mmorpg.pl

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość

PostNapisane: 13 paź 2004, 00:14 
Pare tipsów

1. jest jeden leader, który wydaje polecenia - nikt nic nie robi bez jego zgody

2. zasada głowna - biec po brzegach i niczego nie aggrować

3. dobiec do Memory Receptable - rozwalić wszystkie STRAY'e

4. Jak wszystkie będą dead - RNG, SMN, BLM - nawalają MR

5. Reszta pulluje straye

6. Nie usypiać strayów! Zabijać!

7. Jak MR jest dead - zabić przed wejściem wszystkie straye

8. wejść jak straye są martwe

Powtórzyć 3-7 poziom wyżej.

W sumie rozwala się 3 MRy - czyli wchodzi się:
Poziom 1 -> MR -> Poziom 2 -> MR -> Poziom 3 -> MR -> Poziom 4 -> Spire

Na 4 poziomie kierować się w strone zamku - i zonować.

Tam jest "przedpokój" gdzie już nie ma lvl capa. W Spire nie ma żadnych mobów. Po kliknięciu na drzwi party wchodzi do Burning Circle.

W Dem jest Progenerator (Gorger) - zuzylismy na niego wszystkie animy - bylo naprawde z nimi łatwo - dlatego żeby mieć pewność, że się wygra - radzę zaopatrzyć się w 2-3 animy na party. Po wygranej walce dostaje się key item - "Light Of Dem".

Póżniej poszliśmy z innym alliance do Mea ( 3 party) - bardzo szybko doszliśmy do Spire - tam 2 party wygrały, my przegraliśmy (a mało brakowało - jakieś 8-10%).

Obrazek

W każdym razie - Dem mają zrobiony:
- Bodziu
- Edwinpl
- Hucksterthief
- Naif
- Gokulo
(był z nami MNK spoza LSa)

Mea ma zrobiony Naif :) (był w party które wygrało).

Edwin ma kolejną rekolekcje (of pain)

Ostatnio edytowano 13 paź 2004, 09:19 przez Huckster, łącznie edytowano 6 razy

PostNapisane: 13 paź 2004, 00:55 
Powiem szczerze, bez Anim nie ma co sie pchac, po prostu 2hr i Animu to jest droga do sukcesu innej nie widze :)) Dalej jeszcze tylko strategia, no na pewno na tego Devlera z Mea to Anima z paralyze i silence, bo te AoE jest po prostu zabojcze :))

PostNapisane: 13 paź 2004, 07:38 
Nie mam zrobionego DEM. Padlem i nie bylo raisera ...

PostNapisane: 13 paź 2004, 07:54 
A fakt - poprawiłem :)

Z wczorajszego doświadczenia - dojście do Spire nie jest trudne przy dobrej organizacji. Doszliśmy tam w jakieś 15 minut (4 poziomy). Kiedy robimy powtórkę?

PostNapisane: 13 paź 2004, 09:39 
Huck bez Anim nie ide bo to samobojstwo :( Najpierw trzeba pofarmowac Animy :/

Pare fotek:

Obrazek

A tu zasady:

Obrazek
Obrazek

PostNapisane: 13 paź 2004, 09:49 
Ja się chętnie wybiorę pofarmować. Wstyd się przyznać, ale jeszcze nigdy tam nie byłem :( i nie wiem nawet o co w tym wszystkim chodzi. :)
Czy żeby tam wejść trzeba mieć wzięty jakiś quest?

Bodziu --> fajne screeny. Mam tylko prośbę, czy mógłbyś w przyszłosci je trochę pomniejszać, bo się forum rozjeżdza?

PostNapisane: 13 paź 2004, 16:24 
Oooo Mea to trzeba i tak drugi raz isc ;)

PostNapisane: 14 paź 2004, 06:51 
Jakby co to ja mam już wreszcie swój dodatek !!! :D
Jak będziecie szli dajcie znać.

Where I have seen the unseen.

FFXI Retired

PostNapisane: 14 paź 2004, 14:45 
wlasnie sie chlopaki zbeiraja na farmowanie w mea
jak ktos chce niech zajzy :)

PostNapisane: 14 paź 2004, 22:15 
Ostatni raz bylem w Mea, bez Anim w ogole nie ide nawet mnie nie zapraszac, to jest samobojstwo :((
Dlugo bede sie zbieral na Mea ponownie :/

PostNapisane: 14 paź 2004, 22:17 
Ok, jak nie bdziesz mial Animy to Cie nie zaprosze :D
Nie ma sie co zrazac inaczej nigdy nie bedziemy miec dostepu do archipelagu.

Ja szykuje sie do nastepnej proby jutro.

PostNapisane: 14 paź 2004, 22:20 
tego co czytałem to jednak Mea jest najtrudniejszy......nie Holla

PostNapisane: 14 paź 2004, 22:23 
Rha spoko ale ty tam jeszcze nie byles a ja juz 3 razy, i jak taki Devler walnie to masz 14-50HP, nastepny cios i lezysz. To musi byc naprawde dobra ekipa aby cokolwiek tam zdzialac a nie jakis zywiol, dzis to wiedzialem ze zgine zanim jeszcze wszedlem :(( Z tymi ludzmi to nie mozna bylo wygrac zywiol :( Zero kumania bryly, weszli i zaczeli walczyc LOL, dobrze ze Zet krzyknal ze Buffy bo pobiegliby bez ...
Ahh...
Nie pisze o tym chce zapomniec :/ Jak wroce jutro szybko to bede probowal z Japsami jednak sa bardziej zoorganizowani :( niz ci pie... amerykanie :(

PostNapisane: 14 paź 2004, 22:44 
OK strategia na Bossa w Mea i to bez zadnych Anim a nawet bez 2hr:

The boss fight is a 6 member only fight BCNM style. My Party setup was a Rdm, Blm, Whm, Smn, Rng/Nin, and myself War/Nin. The first time we fought the boss, we got it to 1/2 HP and then used our 2 hrs. Well... it used a move called Carousel that did 300-400 damage to each of us, and wiped us out. After we got kicked out and raised we tried a 2nd time, and died just as horribly. :) Finally, with the help of my team I thought up a strategy to use against the Boss (it's a Reaper Empty: tall long-legged freak). This strategy works if you do not have any animas or 2-hrs.

