mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 686 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 35  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 657
Dołączył(a): 7.04.2004
Offline
PostNapisane: 27 kwi 2005, 10:21 
Cytuj  
Chyba że zachował prezencik w postaci stuna na 6 sec

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 27 kwi 2005, 12:48 
Cytuj  
Co ty, wszystkie żłoby od razu na pierwszy ogien stunują :) A jak zostawił to i tak zawsze mam blinka :D

Niemówie że pal do dupa bo jest bardzo groźny, ale są gorsze dla mnie klasy (priest) :]

***

Posty: 657
Dołączył(a): 7.04.2004
Offline
PostNapisane: 27 kwi 2005, 13:46 
Cytuj  
W końcu mage to melee killer

**
Avatar użytkownika

Posty: 308
Dołączył(a): 17.05.2005
Offline
PostNapisane: 17 maja 2005, 23:00 
Cytuj  
Witam, ostatnio z powodu przerwy w graniu (sesja zblizajaca sie) bawie sie w rozmieszanie talentow na sucho dla swojego paladyna 58lv ;). Obecnie mam build holy/protection z przewaga protection, ale jako ze nie widze duzych korzysci z posiadania # Improved Seal of Justice - 5/5, # Reckoning - 5/5 points, # Repentance - 1/1, mam zamiar troche pozmieniac, aby lepiej radzic sobie w tankowaniu (gram tylko na serwie PvE).

Dobra wiem, ze wojownik jest w tym lepszy i nie mam zamiaru pelnic roli MT w teamie gdzie juz dobry woj jest, ale jako support, off-tank bede sprawowal sie dobrze, ewentualnie mam nadzieje czasem sie pobawic jednak w MT jak bede jedynym plate w teamie. Zaznaczam, ze w Molten Core nie pojawie sie szybko ;)

Co do moich doswiadczen jako MT, dawalem rade do sunken temple, w BRD bylem narazie tylko raz i tez bylo dobrze, ale skonczylo sie na wipe przy 4 golemach w skarbcu, ale akurat tu nie bylem przygotowany na to ze po otwarciu wszystkich skrytek ci panowie sie przebudza :D, wiec to raczej kwestia zaskoczenia, team tez nie byl przygotowany na to ;). Jedyny problem u paladyna jako main tank to trzymanie aggro na kilku mobach naraz i problem z odzyskaniem aggro po jego utraceniu. Jest jeszcze jedno -jak "ktos"rzuci silence, wtedy nie ma jak uzywac Seali i jest troche klopotu :/ No i zeby dawac sobie lepiej rade z aggro na kiku mobach postanowailem zainwestowac w Consecration.


Build prezentuje sie nastepujaco:

Holy Talents (8 points)

# Spiritual Focus - 5/5 points
Gives your Flash of Light and Holy Light spells a 70% chance to not lose casting time when you take damage.

# Improved Holy Light - 3/3 points
Increases the amount healed by your Holy Light spell by 12%.



Protection Talents (22 points)

# Redoubt - 5/5 points
Increases your chance to block attacks with your shield by 30% after being the victim of a critical strike. Lasts 10 seconds or 5 blocks.

# Toughness - 3/5 points
Increases your armor value from items by 6%.

# Improved Blessing of Protection - 2/2 points
Reduces the cooldown of your Blessing of Protection by 120 seconds.

# Shield Specialization - 5/5 points
Increases the amount of damage absorbed by your shield by 25%.

# Improved Seal of Fury - 5/5 points
Increases the amount of threat generated by your Seal of Fury and Judgement of Fury by 15%.

# Blessing of Sanctuary - 1/1 point
Places a Blessing on the friendly target, reducing damage dealt from all sources by 7 for 5 minutes. Players may only have one Blessing on them per Paladin at any one time.

# Holy Shield - 1/1 point
Increases chance to block by 30% for 10 seconds and deals 40 Holy damage for each attack blocked while active. Each block expends a charge. 4 charges.



Retribution Talents (21 points)

# Benediction - 5/5 points
Reduces the Mana cost of your Retribution spells by 15%.

# Improved Seal of the Crusader - 5/5 points
Increases the Attack Power bonus of your Seal of the Crusader and the Holy damage increase of your Judgement of the Crusader by 15%.

# Seal of Command - 1/1 point
Fills the Paladin with the spirit of command for 30 seconds, giving the Paladin a chance to deal additional Holy damage equal to the damage of the Paladin's weapon. Only one Seal can be active on the Paladin at any one time.

