MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Hunter - pytan kilka...
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=10829
Strona 8 z 58

Autor:  Dwutlenek [ 19 paź 2005, 19:21 ]
Tytuł: 

Przy tym buldzie Twój pet będzie miał problem z utrzymaniem aggro.
Każdy build jest dobry do PvE, ten też może być.

Autor:  Zakhan [ 19 paź 2005, 22:30 ]
Tytuł: 

imo zrezygnuj z imp huhnter mark i imp serpent string a wolne punkty wsadz gdzie indziej

Autor:  Teo [ 19 paź 2005, 22:44 ]
Tytuł: 

Ale to jest na "upchanie" bo musi byc rozdane tyle talentow by wziasc wyzsze :(

Autor:  Zakhan [ 19 paź 2005, 22:50 ]
Tytuł: 

nie musi, zobacz na przyklad to drzewko marksmana
ilink
wszystkie podstawowa talenty sa, tylko z tymi dwoma co sa w imp arcane wpakowance mozna co inego zrobic

Autor:  tomugeen [ 19 paź 2005, 22:52 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Ale to jest na "upchanie" bo musi byc rozdane tyle talentow by wziasc wyzsze :(

Nie musi, mozesz spokojnie wyrzucic wszystko z impr serpent sting i zostawic 2 pkt w imp mark [albo te 2 pkt gdzie indziej przepakowac]

Autor:  Dwutlenek [ 20 paź 2005, 10:13 ]
Tytuł: 

Zakhan napisał(a):
nie musi, zobacz na przyklad to drzewko marksmana
ilink
wszystkie podstawowa talenty sa, tylko z tymi dwoma co sa w imp arcane wpakowance mozna co inego zrobic
Zamiaqst w Improved Arcane Shot dałbym w Efficiency ale co tam :)

Autor:  MooD [ 20 paź 2005, 14:15 ]
Tytuł: 

pod spodem masz moja propozycje bulidu czysto pve
jest on beznadziejny na pvpa i do party sie nei nadaje
aale do solowania moobkow / grindu / farmoweania bedzie ci sie sprawdzal znakmicie
prefil ten daje mocnego peta / mocne strzaly / oraz pozwala na troche samoleczenia

Beast Mastery Talents - 28 points
Improved Aspect of the Hawk
rank 5/5

Endurance Training
rank 5/5

Thick Hide
rank 3/3

Unleashed Fury
rank 5/5

Ferocity
rank 5/5

Spirit Bond
rank 2/2

Intimidation
rank 1/1

Bestial Discipline
rank 2/2

Marksmanship Talents - 23 points
Improved Concussive Shot
rank 1/5

Efficiency
rank 5/5

Lethal Shots
rank 5/5

Aimed Shot
rank 1/1

Hawk Eye
rank 3/3

Mortal Shots
rank 5/5

Improved Scorpid Sting
rank 3/3

Survival Talents - 0 points

Autor:  Zakhan [ 20 paź 2005, 18:04 ]
Tytuł: 

Dwutlenek napisał(a):
Zakhan napisał(a):
nie musi, zobacz na przyklad to drzewko marksmana
ilink
wszystkie podstawowa talenty sa, tylko z tymi dwoma co sa w imp arcane wpakowance mozna co inego zrobic
Zamiaqst w Improved Arcane Shot dałbym w Efficiency ale co tam :)


przeciez napisalem ze z tymi dwoma w ipm arc mozna co innego zrobic :) zreszta ja i tak bede mail inny build

Autor:  kkkk20 [ 21 paź 2005, 01:53 ]
Tytuł: 

Dlaczego nikt nie wspomnial o takiem buildzie ktory wogole nie bierze pod uwage markmanship. Bo zastanowcie sie jak rogal czy warrior pozwoli wam uciec na tyle abyscie mogli postrzelac z luku... watpie zeby jakis pozwolil :) ja rozwinolem 31 w beast mastery ten ostatni talent jest rzeznicki niepamietam nazwy, moj pet wtedy zadaje na 46 levelu po 200dmg za strzalem ale co tam to sie nie liczy prawda?? a wiec jak mowilem 31 w beat mastery reszte w survival wg uznania... powiem tak zaden warrior ani rogal mi jeszcze nie pokonal z takim buildem nawet jezeli zadawali cios jako pierwsi - oczywiscie weapon 2h nie widze innej mozliwosci w survival jest taki talent 20% szansa na krytyka z raptor strika :) a to potrafi uszkidzic :D wierzcie mi, wiec jezeli jest jakis huncik z markamnship na serwerze LB zapraszam na duela, jestem pewien ze przegraasz :D no ok rozpisalem sie, czekam na opinie :P

