mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 421 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 643
Dołączył(a): 1.02.2005
Offline
PostNapisane: 3 maja 2005, 18:54 
Cytuj  
Smolik to co napisales to jest jednorazowka, PoM i Arcane power masz cooldowny, wiec co zrobisz bez tych dwoch?:> Wiadomo ze to na duele jest najlepsze ale jesli chce sie zabic kilku przeciwnikow to lepiej zastanowic sie nad czyms innym. Ja ciagle mysle nad buildem ale wedlug mnie drzewko arcane konczy sie max na PoM.

*

Posty: 161
Dołączył(a): 22.12.2004
Offline
PostNapisane: 3 maja 2005, 18:59 
Cytuj  
no domyslam sie... ale do pve chyba nie warto calej many wywalac i pic co chwila :D

***

Posty: 867
Dołączył(a): 1.04.2005
Offline
PostNapisane: 3 maja 2005, 19:01 
Cytuj  
Arcane Power jst dobre kiedy duzooo solujesz, jak juz w grupie walczysz wiecej to zdecydownie lepiej sie przydaje wrzucenie punktow w fire buil w talenty zwiekszajace dmg i crit fire spelli, PoM to mus, wtedy walka solo wyglada tak poly->pyro->blast->schorch-> (fireball jak jest czas na rzucenie np jak walilismy pyro z 41 yardow)->PoM fireball->blast, po takim nukowaniu jak np pyro critnie a mamy ignite 5/5 to hehe tylko masywne tanki beda jeszcze na nogach, kazdy inny bedzie w panice zwiewal z resztka hp.....(rouge to jest trup po takim combo).

****

Posty: 1775
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 maja 2005, 19:06 
Cytuj  
W grupie... ja leveluje sciagajac na siebie 3-6 humanoidow i zabijajac wszystkich na raz.

W instance nikt sie ciebie nie pyta jaki masz build... masz rzucasz sheepa , nie sciagac agro i walic przeciwnikow fireballami , arcane misslami

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 3 maja 2005, 19:21 
Cytuj  
Smolik napisał(a):

W instance nikt sie ciebie nie pyta jaki masz build... masz rzucasz sheepa , nie sciagac agro i walic przeciwnikow fireballami , arcane misslami


uh? Nigdy w instance nie uzywam ani AM ani fireball chyba że na bossów albo mam clearcasting... inaczej koniec many po 4-5 mobach a to jest np jedna grupa w wyższych instance.

A wracając do ostatniego talentu z arcane... to fakt przydaje się jak przeciwnik jest jeden... może góra dwuch. Ale jeżeli np masz trzech pod rząd to sorry ale po 1 jesteś już low on mana (35% mana więcej na spellu który kosztuje 440 to jest +- 150mana) Drugiego musisz załatwić bez arcane power i z mała ilością many. A trzeci może ci się zaśmiać w twarz i zabić cię w ręcz :p

***

Posty: 756
Dołączył(a): 9.10.2003
Offline
PostNapisane: 5 maja 2005, 09:36 
Cytuj  
Jeżeli chodzi o fire to jestem gorącym zwolennikiem (i użytkownikiem) 30 fire / 21 arcane. Jest dużo bardziej uniwersalny build od 31 arcane / 20 fire, który sprawdza się praktycznie tylko w 1 vs 1.

Dwa zdania na temat frost. Jest to dość specyficzne drzewko. Większość talentów wchodzących w jego skład wspiera się nawzajem co powoduje, że całkiem nieźle radzą sobie skrajne konstrukcje np. 46 frost / 5 arcane lub 40 frost / 11 arcane. Największym polem do popisu dla tak rozwiniętego maga jest mass PvP. Jeżeli chodzi o PvE to wbrew pozorom można się obejść bez IAE. Co więcej, kombinacja CoC + Nova + Blizzard ze wsparciem talentów jest dużo bardziej mana efektywna od spamowania AE. Minusem takiego maga jest 1 vs 1, doskwiera szczególnie brak ICS. Jeżeli ktoś lubi 1 vs 1, grupowe PvP i PvE to polecam 33 frost / 18 arcane, który został już w tym topicu przedstawiony. To zdecydowanie najbardziej uniwersalna droga rozwoju frost maga.

Dla tych którzy chcieliby zobaczyć jak (mniej więcej) wygląda gra 31 arcane / 20 fire i 33 frost / 18 arcane:

Aha, kilka dni temu ukazała się czwarta część serialu "Sorrow Hill" -> clickie.

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 4 cze 2005, 17:09 
Cytuj  
Co myslicie o takim buildzie .Nadaje sie na PvP?



Arcane Talents (21 points)


Arcane Focus - 5/5 points
Reduces the chance that the opponent can resist your arcane spells by 10%.