Unleashing this Seal's energy will judge an enemy for 30 seconds, causing 24 Holy damage any time the enemy becomes stunned. Only one Judgement per Paladin can be active at any one time.

# Deflection - 5/5 points
Increases your Parry chance by 5%.

# Improved Retribution Aura - 4/5 points
Increases the damage done by your Retribution Aura by 20%.

# Consecration - 1/1 point
Consecrates the land beneath the Paladin, doing 120 Holy damage over 8 seconds to enemies who enter the area.




Kilka komentarzy co do skili:

W holy musialem poswiecic super combo jakim jest Illumination + Divine Favor, aby dorwac Consecration, cos za cos :(

Rozmieszczenie skilli w protection raczej zrozumiale, mysle ze danie 2 punktow w Improved Blessing of Protection kosztem Toughness 4% nie jest zlym pomyslem, w koncu to duzo armoru wiecej nie daje, a BoP moge teraz rzucac o 2 minuty czesciej na cloth userow w razie jak ich ktos pogoni :)

Improved Seal of Fury 5/5 bo jako MT uzywam tylko tego.

Blessing of Sanctuary - wprawdzie uzytecznosc tej umiejetnosci spada o 50% z powodu wysokiego armoru u plate userow, ale w niektorych sytuacjach moze to byc przydatne.

W Retribution, Consecration zjada duzo many dlatego Benediction, SoCom jak bede chcial pobiegac czasem z 2H bronia, Improved Retribution Aura bo gdzies trzeba bylo wpakowac 4 punkty zeby dotrzec do Consecration. Inne opcje: mozna bylo te 4 punkty wpakowac w Vengeance, ale build nie jest oparty na krytykach, a Anticipation daje tylko +10 def, co mozna zebrac z itemow. Za to Retribution Aura przydaje sie przy poczatkowej fazie tankowania, aby moby lepiej sie przykleily do paladyna, dostaja dmg wiec nie uciekaja, chociaz co do tego czy to takie przydatne jest jeszcze do konca nie wiem, potestuje zobacze. Grajac solo w kazdym razie zawsze latam z Retribution Aura + do tego Holy Shield z Thorium Spike i teraz Consecration - mysle ze nie bedzie z dmg az tak zle.


Mam juz duzo staminy i intelektu, sa to jedyne statystyki w jakie laduje, obecnie mam z takim sobie sprzetem 3300HP/3700many i starczalo na spamowanie holy shield 1lv non stop, tylko ze teraz czasem trzeba tez bedzie rzucic Consecration. Biegam z Blessing of Wisdom do tego szybki miecz 1h - Hanzo sword speed 1.5. Co do kontroli aggro: Seal of Fury, ze 2 uderzenia, Judgment, Seal of Righteousness, teraz bede tez rzucal Consecration po Judgment SoF. Zobacz jak sie to wszystko bedzie sprawowac.

Troche sie rozpisalem, prosze o komentarze, na ktore chetnie odpowiem :) Ewentualnie ci co graja paladynami niech doradza czy warto brac Blessing of Sanctuary, bo myslalem zeby ten 1 punkt wladowac w Improved Blessing of Salvation, bo nie ma nic gorszego jak w dlugiej walce magowi sie skonczy ten bless i dostanie aggro. No i czy tez byscie dali 4 punkty w Improved Retribution Aura. Reszty raczej juz nie zmienie, no ale zobaczymy :)

***

Posty: 836
Dołączył(a): 10.04.2005
Offline
PostNapisane: 18 maja 2005, 09:03 
Cytuj  
Myslalem ze sie pozygam ;/ Paladyn jest najbardziej wkurzajaca klasa.Po nowym patchu powinnien wygladac tak:
Obrazek
Nie wiem moze przesadzam ale niema nic gorszego niz zakazana morda paladyna :wtf:

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2447
Dołączył(a): 4.03.2005
Offline
PostNapisane: 18 maja 2005, 09:10 
Cytuj  
znowu ktos zaatakował palla o 5 lvl nizej i nie dał mu rady lol ... naucz sie grać, a nie pieprz ze palla jest overpowered

edit
po ostatnim patchu ?? a co takiego zmienili u palla w ostatnim patchu ?? ikonkę nową dodali czy co ? bo od początku retailu zmiany są raczej żadne

edit2 plzzzz niech ktoś to usunie ... był topic od flame tam sobie idź ..


