mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość

Posty: 28
Dołączył(a): 23.12.2004
Offline
PostNapisane: 25 lut 2005, 09:01 
Cytuj  
http://www.worldofwarcraft.com/info/underdev/

Lub tutaj

Cytuj:
New Features
We are planning on implementing the following features in next patch.



Please note: The New Features list is a sneak peek. It does not contain every addition, change, or bug fix going in the next patch.



New Dungeon: Dire Maul (56-60 level Dungeon in Feralas)
More information coming soon!



UI Improvements:



4 new action bars totaling 48 action slots

Chat bubbles

Quest tracker

Group loot - rolling on a "bind on pick-up" item now brings up a confirmation dialog


Action Bars + Bubbles
Quest tracker


Class Improvements:



Mage - New Spell: Mage Armor allows mana regeneration to function while casting and increases resistance to all magic schools

Druid - Cat form damage per second increased

Warrior - Rage will now generate when attacks are parried, dodged and blocked

Priest - Power Word: Shield can now be cast on all raid members

Meeting Stones: Meeting Stones are located outside of each dungeon to help players find a group to adventure into the dungeon. The meeting stone will try to find you a viable group by finding a tank, a healer, and so on. As time goes on and you are unable to find a group, the meeting stone will become less picky about who it chooses to group you with.



Numerous Bug Fixes





Reszta czyli honor system i battlegrounds sa currently in developement i beda dołączane stopniowe w kolejnych patchach.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4474
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 25 lut 2005, 09:04 
Cytuj  
Warrior - Rage will now generate when attacks are parried, dodged and blocked
to się Mark ucieszy :D


_________________
ǝuʍɐqɐz ʇsǝظ ıɯɐbou ʎɹob op ǝıuɐsıd
¡ lɐʇod lɐʇod

**

Posty: 269
Dołączył(a): 22.11.2004
Offline
PostNapisane: 25 lut 2005, 09:09 
Cytuj  
te zmiany UI mogli odpuscic byle pack modow to potrafi, choc 4 dodatkowe bary to nie takie zle. a najwazniejsza rzecz (bg+honor) dalej bedzie "soon" :evil:

**

Posty: 375
Dołączył(a): 25.01.2005
Offline
PostNapisane: 25 lut 2005, 09:09 
Cytuj  
Cytuj:
Priest - Power Word: Shield can now be cast on all raid members


No to ciekawe kiedy priests zaczna brac kase za udzial w raidach. POWER HIM UP A LIL MORE ! geez :wink:

***

Posty: 677
Dołączył(a): 25.11.2004
Offline
PostNapisane: 25 lut 2005, 09:20 
Cytuj  
Przeciez brak mozliwosci PW:S na raidzie to była kompletna porażka.

Cytuj:
Group loot - rolling on a "bind on pick-up" item now brings up a confirmation dialog


Po ostatnim razie, gdzie wszyscy czekali, az ja sobie poklonuje runecloth po calym plecaku, to sobie moda do tego sciagnalem. (zielony BoP - i dopiero jak drugi raz przeczytalem opis, zauwazylem pickup, a nie equip.)

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 25 lut 2005, 10:21 
Cytuj  
Cytuj:
Druid - Cat form damage per second increased


Fear meh. ;D


_________________
Nestor#1522

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 25 lut 2005, 10:47 
Cytuj  
nic to nie da warriorom - może trzeba bedzie z powrotem na pasek skrótów wsadzić heroic strike.

Ciekawe co to za nowy dungeon...

No i te meeting stones - zajrzałem na stronkę i wydaje mi się, że jest tam screenzorek takiego kamienia który stoi przy wejściu do stratholm - czyli wejścia które już teraz są campowane na zmianę będą jeszcze bardziej campowane, ludzie zamiast zbierać się w miastach i wyruszać do instance będą stać pod instance.
Nie wiem czy to takie extra rozsądne wyjście.


