Problem z hunterem jest jedynie w party 5 osobowym bo nie za bardzo wiadomo zamiast kogo go wpakowac. Warior, priest ,musi być, za rogue troche szkoda bo sapa nie ma, za maga tez nie za bardzo, mozna wpakowac go zamiast second healera (shaman,paladyn) ale tez w sumie głupio. W instance na 10-15 osob dobry hunter ulatwia zycie niesamowicie, ma crowd control w postaci freezing trap, potrafi robic calkiem niezly damage, niezle kituje. W mc pare hunterów to podstawa dzieki temu ze robia dmg z dystansu, moga robic damage nawet bez many, nie musza martwic sie o agro dzieki temu ze co pewien czas daja FD (nie robia tego gdy juz moba zagruja tylko co pewien czas, zapobiegawczo).Po za tym pullownie shazry i barona geddona do jaskini garra odbywa sie wlascie dzieki petowi huntera. Zazwyczaj sa w scislej czolowce jesli chodzi o dmg. O onyxii juz nie wspomne ponieważ bez paru huntow nie ma wlasciwie po co isc.
Cytuj:
Uwielbiam jak taki hunter pierdzielnie za 2k mob leci na niego, ten udaje trupa i mob laduje na mnie
Czekaj bo ja czegos nie rozumiem
. Mob jest na tanku , hunter pierdzielnie za te 2k .mob ruszy na niego, hunter FD, i czemu niby ten mob ma sie znalesc na tobie ?. Imo powinien wrocic do tanka ktory jest drugi na jego agro liście. Tak jak z fade u priesta. Nie wspominając już o tym że duet dobry hunter + dobry tank nie dopuści do takiej sytuacji.
Zapomniales o fd jako sposobie wycgodzenia z combatu w mc na bosach "dlugodystnasowych" jak magmadar, garr i spokojnej regeneracji many zycia konwencjonalnym zarciem gdy cd nie pozwala na lykanie potionow, bandazowanie. Hunter praktycznie nie wymaga leczenia ze strony hilerow, jezeli ma pojecie o tym co jak powinien robic. W instante 5cio osobowych role sapa moze pelnic pet. Zapewniam ze wytrzyma z pojedynczym mobem 25- 30 sekund w dm , lbrs , strat etc... do tego dochodza trapy. zreszta co ja Ci bede pisal, w ia macie 2 swietnych hunterow ktorzy napewno nie odstaja w instance