MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Stała grupa na Promyvion https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=43&t=9441 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | Scorpio [ 3 lis 2004, 09:42 ] |
Tytuł: | Stała grupa na Promyvion |
Jak w temacie. Zauważyłem że opiekun robi sumonera, ja zaczołem robić RNG, no i jest innych pare osób innych np Xavery. Może się jakoś zbierzemy w stała grupe i razem z czasem zafarmujemy Animy + zrobimy te 4 Promyviony. Moja propozycja na konfiguracje pt-y to : RNG RNG RDM SUM WHM NIN lub WAR/NIN Szczeże powiem że taktyka gdzie idzie jedno party a drugie party jest tylko po to pierwsze mogło dojść do Spire jest hmm przegięta wiec najlepiej jak by się znalazło 12 osob z LS-a które chca to zrobić razem, i będa robić to razem. Oczywiście trzeba poczekać np na Opiekuna jeśli on się zdeklaruje na jakąś profesje do BCNM czy też mnie. Czas oczewkiwania można wykożystać na farmowanie Anim, zdobywanie wiedzy o tym jak te walki wyglądaja, zdobywanie map itd. Więc prosba do osób którym się nie spieszy specjalnie z tymi misja o deklarowanie checi zabawy razem. Ostatecznie jeśli nie będzie chetnych poszukam sposobu na zrobienie tych questów w swoim czasie poza ls-em |
Autor: | Kang [ 3 lis 2004, 09:56 ] |
Tytuł: | |
Farmowanie anim jest możliwe - ale niza bardzo samemu. Potrzebne są conajmniej dwie osoby. Zdobywanie mapek jest niemożliwe samemu więc to odpada. Ja byłbym za jakimś party LSowym ale ciężko będzie zebrać 12 osób. Ja mam obecnie 3 animy w plecaku i mi zawalają miejsce ^^ |
Autor: | Scorpio [ 3 lis 2004, 10:04 ] |
Tytuł: | |
Uh, wiem że potrzeba kilka osób na farm 3-6, ale jak pisałem wcześniej, część z nas zapewne ma gotowe joby to tej walki, inni muszą popracować nad nimi Ja zawsze moge iść jako RDM lub WHM lub BLM. Jak podciagne RNG do lv 26+ moge iśc rng. Poprostu dobrze żeby tych pare osob sie zadeklarowało co do checi twożenia takej grupy, jak bedzie nas 10 osob, to mozna spróbować dobrać innych spoza ls-u, jak bedzie 6 osob to mamy jedno party. Generalnie chodzi mi o to aby taka grupa powstała i sie trzymała razem, bo taktyke na ten BCNM trzeba wypracować, i mieć pewność że np RDM da rade uzyć gravity skutecznie, a Sum użyje swojego 2-h. W ostatecznosci mozna nawet sie skladac na potiony czy na skladniki do produkcji tych jeśli bedzie taka potrzeba. |
Autor: | Targaryen [ 3 lis 2004, 10:29 ] |
Tytuł: | |
Najpierw sie robi 3 Promyviony, potem zadanie w akweduktach i chyba ogolnie na Tavnazia Arhipelago kilka misji (lvl cap 40 przynajmniej w akweduktach). Nie wiem co dalej ale jesli chcecie myslec nad robieniem jobow pod calosc Promathii to troche Wam to zajmie (niektorym) poniewaz lvl cap rosnie z kazdym chapterem. |
Autor: | mrynar [ 3 lis 2004, 11:30 ] |
Tytuł: | |
Jestem za. Przyznam szczerze, że jeszcze na żadnym promyvionie nie byłem. Na farmowanie anim mogę iść SAM/NIN. Na same misje w ostateczności też, choć wolałbym bardziej użytecznymi jobami. Robię ostatnio RNG i SMN, bo fajnie się gra tymi jobami, ale 30 lvl to narazie śpiew przyszłości, bo mam te joby koło 10 lvl. Bez anim i środków chemicznych w dużych ilościach (nie po 2 szt.) nie ma się tam co pchać. Ancover mi je pewnie chętnie zrobi, wczoraj miała już 40 lvl alchemii. |
Autor: | ksawery [ 3 lis 2004, 11:38 ] |
Tytuł: | |
Ja mam tylko pal/war albo war/mnk. Ninja za miesiac wiec nie ma mnie co liczyc. |
Autor: | Scorpio [ 3 lis 2004, 11:38 ] |
Tytuł: | |
Dociagnij sumonera do lv 12, potem już japończycy cię podciągna do lv 30, oni zawsze zapraszają do party tego typu zawody : RNG, NIN, SUM, BRD. Z NA party nie ma sensu grać praktycznie takimi zawodami, za kiepski exp w porównaniu do low lvl Japońskiego party, za mała znajmość gry. |
Autor: | Scorpio [ 3 lis 2004, 11:57 ] |
Tytuł: | |
