Zanim sie zaczniecie wypowiadac na temat Eve Online pograjcie troche. Troche znaczy kilka miesiecy. To ze WoW wyprzedza Eve wynika tylko z faktu ze WoW to chytliwa Blizzardowska produkcja i dla starych i dla mlodych. Eve natomiast jest gra ktora wyprzedza wlasne czasy i inne mmorpg pod wzgledem mozliwosci jakie oferuje i niezwyklosci wystepujacych tam zjawisk.
Zadna inna gra nie oferuj mozliwosci interakcji takiej ilosci graczy w jednym swiecie, w jednym momencie. W Eve wytwarzaja sie prawdziwe stosunki spoleczne. Tworza sie panstwa, koalicje, sojusze. Nie ma czegos takiego w zadnym innym mmorpg'u. W Eve sam jestes niczym. Licza sie korporacje, aliansy. Naprawde nie ujmuje rzadnej grze, ale tego co oferuje Eve nie oferuje zadna inna gra.
Poza tym "bycie statkiem kosmicznym" ? Eh. No coz tego nie bede komentowac. Podobnie jak teorii na temat tego ze system skilli uzalezniony od rzeczywistego czasu jest zly. Sam tak myslalem zaczynajac gre. Ale okazalo sie ze jest to jedna z najwiekszych zalet. Po pierwsze eliminuje kox. Po drugie pozwala na rownomierny rozwoj postaci, nawet jezeli nie mozesz grac 24/7. I jezeli komus przyjdzie do glowy ze przez to wszyscy gracze sa tacy sami to bedzie w bledzie. Ilosc skilli i umiejetnosci ktore tam wystepuje, oraz stopien zaleznosci pomiedzy nimi naprawde angazuje budowe postaci jako jeden z najciekawszych aspektow gry. Ale nie stawia go przez samą grą jak jest w wiekszosci mmorg'ow.
Poza tym tylko tam gracz ma mozliwosc naprawde uczestniczyc w tworzeniu historii tego swiata. Wszystko co dzieje sie w swiecie Eve jest zalezne od graczy. Rynek, produkcja, walka o terytorium, stacje kosmiczne, nawet historia supportowana przez dev'ów opiera sie na poczynaniach graczy.
Jedyna wada tej gry jest jej czasochlonnosc, ktora znacznie przekracza zdrowy rozsądek
Poza tym jakby ktokolwiek z was mial okazje uczestniczyc w bitwie kosmicznej gdzie po kazdej stronie jest po 150 statkow to byscie wiedzieli o czym mowie. Tam kazdy ma swoje zadania. Nie no dobra juz koncze.
pozdro