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 18 maja 2005, 09:15 przez meterrr, łącznie edytowano 1 raz
***

Posty: 836
Dołączył(a): 10.04.2005
Offline
PostNapisane: 18 maja 2005, 09:15 
Cytuj  
meterrr napisał(a):
znowu ktos zaatakował palla o 5 lvl nizej i nie dał mu rady lol ... naucz sie grać, a nie pieprz ze palla jest overpowered


Ohoho a co ty jestes Harry z Tybetu ze wszystko wiesz?:D To jest tylko moje zdanie i to ze grasz takim przykorczem to oczywiste ze bedziesz bronil tej klasy.Ja juz nic nie pisze w tym topicu swoje skromne zdanie wypowidzialem.Milego grania palusie:*

ps.naucz sie czytac ze zrozumieniem
edit:czemu ktos to ma usuwac? nie mozna juz pisac swojego zdania.To mozenazwijcie ten temat fun club paladynis

*

Posty: 179
Dołączył(a): 23.07.2002
Offline
PostNapisane: 18 maja 2005, 09:48 
Cytuj  
Nileno napisał(a):
ps.naucz sie czytac ze zrozumieniem


Faktycznie trduno zrozumiec twoja frustracje na temat biegajacych pixeli na ekranie


Ostatnio edytowano 18 maja 2005, 10:06 przez Archon, łącznie edytowano 1 raz
***

Posty: 836
Dołączył(a): 10.04.2005
Offline
PostNapisane: 18 maja 2005, 09:50 
Cytuj  
Nie flustracja a totalna pogarda

**

Posty: 356
Dołączył(a): 10.02.2005
Offline
PostNapisane: 18 maja 2005, 10:02 
Cytuj  
a może frustracja...
FRUSTRACJA [łac.], psychol. zablokowanie dążeń jednostki — chwilowo lub na stałe — spowodowane pojawieniem się przeszkody udaremniającej realizację celu; towarzyszący tej sytuacji stan przykrego napięcia emocjonalnego; frustracja może być spowodowana przez przeszkody zewn. (przedmioty materialne, warunki społ. itp.) lub wewn. (konflikt motywów, braki w sferze intelektualnej, wyglądzie zewn., charakterze itp.); do typowych reakcji na frustracji należy agresja, następstwem frustracji są często także różne formy dezorganizacji funkcji psych. (fiksacja, regresja) i org. (zaburzenia krążenia, trawienia itp.); pewien stopień frustracji odgrywa pozytywną rolę w rozwoju osobniczym, prowadzi do uczenia się nowych, bardziej skutecznych form zachowania oraz do uodpornienia na przyszłe frustracje.

uzywajcie słów które już znacie a nie słyszeliście bo to wygląda żenująco

*

Posty: 179
Dołączył(a): 23.07.2002
Offline
PostNapisane: 18 maja 2005, 10:19 
Cytuj  
@sirek ort ortem :)
sens jest zachowany a tyczyl sie tego
Cytuj:
Myslalem ze sie pozygam ;/ Paladyn jest najbardziej wkurzajaca klasa.

**

Posty: 356
Dołączył(a): 10.02.2005
Offline
PostNapisane: 18 maja 2005, 10:21 
Cytuj  
spoko... tak tylko informuje bo słowo FLUSTRACJA mnie boli... :] pozdrawiam

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 18 maja 2005, 10:45 
Cytuj  
ja tam jestem sfrustrowany paladynem - przyznaję. Sama klasa jest beznadziejna jako taka (zasysa równo i w PvE i PvP). Ale bardzo prosta łatwa i przyjemna. Z chęcią bym zamienił dowolny skill warriora na LoH-a lub Immune Shield-a.

**
Avatar użytkownika

Posty: 308
Dołączył(a): 17.05.2005
Offline
PostNapisane: 18 maja 2005, 14:07 
Cytuj  
Nileno napisał(a):
Myslalem ze sie pozygam ;/ Paladyn jest najbardziej wkurzajaca klasa. Nie wiem moze przesadzam ale niema nic gorszego niz zakazana morda paladyna :wtf:


Jezeli nie umiesz prowadzic kulturalnej wypowiedzi to sie nie udzielaj, bo potem topic przeradza sie w flame. Spojrz na swoje slownictwo, nie musze Ci chyba cytowac slow, ktore uzyles w jakze kulturalnej wypowiedzi. Jezeli chcesz tylko napisac swoje zdanie o postaci to wyraz to w jakis udokumentowany sposob, a moze komus uda sie obalic twoje "teorie spiskowe". Bo zgaduje, ze paladynem nie grales do wysokiego levelu i tej postaci po prostu nie znasz. Wiekszos krzykaczy paladynem nie gralo i stad tematy na roznych forach: "OMG NERF Paladins!!!1".