Autor:  naro [ 21 paź 2005, 08:51 ]
Tytuł: 

http://wow.allakhazam.com/profile.html?204342

zakladka skille
na tym buildzie gram do 1.7 ( na 1.6 bylem beastmaster )
jest bardzo dobry na pvp ( nie najlepszy bo chyba jednak beast lepiej daje rade ) ale nie mam juz problemow ( do 1.7 shamman byl dla mnie zmora ) z shamanami, magami, priestami, o rougach nie wspomne, bo ci zawsze byli miesem armatnim :P
problem stanowia dobre warki, ktore wiedza do czego sluzy ham i howl
i ani fd ani trinkiet ani ss ci nie pomoga
rewelacyjnie sprawdza sie pod grinda nawet jak mob sie urwie to i tak nie dojdzie :)
ale swoje mozliwosc pokazuje dopiero w highinstance :) jak ony/MC/bwl
tu tak ihunter ownuje

Autor:  kkkk20 [ 21 paź 2005, 08:58 ]
Tytuł: 

Ale od patcha 1.7 beastmastery jest zarabiscie dopakowane w porownaniu do pactha 1.6, wiec wg. mnie bardziej sie oplaca po patchu 1.7 walic 31 skilli w beast mastery bez wiekszego zastanowienia - oczywiscie jezeli chcemy hunta pvp ;). Bo na PvE to 31 markmanship i reszta w beast mastery ale jezeli PvP to 31 w Beast Mastery reszta w survival :-)

Autor:  Dwutlenek [ 21 paź 2005, 08:58 ]
Tytuł: 

Naro sprytny ten build.
Gdyby nie to, że jestem beastmaster z zamiłowania to też bym zrobił identyczny. Dla dwarfa perfekcyjny, jako Ork lubie wykorzystać mój racial trait, dlatego jestem beastmaster.

Taki build to powinna być teraz norma do PvP dla huntera. Co do Twoich doświadczeń to się zgadzam. Jedyny poważny problem to myślący warrek.
Chociaż i myślenie nie pomaga jak go dopadniesz z dystansu. Mi jest trochę, bo zazwyczaj uciekam poza zasięg intercepta ciskając instanty a pet załatwia resztę :)

P.S.
kkkk20 możesz się mylić, moim zdaniem build Nera jest lepszy na dłuższą metę do PvP niż beastmaster.

Autor:  kkkk20 [ 21 paź 2005, 09:09 ]
Tytuł: 

Dwutlenek glownie chodzi mi o uniwersalnego PvP bo jak kolega wspomnial ma klopoty z warkami szamanami itd. Zwroce uwage w szczegolnosci na skilla Itimidation z Beast Mastery, jest to wlasnie nie zastapiony skill na roznego rodzaju magow szamanow itd. po tym dostaja dosyc dlugiego stuna a w polaczeniu ze skillem Bestial Wrath, jest po prostu smiertelne dla magow priestow itd. czesto nie zdaza wykonac zadnego ruchu ani rzucic zadnego czaru i padaja :-), mowie calkiem szczerze sprobojcie tego builda a powiem ze sie nie zawiedziecie, oczywiscie te dwa skille sa super na magow, co nie znaczy ze nie sa przydatne na warkow itd. bo naprzyklad podleci taki warek spowolni cie rzucasz Itimidation walisz wing clip i spokojnie odchodzisz, warek cie nie dogoni :-)bo jestesmy oboje spowolnienie, ale nie koniecznie trzeba odchodzic, ja akurat uderzam z polearma (gram taurenem) ma to niesamowita sile w polaczeniu z raptor strrikiem i skillem savage strike :) nie sadzicie :P

Autor:  Dwutlenek [ 21 paź 2005, 09:29 ]
Tytuł: 

Sam jestem beastamsterem i coś tam wiem :)
Skoro wybrałem ten build to nie bez powodu, ale musze przyznać że build Nera jest też kuszący.