Ostatnio edytowano 25 lut 2005, 10:49 przez Mark24, łącznie edytowano 1 raz
**

Posty: 375
Dołączył(a): 25.01.2005
Offline
PostNapisane: 25 lut 2005, 10:48 
Cytuj  
Nestor napisał(a):
Fear meh. ;D


purrrrrrrr

****
Avatar użytkownika

Posty: 1928
Dołączył(a): 15.10.2004
Offline
PostNapisane: 25 lut 2005, 10:54 
Cytuj  
Blizzard napisał(a):
We also wanted to give you an update on two of our most highly anticipated features. These features are currently the development team's highest priorities.

Player vs. Player Honor System
The PvP Honor System is in its final phase of testing. We are currently running stress tests with data taken from live realms. These stress tests allow us to catch any unforeseen problems that can occur when the system begins calculating data from hundreds of thousands of players at one time. As soon as we gather enough information and are comfortable with the performance, we will activate the Honor System in a patch.

Battleground System
Battlegrounds are currently undergoing extensive internal testing. Once we are happy with our internal playtests, we will open up an external test realm so we can begin testing Battlegrounds in a live environment with existing players. Please note that we are still working out the details of the test realm and we will release more information as soon as it becomes available.

Instead of holding back already-finished content and necessary bug fixes for a combined patch with these systems, we decided to split them into separate patches. This lets us present new content immediately while still allowing us to refine these two new systems. The Honor System and Battlegrounds will be introduced in a later patch in the future, and might not be unveiled at the same time. We will reveal more information as it becomes available. Thank you for your patience.
Once again, we thank all of you for spending your time with us, and we wish you luck on your adventures in Azeroth.



to tak jeszcze dla scislosci :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 25 lut 2005, 10:55 
Cytuj  
Mark sie chyba bardziej ucieszy z nowego dungeona na jego level :]

Feralas to imo najladniejsza zona w WoW , wiec sam instance tez pewnie bedzie niezlym eye candy

*

Posty: 55
Dołączył(a): 18.08.2004
Offline
PostNapisane: 25 lut 2005, 12:09 
Cytuj  
Blizzard tylko mydli oczy. Nowy dungeon moze byc ciekawy pierwszego dnia. Jesli loot tables beda w nim na modle innych wysokolvl instancji (miejmy nadzieje ze zapowiadane zmiany w instancjach beda w next patch) to ta "nowosc" szybko stanie sie kolejnym miejscem eskapad wynudzonych 60siatek, ktore ida 50 raz do tej samej instancji myslac ze moze w koncu dropnie im sie czesc setowa. Najwazniejszej wedlug mnie rzeczy, ktora ozywi gre ciagle nie ma - Honor systemu. Nie dosc ze nie podali daty tego "next patcha" to Honor system ma byc jeszcze pozniej...


_________________
Obrazek
PS3 Trophies

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 25 lut 2005, 12:20 
Cytuj  
Drulndribl napisał(a):
Blizzard tylko mydli oczy. Nowy dungeon moze byc ciekawy pierwszego dnia. Jesli loot tables beda w nim na modle innych wysokolvl instancji (miejmy nadzieje ze zapowiadane zmiany w instancjach beda w next patch) to ta "nowosc" szybko stanie sie kolejnym miejscem eskapad wynudzonych 60siatek, ktore ida 50 raz do tej samej instancji myslac ze moze w koncu dropnie im sie czesc setowa. Najwazniejszej wedlug mnie rzeczy, ktora ozywi gre ciagle nie ma - Honor systemu. Nie dosc ze nie podali daty tego "next patcha" to Honor system ma byc jeszcze pozniej...
rozumiem że jak sie zabije elfa (w przypadku hordy) to dostanie się punkty honoru.
dwa pytanka.
1. czy wiadomo jakie kożysci bedzie miał gracz z wysokiegoi honoru - poza satysfakcją ?
2. czy lanie noobów bedzie przynosiło punkty ujemne ?


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 25 lut 2005, 12:27 
Cytuj  
http://www.worldofwarcraft.com/pvp/pvp-article.html

X.


_________________
http://zaginiony.net

***

Posty: 503
Dołączył(a): 7.02.2002
Offline
PostNapisane: 25 lut 2005, 12:30 
Cytuj  
Jak wprowadzali Maraudon, to byly w nim inne loot tables niz w innych instancjach podobnego poziomu. Wiec jest szansa, ze tu tez bedzie cos nowego.

