mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 686 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 35  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 179
Dołączył(a): 23.07.2002
Offline
PostNapisane: 25 maja 2005, 11:00 
Cytuj  
Ja tam uzywam shleda+hs doskonale dziala na horde jak to widza to biegna dalej a ja sobie przerwywam hsowanie i ide dalej kopac rude :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 25 maja 2005, 12:44 
Cytuj  
Archon napisał(a):
Ja tam uzywam shleda+hs


LOL, typowa palka :)


_________________



*

Posty: 179
Dołączył(a): 23.07.2002
Offline
PostNapisane: 25 maja 2005, 14:02 
Cytuj  
Huragan napisał(a):
Archon napisał(a):
Ja tam uzywam shleda+hs


LOL, typowa palka :)


a moze tak zacytuj calosc ok ?

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 25 maja 2005, 14:09 
Cytuj  
a to coś zmieni? Zachownie iście przystojące mężnym i prawym paladynom - na widok wroga shields up i rozpoczynamy portowanie do bezpiecznego miasta.

*

Posty: 179
Dołączył(a): 23.07.2002
Offline
PostNapisane: 25 maja 2005, 15:13 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
a to coś zmieni? Zachownie iście przystojące mężnym i prawym paladynom - na widok wroga shields up i rozpoczynamy portowanie do bezpiecznego miasta.


No dla cebie to nie bo tobie to juz sie pewnie koszmary snia w roli glownej pladyn i warior z pampersem na pupci.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 25 maja 2005, 16:46 
Cytuj  
aktualnie paladyn dla arms/fury warriora jest przeciętnym wyzwaniem - rzekłbym że jednym z najłatwiejszych przeciwników do pokonania.
Spamować Mortal Strike, mozna się pokusić o unarmed (z nudów), dać shouty, jak się shieldnie (a shieldnie się by zrzucić mortal strike) to się zabandażować.
Zero kombinacji czy tam potionków jak np. przy magu, drudzie lub priescie.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2447
Dołączył(a): 4.03.2005
Offline
PostNapisane: 25 maja 2005, 17:10 
Cytuj  
typowa akcja jak jesteś pod shieldem zeby sie bandażować, zaczynaz żucać holly light , koleś obiega na kilka kroków zaczyna sie bandażować , trinkecik z bylejakimi obrazeniami i po bandażowaniu , a koleś przez minutę nie moze użyć bandazy ... czy to takie trudne ??
na low lvl jest znacznie gorzej , no ale wtedy i bandaże nie dają 2k hp tylko 200 ...


_________________
Obrazek

***

Posty: 867
Dołączył(a): 1.04.2005
Offline
PostNapisane: 25 maja 2005, 18:58 
Cytuj  
Uzycie trinketa = przerwnanie swojego bandazowania, uzycie czegokolwiek = przerwanie bandaza, wiec ty jemu przerywasz i sobie tez gl with that.

Btw fajna mialem dzisiaj walke z paladynem, wpierw sie helnol pod shieldem, potem helnol potkiem, potem lay on hands sie healnol, musialem evo uzyc bo many nie starczylo, denerwujace zwlaszcza jak masz na sobie moby...wczesniej wyszedl z owieczki raz trinketem, drugi raz puscila po moze 5s :P naprawde dobra walka, koles wiedzial co robic i nawet mu salutnolem jak padal :D

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2447
Dołączył(a): 4.03.2005
Offline
PostNapisane: 26 maja 2005, 02:02 
Cytuj  
po shieldem w miare możliwości robie tak ... holly light , przerwanie żeby nie tracić manny , trinket , bandaże , żeby nie tracić manny , holly light crit i jestem jak nowy :)

jeśli koleś sie nie bandażuje , to nie przerywam pierwszego heala , ale to czysta teoria jak 90% wypowiedzi na ty forum , co by sie zrobiło gdyby ...

jeśli mam moby na plecach to target dummy , i już nie mam mobów na plecach :]


