Witam, ostatnio z powodu przerwy w graniu (sesja zblizajaca sie) bawie sie w rozmieszanie talentow na sucho dla swojego paladyna 58lv
. Obecnie mam build holy/protection z przewaga protection, ale jako ze nie widze duzych korzysci z posiadania # Improved Seal of Justice - 5/5, # Reckoning - 5/5 points, # Repentance - 1/1, mam zamiar troche pozmieniac, aby lepiej radzic sobie w tankowaniu (gram tylko na serwie PvE).
Dobra wiem, ze wojownik jest w tym lepszy i nie mam zamiaru pelnic roli MT w teamie gdzie juz dobry woj jest, ale jako support, off-tank bede sprawowal sie dobrze, ewentualnie mam nadzieje czasem sie pobawic jednak w MT jak bede jedynym plate w teamie. Zaznaczam, ze w Molten Core nie pojawie sie szybko
Co do moich doswiadczen jako MT, dawalem rade do sunken temple, w BRD bylem narazie tylko raz i tez bylo dobrze, ale skonczylo sie na wipe przy 4 golemach w skarbcu, ale akurat tu nie bylem przygotowany na to ze po otwarciu wszystkich skrytek ci panowie sie przebudza
, wiec to raczej kwestia zaskoczenia, team tez nie byl przygotowany na to
. Jedyny problem u paladyna jako main tank to trzymanie aggro na kilku mobach naraz i problem z odzyskaniem aggro po jego utraceniu. Jest jeszcze jedno -jak "ktos"rzuci silence, wtedy nie ma jak uzywac Seali i jest troche klopotu :/ No i zeby dawac sobie lepiej rade z aggro na kiku mobach postanowailem zainwestowac w Consecration.
Build prezentuje sie nastepujaco:
Holy Talents (8 points)
# Spiritual Focus - 5/5 points
Gives your Flash of Light and Holy Light spells a 70% chance to not lose casting time when you take damage.
# Improved Holy Light - 3/3 points
Increases the amount healed by your Holy Light spell by 12%.
Protection Talents (22 points)
# Redoubt - 5/5 points
Increases your chance to block attacks with your shield by 30% after being the victim of a critical strike. Lasts 10 seconds or 5 blocks.
# Toughness - 3/5 points
Increases your armor value from items by 6%.
# Improved Blessing of Protection - 2/2 points
Reduces the cooldown of your Blessing of Protection by 120 seconds.
# Shield Specialization - 5/5 points
Increases the amount of damage absorbed by your shield by 25%.
# Improved Seal of Fury - 5/5 points
Increases the amount of threat generated by your Seal of Fury and Judgement of Fury by 15%.
# Blessing of Sanctuary - 1/1 point
Places a Blessing on the friendly target, reducing damage dealt from all sources by 7 for 5 minutes. Players may only have one Blessing on them per Paladin at any one time.
# Holy Shield - 1/1 point
Increases chance to block by 30% for 10 seconds and deals 40 Holy damage for each attack blocked while active. Each block expends a charge. 4 charges.
Retribution Talents (21 points)
# Benediction - 5/5 points
Reduces the Mana cost of your Retribution spells by 15%.
# Improved Seal of the Crusader - 5/5 points
Increases the Attack Power bonus of your Seal of the Crusader and the Holy damage increase of your Judgement of the Crusader by 15%.
# Seal of Command - 1/1 point
Fills the Paladin with the spirit of command for 30 seconds, giving the Paladin a chance to deal additional Holy damage equal to the damage of the Paladin's weapon. Only one Seal can be active on the Paladin at any one time.
Unleashing this Seal's energy will judge an enemy for 30 seconds, causing 24 Holy damage any time the enemy becomes stunned. Only one Judgement per Paladin can be active at any one time.
# Deflection - 5/5 points
Increases your Parry chance by 5%.
# Improved Retribution Aura - 4/5 points
Increases the damage done by your Retribution Aura by 20%.
# Consecration - 1/1 point
Consecrates the land beneath the Paladin, doing 120 Holy damage over 8 seconds to enemies who enter the area.
Kilka komentarzy co do skili:
W holy musialem poswiecic super combo jakim jest Illumination + Divine Favor, aby dorwac Consecration, cos za cos
Rozmieszczenie skilli w protection raczej zrozumiale, mysle ze danie 2 punktow w Improved Blessing of Protection kosztem Toughness 4% nie jest zlym pomyslem, w koncu to duzo armoru wiecej nie daje, a BoP moge teraz rzucac o 2 minuty czesciej na cloth userow w razie jak ich ktos pogoni
Improved Seal of Fury 5/5 bo jako MT uzywam tylko tego.
Blessing of Sanctuary - wprawdzie uzytecznosc tej umiejetnosci spada o 50% z powodu wysokiego armoru u plate userow, ale w niektorych sytuacjach moze to byc przydatne.
W Retribution, Consecration zjada duzo many dlatego Benediction, SoCom jak bede chcial pobiegac czasem z 2H bronia, Improved Retribution Aura bo gdzies trzeba bylo wpakowac 4 punkty zeby dotrzec do Consecration. Inne opcje: mozna bylo te 4 punkty wpakowac w Vengeance, ale build nie jest oparty na krytykach, a Anticipation daje tylko +10 def, co mozna zebrac z itemow. Za to Retribution Aura przydaje sie przy poczatkowej fazie tankowania, aby moby lepiej sie przykleily do paladyna, dostaja dmg wiec nie uciekaja, chociaz co do tego czy to takie przydatne jest jeszcze do konca nie wiem, potestuje zobacze. Grajac solo w kazdym razie zawsze latam z Retribution Aura + do tego Holy Shield z Thorium Spike i teraz Consecration - mysle ze nie bedzie z dmg az tak zle.
Mam juz duzo staminy i intelektu, sa to jedyne statystyki w jakie laduje, obecnie mam z takim sobie sprzetem 3300HP/3700many i starczalo na spamowanie holy shield 1lv non stop, tylko ze teraz czasem trzeba tez bedzie rzucic Consecration. Biegam z Blessing of Wisdom do tego szybki miecz 1h - Hanzo sword speed 1.5. Co do kontroli aggro: Seal of Fury, ze 2 uderzenia, Judgment, Seal of Righteousness, teraz bede tez rzucal Consecration po Judgment SoF. Zobacz jak sie to wszystko bedzie sprawowac.
Troche sie rozpisalem, prosze o komentarze, na ktore chetnie odpowiem
Ewentualnie ci co graja paladynami niech doradza czy warto brac Blessing of Sanctuary, bo myslalem zeby ten 1 punkt wladowac w Improved Blessing of Salvation, bo nie ma nic gorszego jak w dlugiej walce magowi sie skonczy ten bless i dostanie aggro. No i czy tez byscie dali 4 punkty w Improved Retribution Aura. Reszty raczej juz nie zmienie, no ale zobaczymy