Improved Arcane Missiles - 5/5 points
Gives you a 100% chance to avoid interruption caused by damage while channeling Arcane Missiles.


Improved Arcane Explosion - 5/5 points
Reduces the casting time of your Arcane Explosion by 1.5 seconds.


Evocation - 1/1 point
While channeling this spell, your mana regeneration is active and increased by 1500%. Lasts 8 seconds.


Improved Dampen Magic - 1/2 point
Increases the effect of your Dampen Magic spell by 25%.


Improved Counterspell - 2/2 points
Gives your Counterspell a 100% chance to silence the target for 4 seconds.


Improved Mana Shield - 1/2 point
Decreases the mana lost per point of damage taken when Mana Shield is active by 10%.


Presence of Mind - 1/1 point
When activated, your next Mage spell with a casting time less than 10 seconds becomes an instant cast spell.




Frost Talents (0 points)


None


Fire Talents (30 points)


Improved Fireball - 5/5 points
Reduces the casting time of your Fireball by 0.5 seconds.


Improved Fire Blast - 5/5 points
Reduces the cooldown of your Fire Blast spell by 1.5 seconds.


Flame Throwing - 2/2 points
Increases the range of your fire spells by 6 yards.


Improved Flamestrike - 3/3 points
Increases the critical strike chance of your Flamestrike spell by 15%.


Pyroblast - 1/1 point
Hurls an immense fiery boulder that causes 148 to 195 fire damage and an additional 56 damage over 12 seconds.


Burning Soul - 3/3 points
Gives your fire spells a 65% chance to not lose casting time when you take damage.


Incinerate - 2/2 points
Increases the critical strike chance of your Fire Blast and Scorch spells by 4%.


Blast Wave - 1/1 point
A wave of flame radiates outward from the caster, damaging all enemies caught within the blast for 160 to 192 fire damage, and dazing them for 6 seconds.


Critical Mass - 3/3 points
Increases the critical strike chance of your fire spells by 6%.


Fire Power - 5/5 points
Increases the damage done by your fire spells by 10%.

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 4 cze 2005, 17:27 
Cytuj  
A moze zamienic arcance focus na arcane concentration?

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 4 cze 2005, 17:31 
Cytuj  
Samael ze Wzgórz napisał(a):
A moze zamienic arcance focus na arcane concentration?


Jeden diabeł :]

Wszystko zależy od tego jak grasz i co Ci bardziej podchodzi.

****

Posty: 1375
Dołączył(a): 23.03.2005
Offline
PostNapisane: 6 cze 2005, 00:27 
Cytuj  
BiGi napisał(a):
Robie w tej chwili massive PvP mage, czyli postac na PvP w zergu, oto moj build:

Fire Mastery

Improved Fireball Rank 5
Impact Rank 5
Ignite Rank 5
Pyroblast Rank 1
Improved Flamestrike Rank 3
Burning Soul Rank 3
Critical Mass Rank 3
Blast Wave Rank 1
Fire Total: 26

Arcane Mastery

Improved Arcane Missiles Rank 5
Arcane Concentration Rank 5
Improved Arcane Explosion Rank 5
Evocation Rank 1
Improved Mana Shield Rank 2
Improved Counterspell Rank 2
Presence of Mind Rank 1
Arcane Mind Rank 4
Arcane Total: 25

jak widac wszystko w DMG i AOE ;)
Mam identyczny super się sprawdza w PvP i nawet w MC na poczatkowych bossow, na magmadara zaczyna many brakowac bardzo, ale od czego sa poty,

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 6 cze 2005, 06:52 
Cytuj  
Build mojego maga na us, idealny do 1vs1.
Cytuj:
Arcane Talents (21 points)

# Improved Arcane Missiles - 5/5 points
Gives you a 100% chance to avoid interruption caused by damage while channeling Arcane Missiles.

# Arcane Concentration - 5/5 points
Gives you a 10% chance of entering a Clearcasting state after any damage spell hits a target. The Clearcasting state reduces the mana cost of your next damage spell by 100%.

# Evocation - 1/1 point
While channeling this spell, your mana regeneration is active and increased by 1500%. Lasts 8 seconds.

# Improved Arcane Explosion - 5/5 points
Reduces the casting time of your Arcane Explosion by 1.5 seconds.

# Improved Dampen Magic - 2/2 points
Increases the effect of your Dampen Magic spell by 50%.

# Improved Counterspell - 2/2 points
Gives your Counterspell a 100% chance to silence the target for 4 seconds.

# Presence of Mind - 1/1 point
When activated, your next Mage spell with a casting time less than 10 seconds becomes an instant cast spell.