_________________
Obrazek

*

Posty: 54
Dołączył(a): 31.12.2004
Offline
PostNapisane: 26 maja 2005, 11:02 
Cytuj  
mwahaha zgadnijcie z kogo to wypadlo:

Obrazek

wlasciciel mial popsuty ten przycisk, dlatego go zabili :>

*

Posty: 103
Dołączył(a): 24.03.2005
Offline
PostNapisane: 26 maja 2005, 11:48 
Cytuj  
radko nubie ffa, stfu :>

co do budowy talentów, to zmieniałem już 2 razy talenty i nie zamierzam robić tego po raz 3. Jak wygląda mój build ? Otóż nastawiłem się na efektywne leczenie, oraz niezły dmg. Jedyny mój problem to wpakowanie 5 talentów w benediction, bo po prostu ani Seal of Crusader, ani 2h weapon nie używam. Wygląda on tak:


Holy Talents (20 points)

# Spiritual Focus - 5/5 points
Gives your Flash of Light and Holy Light spells a 70% chance to not lose casting time when you take damage.

# Improved Holy Light - 3/3 points
Increases the amount healed by your Holy Light spell by 12%.

# Illumination - 5/5 points
After getting a critical effect from your Flash of Light or Holy Light spell, gives you a 100% chance to gain Mana equal to the base cost of the spell.

# Revelation - 1/2 point
Reduces the cooldown of your Lay on Hands and Divine Intervention spells by 10 minutes.

# Divine Favor - 1/1 point
When activated, gives your next Flash of Light or Holy Light spell a 100% critical effect chance.

# Improved Seal of Righteousness - 5/5 points
Increases the damage done by your Seal of Righteousness by 15%.



Protection Talents (0 points)

# None


Retribution Talents (31 points)

# Improved Blessing of Might - 5/5 points
Increases the Attack Power bonus of your Blessing of Might by 20%.

# Benediction - 5/5 points
Reduces the Mana cost of your Retribution spells by 15%.

# Seal of Command - 1/1 point
Fills the Paladin with the spirit of command for 30 seconds, giving the Paladin a chance to deal additional Holy damage equal to the damage of the Paladin's weapon. Only one Seal can be active on the Paladin at any one time.

Unleashing this Seal's energy will judge an enemy for 30 seconds, causing 24 Holy damage any time the enemy becomes stunned. Only one Judgement per Paladin can be active at any one time.

# Vengeance - 5/5 points
Gives you a 15% bonus to Physical and Holy damage you deal for 8 seconds after dealing a critical strike.

# Deflection - 5/5 points
Increases your Parry chance by 5%.

# Precision - 3/3 points
Increases your chance to hit with melee weapons by 3%.

# Consecration - 1/1 point
Consecrates the land beneath the Paladin, doing 120 Holy damage over 8 seconds to enemies who enter the area.

# Conviction - 5/5 points
Increases your chance to get a critical strike with melee weapons by 5%.

# Blessing of Kings - 1/1 point
Places a Blessing on the friendly target, increasing total stats by 10% for 5 minutes. Players may only have one Blessing on them per Paladin at any one time.


i na koniec pytanie: W co inwestować jeśli chodzi o itemki ? Strengh ? Stamina? Intelect czy Spirit. Z góry thx za odpowiedź

**
Avatar użytkownika

Posty: 308
Dołączył(a): 17.05.2005
Offline
PostNapisane: 26 maja 2005, 17:25 
Cytuj  
Mowisz ze nastawiasz sie na dobre leczenie, no to zbieraj sprzet z intelektem. Potrzebujesz wiecej szansy na krytyk? Zbieraj agility. Zbieranie sily mija sie z celem jesli biegasz z bronia 1H imo. A spirit to jest dobry ale tylko ten wysokoprocentowy :]

