MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Relic itemy - co z nich wychodzi i jak?
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=43&t=7661
Strona 1 z 1

Autor:  Huckster [ 20 maja 2004, 14:58 ]
Tytuł: 

Zobaczcie najpierw tutaj:
http://mysterytour.web.infoseek.co.jp/ffxi/us/equip/47relic.htm

Rozumiem, że działa to w ten sposób, że dany weapon (Relic Weapon) się po kolei w dany sposób upgraduje na lepszy - tak by na końcu mieć najlepsze weapony w grze:

Spharai (MNK) (Hand-2-Hand)
lvl75 DMG:+23 Delay: +86
Attack+20 Enhances "Counter" effect "Final Heaven"

Mandau (RDM/THF/BRD) (Dagger)
lvl75 DMG: 32 Delay:176
Attack+20 "Mercy Stroke"
Additional effect: Poison

Excalibur (RDM/PLD) (Sword)
lvl75 DMG: 49 Delay: 233
Attack+20 Additional effect : Damage proportionate to current HP
"Knights of Round"

Ragnarok (RDM/PLD) (Great Sword)
lvl75 DMG: 86 Delay: 431
Accuracy+20 Increases rate of critical hits "Scourge"

Guttler (BST)
lvl75 DMG: 53 Delay: 280 (Axe)
Attack+20 "Onslaught" Additional effect: Choke

Bravura (WAR)
lvl75 DMG: 99 Delay: 488 (Great Axe)
Accuracy+20 "Metatron Torment" Additional effect: Impairs evasion

Apocalypse (DRK)
lvl75 DMG: 103 Delay: 513 (Scythe)
Accuracy+20 "Catastrophe" Additional effect: Blind

Gungnir (DRG)
lvl75 DMG: 100 Delay: 492 (Spear)
Accuracy+20 "Geirskogul" Additional effect: Weakens defense

Kikoku (NIN)
lvl75 DMG: 42 Delay: 210 (Katana)
Attack+20 "Blade: Metsu" Additional effect: Paralysis

Amanomurakumo (SAM)
lvl75 DMG: 88 Delay: 437 (Great Katana)
Accuracy+20 "Tachi: Kaiten" Additional effect: Weakens attacks

Mjollnir (WHM)
lvl75 DMG: 57 Delay: 308 (Club)
Attack+20 Additional effect: Recover MP "Randgrith"

Claustrum (BLM/SMN)
lvl75 DMG: 72 Delay: 390 (Staff)
Accuracy+20 "Gate of Tartarus" Additional effect: Dispel

Yoichinoyumi (RNG/SAM)
lvl75 DMG: 81 Delay: 524 (Archery)
Ranged Accuracy+20 Ranged Attack+10 "Namas Arrow"

Annihilator (RNG)
lvl75 DMG: 47 Delay: 582 (Marksmanship)
Ranged Accuracy+20 Ranged Attack+10 "Coronach"

Gjallarhorn (BRD)
lvl75 (Instrument)
CHR+4 All songs+2 Singing skill+10 Wind Instrument skill+10

Finalowcy - podobno niektóre z tych "ostatnich" skilli - to weapon skille z innych Finali - czy to prawda?

_________________
Hucksterthief: THF42 / NIN24 / WAR11 / BST9 / RNG7
Fishing (57) / Cooking (42)

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Huckster dnia 2004-05-20 17:40 ]</font>

Autor:  Gokulo [ 20 maja 2004, 15:06 ]
Tytuł: 

Knight of the Rounds - Summon z FFVII
Final Heaven - techniki z FFVII i FFVIII

I tak zeby broni miale te wszystkie statystyki to trza zdjac 4 seal'e.

Autor:  ksawery [ 20 maja 2004, 15:20 ]
Tytuł: 

Cytuj:
2004-05-20 16:06, Gokulo napisał:

I tak zeby broni miale te wszystkie statystyki to trza zdjac 4 seal'e.


Eeeeee...? Wyjasnij prosze.

_________________
Xavery: PAL 58/ WAR 33 / MNK 13
**My profile**

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: ksawery dnia 2004-05-20 16:21 ]</font>

Autor:  swordsman [ 20 maja 2004, 18:18 ]
Tytuł: 

upgrade jest chyba jeden, a powoduje on to ,iz broni i jej ws'a mozna uzywac poza dynamis

Autor:  Gokulo [ 20 maja 2004, 18:34 ]
Tytuł: 

Nie sa 4 upgrade.
1. Bron posiada normalne statystyki 2 Dynamis.
2. Mozna uzywac przypisanego WS w Dynamis.
3. Bron posiada normalne statsytki w normalnym swiecie.
4. Mozna uzywac przypisanego WS w normalnym swiecie.

Autor:  Targaryen [ 20 maja 2004, 18:39 ]
Tytuł: 

Ragnarok, Apocalypse, Gungir, Excalibur to bronie z poprzednich Finali.

Knights of Round to nazwa ostatecznego Summona z Final Fantasy VII,

Final Heaven to ostatni Limit Tify z FFVII

Catastrophe to ostatni limit Barreta z powyższej

Co do reszty to musiałbym poszperać ale całkiem mozliwe.