Frost Talents (0 points)

# None


Fire Talents (30 points)

# Impact - 5/5 points
Gives your fire spells a 10% chance to stun the taget for 2 seconds.

# Flame Throwing - 2/2 points
Increases the range of your fire spells by 6 yards.

# Improved Fire Blast - 5/5 points
Reduces the cooldown of your Fire Blast spell by 1.5 seconds.

# Ignite - 5/5 points
Your critical strikes from fire damage spells cause the target to burn for an additional 40% of your spell's damage over 4 seconds.

# Burning Soul - 3/3 points
Gives your fire spells a 65% chance to not lose casting time when you take damage.

# Incinerate - 2/2 points
Increases the critical strike chance of your Fire Blast and Scorch spells by 4%.

# Critical Mass - 3/3 points
Increases the critical strike chance of your fire spells by 6%.

# Fire Power - 5/5 points
Increases the damage done by your fire spells by 10%.


_________________
cypis#2942
Obrazek

***

Posty: 756
Dołączył(a): 9.10.2003
Offline
PostNapisane: 6 cze 2005, 09:51 
Cytuj  
Zamiast 5/5 Improved Fireblast polecam Blast Wave. Dużo bardziej przydatny, również w 1/1.


Posty: 4
Dołączył(a): 20.05.2005
Offline
PostNapisane: 6 cze 2005, 10:55 
Cytuj  
Ja aktualnie korzystam z czegoś takiego:

Arcane Talents (28 points)

Improved Arcane Missiles - 5/5 points
Gives you a 100% chance to avoid interruption caused by damage while channeling Arcane Missiles.

Arcane Concentration - 5/5 points
Gives you a 10% chance of entering a Clearcasting state after any damage spell hits a target. The Clearcasting state reduces the mana cost of your next damage spell by 100%.

Evocation - 1/1 point
While channeling this spell, your mana regeneration is active and increased by 1500%. Lasts 8 seconds.

Improved Arcane Explosion - 5/5 points
Reduces the casting time of your Arcane Explosion by 1.5 seconds.

Improved Dampen Magic - 2/2 points
Increases the effect of your Dampen Magic spell by 50%.

Improved Counterspell - 2/2 points
Gives your Counterspell a 100% chance to silence the target for 4 seconds.

Presence of Mind - 1/1 point
When activated, your next Mage spell with a casting time less than 10 seconds becomes an instant cast spell.

Arcane Mind - 4/4 points
Increases your maximum Mana by 8%.

Arcane Instability - 3/3 points
Increases your spell damage and critical strike chance by 3%.


Frost Talents (0 points)

None


Fire Talents (23 points)

Impact - 5/5 points
Gives your fire spells a 10% chance to stun the taget for 2 seconds.

Flame Throwing - 2/2 points
Increases the range of your fire spells by 6 yards.

Ignite - 5/5 points
Your critical strikes from fire damage spells cause the target to burn for an additional 40% of your spell's damage over 4 seconds.

Incinerate - 2/2 points
Increases the critical strike chance of your Fire Blast and Scorch spells by 4%.

Burning Soul - 2/3 points
Gives your fire spells a 50% chance to not lose casting time when you take damage.

Improved Scorch - 4/5 points
Your Scorch spells have a 80% chance to cause your target to be vulnerable to Fire damage. This vulnerability increases the Fire damage dealt to your target by 2% and lasts 15 seconds. Stacks up to 5 times.

Critical Mass - 3/3 points
Increases the critical strike chance of your fire spells by 6%

Problemów nie stwierdzilem. Zastanawiam się jeszcze nad sensownością Improved Scorch. Aktualnie mam 54 lvl, Fire rozwinięte cale tylko paru punktow jeszcze do arcane.


_________________
Dobry elf to martwy elf...
.:EMIEL:.:UD MAGE:.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 6 cze 2005, 18:54 
Cytuj  
Nie jestem za Imp. Scorch w pozneijszych instancach.
Powod jest taki, ze zanim sie uzbiera dodatkowe 10% fire trzeba puscic 5 razy scorch, a do tego czasu z uwagi na limit 8 debuffow na mobie wczesniejsze stackowane vulnerability moze zostac dawno skasowane. Patrzac z innej strony ten debuff moze skasowac jakis inny, duzo bardziej potrzebny.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**
Avatar użytkownika

Posty: 226
Dołączył(a): 27.03.2005
Offline
PostNapisane: 17 cze 2005, 21:35 
Cytuj  
Nie chce zakladac nowego tematu wiec dopisze sie do tego.

Sprawa ma sie tak - powoli zblizam sie do 60 lvl, w tym momencie korzystam z (niepelnego) 31/20 arc/fire. Gra mi sie nienajgorzej, ale jestem ciekawy buildu frost/arc.