Muminus

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 25 lut 2005, 12:34 
Cytuj  
Xanth napisał(a):
http://www.worldofwarcraft.com/pvp/pvp-article.html

X.
super, natomiast nie znalazlem tam wzmianki że o tym że posiadanie bardzo niskiego honoru ma jakieś minusy :har:

ze np. ceny wzrastają :roll:


_________________
psn

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 25 lut 2005, 12:38 
Cytuj  
W sumie te zmiany, w UI są nawet miłe, bo (poza action barami) niespodziewane. Na pewno sporo osób się ucieszy z dymków nad głowami, (choć mam nadzieje, że będzie dało się je wyłączyć), zresztą quest tracker też się przyda (przynajmniej nie będzie z nim takich problemów jak z quest minion)

Co do action barów to ciekawi mnie czy zwiększyli liczbę możliwych buttonów czy zrobili tak jak jest w addonach tzn wykorzystali już istniejące button id z innych stron podstawowego paska...

W moim odczuciu Blizz pokazał, że jednak słucha tego, co ludzie chcą (taaa już słyszę te głosy "jak by słuchali to by dali BG szybciej itp itd.") i stara się w miarę możliwości ulepszać każdy aspekt WoW'a

Pozdrawiam

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 25 lut 2005, 14:06 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
super, natomiast nie znalazlem tam wzmianki że o tym że posiadanie bardzo niskiego honoru ma jakieś minusy

Plotki glosza, ze dishonoru nie bedzie. Ze wzgledu na latwa exploitowalnosc (zbyt proste udupienie [zdishonorowanie] nielubianej osoby).

X.


_________________
http://zaginiony.net

****
Avatar użytkownika

Posty: 1642
Dołączył(a): 24.11.2002
Offline
PostNapisane: 25 lut 2005, 14:59 
Cytuj  
Masz racje Xanth też gdzieś coś o tym czytałem, nie pamiętam tylko gdzie.

Zastanawiałem się raz jak sam bym rozwiązał system dyshonoru problem w tym że nieważne co wymyślisz moze tobyć poważnie exploitowane.

Widze tylko 2 rozwiazania.

1) Najbardziej prawdopodobne że nie będzie dyshonor points
2) Założą jakąś blokade na maksymalną różnicę lv którą możesz atakować, oczywisćie nadal brak dyshonoru.

Jest jeszcze jeden sposób który osobiście byłby chyba najlepszy. Jest to połaczenie 2 i 1 opcji z pewnymi dodatkowymi rozwiazaniami. Np. Zakładając ze taka maksymalna róznica lv bedzie 15. Aby osoba niższa mogła zaatakować musi zdjąć z siebie zabezbieczenie które uniemozliwa mu atak na osobe +/- 15lv i vice versa. I tak odpowiednio aby zbufować/wyleczyć etc osobę biorącą udział w takiej walce priest etc musi mieć te zabezieczenie zdjęte (albo będzie sie sie automatycznie zdejmowało w momnencie zaczecia rzucania czaru na kogoś biorącego udział w takiej walce)

To rozwiązanie wymaga jednak ogromnej ilości grzebania w kodzie i podejrzewam że wybiorą najprostsze rozwiazanie czyli poprostu brak dishonor points. :)


_________________
www.excessum-gaming.com - Join us in Skyforge! Apply on our website!
Retired - AO/UO/DAoC/Hz/EQ2/SWG/AC1&2/L2/SoR/WoW/TMO/Rift/Lol/Hon/SWTOR
/CO/GW/Lotr/CO/TcoS/TR/M59/Vg/SB/Fury/SotW/DL/HGL/RoM/DDO/FFXI/Aoc/Eve/WO/Gw2/TSW/Tera/STO/AoW
/DE/DF/Nw/PS2

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 26 lut 2005, 01:06 
Cytuj  
Dymki! yeah

poza tym... intetersujacy czar maga...

P.S.
Nie będzie 'ujemnych' punktów honoru. Pisali o tym 1001 razy...

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.