Co do buildu to troche dziwne, ze uzywajac tarczy nie masz zadnego punktu w protection, aby wykorzystac jakos jej potencjal. A co do drzewka retribution, to nie wiem ile tam szansy na krytyk uzbierales, ale jak nie bedziesz mial ~20% to ja bym opuscil punkty w Conviction i Precision oraz Vengeance. Bo krytyk i tak bedzie sie wlaczal zalosnie rzadko. Sam probowalem kiedys z bronia 1H nastawic sie na krytyki, ale rogue z paladyna nie bedzie. Chyba ze te punkty sa po to by dojsc do Blessing of Kings, ale Improved Blessing of Might bardziej zwiekszy obrazenia. Benediction nie jest zly jesli sie uzywa duzo Consecration oraz Seal of Crusader. Masz 5 punktow w Improved Seal of Righteousness, ale SoCru, a potem Judgment nie stosujesz? Przeciez do zwieksza obrazenia holy zadawane przez SoR o jakies 40 punktow.

Ogolnie build wyglada jako standardowy pod SoCom i bronie 2H z drobnymi wyjatkami, a ty uzwyasz tarczy+1H i SoR, wiec troche to nie pasuje. Chyba ze mi wytlumaczysz czemu tak wybrales talenty, bo ja nie wiem.

*

Posty: 103
Dołączył(a): 24.03.2005
Offline
PostNapisane: 26 maja 2005, 18:05 
Cytuj  
pamiętam że kiedyś eksperymentowałem z dawaniem punkty w protection i tak naprawdę gdzieś te "5 punktów" mi bardzo brakowało. Przeniosłem je na SoR. Judgment używam :> a co do reszty argumentów. Cóż, nie chciałem ich dawać w protection, a nawet gdy krytyków nie będzie wiele to plusem jest to, że będzie ich więcej :). Fajnie by było jakbyś zaproponował jakieś zmiany, z tym że Holy już dałem i nie chciałbym wydać tym razem 10g na zmianę talentów.


pozdrawiam :)

**
Avatar użytkownika

Posty: 308
Dołączył(a): 17.05.2005
Offline
PostNapisane: 26 maja 2005, 18:42 
Cytuj  
Nie chce Ci podawac calego buildu, pograsz wiecej to moze sam cos zmienisz. Jesli sie uparles na krytyki to i tak duzo nie da sie zmienic, bo zabraknie punktow. Poza tym lubie miec Holy Shield wiec prawdopodobnie skonczylo by sie na podobnym buildzie do tego co podalem wczesniej. Tyle ze zdecydowalem sie jednak zamiast w Blessing of Sanctuary dac 1 punkt w Improved Blessing of Salvation, a 4 punkty z Improved Retribution Aura w Anticipation.

Wiec na twoim miejscu zbieralbym sprzet z krytykami, zeby miec przyzwoity % i dorwac jakas bron 1H z srednia szybkoscia ataku, bo przy szybkich krytyki beda niewielkie, np. moj Hanzo Sword 1,5 speed zadaje srednio 75dmg a krytyki sa po 140, a to za malo. Co do kosmetycznych zmian, dalbym 5 punktow z Improved Blessing of Might w Improved Seal of the Crusader, bo i tak pewnie uzywasz Blessing of Kings. Albo dodatkowo olac BoK i ten jeden punkt dac w Sanctity Aura w drzewku Holy. SoCru + Jugdment +Sor +Sanctity Aura powinno dawac niezly dmg holy.

*

Posty: 103
Dołączył(a): 24.03.2005
Offline
PostNapisane: 26 maja 2005, 20:51 
Cytuj  
Pobawiłem się 30 minut z talentami, i wyszła taka oto hybryda:


Holy Talents (21 points)

# Improved Holy Light - 3/3 points
Increases the amount healed by your Holy Light spell by 12%.

# Spiritual Focus - 5/5 points
Gives your Flash of Light and Holy Light spells a 70% chance to not lose casting time when you take damage.

# Illumination - 5/5 points
After getting a critical effect from your Flash of Light or Holy Light spell, gives you a 100% chance to gain Mana equal to the base cost of the spell.

# Revelation - 2/2 points
Reduces the cooldown of your Lay on Hands and Divine Intervention spells by 20 minutes.

# Divine Favor - 1/1 point
When activated, gives your next Flash of Light or Holy Light spell a 100% critical effect chance.