I teraz pytanie, do kogos kto zmienial talent build z fire na frost, jak sie ogolnie gra frostem? Czy jest bardziej efektywny w pve (solo, grupowe) na najwyzszych poziomach?
Z gory zaznaczam ze gram na serwerze rp, tak wiec pvp schodzi raczej na drugi plan, jedynie co to (w miare czesto) duele, no i oczywiscie zerg w grupowym pvp:)
Czy bedac frost magiem zmniejszy mi sie gwaltownie dps? No i ogolnie jak sie gra frostem? teraz moja gra wyglada dosyc prosto; w solo pve fireballe, fireblasty, arc missile, w instance'ach spam scorcha i fireblsta (arc missile na clearcascie), w duelach oczywiscie znane combo owieczka, ogien, frost nova, ogien, instanty. Jak wyglada w takim razie gra frostem? bede wdzieczny za odpowiedzi na pytanie, plus ogolne spostrzezenia:)

***

Posty: 867
Dołączył(a): 1.04.2005
Offline
PostNapisane: 17 cze 2005, 23:55 
Cytuj  
Dzisiaj w MC jeden mag spamowal scorche na moby....nie dosc ze zadawal niecale 70 dmg bo fire res maja moby ogromny to jeszcze zajmowal sloty debuffa.....koles dostal opierdol i zaczol poprawnie jebac spele :) Improved Scorch w MC to strata talentow, wogole Fire buildy w MC to strata talentow.....Arcane/Frost Frost/Arcane sie swietnei sprawdza.

Np przy impach, wiadomo ze tanki nie utrzymaja aggro na kazdym impie i mag moze ladnie aggro na siebie sciagac, Fire mag w tym wypadku umiera w pare sec, frost robi ice blokca dostaje heala i nawala dalej....

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 18 cze 2005, 09:28 
Cytuj  
ghul napisał(a):
Jak wyglada w takim razie gra frostem?

Jesli chodzi o 1 na 1 PvP to pare razy zdarzylo mi sie takich frost magow spotkac, ktorych nawet nie dotknalem.


_________________
Obrazek

**

Posty: 295
Dołączył(a): 16.05.2005
Offline
PostNapisane: 18 cze 2005, 09:52 
Cytuj  
Co do pvp, kumpel w gildi, przerobil sie na frost, bo w mc tylko taki build ma racje bytu, mowi, ze nie daje w sumie tylko rady z druidami i z magami fire, reszta da rade.

**

Posty: 448
Dołączył(a): 10.12.2004
Offline
PostNapisane: 18 cze 2005, 14:51 
Cytuj  
A co myślicie o takim buildzie? Bo planuje sobie zrobić własnie 31 arcane / 20 fire. Z myślą głównie o pvp.

[2/5]Arcane Focus
[5/5]Improved Arcane Missiles
[5/5]Arcane Concentration
[5/5]Improved Arcane Explosion
[1/1]Evocation
[2/2]Improved Mana Shield
[2/2]Improved Counterspell
[1/1]Presence Of Mind
[4/4]Arcane Mind
[3/3]Arcane Instability
[1/1]Arcane Power

[5/5]Improved Fireball
[1/5]Impact
[5/5]Ignite
[4/5]Improved Fire Blast
[2/2]Flame Throwing
[2/2]Incinerate
[1/1]Pyroblast

***

Posty: 756
Dołączył(a): 9.10.2003
Offline
PostNapisane: 18 cze 2005, 17:01 
Cytuj  
Zamiast 4/5 Improved Fire Blast proponuje 5/5 Impact. Wg. mnie w IFB warto zainwestować maksymalnie 1 punkt.

A teraz kilka luźnych spostrzeżeń. Przez długi okres czasu byłem rozwiniety pod 30 fire / 21 arcane lub 23 fire / 28 arcane czyli tzw. crit buildy. Grało się całkiem przyjemnie... Niestety, im więcej czasu spędzałem w end game tym cięższa stawała się gra... coraz więcej worków z AR itd.

Przerzuciłem się więc na 31 arcane / 20 fire i muszę przyznać, żę ponownie polubiłem ten build. Oczywiście jest zależny od timer'ów (bez nich jest minimalnie gorszy od crit buildów), ale sytuacje w których przeciwnik zaatakował mnie kiedy nie byłem gotowy mogę policzyć na palcach w jednej ręki. AP jest bardzo przydatne w małym, grupowym PvP (WG). Jeżeli dojdzie do sytuacji 1 na kilku dobrych przeciwników to mag jest martwy niezależnie od sposobu rozlokowania talentów.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 421 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.