mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 8 paź 2004, 07:24 
Cytuj  
Here is how to do it:

Begin by using Bandwidth Controller to create intentional lag. Create a new profile and set the maximum incoming rate to 5000.

Once you have it patched:
1) Send yourself whatever you want duped, items or gil
2) Open delivery box and pull the plug on your internet connection
3) Spam the enter key on what you want to take
4) It will allow you to click Take twice if you hit enter fast enough (the old exploit)
5) It will say Communications Conjested twice
6) Plug cord back in and wallah, you get two of the same item/gil!!

Here is why not to do it:

This is from Square-Enix:

We have confirmed an issue wherein it was possible for players to acquire gil freely from within FINAL FANTASY XI. This issue has already been addressed by our technical staff.

Players found to be exploiting this method will be dealt an appropriate punishment, which may include PlayOnline account cancellation. Though you may be curious, please remember that exploiting flaws in the game is not something we can tolerate.

We develop our software carefully so that such issues do not occur. However, should you come across an aspect of the game that may be not working as intended, please contact a Gamemaster or use the appropriate mail form to notify us.

It would help us tremendously if you can describe the situation and the steps you took in discovering any such flaws. However, it is not necessary to report the names of any players you suspect to be abusing any of the above mentioned issues for their benefit.

Thank you for your understanding and cooperation.

- Yes it is possible, but.. would you risk it? Many say they have done it and havent gotten cought. Then again many have gotten cought and.. came back with a lvl 1 job

Uwagi : wklejka z innego forum


_________________
Ruttar Stonegrip @ IX Kohorta @ Moogle

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 8 paź 2004, 07:47 
Cytuj  
Z jednej strony system gry nie powinien pozwalać na takie rzeczy.

Z drugiej strony kojarzy mi się to z grami typu MU. Rozumiem jeśli duplikują itemy ludzie którzy grają dla kasy a nie dla przyjemności, bo jaka to przyjemność wzbogacić się na oszustwie w grze gdzie ekonomia odgrywa sporą rolę i gdzie zdobywanie kasy jest trudne ale daje też sporo przyjemności.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 8 paź 2004, 10:02 
Cytuj  
Opiekun wykożystywanie tego typu exploitow jest hmm najbardziej krzywdzace dla całego MMORPG, ale blokowanie i banowanie ludzi ktorzy mogą to potencjalnie robic po fakcie wykrycia zamiast blokowanie tej możliwosci jest tym bardziej krzywdzące. Zanim sprawa ujrzała swiatło dzienne i stała sie jawna podejrzewam żenie jedna osoba używała tego triku.

Ciekawa sprawa z tą duplikacją, wydaje mi się że jest to działanie zamierzone czasem, bo jest to 3 mmorgp w ktorym spotykam sie z tego typu trikiem, a o ilu jeszcze nie wiemy ?

Podejrzewam że te najwieksze tajemnice i exploity ciagle są chronione przez ludzi ktorzy je znalezli, np sposob wywolania spawnu niektorych NM-ow czy zwiekszenie drop rate ...


_________________
Ruttar Stonegrip @ IX Kohorta @ Moogle

****

Posty: 1842
Dołączył(a): 26.11.2003
Offline
PostNapisane: 8 paź 2004, 10:19 
Cytuj  
Też mi się tak wydaje. Niewielu jest takich co jak znaleźli to od razu polecieli żeby wszystkim powiedzieć. A to jest metoda na tzw "głupiego" klikaj klikaj kiedyś się może uda, ale rzecież są softy np. Ffact, które odczytują konkretne informacje bezpośednio z adresów w pamięci - po zintegrowaniu tego z odpowiednim makro można robić cuda.

No... tylko o cudach to nikt głośno nie mówi!


_________________
Obrazek

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 8 paź 2004, 10:51 
Cytuj  
zduplikowałem sobie item w EQ2 beta. Przez przypadek - ale nie sądzę by jakikolwiek mmorpg był przed tym w 100% zabezpieczony.

U mnie to wyglądało tak, że padł serwer w momencie odbierania nagrody za quest. Otrzymałem itemik który "zapisał" się w moim inventory, natomiast na serwerze nie zdążyła się zapisać informacja, że już nagrodę odebrałem. Po zalogowaniu się parę minut później odebrałem nagrodę po raz drugi.

Planowałem nawet kombinować z wyciąganiem kabla sieciowego w odpowiednim momencie ale nie chciało mi się włazić pod biurko :) Trzeba by było też zalagować moje łącze bym zdążył wleźć pod biurko i wyciągnąć kabel. No i odrobina wyczucia by trafić w odpowiedni moment.

Generalnie trzeba dużo szczęścia, pewnie fachmeni cały proceder mają opanowany i wyuczony do perfekcji.

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 8 paź 2004, 11:02 
Cytuj  
Napewno jest to prostrze niż campowanie NMów :), byc może jest to odpowiedź skąd niektórzy mają takie ilości rzadkich itemów i wyjasnia to też drastyczny spadek cen niektórych rzeczy.

Ostatnio robiłem Gold Hairpiny, koszt produkcji to ok. 27k-28k, w najlepszym razie sprzedawały się po 25k w najgorszym po 20k, obie straty były dla goldsmithera akceptowalne. Teraz chodzą po 10k i wciąż są tacy którzy sprzedają po parę sztuk naraz. Żaden złotnik by tego nie robił, bo przy takiej cenie bardziej opłaca się je rozwalać.