# Improved Seal of Righteousness - 5/5 points
Increases the damage done by your Seal of Righteousness by 15%.



Protection Talents (22 points)

# Improved Devotion Aura - 5/5 points
Increases the armor bonus of your Devotion Aura by 25%.

# Redoubt - 5/5 points
Increases your chance to block attacks with your shield by 30% after being the victim of a critical strike. Lasts 10 seconds or 5 blocks.

# Toughness - 5/5 points
Increases your armor value from items by 10%.

# Shield Specialization - 5/5 points
Increases the amount of damage absorbed by your shield by 25%.

# Blessing of Sanctuary - 1/1 point
Places a Blessing on the friendly target, reducing damage dealt from all sources by 7 for 5 minutes. Players may only have one Blessing on them per Paladin at any one time.

# Holy Shield - 1/1 point
Increases chance to block by 30% for 10 seconds and deals 40 Holy damage for each attack blocked while active. Each block expends a charge. 4 charges.



Retribution Talents (8 points)

# Improved Blessing of Might - 5/5 points
Increases the Attack Power bonus of your Blessing of Might by 20%.

# Benediction - 3/5 points
Reduces the Mana cost of your Retribution spells by 9%.



Troszkę komentarza - nie chciałem dmg dealera, bo pal i tak nim nie jest i nie będzie - postawiłem głównie na shield specilisation. Nie doszedłem ani do concetration, ani do holy shock - sądze, że od tego jest mag lub inna postać zadająca takie czy inne dmg z czarów. Do tego Holy Shock oraz 8 talentów wpakowanych w retribution. Liczę na owocną dyskusję :)

madas co powiesz tym razem ? :>

**
Avatar użytkownika

Posty: 308
Dołączył(a): 17.05.2005
Offline
PostNapisane: 26 maja 2005, 22:31 
Cytuj  
Nie ma idealnego buildu. Przy twoim poprzednim rozlozeniu talentow korzystniej byloby uzywac broni dwurecznej, a tarcze nosic tylko w sytuacjach gdzie potrzeba wiecej AC. Jesli odpowiada ci rozlozenie talentow te co masz to nie zmieniaj i zbieraj sprzet, ktory podniesie szanse na krytyk.
Przy 1H uzywaj SoR albo SoCom, przy 2H zawsze SoCom.

Teraz natomiast idziesz w protekcje, co zmienia sposob gry. Nie chcialem ci narzucac swoich rozwiazan. Talenty moga byc, tyle ze Benediction mozesz sobie darowac, wiec masz 3 punkty na rozdanie gdzie indziej.

*

Posty: 103
Dołączył(a): 24.03.2005
Offline
PostNapisane: 27 maja 2005, 08:19 
Cytuj  
Myślałem też nad zrobieniem Holy palka. Wiem, że Cienki używa takiego palka, więc fajnie byłoby, gdyby wypowiedział się na ten temat :). Mój build wyglądałby następująco:
Holy Talents (32 points)

# Spiritual Focus - 5/5 points
Gives your Flash of Light and Holy Light spells a 70% chance to not lose casting time when you take damage.

# Improved Holy Light - 3/3 points
Increases the amount healed by your Holy Light spell by 12%.

# Illumination - 5/5 points
After getting a critical effect from your Flash of Light or Holy Light spell, gives you a 100% chance to gain Mana equal to the base cost of the spell.

# Improved Blessing of Wisdom - 5/5 points
Increases the effect of your Blessing of Wisdom by 20%.

# Revelation - 1/2 point
Reduces the cooldown of your Lay on Hands and Divine Intervention spells by 10 minutes.

# Improved Seal of Righteousness - 5/5 points
Increases the damage done by your Seal of Righteousness by 15%.

# Divine Favor - 1/1 point
When activated, gives your next Flash of Light or Holy Light spell a 100% critical effect chance.