Autor:  naro [ 21 paź 2005, 09:31 ]
Tytuł: 

ja napisalem, ze z shmme mialem problem przed 1.7 teraz juz nie mam
moj build pozwala zarowno grac w pvp i byc mega dmg deala w MC/bwl/onyxii

byly 2 tygodnie ( urlop ), ze gralem duzo pvp i mozesz mi uwierzyc, ze nie odstawalem od beastmasterow bo jednek 15 % agi wiecej w moim przypadku to kolo 50 co jak latwo wyliczyc daje mi dodatkowego ctrita, doge, pary i 100 ap
dodatkowe 10 % hp - 450 hp
3 % do crita z skilla ( zarowno z palki jak i luku )
a peta zawsze mozna uspic trapnac sheepnac ( wiem ma skilla ktory na 15 s czyni go niezatrzymywalnym :P ) ale co po 15 s ??? bo walka trwa zazwyczaj dluzej : P
o beast mam tez pojecie tym bardziej ze gralem tym buildem przed 1.7 i bardzo mnei kusil ale jak zronbilem csobie moj aktualny to nei bardzo chce mi sie wracac do beast :)

Autor:  Dwutlenek [ 21 paź 2005, 09:35 ]
Tytuł: 

Naro przerzuciłbym na Twoim miejscu z Imp. Wing Clip na Entrapment.
Entrapment z Frost Trap jest tak overpower że głowa mała.
Test na snare jest wykonywany co 2 sekundy. Przez 60 sekund.
Kilka razy zdarzyło mi się zrootować po kilka osób na raz.

Działa nawet jak ktoś wyjdzie poza obszar działania pułapki.

P.S.
Jakiego peta masz przy tym buildzie?

Autor:  naro [ 21 paź 2005, 12:59 ]
Tytuł: 

mam rozne : P tz aktualnie mam 3 : P


zlamanego zeba :P ( 1 speed + mozliwosc nauczenia go ukrywania )
nietoperka z ZG ( strasznie irytujacy jak zaatakuje bo zaslania polowe ekranu i ma tez speed 1 )
i mam wilka :) ( typowy pet do mc z max fr - trzymany do pulowania :)

co do build mam 1 punkt w HS co jest niewypalem mozna by pomyslec o rozsadnym rodziale na imp wc i entrap

imp wc przydaje sie tez niejednokrotnie w pvp

Autor:  Dwutlenek [ 21 paź 2005, 13:01 ]
Tytuł: 

przydaje się imp WC ale to jest szansa, że zadziała i do tego nawet jak zadziała może być zresistowany.
Mozna go spamować do skutku, ale jak stoisz z rogue twarzą w twarz to mała szansa, że się wyrobisz :)

Autor:  overkilll [ 21 paź 2005, 23:31 ]
Tytuł: 

Ale żeście mi teraz namieszali w głowie. Od zawsze byłem Marksmanship, ale od zawsze dostawałem baty od magow , shamanow, priestow itp. Zastanawiam sięnad zminą, ale teraz juz nie wiem czy iść w beast czy zastosowaćtaki build jak dał naro? Głównie to pvp bo w pve to zawsze sobie poradzisz co bys nie miał wystarczy byćostrożnym i nie pullować kilku mobów naraz. Także głownie pvp. Można by było iść w beast i miećtrinket który znosi polymorpha itp dla peta, wtedy masz peta zawsze bo jednym zmartwieniem jest jak pujdziesz w beast i ktos ci sheepnie peta to wtedy klapa:)

Autor:  overkilll [ 21 paź 2005, 23:48 ]
Tytuł: 

Aha jak to jest z punktami treningu peta? Mam peta 56lvl i przed patchem 1.7 miał coś koło 225pkt. Kupiłem skilla do armory i zostało mi 105pkt następny skill do HP jest za 130pkt. Tymczasem za każdy lvl pet dostaje tylko 5 pkt. Może wyliczenie nie jest dokladne bo robie to z glowy ( nie moge sprawdzićteraz) , ale wyglada to tak, że nawet jak dojdzie do 60lvl to pkt bedzie i tak za malo na nastepny skill do HP. Nie mówiąc juz o resistach. Czy to jest tak zrobione jak z talentami, zę trzeba cośwybrać a coś odpuścić? Czy może ja cośskopałem? I da sięwykupići nauczyćwszystkich skilli peta?

Strona 8 z 58 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team