Mnie takie procedery zniechęcają do grania, oszustów róznej maści mam dosyć w RL.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 8 paź 2004, 12:08 
Cytuj  
mrynar napisał(a):
Ostatnio robiłem Gold Hairpiny, koszt produkcji to ok. 27k-28k, w najlepszym razie sprzedawały się po 25k w najgorszym po 20k, obie straty były dla goldsmithera akceptowalne. Teraz chodzą po 10k i wciąż są tacy którzy sprzedają po parę sztuk naraz. Żaden złotnik by tego nie robił, bo przy takiej cenie bardziej opłaca się je rozwalać.


Akurat to jest kipeski przykład, gold hairpin jest must have item na określonym lvl, potem już np RDM używa od lv 60 Gimp Hat, każda kolejna osoba ktora juz nie potrzebuje danego itemu sprazedaje go ciut taniej, aż cena spada niesamowicie, przykladem był np brigadnine armor za który dałem 30-40 k a sprzeać niemogłem za 15, w koncu poszedł za 15 a za 3 tygodnie cena znowu wzrosła do 35k :(

Wskaznikiem np jak wiele itemów uległo zduplikowaniu może być jak wiele np rare itemów jest na AH typu leaping boots, craken club itd, choć nie wiem czy rare itemy podlegają takim experymentom, ale mimo to jest wiele itemów ktore nei sa rare i które teoretycznie można duplikowac np haubergon :(


_________________
Ruttar Stonegrip @ IX Kohorta @ Moogle

******
Avatar użytkownika

Posty: 4849
Dołączył(a): 5.02.2004
Offline
PostNapisane: 8 paź 2004, 12:19 
Cytuj  
Ja pamietam jak jeszcze chyba w maju na "pewnym" serwerze i na "pewnym" kanale na icru, ktos puscil plotke (moze prawda?) ze losowosc syntezy, lowienia, kopania itd jest clientside wiec "grupy pwned hackerow" z "sceny" zaczela szalec i ponoc zabrali sie do robienia edytora pakietow do syntezy. Z tego co wiem skonczylo sie to na tym ze pakiety jak i "hex" w pamieci zmieniaja sie po kazdym patchu (ponoc). To by bylo na tyle :)

******
Avatar użytkownika

Posty: 4439
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 8 paź 2004, 12:46 
Cytuj  
heh ktos to przetestuje ? :)

mam nadzieje ze to tylko przypadki extremalne i szansa na zrobienie takiej maniany to 1%% ....


_________________
FFXIV [Moogle]: Saitou Soulscream

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 8 paź 2004, 13:28 
Cytuj  
Scorpio napisał(a):
Akurat to jest kipeski przykład, gold hairpin jest must have item na określonym lvl, potem już np RDM używa od lv 60 Gimp Hat, każda kolejna osoba ktora juz nie potrzebuje danego itemu sprazedaje go ciut taniej, aż cena spada niesamowicie, przykladem był np brigadnine armor za który dałem 30-40 k a sprzeać niemogłem za 15, w koncu poszedł za 15 a za 3 tygodnie cena znowu wzrosła do 35k :(



Ja mówię o osobach sprzedających kilka sztuk, chyba żaden mag nie nosi 5 hairpinów? :)

****

Posty: 1842
Dołączył(a): 26.11.2003
Offline
PostNapisane: 8 paź 2004, 14:02 
Cytuj  
Eeeee tam... itemy są duplikowane tylko jak nie mozna ich kupić i to dla kumpli. Bo po co duplikować item jak mozesz sobie zduplikować kase?
Wysyłąsz 100k duplikujesz masz 200 duplikujesz masz 400 duplikujesz masz 800 potem 1,6m, 3,2m, 6,4m, 12,8m, 25,3m... itd...


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 8 paź 2004, 14:20 
Cytuj  
Racja. Nie pomyślałem.

*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 8 paź 2004, 16:19 
Cytuj  
:o :o :o :o :o :o :o

:evil: :evil:

:roll:

:D :D :D


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 8 paź 2004, 17:31 
Cytuj  
Gimp Hat ? :P

****
Avatar użytkownika

Posty: 1996
Dołączył(a): 26.04.2003
Offline
PostNapisane: 9 paź 2004, 09:05 
Cytuj  
Opiekun - sprawa gold hairpinów może leżeć w gestii Chinoli. Ja np zauważyłem ostatnio wzmożoną chęć skillowania przez owych gil farmerów smithingu - bynajmniej w Bastok. Połowa cen poleciała na łeb - oni chcą po prostu jak najszybciej uzyskać wysoki lvl. I cały czas męczą człowieka w stylu: Help! Fast Smithing lvl 41 please :( Żałosne :(


_________________
With a solar knife I split the sky
And walk right in between
To search the answers to every "why?"
Where I have seen the unseen.

FFXI Retired

*

Posty: 75
Dołączył(a): 25.02.2004
Offline
PostNapisane: 9 paź 2004, 12:30 
Cytuj  
muaaaaa to kto chce ochiudo's kote? :D
musze to obadac :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 9 paź 2004, 12:47 
Cytuj  
Wczoraj skupiłem wszystkie gold hairpiny z rynku, przy pomocy Tanora podniosłem cenę z 10k na 22k . :) Sprzedam zapas swoich po normalnej cenie i jeszcze zarobię na tych skupionych mam nadzieję.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.