mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość

Posty: 37
Dołączył(a): 22.02.2005
Offline
PostNapisane: 22 lut 2005, 23:10 
Cytuj  
demolka napisał(a):
A jak ma sie gierocowanie w sieciówki przy limitach transferu na neostradzie 128 i 512?

Przy 128 gorzej niz na modemie

***

Posty: 540
Dołączył(a): 18.12.2001
Offline
PostNapisane: 22 lut 2005, 23:55 
Cytuj  
macioch napisał(a):
demolka napisał(a):
A jak ma sie gierocowanie w sieciówki przy limitach transferu na neostradzie 128 i 512?

Przy 128 gorzej niz na modemie


:wtf:
Jasne, szczegolnie, ze modem ma ponad dwukrotnie mniejsza przepustowosc, bo 56kbps.


_________________
Pozdrowienia z piekla. ;)


Posty: 37
Dołączył(a): 22.02.2005
Offline
PostNapisane: 23 lut 2005, 07:36 
Cytuj  
tylko ze przy limicie na neo 128 predkosc spada do 3-4 kb/s s na modemie jest ok 5-6

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 23 lut 2005, 08:44 
Cytuj  
a mmoprg generuje ruch rzędu 0.1-1kB/s
Może jeszcze powiesz, że na modemie masz lepsze i stabilniejsze pingi?

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 23 lut 2005, 08:46 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
a mmoprg generuje ruch rzędu 0.1-1kB/s


w miastach chyba duzo wiecej :)


_________________



***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 23 lut 2005, 08:48 
Cytuj  
Niewiele wiecej. Caly czas to tylko dane synchronizacyjne klienta z serwerem.

X.


_________________
http://zaginiony.net

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 23 lut 2005, 09:06 
Cytuj  
a dane o poruszajacych sie innych graczach ?
wchodzisz do miasta gdzie np. kolo ciebie chodzi 50 osob.... informacja o kazdym musi byc przeslana online, a to troche zajmuje pasma :)


_________________



***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 23 lut 2005, 09:26 
Cytuj  
Przeciez napisalem "dane synchronizacyjne". Zreszta, wejdz do Orgri w primetime i sprawdz sam, jak mocno skoczy ci obciazenie. Zobaczysz, ze niewiele.

X.


_________________
http://zaginiony.net

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 23 lut 2005, 09:52 
Cytuj  
przesłanie tak - stąd te zrywy na początku jak wchodzisz do zatłoczonych lokacji, podobnie jak przeglądasz aukcje na AH też transfer skacze. Potem ledwo co się snuje i nie ma znaczenia czy masz łącze 10Mb/s czy 128kb/s, ważny jest ping, stabilność i brak lostów.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 23 lut 2005, 09:58 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
, podobnie jak przeglądasz aukcje na AH też transfer skacze.


podobno to juz poprawili w ostatnim patchu.


_________________




Posty: 47
Dołączył(a): 10.01.2005
Offline
PostNapisane: 23 lut 2005, 10:03 
Cytuj  
Poniewaz moj 2mbitowy LAN osttanio czesto szwankuje wiec w czasie przestoju odpalam zwykly modem 56kbps i roznic praktycznie nie ma czasem nawet latency jest mniejsze, tak naprawde do wymiany danych podczas gry w wowa wystarczy 1/3 - 1/2 przepustowosci zwyklego modemu


_________________
Doopah
Berti in :
RTCW, ET, SWG, EVE, E&B
Obrazek


Posty: 3
Dołączył(a): 18.02.2005
Offline
PostNapisane: 23 lut 2005, 18:39 
Cytuj  
Z tego wlasnie slyna gry blizzarda, ze wystarczy wolne lacze ale za to stabilne i jak widze w wowie dalej prowadzona jest ta sama polityka. W Star'a mozna bylo grac nawet na modemie trzydziestce.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4474
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 23 lut 2005, 18:44 
Cytuj  
Bzdura. Większość gier jest tak zrobiona, że nie wymagają dużej przepustowości łącza. Ograniczając do mmorpg, to nawet powiedziałbym, że wszystkie.


_________________
ǝuʍɐqɐz ʇsǝظ ıɯɐbou ʎɹob op ǝıuɐsıd
¡ lɐʇod lɐʇod


Posty: 2
Dołączył(a): 13.02.2005
Offline
PostNapisane: 26 lut 2005, 07:20 
Cytuj  
Ja mam wlasnie neo 128 ale za to karte GF5700 i chodzi w miare dobrze tylko ze przy doczytywaniu map jest lipka bo mam tylko 256 ramu ale to tez powinno sie niedlugo zmienic na lepsze bo kupuje ram :D




(apropo ja limit transferu na neo szybko wykorzystuje ale i tak sie dobrze gra wiec o nic sie nie martwcie [neo ma kiepskie sciaganie plikow ale za to na gierkach online chodzi wysmienicie]-o ile nie ma problemow ze sprzetem )


Posty: 46
Dołączył(a): 10.02.2005
Offline
PostNapisane: 4 mar 2005, 17:20 
Cytuj  
Mam pytanie moze ktos mi podac port na jakim ta gra chodzi i protokol (tcp czy udp). ? Potrzebuje te informacje dla administratora sieci>.

*

Posty: 92
Dołączył(a): 4.03.2005
Offline
PostNapisane: 4 mar 2005, 17:31 
Cytuj  
Port 3724. PROTOCOL - TCP

Ja mam P4 1.8 512MB RAM i Radeona 9600 256MB RAM. W terenie 30-50 fps, w miastach 20-30. Inna sprawa że gram na Dragonblight który (póki co) jest w miarę pusty...


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 4 mar 2005, 19:47 przez Gorbacz, łącznie edytowano 1 raz

Posty: 46
Dołączył(a): 10.02.2005
Offline
PostNapisane: 4 mar 2005, 17:51 
Cytuj  
A jaki protokol (tcp czy udp).?

**

Posty: 316
Dołączył(a): 21.11.2004
Offline
PostNapisane: 7 mar 2005, 08:24 
Cytuj  
sa miejsca w grze ze bez wzgledu na twoj sprzet przytnie tak czy siak poprostu tak juz ten program jest napisany
mam nie kiepskie 2 kompy ale widze ze kluczem do plynnijeszej pracy ( chodzi o teren ) jest ram
od takiej GF 5700 juz nie warto inwestowac w grafe lepiej sie skupic na dokladaniu ram
co do procka to 2 GB w zegarze jest naprawde wskazane
pewnie jutro pobawie sie kompem z 2 gb ramu i pewnie nie zaskoczy mnei spadek fps przy wejsciu do ironforge do poziomu 3-6


_________________
gole babki i czekoladki

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.