Enter the BCNM and have everyone buff up. (protectra, blink, ect.) I will explain the strategy how we used it (you can replace mage jobs according to what you have.) Our WHM and RDM went to the far east of the arena, BLM and SMN went to the far west, and the Ranger and myself stayed at the entrance. Our RNG used barrage to open up the fight, then kited the Boss up the stairs and to the far north entrance. As soon as his shadows were gone, i provoked and ran it across the arena to the southern wall. During the first kite, it is very essential to get your debuffs in, (dia, rdm used Elemental Seal and Paralyze). After you get in a routine of bouncing the hate off from your War and Rng, your BLM can start nuking (lightly though). Our SMN used Ifrit for dmg while we kited it also. The Boss is slow enough for this strategy to work, but you have to be very cautious when using it. You need to make sure that your utsusemi is ready before you take hate off from your partner. The main focus of this strategy is a slow and steady kill with as much hate control as possible. (Warrior should turn around once he has one shadow left so that the Ranger can steal hate back). I used 2 swords and saved my TP for Flat Blade when i needed to stun the enemy in order to get more room to run. (You can also do a SC of Flaming Arrow>Flat Blade for Fusion if you want.) The Boss uses a very strong AoE move called Carousel (shadows block this move, and if the Kiters are doing what they are supposed to, the mages will never be in range to get hit by it.) It also uses a single attack damaging move (shadow also blocks this). The Ranger should use barrage in accordance to the hate bouncing (i.e. to get hate back off from Warrior.) Other than that, Mages-- need to be careful not to overnuke/heal. If the boss does target a mage and provoke is not ready, Elemental Seal and Bind worked very well for us. (WHM can also have blink up to kite it if RNG and WAR cannot regain hate.) The fight is slow and steady, (ours took 10 mins to win.)

It worked great for my party. Our set up was 2 Blm Whm/Brd Smn/Whm Mnk/war Sam/War <<me. We all had our 2hrs ready when we entered. The Mnk and i traded of voking/kiting while the Blm's nuked it. The Smn used Tail Whip to give it Gravity effct to slow it down. At half life we SC with Tachi:Enpi>>One Inch Punch to add more Gravity. The Smn used 2hr...then it used its AoE. Knowing this would happen we told the Whm to use Benediction after this. It helped greatly. The Mnk and i used our 2Hrs while the 2 Blm used thiers. I gained so much hate it killed me with another AoE with it at 2% health. We ended up winning with 3 of the other members in red with less then 50 hp. So if you die you can still finish the quest if your party wins. We did it in 8min 54 sec with set up taking about 3 min once we were in.(used meditate count down to time). The record is 3 min 15 sec.No Anima was used in this fight. Good luck to you .

napisane po tym
linkiem

Oraz dla Holla Faq

Easy you go fight the uber boss now named Wreaker.
This fight can be exremely easy if you know what to do And Im here to help you.

First you must decide an order in which party to go. (In which case I was 3rd) Only 1 party may enter the BCNM at a Time.

Reccomended Setup for this BCNM is

RDM or WHM , SMN , (Ranged Attack SAM) or RNG, RNG , RNG , WAR or MNK or PLD

I named this stratigy "The Triple Ranged Attack!"

It seems to work fairly well with this NM

First of all you must have 3 items

Poison Potion , Pear au Lait and Holy water

Why? The NM can aborb a Buff of yours and he is most likely to absorb poision. Pear au Lait is to counter the poison and Holy water is to cure the curse AOE.

Start off by the Tank rushing into the center grabbing hate then the 3 Ranged Attackers would take a different corner of the Battle Area. The mages would be at the edge of the steps curing the Tanker because if all works only the Tanker will suffer damage from AOE and normal attacks and no one else takes damage.
When the Boss is about at 20% HP use 2hours and finish it off. Cake Walk..

(I will soon get a picture of how it should look like but fourm wouldnt let me)

A to juz stad

PostNapisane: 14 paź 2004, 23:40 
Z tego jak wyczytalem ma to wygladac tak jak na rysunku a mobek ma sie poruszac od WARa do RNG tak ??

Obrazek

PostNapisane: 17 paź 2004, 14:16 
Po ostatnim updacie z 7 października - po zabiciu każdego MRa czas otwarcia portalu na następny poziom został wydłużony z 1 minuty do 3 minut - więc zupełny luzik, żeby zabić wszystkie straye.

PostNapisane: 17 paź 2004, 14:48 
3 rangerow jest in production
jak sie wyprodukuja to rozniesiemy te 3 podstawowe promy :] bez nudnego farmowania anim :P

PostNapisane: 17 paź 2004, 16:10 
A kto "się robi"?

PostNapisane: 17 paź 2004, 16:15 
Robia sie Draconi, Rhaegal i Saitou :))

No i dobrze to w koncu zrobimy to za jednym zamachem :))

PostNapisane: 17 paź 2004, 17:33 
No i będzie tank WAR/NIN :)

Where I have seen the unseen.

FFXI Retired

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona