mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2004, 09:23 
Cytuj  
Widziałem jak niektorzy sie mecza okrutnie z staffami, wandami i tym caly dziadostwem typu ring, earring itd. Dam taki mały przykład makra w sumie najbardziej przydatne dla RDM, naprawde nie wiem jak grałem bez tych makr :)

Przykładowy nuke :

/ma "Blizzard II" <t>
/equip Main "Ice Staff"
/equip Ring1 "Zircon Ring"
/equip Ring1 "Zircon Ring"

Przykładowy cure :

/ma "Cure IV" <st>
/equip Main "Light Staff"
/equip Ring1 "Aquamarine Ring"
/equip Ring1 "Aquamarine Ring"

Przykładowy debuff oparty na int :

/ma "Gravity" <t>
/equip Main "Ebony Wand"
/equip Ring1 "Zircon Ring"
/equip Ring1 "Zircon Ring"
/equip Sub "Darksteel Buckler"

itd .... wpisanie zmiany ekwipunku przed <st> powoduje spierdolenie sie makra, dlatego pierw castujemy potem zmieniamy. Jedynie kiedy RDM odpala Chainspell nie ma dosc czasu aby zmienic ekwipunek przed koncem czarowania, w pozostałych przypadkach czar jest castowany, ekwipunek insta sie zmienia i zanim skonczy sie kastowac mam bonus z itema do czaru i nie potrzebujemy sie pierdolic z dodtakowymi makrami typu MAX int, MAX mnd czy cos tam.


_________________
Ruttar Stonegrip @ IX Kohorta @ Moogle

****

Posty: 1497
Dołączył(a): 25.11.2003
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2004, 10:00 
Cytuj  
Eeee... chyba najpierw zmienia sie equip a potem rzuca czarami co?


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2004, 10:06 
Cytuj  
ksawery napisał(a):
Eeee... chyba najpierw zmienia sie equip a potem rzuca czarami co?


Zmiana ekwipunku w makrze trwa sekunde albo mniej dla staffa czy inny zewnetrznych itemow, dla ringow/earingow/bletow/itd nawet tyle nie trwa, jest insta. :D
Castuje sie czar i zmienia sie ekwipunek bez zadnego wait srajt czy co tam, tak jak napisane w makrach jest. :) :) EDIT : i to działa. Cały trik polega na tym ze FF nalicza efektywnosc do czaru w chwili kiedy on laduje na przeciwniku a nie kiedy zaczynamy jesgo czarowanie -> jest to zamierzona prawdopodobnie poniewaz uzywanie dbuffow przez Ninje i przez RDM na poczatku walki skutecznie pierdoli elemental resist BLm-owi przez co ma resist i zadaje mniej dmg. Optymalna sytulacja dla tego typu gimanstyki to poczatek walki :oops: , potem zostawiamy miejsce BLM-owi aby ustawił sobie resisty pod nuki. Zaleta tego jest a) wiekszy dmg 8) , b) mniejszy resist na debuffy :o c) dluzej trwaja. :roll: jesli robimy to jak nalezy i we wlasciwej kolejnosci ... aha i nie ma nic bardziej wqrwiajacego w logu walki niz widok XXXX is paralysed a chodzi tu o membera party :cry:


Edit II :
Efektem ubocznym jesli jestesmy zlagowani troche jest to ze np jak w moim makro na convert jest troche zmian ekwipunku :oops: convert czy elemental seal odbywa sie bez graficznych efektow czarowania :roll: , uzycia JA czy innego typu widoku radujacego nasze oczy. :evil:
Drugi efekt uboczny polega na tym ze musialem zrobic osobne makra do solo ze zmiana ringow i osobne do party ze zmiana wandow i staffow.
Aha, no i to dziala, niesprawdzonych przepisow nie podaje. 8)


_________________
Ruttar Stonegrip @ IX Kohorta @ Moogle

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2004, 14:27 
Cytuj  
Darksteel Buckler mozna sobie odpuscic w makro z gravity ;D

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.