Trzeba by to podzielić na dwa makra, teoretycznie mozna zrobić to w jednym, ale makro działą szybciej niż 'podmiana broni' i ambush mógłby następować zbyt szybko, czyli jeszcze kiedy trzymasz miecz w dłoni.
Pierwsze zrób tak. Powinno zmieniać Miecz na dagger w main hand.
Dagger musi się znajdować w pierwszym slocie plecaka (lewy górny róg)
Kod:
/script oi=(GetInventoryItemLink("player",16)); if (oi) then PickupInventoryItem(16); PickupContainerItem(0,1); end;
Drugie makro ambush i po ambushu sword do main hand.
To mozna też zastosować z backstabem.
Kod:
/cast Ambush(rank 1)
/script oi=(GetInventoryItemLink("player",16)); if (oi) then PickupInventoryItem(16); PickupContainerItem(0,1); end;
Spróbuj tak i powiedz jaki rezultat.
To są dwa makra a więc zajmują dwa klawisze na pasku.
Można to jeszcze skomplikować ale ulepszyć.
Pierwsze makro wstawiasz na którymś miejscu na pasku, tak żeby Ci było wygodnie. Następnie drugie makro tworzysz w analogicznym miejscu na drugim pasku (tym co normalnie byś widział po wciśnięciu shift + 2)
I dodajesz nastepujący skrypt:
Do pierwszego makra. Po zamianie sworda na dagger. Przełącza Cię na drugi pasek.
Kod:
/script CURRENT_ACTIONBAR_PAGE = 2;
/script ChangeActionBarPage();
Do drugiego makra. Po ambushu i wymianie na sword wraca do Twojego głównego paska.
Kod:
/script CURRENT_ACTIONBAR_PAGE = 1;
/script ChangeActionBarPage();
Taki skrypt ma jedną prostą zaletę. Jeżeli chcesz wykonać taki manewr szybko to wystarczy kliknięcie tego samego klawisza. Jeśli masz go gdzieś ładnie zbindowanego na klawiaturze, to trudno się pomylic w ogniu walki