Pociesze wszystkich tych, ktorzy nienawidza paladyna, ze w BG paladyn po przejeciu flagi nie bedzie mogl wlaczyc swojego "lamerskiego" skillu jakim jest Divine Shield i ze w najblizym czasie zadnych korzystnych zmian dla paladyna nie bedzie. Za to szaman dostanie kilka korzystnych poprawek. No wlasnie, szaman jest odpowiednikiem paladyna po stronie Hordy i wszyscy paladyni nie lubia szamanow, bo dobry szaman poradzi sobie z paladynem :)

W PvE paladyn wcale nie jest dobry, owszem wymiata sie nim na poczatku, ale to tak do 40 lv, potem te ogromne DPSy staja sie coraz mniejsze i jezeli ktos chce dalej zabijac z przyzwoita szybkoscia to musi rozwijac talenty retribution. Zauwazcie ile paladynow biega z bronia 2H, od czasu do czasu tylko wyciagajac tarcze. I jakze nudna jest gra wtedy, bo uzywa sie tylko 2 seali glownie. Klopot z utrzymaniem aggro juz znany. No i jak wyglada end game paladyna? Rzuca co 5 minut buffy, leczy, w Molten Core nie ma co podbiegac do mobow bo tylko zrobi zamieszanie i troszke polaskocze je swoimi marnymi DPSami.

Co do tarcz paladyna w PvP, Divine Shield i Blessing of Protection (ta blokuje tylko obrazenia fizyczne), LoH laduje sie cala godzine, jezeli sie trafilo na paladyna, ktory akurat tego uzyl to po prrostu pech :) Ale przez najblizsza godzine lub 40 minut jesli ma wpakowane punkty w pewien talent, juz tej umiejetnosci nie uzyje. No i jak taki paladyn ma zlapac kogos kto zaczyna uciekac? Moze tylko uzyc umiejetnosci, ktora jest na koncu drzewka protection o zasiegu 20 yardow albo zwyklego stuna 10 yardow. Jaka inna postac musi inwestowac w inzynierie, aby miec wiecej opcji na zatrzymanie wroga? Ze swoimi nedznymi DPS paladyn bez Divine Shield i Blessing of Protection, mialby za male szanse zeby z kims wygrac. Bo jezeli ktos jest mu wstanie zjechac cale zycie 3 razy, a paladyn nie moze go przez ten czas zabic, to o czym to swiadczy? Cale obrazenia paladyna opieraja sie na jednym Seal of Command, ktory ma szanse zadzialac okolo 6 razy na minute. Liczacz ze paladyn biega z 2H bronia o predkosci 3.8 - na 16 atakow 6 z nich uruchomi ten potezny skill i jak jeszcze krytyk sie wlaczu to fiu fiu, moze uda sie walnac ladne obrazenia. Tarcza i 1H bron moze sie sprawdzic dobrze najwyzej na rogue i warriora.

Zaczalem grac paladynem nie wiedzac wiele o tej postaci, gdybym mogl przewidziec jak bedzie sie nim gralo na wysokich levelach, to bycmoze nie zdecydowalbym sie nim grac i wybralbym warriora, bo zawsze wolalem klasy walczace w zwarciu. Ale skoro juz mam 58lv to wole nim grac dalej i probowac rozwinac go tak by dalej moc walczyc w zwarciu, a nie skonczyc jako healing i buff bot, bo jesli tak sie stanie to postac pojdzie w odstawke.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 18 maja 2005, 14:14 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
ja tam jestem sfrustrowany paladynem - przyznaję. Sama klasa jest beznadziejna jako taka (zasysa równo i w PvE i PvP). Ale bardzo prosta łatwa i przyjemna. Z chęcią bym zamienił dowolny skill warriora na LoH-a lub Immune Shield-a.
ja ostatnio zabijałem ponad 60 sekund 38 lvl paladyna (zabijam kazdego Paladyna którego dam rade czyli najlepiej 10 leveli niżej)
na dzien dobry wywalił mi stuna i noga nie moglem go dogonić a jak juz dogoniłem to zarzucił shielda. ledwo ledwo :wink:


_________________
psn

**

Posty: 356
Dołączył(a): 10.02.2005
Offline
PostNapisane: 19 maja 2005, 07:39 
Cytuj  
słuchajcie nie rozumiem jednego palladyni piszący o nietrzymaniu aggro... to w alliance warriorów wymiotło czy co?? skoro shaman nie jest tankiem to taki palek też nie jest zakceptować a nie rozpaczać bo ja nie trzymam aggro... czizas osłabiacie mnie palki jako klasa nie pokazaują za wiele chociaż mają sporo do pokazania ale zawyczaj paladyn to postać 13 letnich dzieci które właśnie tak grają wpada w tłum jeb jeb jeb LoH shield i wychodzi z tłumu może kogoś ubije może nie... nie widziałem innej taktyki paladyna wybaczcie... nie mówię wszyscy ale większość spotkałem może jednego palladyna który wiedział co robić support healing i ochrona cloth usera. pozdrawiam


_________________
Obrazek

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 19 maja 2005, 07:45 
Cytuj  
dlatego na paladyna dobra jest broń z procem typu 56dps + 1-24 fire damage. Ten fire damage przechodzi przez jego immune shielda.
co prawda te 1-24 nie jest za każdym razem tylko procuje od czasu do czasu, ale skutecznie przerywa używanie przynajmniej HS-a pod shieldem.

Moim zdaniem możliwość uzycia HS-a w trakcie walki (pod shieldem) powinna zostać usunięta. To bez sensu, że jedna-jedyna klasa może się ewakuować w czasie walki do miasta.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2447
Dołączył(a): 4.03.2005
Offline
PostNapisane: 19 maja 2005, 11:07 
Cytuj  
Cytuj:
dlatego na paladyna dobra jest broń z procem typu 56dps + 1-24 fire damage. Ten fire damage przechodzi przez jego immune shielda.
co prawda te 1-24 nie jest za każdym razem tylko procuje od czasu do czasu, ale skutecznie przerywa używanie przynajmniej HS-a pod shieldem.


wow skąd to info O_o ... ja gram palkiem trochę , i jeszcze nikt mi nic nie zrobił jak byłem pod shieldem ... pozatym takie bronie które mająchance on hit że zadają jakieś tam obrażenia , nawet zwykłym blessing of protection nie przebiją , bo blessing sprawia że nie można mnie trafić , wiec i chance on hit jest nie brane pod uwagę .. jeśli jest inaczej to mnie oświeć ...


_________________
Obrazek

**

Posty: 461
Dołączył(a): 11.04.2005
Offline
PostNapisane: 19 maja 2005, 11:41 
Cytuj  
Jako holy palka (52) mniej wiecej tak sie pojedynkuje:
Holy shock na dzien dobry (280-300dmg) potem stunik bo pewnie potrwa to dluzej niz minute:)
seal of crusader + judgment od razu zeby holy dmg lepiej wchodzilo.
Seal of rightness (ulepszony) aura retribution
Mam zamiar zresetowac talenty i dopakowac rtribution do Seal of Command :)
Duel z druidem trwal ponad 10 minut:):) zakonczony zgonem... ale bardzo wyrownany:)
Duel z retribution pala 4 lvl nizej (48) 7/10 zgon
zobaczymy jak to sie poprawi gdy tez bede mial SoC;)
Acha na poczatku zaczynam z tarcza i 1h sword/mace czy co tam, zeby rozluznic przeciwnika... w polowie hp wyciagam 2h sword, czasem stun cios i na koniec moze holyshock i cios:)
PS
Jako dmg giver to holy palka jest do ...
Ale leczenie ma w sumie niezle.. zalezy duzo od equip - ja mam 2:) do walki i do leczenia;)
52 plaa adasd BL

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 19 maja 2005, 11:51 
Cytuj  
meterrr napisał(a):
Cytuj:
dlatego na paladyna dobra jest broń z procem typu 56dps + 1-24 fire damage. Ten fire damage przechodzi przez jego immune shielda.
co prawda te 1-24 nie jest za każdym razem tylko procuje od czasu do czasu, ale skutecznie przerywa używanie przynajmniej HS-a pod shieldem.


wow skąd to info O_o ... ja gram palkiem trochę , i jeszcze nikt mi nic nie zrobił jak byłem pod shieldem ... pozatym takie bronie które mająchance on hit że zadają jakieś tam obrażenia , nawet zwykłym blessing of protection nie przebiją , bo blessing sprawia że nie można mnie trafić , wiec i chance on hit jest nie brane pod uwagę .. jeśli jest inaczej to mnie oświeć ...


przetestowane organoleptycznie. Sam mam taki miecz. nie wiem jak jest z blessingami wiem za to jak można przerwać heartstonowanie się paladyna pod shieldem.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 686 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 35  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.