mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5302 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 266  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 28 kwi 2005, 13:19 
Cytuj  
sunder to podstawa, tak naprawdę to każdy special warriora robi taki sam jak nie większy hate, ale sunder jest tani (chodzi o rage) i można nim praktycznie spamować mobka.
Podobnie demoralizing shout, jak mag aoe-uje to spamuj demoralizing shout, tzn. najpierw stomp, potem ten challenge shout, potem demoralizing shout i praktycznie mało co i mu się oberwie. Jednego możesz przytankować też tauntem.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 28 kwi 2005, 13:26 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
sunder to podstawa, tak naprawdę to każdy special warriora robi taki sam jak nie większy hate, ale sunder jest tani (chodzi o rage) i można nim praktycznie spamować mobka.
Podobnie demoralizing shout, jak mag aoe-uje to spamuj demoralizing shout, tzn. najpierw stomp, potem ten challenge shout, potem demoralizing shout i praktycznie mało co i mu się oberwie. Jednego możesz przytankować też tauntem.
sundera używam dużo głównie na bossach i cięższych mobach.
często tez tankuje shield block + revenge - wytrzymuje wtedy długo i mob jest jak przyklejony ale na sundera wtedy nie ma juz rage (shield block blokuje 2 ciosy ale kosztuje 20 rage)
demo się stackuje w góre tak jak sunder ?


_________________
psn

**

Posty: 356
Dołączył(a): 10.02.2005
Offline
PostNapisane: 28 kwi 2005, 13:31 
Cytuj  
przepraszam źle przeczytałem (pośpiech w pracy) proponuje spróbować z hunter pullerem... może spodobać Ci się efekt split pulli

nie napisałeś o sunder bynajmniej nie traktuję Cię jak noobka :] widzę że nieźle się orientujesz jak uprawiać rzemiosło tylko czasem zapomina się o takich podstawach... tak jak Mark napisał sunnder ma niski koszt w rage'u i warto spamować naprawdę pomaga... rzadko mu się urywa jakiś mob... chyba że walnę kryta.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 28 kwi 2005, 13:37 
Cytuj  
demoralizing się nie stackuje, ale każdy demoralizing puszczony to dodatkowy hate u mobka, bo kasuje poprzedni i nakłada nowy ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 28 kwi 2005, 13:44 
Cytuj  
@sirek
spoko, nie jestem az tak wrazliwy :) chodzi głównie o to że wiele rozgrywa sie podczas pierszych 5 sekund. sunder nie jest wtedy najlepszy bo odnosi sie do jednego moba a demoshout i thundercap do wielu.
potem jak najbardziej sunder albo revenge (revenge niewiele wpływa na damage ale bardzo agruje i kosztuje tylko 5 rage)

@mark
jak napisałes że spamuje się moba demo shoutem to się przestraszyłem że coś mi umknęło i że demo działa na zasadzie sunder :)

ehhh, cięzkie jest życie woja .... 8)


_________________
psn

*

Posty: 109
Dołączył(a): 17.12.2004
Offline
PostNapisane: 15 maja 2005, 13:29 
Cytuj  
Myślicie, że warto rozwijać drzewko talentów obronnych aż do Improved Shield Bash? Chodzi mi głównie o tą umiejętność. Czy w praktyce te trzy sekudny to wiele, czy wręcz przeciwnie.

Wygląda to mniej więcej tak:

Protection Talents (23 points)

# Anticipation - 5/5 points
Increases your Defense skill by 10.

# Toughness - 5/5 points
Increases your armor value from items by 10%.

# Defiance - 5/5 points
Increases the threat generated by your attacks by 15% while in Defensive Stance.

# Improved Revenge - 3/3 points
Gives your Revenge ability a 40% chance to stun the target for 3 seconds.

# Improved Taunt - 2/2 points
Reduces the cooldown of your Taunt ability by 2 seconds.

# Concussion Blow - 1/1 point
A brutal strike that deals weapon damage and stuns the opponent for 5 seconds.

# Improved Shield Bash - 2/2 points
Gives your Shield Bash ability a 100% chance to silence the target for 3 seconds.

**

Posty: 356
Dołączył(a): 10.02.2005
Offline
PostNapisane: 16 maja 2005, 07:10 
Cytuj  
jedyne na co narzekają priest u mnie jak idziemy na PvP jak dostaną charge i silence... nawet sobie chłopaki nie pomoga... 3 sekundy na szmaciaka to moment jeśli chodzi o PvE przydatne na casterów później (Stratholme, Scholo) ułatwia życie ludziom w party
oczywiście mówię z pozycji osoby nie grającej warem tylko czesto z nim grającą

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 16 maja 2005, 08:11 
Cytuj  
warto

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 16 maja 2005, 08:46 
Cytuj  
Ma ktoś pojęcie w jakiś sposób się nalicza rage?
Wiem ze jest oparte na zadawanym i otrzymywanym dmg, ale w jaki sposób?
Krótko mówiąc czy ktoś zna jakieś szczegóły? Ogolne pojęcie to mam ale jestem ciekawy detali.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 16 maja 2005, 11:14 
Cytuj  
post Kane - zabija większośc rzeczy trzema ciosami :)
"...But I have 3 small differences:

1 point from improved charge => Anger management
1 point from improved charge => 2H Specialization
1 point from Improved Battle Shout => Enrage

Anger management is kind of bugged. It doesnt only do what description says, but it also keeps generating mana "in combat". Yes you generate rage in combat, slow but you do. And it rocks. Improved charge, typically you charge once per combat, generate 6 rage and nothing more. But you generate usually more than 6 rage using anger management. Anyway 6 rage isnt enough to spend 2 points on it imho.

It is highly possible that you'll be enraged in the entire fight. And I prefer 8% damage bonus to the 5% attack power bonus of battle shout. 5% of 193 attack power is like 10 attack power and that means only 1-2 more damage. But since we deal 500 average damage, enrage's 8% damage bonus can deal an average damage of 40.

Arms (31)
Deflection 5/5
Imp rend 3/3
Deep wounds 3/3
Impale 2/2
Tactical Mastery 5/5
Improved charge 2/2
2H Specialization 1/5
Anger Management 1/1
Axe specialisation 5/5
Improved hamstring 2/2
Sweeping strikes 1/1
Mortal Strike 1/1

Fury (20)
Cruelty 5/5
Improved demo shout 5/5
Piercing howl 1/1
Imp battle shout 4/5
Enrage 5/5"


_________________
psn

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 17 maja 2005, 19:29 
Cytuj  
Pytanie do 'starych' warriorów.

Wolicie heroic Strike czy Sunder Armor? I dlaczego :)

****

Posty: 1009
Dołączył(a): 23.02.2005
Offline
PostNapisane: 18 maja 2005, 07:27 
Cytuj  
chodzi ci o tankowanie czy zwykla walke :P

jesli tankowanie to sunder :>, bo generuje wiecej hate'a


_________________
Keron -> http://armory.wow-europe.com/character- ... ll&n=kERON

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 18 maja 2005, 07:53 
Cytuj  
Robus napisał(a):
chodzi ci o tankowanie czy zwykla walke :P

jesli tankowanie to sunder :>, bo generuje wiecej hate'a


Wnosze więc że zwykła wlaka to Heroic?

*

Posty: 171
Dołączył(a): 17.03.2005
Offline
PostNapisane: 18 maja 2005, 08:12 
Cytuj  
(Kane build) <-Jest to prawie dobry build dla warka PvP, ale i tak nie idealny. Jeśli chcecie idealny to wam napisze , mam jednak nadzieje, że tylko Horda i jej wojownicy będą go stosować: Ideał wygląda tak. Jest to najlepszy build i jeśli ktoś ma dobry sprzęt (ok. 25-35% do crita z talentami) + używa zabawek jak inżyniera, czy alchemia... no i umie grać to można powiedzieć, że warek jest dominującą postacią PvP i żadna inna klasa postaci nie będzie mu sprawiała trudności w jej pokonaniu.

IDEALNY BUILD

Arms (31)
Deflection 5/5
Imp rend 3/3
Deep wounds 3/3
Impale 2/2
Tactical Mastery 5/5
Improved charge 2/2
Improved Overpower 2/2
Anger Management 1/1
Axe specialisation 5/5
Improved hamstring 1/2
Sweeping strikes 1/1
Mortal Strike 1/1

Fury (20)
Cruelty 5/5
Improved demo shout 5/5
Piercing howl 1/1
Imp battle shout 4/5 lub Unbridled Wrath 4/5 ewentualnie 3/3 Blood Crazy i Imp battle shout 1/5 (gdy wejdzie poprawka w nowym patchu)
Enrage 5/5"

Jeśli ktoś gra warkiem bez overpowera to ja nie wiem ! Jest to podstawowy talent który podnosi o 50% szansę na cios krytyczny po dodge. Jest to talent który zabija hunterów i rogue skaczących z swoim dodgem +25% :) Należy dodać jeszcze że po wyjściu z stun lock'a na pewno overpower zaświeci się razem z enrage i rogue/hunter złoży się w 3 ciosach.

Wzięcie 2H Specialization 1/5 jest głupotą bo jest to zmarnowany punkt, który nic nie wnosi a taka różnica w damage nic nie daje.

Odnośnie Improved hamstring 2/2 należy zauważyć, że 1/2 wystarcza aby zatrzymać ludzi na mount'cie. Należy jeszcze dodać że Piercing Howl spokojnie zapewnia zatrzymanie uciekiniera.

Nie będę pisał o sprzęcie i taktyce walki oraz połączenia tego z alchemią. Sami sobie to ustalcie, a będziecie niepokonani :)

Co do build'a to lepszego nie zrobicie, oczywiście chodzi mi o PvP

Pozdrawiam


_________________
Nomi - Jedi Shadow - Circle of Nine


Ostatnio edytowano 18 maja 2005, 08:19 przez Alekde, łącznie edytowano 2 razy
******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 18 maja 2005, 08:17 
Cytuj  
Cytuj:
Nie będę pisał o sprzęcie i taktyce wali oraz połączenia tego z alchemią. Sami sobie to ustalcie, a będziecie niepokonani.

Co do build'a to lepszego nie zrobicie, oczywiście chodzi mi o PvP


Sorrki ale, nie umniejszając oczywiście Twojej wiedzy, nie sądzisz że takie deklaracje wymagają przynajmniej pierwszego miejsca w standingu rok po wyjściu BG?

**

Posty: 295
Dołączył(a): 16.05.2005
Offline
PostNapisane: 18 maja 2005, 08:25 
Cytuj  
Ktos w to bedzie jeszcze gral po wyjsciu BG? :wink:

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 18 maja 2005, 08:27 
Cytuj  
Kazar napisał(a):
Ktos w to bedzie jeszcze gral po wyjsciu BG? :wink:


Ktoś w to wogóle gra przed wyjściem BG?

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2450
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 18 maja 2005, 08:30 
Cytuj  
Ten biuld to nic nowego. To typowy 31/20 build warriora. O ile ludzie sa zgodni co do tych pkt w fury, to typowe dywagacje dotycza tych pkt w arms.
Niektorzy twierdza ze nie ma sensu dawac w imp hamstring (bo zwyczajny spokojnie wystarcza), w imp charge (bo warrior nie skrada sie do kolesia i przydatne tylko na poczatku walki) anger menagement (ze w pvp nieprzydatne, wiem ze jest bug i narazie dziala jakos inaczej).
Jedno co jest pewne to wszystko zalezy od tego czy sie ma dobry topro czy dobrego polarma...

Jak planowalem warka to przejrzalem sporo biuldow. Wariacje 31/20 powtarzaly sie baaaardzo czesto.
Niektorzy preferuja 31/5/15 jako bardziej nastawiony na instance, ale imho jak zaczne lazic na instance to przebuduje warka na full prot i bede dawal ciala w pvp :)

Ofkors ktos moze powiedziec ze ciezko sie wypowiadac jak sie nie ma nawet 60 lvl ale coz... wystarczy troche przejrzec www zeby ocenic czym ludzie graja. Jak sie bedzie sprawdzac po najblizszych zmianach nie wiem. Mysle ze wtedy zaczne kombinowac.

Ps. Narazie mam 20/5 i lece w strone ww. buildu...

Pss. Czy ktos moze rozwinac kwestie imp charge? Imho 6 rage na poczatku to nie za wiele. I przychylam sie do pogladu ze do wykorzystania tylko jak uda ci sie zaczac walke.

Edit:
Co do imp b shout to ktos sie wypowiadal o Blood Craze. 15% health regeneration... Czy dla postaci nastawionej na enrage nie jest to przydatne? Swoja droga ile to moze pozwoli zregenerowac hp...

Imho biuld moglby wygladac tak (ponizej) ale jak mowilem jest to tylko dywagacja dotyczaca pkt w arms (dotyczaca glownie 4 pkt, w tym przypadku wlorzonych w 2h spec) i to tylko pod warunkiem posiadania odpowiedniego toporka.


Arms Talents (31 points)

Deflection - 5/5 points
Increases your Parry chance by 5%.

Improved Rend - 3/3 points
Increases the bleed damage done by your Rend ability by 35%.

Tactical Mastery - 5/5 points
You retain up to 25 of your rage points when you change stances.

Deep Wounds - 3/3 points
Your critical strikes cause the opponent to bleed, dealing 60% of your melee weapon's average damage over 12 seconds.

Improved Overpower - 2/2 points
Increases the critical strike chance of your Overpower ability by 50%.

Impale - 2/2 points
Increases the critical strike damage done by your abilities in Battle, Defensive, and Berserker stance by 20%.

Two-Handed Weapon Specialization - 4/5 points
Increases the damage you deal with two-handed weapons melee weapons by 4%.

Axe Specialization - 5/5 points
Increases your chance to get a critical strike with Axes by 5%.

Sweeping Strikes - 1/1 point
You next 5 melee weapon swings strike an additional nearby opponent.

Mortal Strike - 1/1 point
A vicious strike that deals 200% weapon damage and wounds the target, reducing the effectiveness of any healing by 50% for 10 seconds.

Fury Talents (20 points)

Cruelty - 5/5 points
Increases your chance to get a critical strike with melee weapons by 5%.

Improved Demoralizing Shout - 5/5 points
Increases the attack power reduction of your Demoralizing Shout by 25%.

Piercing Howl - 1/1 point
Causes all enemies near the warrior to be dazed for 6 seconds.

Improved Battle Shout - 4/5 points
Increases the Attack Power bonus of your Battle Shout by 20%.

Enrage - 5/5 points
Gives you a 40% melee damage bonus for 4 swings any time you are the victim of a critical strike.

Protection Talents (0 points)


_________________
Ludzie żyją po to żeby mogli walczyć.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 18 maja 2005, 09:39 
Cytuj  
2h warrior jest dobry na zergi gdzie ktoś może go wyleczyć.

Generalnie niedługo planuję w końcu zrobić 1h sworda 52+ dps do tego tarcza z AC 2.5k z Molten Core (+11sta bodajże) do tego spike na tarczy.

Typowy build 30/21

2.5k AC daje mi już niezłego kopa. Możliwość zasłonięcia się tarczą - drugi potężny kop. Mithril spike to damage z tarczy na poziomie 200-300.

Execute jest niezależne od broni więc to nie problem. Czy walisz kijkiem 1dps, czy uber swordem robisz identyczny damage. Zależy to od rage no i od AC mobka.

Problemem jest overpower. Tutaj stanowczo 2h. Chociaż z tym mieczykiem 1h to tez nie jest zły pomysł. Aczkolwiek jak switchowanie jest instant i niczego nie psuje to lepiej switchnąć przed overpower na 2h. Jak nie jest instant i psuje rage lub wygasza skille to nie warto.

Zero punktów w improved charge i po charge dostaję 15 rage.

*

Posty: 171
Dołączył(a): 17.03.2005
Offline
PostNapisane: 18 maja 2005, 09:50 
Cytuj  
@Dwutlenek - nie wiem, czy będę, aż rok grał :) Co do build'a to sami ustalicie, moim zdaniem ten co napisałem jest ideałem.

Dla warka liczą się trzy rzeczy
1) build
2) sprzęt
3) trade skill

+ umiejętność gry (walki)
99% warków nie umie grać swoją klasą i nie wiem jaki jest w niej potencjał. Nie należy się też zrażać, że dostaje się w dupę w duelach na levelach do 60. Na 60, gdy już znajdziemy dobry sprzęt (dobry znaczy nie z armorem, czy staminą tylko z +1/2% do crita) Nauczymy się używać trade skilla to będziemy chodzącą destrukcją.

Walka z każdą klasą (podstawowe wiadomości)

Warek vr. Warek

/oszczędzaj disarma do połowy walki potem użyj, wyłączysz mu tym samym możliwość wrzucenia comba Mortal Strike z Execute. I wygrasz bez problemu. Zawsze staraj się trzymać na nim Hamstring, a jeśli on założy Ci pierwszy Disarm'a użyj Piercing Howl i uciekaj, aż minie. Jeśli broń mu się nie świeci prawdopodobnie ma immune na disarma / w odpowiednim czasie użyj Intimidiating Shout -> użyj bandaży 2k życia więcej, ważne aby nie miał na sobie DoT (rent, impale) bo stun nie zadziała. Piercing Howl pozwoli wam na odbiegnięcie i włączenie Intercept'a do kolejnego stuna.

Warek vrs. Paladyn

Jak najwięcej razy staraj się w walce założyć mu disarm (2-3 to standard). Zawsze trzymaj go w Mortal Strike będzie miał obniżone o 50% leczenie i szybko wyjdzie mu mana. Prawie każdy z paladynów używa many do zdjęcia Hamstring'a. W czasie walki, gdy nie ma DoT'ow użyj Intimidiating Shout lub jeśli użyje tarczy używaj bandaży. Piercing Howl pozwoli Ci odbiegnąć i założyć intercepta. Od 1/3 jego życia obserwuj swój rage, aby było 45. Combo MS + Execute zakończy walkę. Jeśli będzie się leczył bez tarczy (czasem się zdarza) użyj pummela.

Warek vrs Szaman

W początkowej walce stara się stać w Def. Stance, aby zredukować obrażenia z czarów. Użyj disarma i trzymaj go w Piercing Howl z Mortal Strike. Jego mała ilość many szybko zostanie zredukowana. Wszystkie czary szamana są instant więc pummel tu się nie przyda. Od 1/3 jego energii obserwuj poziom rage, gdy osiągnie 45 combo MS + Execute. Szaman jest ogólnie ciężkim przeciwnikiem, zawsze możesz sobie pomóc butelką Major Healing Potion, oraz użyciem Intimidiating Shout spokojnie odnowisz na bandażach 2k życia. Jeśli masz możliwość użycia Retaliation szaman już nie żyje o ile założysz mu po Intercept/Charge Piercing Howl, wtedy będzie walczył, a walką będzie trwała zaskakująco krótko.

Warek vrs Mag

Ważne jest abyś oszczędzał Intercepta oraz Pummela. Jeśli to ty pierwszy zaatakujesz na pewno skończy się to blink i polimorfią. Nie biegnij tylko włącz od razu Bloodrage i tak owieczka odnowi ci utraconą energie, a ty będziesz miał już rage na walkę (przynajmniej ułamek). Po przyjęciu ciosów podbiegnij do maga i wrzuć mu od razu Pummela, na pewno poleci Nova Frost (trinket zdejmie jej działanie). Użyj Piercing Howl oraz Hamstring'a. W tym momencie mag użyje jeszcze raz blinka i będzie starał się nas wykończyć. Prawdopodobnie będzie miał 1/2 lub mniej energii. Użyj Intercept’a z MS + Execute. I to koniec walki. Jeśli jesteś jednak alchemikiem to po otrzymaniu pierwszego ciosu będziesz wiedział, czy to mag zimna, czy ognia. 95% magów to magowie ognia więc przed walką możesz wypić Greater Fire Protection Potion / Greater Frost Protection, a walka się zakończy zanim się jeszcze zaczęła.

Warek vrs. Priest / Warlock

W czasie walki po szarży od razu przełącz na Berserk stance i włącz Berserker Rage, co pozbawi ich Fear. Jeśli masz cooldown na Recklessness to po wcześniejszym założeniu Piercing Howl / Hamstring walka się właśnie skończyła. Jeśli jednak priest / warlock wiedzą co robią to możesz wyjść z Berserker Rage i następnie poleci na ciebie Fear. W tym czasie, musisz uderzyć z Pummela. Walka z Priestem i to Shadow jest bardzo ciężka i dla tego należy sobie życie ułatwić pijąc Greater Shadow Protection Potion, a wtedy będzie to spacerek. Warlock sprawia dużo mnie kłopotów, bo jego czary wymagają czasu na rzucenie przynajmniej te potężne, które można zdjąć pummelem.