Xavery możesz iść PAL/WAR, dla mnie nie ma znaczenia, są hi-potiony i yagudo drinks. NIN jest o tyle lepszy że 4 trafienia zwykle absorbują cienie. Tu niestety będzie potrzeba uzywać potiony, które generują dodatkowe hate z tego co zauważyłem, wcale nie małe. Kazde trafinie przez przeciwnika w BCNM to 100-120 HP, dodatkowo nie mozna używać z tego co mi się wydaje Regen, i soczków z efektem Regen. Skubany kradnie efekt, wiec zostaje żarełko ktorego chyba nie zabiera i buffy typu barsilence, barthunder. Jak nie ma tych buffów to drainuje HP. Więc moje trzy grosze do taktyki w Spire BCNM : 1. Najlepszy dzień to light day, ze wzgledu na słabość przeciwnika na light element, i 2-h sumonera by carbi. 2. Nie używać regen HP, ani shell czy też protect, tylko cure 1 i 2 oraz soczki na regen MP, preferowany melon lub yagudo. Trzymać jakieś MP + poty/zarcie [ mulsum, ether, hi ether ] na wszelki wypadek, dla SMN koniecność aby miał MP przy astral follow na nstepne udeżenie. 3. RDM, PLD, BLM, SMN muszą mieć na sobie poison cały czas, najlepiej jak używaja z kilkunastosekundowym delayem, żeby nie było tak że poison pada jednoczesnie u wszystkich, budzą innych 4. Spowolnić przeciwnika poprzez Tail Whip Leviathana lub Gravity RDM-a 5. BLM : Bind, i pomagać w leczeniu + debuffy elementalne na mobka, nie wiem jak z dmg output ale sądze ze nuki to strata MP. 6. WHM : Trzymć bar-spells na grupie, łownie na main tanku, użyć 2-h nawet jeśli wiemy ze to cie zabije, o ile uratuje walke i innych ludkow w party. może posłuzyć jako hate control. 7. Main Tank : używać hi-potionów, raportować brak zakleć chronicych przed drainem, nie dać sie bić, trzymać przeciwnika z dala od RNG i magów. Uzyć reraise Scrol jeśli zdazy sie wypadek [ ok 6-9 hi-potionów ] 8. Rdm : debuffy o ile wejda, dia, poison, i Gravity, pomoc w leczeniu jeśli jest taka potrzeba, pamietaj że masz mało MP i że Gravity ma duży recast oraz że bazuje na int i potrzeba na to dużo MP. Obudzić sumonera i whm jeśli dostana AoE sleep, trzymać sie z dala na wypadek sleep/ drain Cały czas mp refresh poprzez soczki [ potrzeba okolo 6-9 yagudo drinks na cała walke ] 9. RNg : kontrolować hate poprzez mniejszy dmg lub gorszą klasowo broń, trzymać sie z dala od monsterka, zrobiuc mu tak duzo kuku jak sie tylko da, trzymac reka na hi-potionach Chyba wszystko |
Autor: | ksawery [ 3 lis 2004, 12:05 ] |
Tytuł: | |
Hi-potiony sa spoko, a co do fooda to dla mnie najlepszy byl by chyba vampire soczek |
Autor: | mrynar [ 3 lis 2004, 12:07 ] |
Tytuł: | |
Ja hi-potionów nie lubię, bo na BCNM 60 przez to padłem. Hate robią naprawdę duży. Fajne są jak trzeba się gdzieś w kąciku wyleczyć, w trakcie walki imho się sprawdzają srednio. |
Autor: | ksawery [ 3 lis 2004, 12:12 ] |
Tytuł: | |
Opiekun, Hi-potiony sa dla mnie raczej dobre... zraeszta polecam sie do tankowania. Jesli zrobie co do mnie nalezy to nie powinienec brac aggro przez stosowanie potionkow |
Autor: | Scorpio [ 3 lis 2004, 12:13 ] |
Tytuł: | |
Jako kotroler do HATE są bardzo potrzbene w tym układzie, jedyna szansa na wygranie tego to trzymać przez 99% czasu monsterka z dala RNG i od siebie, a tak naprawde jedyny DMG przez wiekszość czasu robi RNG, czyli zbija ok 70%-80% HP zanim będzie możliwe uzycie 2-h przez sumonera i innych. Do tego czasu powien to być ping pong pomiedzy rng i tankiem |
Autor: | Huckster [ 3 lis 2004, 12:25 ] |
Tytuł: | |
Sto - poison potion - to tylko w holla. W mea i dem - nie rzuca sleepa. Ale w mea trzeba miec antidote.[/code] |
Autor: | Scorpio [ 3 lis 2004, 13:04 ] |
Tytuł: | |
Niestety Huck mam wiedze tylko z zakresu Holla ale widze że mea ma podobną taktyke w wiekoszości punktów. MEA : Enter the BCNM and have everyone buff up. (protectra, blink, ect.) I will explain the strategy how we used it (you can replace mage jobs according to what you have.) Our WHM and RDM went to the far east of the arena, BLM and SMN went to the far west, and the Ranger and myself stayed at the entrance. Our RNG used barrage to open up the fight, then kited the Boss up the stairs and to the far north entrance. As soon as his shadows were gone, i provoked and ran it across the arena to the southern wall. During the first kite, it is very essential to get your debuffs in, (dia, rdm used Elemental Seal and Paralyze). After you get in a routine of bouncing the hate off from your War and Rng, your BLM can start nuking (lightly though). Our SMN used Ifrit for dmg while we kited it also. The Boss is slow enough for this strategy to work, but you have to be very cautious when using it. You need to make sure that your utsusemi is ready before you take hate off from your partner. The main focus of this strategy is a