# Divine Wisdom - 5/5 points
Increases your total Mana by 10%.

# Sanctity Aura - 1/1 point
Increases Holy damage done by party members within 30 yards by 10%. Players may only have one Aura on them per Paladin at any one time.

# Holy Shock - 1/1 point
Blasts the target with Holy energy, causing 205 to 219 Holy damage.



Protection Talents (19 points)

# Redoubt - 5/5 points
Increases your chance to block attacks with your shield by 30% after being the victim of a critical strike. Lasts 10 seconds or 5 blocks.

# Improved Devotion Aura - 3/5 points
Increases the armor bonus of your Devotion Aura by 15%.

# Toughness - 5/5 points
Increases your armor value from items by 10%.

# Shield Specialization - 5/5 points
Increases the amount of damage absorbed by your shield by 25%.

# Blessing of Sanctuary - 1/1 point
Places a Blessing on the friendly target, reducing damage dealt from all sources by 7 for 5 minutes. Players may only have one Blessing on them per Paladin at any one time.



Retribution Talents (0 points)

# None

Jedyna moja niewiadoma to danie 3 pkt w Devotion Aura i 5 w toughness...sam nie wiem co lepiej mieć ? :>

dobra, kończe ten spam bo ten temat zaczyna przypominać rozmowę miedzy mną a madasem :]

**

Posty: 461
Dołączył(a): 11.04.2005
Offline
PostNapisane: 27 maja 2005, 19:02 
Cytuj  
Tak naprawde to dopiero po high lvl instacjach bede cokolwiek mogl powiedziec;)
Prawdopodobnie tam przerobie na holy/prot palka:)
Jak zdobede sprzet do killowania to przerobie na ret/prot przeniose sie na korgall i tam bede horde meczyl :)
a na BL zrobie sobie postac po stronie hordy :) shamana moze to taka palka prawie tylko lepsza bo wali tych kijkow ma czary na odledlosc.. :), albo pure fighter/mag/priest w zaleznosci czego tam po stronie hordy brakuje (u nas nie ma wojownikow trafic na jakiego chetnego do instancji to rzadkosc)
Ogolnie mam 2 ekwipunki i tak zostanie, jeden inteligencje postaci (niestety nie moja) zwieksza a drugi to stamina str armor...

Holy Talents (35 points)
• Spiritual Focus - 5/5 points
• Improved Holy Light - 3/3 points
• Revelation - 2/2 points LOH 40 minut
• Improved Blessing of Wisdom - 5/5 points
36mana/5sec
• Improved Seal of Righteousness - 5/5 points
tylko po to zeby shock miec
• Divine Wisdom - 5/5 points
na prawde many brakuje jak lecze to szybko jak walcze to tez znika bo seal of crusaider + judgment na kazdego wroga potem seal of command i dopiero tluke
• Improved Concentration Aura - 3/3 points
jeszcze nie spotkalem palki z ta aura podpakowana – przydatna w leczeniu jak mob obskoczy. praktycznie 100% szansa ze sie uda healing
• Sanctity Aura - 1/1 point
tylko po holy shock albo 4 pala party
• Improved Seal of Light - 5/5 points
jak sie uda z tego judgment zrobic na bossa albo jakiegos minibossa to meele fighterzy praktycznie sami sie lecza zwlaszcza ci co 2 bronie uzywaja jak lecze party albo jak inny pala da judgment z crusaidera
• Holy Shock - 1/1 point
A to po prostu jest no super – shotgun normalnie .. zwlaszcza w pvp jak juz ktos ci ucieka ma malo HP I trzeba go gonic... 250-400 dmg to zadaje 60 lvl magowi wiec czasem taki strzal na koniec decyduje czy masz hk czy nie. Przewaznie od tego zaczynam walke potem stunik.... bo jeszcze nigdy mi sie nie udalo walczyc krocej niz minutke
Oczywiscie pull mozna robic i zauwazylem ze generuje sporo aggro :) jupi

Protection Talents (0 points)
• None

Retribution Talents (11 points)
• Improved Blessing of Might - 5/5 points
• Improved Seal of the Crusader - 5/5 points
najczesciej tego uzywam, jak chce szybko skonczyc walke to judgment potem crusaider i 2h bron wogole atak palka bez zadnego dopalacza uwazam ze bezsensu

Jak mnie obskoczy mobek ale taki niezbyt silny tylko duzo to 1h + shield i seal taki co mana daje + judgment z niego i seal znowu jedno uderzenie przywraca okolo 100mana - wiec mozna mane odzyskac i sie podleczyc...

• Seal of Command - 1/1 point
a to po prostu z 2H bronia I wrogiem osadzonym z crusadera obowiazkowo w pvp imho
Przerobilem z full holy na holy ret po tym jak 5 lvl nizej palka retribution mnie pokonywala w 9/10 pojedynkach :)

Ogolnie to w sunken temple za tanka ostatnio robilem i nawet nawet jak mi mob sie urywal i biegl na szmaciarza to stun holy schock ze 2 uderzenia z 2h i wracal :) - ale woj to woj nie ma co gadac jest duuuzo lepszym tankiem
acha i zeby smiesznie bylo na koncu 2 smoki zabilismy ale aggro mobkow ktos przyciagnal calal ekipa wipe ostatni moj cios boss padl i ja w chwillke po nim i ... kumpel mag .. rolnal moja tarcze /lol przez przypadek :) bo tyle rzeczy neibieskich wylecialo ze nawet nie zdazylem sie im przyjrzec:)
Dzis w plague troche horde pomeczylismy 2 pali i hunter... fajne na prawde baaardzo fajne ... nie uciekaja bo hunter ich zwalnia... jak uciekaja to pet dogania i zjada :) do inst nie lubie hunterow ale na polowania na graczy sa super:)
Jak ktorys ma malo hp to jest 2 healerow do tego dochodzi lay on hands... wcale sie nie dziwie ze horda nie lubi palkow niby nie maja duzego dmg itp... ale na prawde potrafia byc jak wrzod na tylku normalnego woja rogue czy huntera ubilo by sie juz ze 3 razy a palka to sie leczy shielduje lyka potionki bandazuje no sam bym sie tez denerwowal jakby worga trzeba bylo tak naprawde zebic 3 razy :) zamiast raz :)


_________________
genowefa http://wow.allakhazam.com/profile.html?234877
stronghold crafter FTW ^^

**
Avatar użytkownika

Posty: 308
Dołączył(a): 17.05.2005
Offline
PostNapisane: 27 maja 2005, 20:41 
Cytuj  
Cienki skoro masz Holy Shock to sprobuj cos przetestowac. Jak stracisz aggro to rzuc na takiego moba judgment z seal of fury i strzel do niego z holy shocka. Jestem ciekawy czy by wtedy nie podbiegl spowrotem do Ciebie za pierwszym razem (taki taunt) :wink:

**

Posty: 461
Dołączył(a): 11.04.2005
Offline
PostNapisane: 27 maja 2005, 20:49 
Cytuj  
Madas napisał(a):
Cienki skoro masz Holy Shock to sprobuj cos przetestowac. Jak stracisz aggro to rzuc na takiego moba judgment z seal of fury i strzel do niego z holy shocka. Jestem ciekawy czy by wtedy nie podbiegl spowrotem do Ciebie za pierwszym razem (taki taunt) :wink:

Spoko jutro rano jak z pracy wroce :)
Acha najwieksze aggro to przyciaga shield i chicken - mowie o pvp:)

Wogole ostatnio za przynete robie czesto :) ide droga grupka hordy charge rogue w plecy jakies fireballe charge wojownika no wszystko po prostu... jak juz sie rozgrzeja zsotaje z 10% hp shield i leczenie + chicken normalnie szalu dostaja... zwlaszcza jak kawaleria nadciaga:) i nagle zamiast z lowcy staja sie zwierzyna...


_________________
genowefa http://wow.allakhazam.com/profile.html?234877
stronghold crafter FTW ^^

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 686 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 35  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.