrotnie.

Autor:  Scorpio [ 20 maja 2004, 14:39 ]
Tytuł: 

Cooking 49 - cap 52
apple pie
4 stacki materialu lacznie 4x12x4 = 192 placki ( 16 stackow maksymalnie mozliwych ) - fire day, nie pamietam ksizeyca = efekt 4 x apple pie +1 - nie stacki tylko sztuki

Nie wiem czy ksiezyc ma znaczenie i czy ma znaczenie dzien, wiem jedno, zeby zrobic HQ np na swoje potrzeby trzeba zrobic dany item nascie lub dziesiat razy a byc moze wyjdzie bez wzgledu na skill i inne czynniki.
Mozliwe tez ze np uzyskanie danego HQ jest bardzo trudne - dany item - lub bardzo proste. Jak dotad z mojej kariery craftera wynika jasno ze HQ sie zdaza "czasem", byc moze kombinacja new moon + np dark day czy light day czy weaken day daje lepsze efekty, jak dotad kombinacja weaken day + duzo wiekszy skill z 12 prob przyniusl mi 1 HQ a jak nie chcialem HQ dostalem 3 pod rzad :sad:

Autor:  swordsman [ 20 maja 2004, 18:16 ]
Tytuł: 

a ja ostatnio rozbijam maski...
skill na nich juz zaden
a HQ1 czy HQ2 zdarza mi sie rownie czesto jak lost... normalna desynteza nieczesto sie zdarza...
... paranoja :smile:

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team