Warek vrs. Druid

Walka z druidem może być bardzo trudna lub bardzo łatwa. Wszystko zależy od tego czy masz FAP (Free Action Potion). Jeśli masz to w pierwszych kilku ciosach może się ona skończyć. Dobrzy druidzi od razy zmieniają formę na miska, gdy widzi warka i próbują walczyć. Duży armor i dużo HP może być pewnym problemem, ale najważniejsze aby używać Piercing Howl z Mortal Strike. W czasie walki można też kilka razy zrobić mu Sunder Armor. Gdy misiek ma już mało energii (40%) należy użyć Intimidiating Shout, użyć bandaży. (Mówię to o druidzie który gra naprawdę dobrze) Jeśli jest to normalny druid to bez problemu można sobie to darować. Jedne leczenie będzie miał instant jeśli ma drzewko rest. Drugie mu spumelujesz. Ostatecznie Mortal Strike + Execute zakończy jego żywot. Ważne abyś od 50% życia śledził już swój poziom rage.

Warek vrs Rogue.

Jeśli walczysz z rogue to w czasie stun locka (o ile nie masz trinket'a) możesz włożyć sobie tarcze do ręki. Od nowego patcha ten bug będzie zlikwidowany. Co mocno ograniczy otrzymane obrażenia. Po wyjściu z stun locka zmieniasz broń i pozycje na Battle Stance i wciskasz overpower. Walka się kończy :) Combo Overpower Execute kończy zabawę z rogue. I tu pokazana jest przydatność Piercing Howl. Rogue, a raczej gracze co nimi grają skaczą na około ciebie jak kangury. I założenie Hamstring'a może być trudne, za to Piercing Howl wchodzi bez problemu. Spowolnieni będą walczyć, a walka potrwa kilka sekund. Generalnie przegrać warkiem z rogue to sztuka chyba, że nie posypią się krytyki (bo też może się tak zdarzyć). Wtedy zostaje użycie butelki leczenia lub bardzo skutecznej Limited Invulnerability Potion na której w 100% przypadkach rozbije się Eviscerate. Jeśli lubisz zabawę możesz też zrobić mu Disarma. Pamiętaj też aby trzymać go w rent, impale bo inaczej będzie mógł zniknąć.

Warek vrs Hunter.

Jeśli nie będzie pułapek, to walka się skończy w parę sekund od jej rozpoczęcia. Po szarży Hamstring + Piercing Howl i spacerkowa walka. Hunter tak jak rogue z swoim +25% na dodge sprawią, że zaświeci się Overpower i pójdzie potężny cios. Z Arcane Reaperem lub inną potężną bronią będzie to coś ok. 1200 damage. Jeśli to my pierwsi oberwaliśmy to należy jak najszybciej przejść na Berserk Stance i wrzucić Bloodrage, a następnie Intercept i w tym momencie schemat jest ten sam Hamstring, Piercing Howl. Totalna ignorancja Peta, jeśli trzeba można zawsze uderzyć z Intimidiating Shout, i pet pobiegnie sobie.

To co napisałem jest tylko malutkim wycinkiem wiedzy i sposobu walki. Do tego wszystkiego należy dodać, że warek osiąga swoją doskonałość na 60 lvl z dobrym sprzętem, co jest dla niego podstawą. Oczywiście najważniejsza jest dobra broń i do wyboru praktycznie mamy tylko Arcanite Reapera, Doomsaw, oraz Dreadforge Retaliator. W obecnym patchu pojawiła się też ciekawa broń jaką jest Treant's Bane jednak ma za mały damage, aczkolwiek +2% do crita może być bardzo użyteczne.

W walce w party warek praktycznie jest niepokonany, jeśli w party jest jakiś priest lub szaman / druid. Ma za dużo armora, aby na nim skupiać pierwsze ataki, a sam radzi sobie doskonale.

To tyle o warku i podstawach walki. Może kiedyś za 2-3 miesiące napisze cały poradnik gry tą postacią

EDIT : Imp. Charge jest po to, aby po wejściu z szarży mieć 21 rage przy pierwszym ciosie, z AM zapali się Mortal Strike więc na rozpoczęciu walki masz dwa poteżne ciosy jeśli padna critiki to może się okazać, że 1/2 życia już poleciała. To tyle jeśli chodzi o talent Imp. Charge

Pozdrawiam


_________________
Nomi - Jedi Shadow - Circle of Nine


Ostatnio edytowano 18 maja 2005, 09:59 przez Alekde, łącznie edytowano 2 razy
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5302 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 266  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.