Martwi mnie tylko jedno,hipotetycznie zakładając że kiedyś wpadnie mi w ręce oręż Ninja. Co wezme do drugiej łapy? :razz:
_________________
Rhaegal Hume NIN 31 THF 30 WAR 18
Woodworking 51 Boneworking 5

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Targaryen dnia 2004-05-20 19:50 ]</font>

Autor:  Gokulo [ 20 maja 2004, 19:53 ]
Tytuł: 

Tez sie zastanawialem, ze powinny odrazu 2 byc :wink:

Autor:  ksawery [ 21 maja 2004, 10:37 ]
Tytuł: 

Cytuj:
2004-05-20 19:34, Gokulo napisał:
Nie sa 4 upgrade.
1. Bron posiada normalne statystyki 2 Dynamis.
2. Mozna uzywac przypisanego WS w Dynamis.
3. Bron posiada normalne statsytki w normalnym swiecie.
4. Mozna uzywac przypisanego WS w normalnym swiecie.


Hmmm... tyle to ja wyczytalem na stronie, pytalem jak te upgrejdy sie realizuje...

Autor:  Scorpio [ 21 maja 2004, 10:57 ]
Tytuł: 

Przerabiasz dane itemy u goblina za kase + material :smile:
Goblin ci powie co potrzebujesz i ile :grin:

Autor:  Scorpio [ 21 maja 2004, 11:16 ]
Tytuł: 

Mnie tylko zastanawia dziwna transformacja jaka przechodzi great sword >> WAR/DRK/PLd w
RDM / PLd

Dziwna cokolwiek poniewaz RDM nie posiada jako taki skilla na G sword :razz:

To tak jak dac RDM bron do walki H2H - nie ma skilla nie ma ws ale moze nosic :razz:

Natomiast bardzo mi sie podoba ostateczne zrownanie broni PLD = RDM w swords :smile: i to ze o ile to prawda RDM dostaje tez dagger :smile:

Autor:  Gokulo [ 21 maja 2004, 14:33 ]
Tytuł: 

Xav jak dokladnei to ja nie wiem a post byl skierowany do Saiego.

Autor:  Scorpio [ 21 maja 2004, 14:39 ]
Tytuł: 

Goku przeciez napisalem jak :
Idzie sie z dana bronia do goblinka w jednej z twierdz beastemnow i on ci mowi co potrzebuje zeby zrobic upgrde i ile cie to bedzie kosztowac.
Info jest podane w dziale equipment na mystery.
Poniewaz cena jest zwykle zaporowa nie ma za duzo informacji o tym. Liczyc sie nalezy z kosztami.

Przyklad :
Relic Sword >> Dynamis Sword[Goblin's Smithing] Relic Sword + Koh-I-Noor + Orichalcum Chain + Cermet Chunk + charge
cene mozecie sobie sami wyobrazic skoro kawalek orichalcum kosztuje 600k

Autor:  Bodziu [ 21 maja 2004, 14:52 ]
Tytuł: 

A mnie zastanawia jedna sprawa, skoro te wszystkie rzeczy-relikty sa tak drogie to imho jest to chore, bo nie wierze aby ktos przez rok farmowal kase aby cos takiego moc zrobic, no chyba ze sa metody typu cutting->sapling czy tez BCNM, ktore umozliwiaja zdobycie w miesiac takiej potwornej kasy :sad:
Reasumujac, zdobycie takiego arsenalu jest praktycznie nie mozliwe lub tez dla masochistow :sad: Rozumiem dostac taki relict w drodze jakiegos zadania wieloczlonowego, ale poprzez farmowanie to jest to juz obrzydliwe i nudne :/

Zepsuliscie mi tylko smak do gry - feee ! :sad:

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Bodziu dnia 2004-05-21 15:55 ]</font>

Autor:  ksawery [ 21 maja 2004, 14:55 ]
Tytuł: 

Must... have... this... sword!

Autor:  Huckster [ 21 maja 2004, 16:12 ]
Tytuł: 

Bodziu - wydaje mi sie, że jesteśmy jeszcze małymi bobkami z tą naszą kasą i za kilkanaście-dziesiąt leveli 100 czy 200k to będzie strzał z nosa.

:smile:

Autor:  Gokulo [ 21 maja 2004, 16:34 ]
Tytuł: 

Stok ja oczywiscie mialem na mysli ze nie wiedziealem przed przeczytaniem twojego posta :smile:

A Huck z tym strzalem z nosa na wyzszych levelach to sie mylisz troche. Kase zdobywa sie latwiej, ale nie az tak latwo.

Autor:  swordsman [ 21 maja 2004, 22:28 ]
Tytuł: 

dzis w jeuno stal sobei koles z ekwipunkiem na sobie za jakies 20mil a boog wie co jeszcze mial w szafie

nieopodal siedzial gosc z upgradowanym saphari... sa tacy ludzie....

no nam nigdy nie bedzie latwo zdobyc tych mln...
hnmy dropuja itemy warte kilka-kilkanasie mil za jednym podejsicem ale nie wyorbazam sobei zebysmy kiedykolwiek doczekali i zebrali sie na takei cos... penwie na palcach dloni mozna by policzyc amerykanow ktorzy brali w czyms takim udzial...
no chyba ze pogramy w to jeszcze z rok i natrzepiemy sobei przy okazji z tudzin zaufanych dobrych graczy....

edit: chyba mam zly dzien...

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: swordsman dnia 2004-05-21 23:29 ]</font>

Autor:  Scorpio [ 24 maja 2004, 10:04 ]
Tytuł: 

Saitou moze i stal sobie koles w sprzecie za 20 mil - ale - z tego co ja zauwazylem to japy poprostu craftuja a jak im wychodzi HQ to sobie zostawiaja.

Co do relic-broni - cena ich nie jest zaporowa - sa wzglednie tanie jesli uda sie komus zdobyc to co jest wymagane do upgrd wlasnym sumptem a to niestety jest tylko do wyrwania w dynamis

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team