slow and steady kill with as much hate control as possible. (Warrior should turn around once he has one shadow left so that the Ranger can steal hate back). I used 2 swords and saved my TP for Flat Blade when i needed to stun the enemy in order to get more room to run. (You can also do a SC of Flaming Arrow>Flat Blade for Fusion if you want.) The Boss uses a very strong AoE move called Carousel (shadows block this move, and if the Kiters are doing what they are supposed to, the mages will never be in range to get hit by it.) It also uses a single attack damaging move (shadow also blocks this). The Ranger should use barrage in accordance to the hate bouncing (i.e. to get hate back off from Warrior.) Other than that, Mages-- need to be careful not to overnuke/heal. If the boss does target a mage and provoke is not ready, Elemental Seal and Bind worked very well for us. (WHM can also have blink up to kite it if RNG and WAR cannot regain hate.) The fight is slow and steady, (ours took 10 mins to win.) |
Autor: | Scorpio [ 3 lis 2004, 13:14 ] |
Tytuł: | |
The importance of Debuffs on these fights can never be stressed enough, I recommend creating a list of who will Elemental Seal + Paralyze, and in what order you will Elemental Seal + Paralyze to re-apply it when it wears off. It is my firm belief that this is the single most important debuff you can put on these bosses. Slow, Blind, Dia, Bio, Shock, Frost all come second to Paralyze. Promyvion - Dem - Considered by many to be the easiest, it is a straight forward throw down against the big bug. He uses only single target, physical attacks, no AEs on this one. However, after about 5 minutes of engagement, he begins to spawn Offspring, which despite hitting for a decent amount, have almost no HP and can be taken out with a single Ranger WS. It is important to note that the Offspring are IMMUNE to Sleep, however you can Bind them to buy yourself more time. Once the boss is dead, all offspring despawn. Promyvion - Holla - Now it gets hard. He will use a combination of AE Sleep, AE Blind, and AE Curse. Meelee use Poison Potions to keep yourselves awake, Holy Water and Eye Drops to remedy status effects. Once he gets to 50%, he will begin to use his HP Drain attack, which can get up to 250+ on mages, so watch your agro BLM. I recommend Mighty Strikes at 40%, Eagle Eye Shot at 30%. Promyvion - Mea - Wow, you thought Holla sucked? This guys is ridiculous. Single Target Throat Slash WS (Drops you to 1/10 of your HP), AE Gravity, AE Medium-High Damage Physical Attack that also has a Knock-Back. You are guaranteed to poop your pants atleast once when you see your War/Nin drop to 10HP from the Throat Slash attack. Suggested strategy: Kite the mo-fo as best you can, RNG and Mages stay waay back. Burn 2Hrs as you see nessecary, as this fight can go from good, to on the verge of wipe in mere seconds. Mages burn Juices back to back, Meelee, burn Au Lauts back to back. Be smart, stay calm, and you will win. |
Autor: | Scorpio [ 3 lis 2004, 13:36 ] |
Tytuł: | |
Recollection of Guilt -=> Terroanima -=> Enemy runs around, self-kiting for ~30 seconds. Can use ElemSeal+Bind to halt it, it will not attack while anima effect is up Recollection of Fear -=> Psychoanima -=> `Intimidates` the enemy for ~20 seconds (paralysis effect, does not stop specials) Recollection of Pain -=> Hysteroanima -=> Reported to stop Special Attacks, a la Psychoanima for regular attacks |
Autor: | Scorpio [ 3 lis 2004, 13:37 ] |
Tytuł: | |
Xavery co potrzebujesz aby zrobic lv 15 ninja ? |
Autor: | ksawery [ 3 lis 2004, 15:02 ] |
Tytuł: | |
Samozaparcia Sto... ale sam nie wiem. Moge sie mylic ale wydaje mi sie ze przy uzyciu okolo 6-8 hi potionkow, dobrego def fooda i vampire soczkow pld ze swoim 2hr bdzie bardziej przydatny niz war/nin PS zrobienie 15 lvli thf zajelo mi... 10 miesiecy hahahaha |
Autor: | Scorpio [ 3 lis 2004, 15:11 ] |
Tytuł: | |
Vampire jest bradzo drogi , juz lepiej uzywac 2 osobno, ałlajta jakiegos i melon/yagudo |
Autor: | ksawery [ 3 lis 2004, 15:25 ] |
Tytuł: | |
Bez przesady... 3k za sztuke chyba. A i tak max 2 na jedna walke uzyje bo albo wygramy albo nas zabije w tym czasie. |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |