mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 133 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 1 lip 2005, 14:00 
Cytuj  
Aldatha napisał(a):
housing w koncu ludzie wymusza

Chyba, ze bedzie nowy kontynent, tylko pod housing. Aktualna mapa do housingu sie nie nadaje, a nawet gdyby zostala przystosowana, to proponuje przypomniec sobie UO w szczytowych dniach (albo SWG teraz). Jedno wielkie miasto, co krok domek na domku. Gdyby nie bylo lokacji gdzie domow stawiac sie nie da, to nie byloby innych miejsc niz domki graczy ;)

X.


_________________
http://zaginiony.net


Ostatnio edytowano 1 lip 2005, 14:02 przez Xanth, łącznie edytowano 1 raz
****

Posty: 1009
Dołączył(a): 23.02.2005
Offline
PostNapisane: 1 lip 2005, 14:02 
Cytuj  
sweng: nie miotam sie, bledow logicznych jako takich nie zrobilem, co tez ci pokazalem, bo czym innym jest lazenie przez zalozmy na to 10 miesiecy do kilku (doslownie) instancow, a czym innym jest tak dlugi czas grania z powodu okrojonego czasu grania zarowno swojego jak i znajomych, gdzie dojscie do danych lvl oraz wogole zebranie sie zeby gdzies pojsc zajmuje duzo wiecej czasu niz maniakom

jesli nie potrafisz tego zrozumiec i rozroznic to przykro mi z tego powodu


_________________
Keron -> http://armory.wow-europe.com/character- ... ll&n=kERON

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 1 lip 2005, 14:04 
Cytuj  
@Xanth mysle ze na pewien czas (az sie ludzie nie dorobia) dobrym sposobem na ograniczenie ilosci domow bylo by ustawienie ceny na odpowiednio wysokim poziomie np. 50k gold za domek na jakims totalnym wygwizdowie (patrz silithius) i np. 500k gold za domek w ogri/if, dodatkowym fajnym bajerem byly by np. gildiowe shopy. Tzn ze kazdy gracz moze odwiedzic sklep dowolnej gildii i kupic itemy oferowane przez nich (taki odpowiednik vendora tyle ze nei prowadzonego przez NPC)

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 1 lip 2005, 14:06 
Cytuj  
I co by bylo, gdy znajdzie sie 1000 graczy, ktorzy maja te 500k? ;) Ogri rozrosloby sie na pol kontynentu? ;)

X.


_________________
http://zaginiony.net

****

Posty: 1009
Dołączył(a): 23.02.2005
Offline
PostNapisane: 1 lip 2005, 14:07 
Cytuj  
Xanth napisał(a):
Aldatha napisał(a):
housing w koncu ludzie wymusza

Chyba, ze bedzie nowy kontynent, tylko pod housing. Aktualna mapa do housingu sie nie nadaje, a nawet gdyby zostala przystosowana, to proponuje przypomniec sobie UO w szczytowych dniach (albo SWG teraz). Jedno wielkie miasto, co krok domek na domku. Gdyby nie bylo lokacji gdzie domow stawiac sie nie da, to nie byloby innych miejsc niz domki graczy ;)

X.


pytanie tylko czy te domki sa tak naprawde potrzebne ??
bo co taki domek oprocz stania moze w sobie miec ??
meble ?? kolejna (poza bankiem) skrzynie na itemy ??
lokacje dla heartstona ??
zwiekszony rest bonus ? (pominac dla tych co maja max lvl)

no chyba ze niektorych rajcuje sam fakt posiadania domu w grze, no to wtedy nie ma o czym wogole rozmawiac :)


_________________
Keron -> http://armory.wow-europe.com/character- ... ll&n=kERON

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 1 lip 2005, 14:08 
Cytuj  
no przeciez ci napisalem :) zadania jakie moglby spelniac taki domek :)

****

Posty: 1009
Dołączył(a): 23.02.2005
Offline
PostNapisane: 1 lip 2005, 14:09 
Cytuj  
Fabianek napisał(a):
no przeciez ci napisalem :) zadania jakie moglby spelniac taki domek :)


jak pisalem odpowiedz twojego posta nie bylo jeszcze :D
poza tym mi chodzi o domek prywatny, nie gildiowy :D


_________________
Keron -> http://armory.wow-europe.com/character- ... ll&n=kERON

******
Avatar użytkownika

Posty: 4474
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 1 lip 2005, 14:10 
Cytuj  
Potrafie rozróżnić dwa różne sposoby gry, casual playera, nolifera, ale to Ty bezwzględnie powiedziałeś że jak się rok gra to jest się maniakiem bez wyjątków. Skoro mi nie wierzysz, spytaj się czytających, może sam przeczytaj jeszcze raz swój pierwszy post w którym to piszesz a nie ciągle znajdujesz jakieś wyjątki po zarzuceniu fałszu.
Do Fabianka - imo powinno być to szybko zmienione, w sumie to tylko problem klienta, nie serwera, wiec zrobienie większej liczby ignorowanych to imo kwestia kilku minut pracy ;) (tylko komu się chce zajmować takimi pierdołami ;))
[edit] za szybko piszecie i nie trafiam w kolejkę, chyba zacznę cytować ;)


_________________
ǝuʍɐqɐz ʇsǝظ ıɯɐbou ʎɹob op ǝıuɐsıd
¡ lɐʇod lɐʇod


Ostatnio edytowano 1 lip 2005, 14:12 przez SwenG, łącznie edytowano 1 raz
*

Posty: 165
Dołączył(a): 20.06.2005
Offline
PostNapisane: 1 lip 2005, 14:11 
Cytuj  
Zgadzam się z Robusem, domek dla domku jak dla mnie zbędny.
Siedziba gildii powinna byc i jednoczesnie zastępować domki priv. ale tylko dla dużych gildii o odpowiednim prestizu (możnaby reputacje dla gildii liczyć i na tej podstawie) plus wielka mnóstwa kasa :D

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 1 lip 2005, 14:12 
Cytuj  
domek prywatny ?? hmm suknie slubna juz mamy garniak mamy kwiatek mamy to jeszcze zrobic domek, katedra jest wiec zrobic slub graczy a pozniej dorobic cos na styl "dark whelpinga" czy kota tylko nazwac
np. little troll (losowo dziecko przyjmuje jedna z ras rodzicow jewsli sa z roznych). Dodatkowo dorobic kupowanie mebli i mamy World of Sims :D

****

Posty: 1125
Dołączył(a): 2.11.2004
Offline
PostNapisane: 1 lip 2005, 14:13 
Cytuj  
no wedlug mnie mogli by zrobic housing jako instance - czyli jedno wejscie dla kazdego - ale kazdy wchodzi do innego(swojego/swojej gildii) domku - to by rozwiazlo problem z miejscem - dla mnie to cos takiego w zupelnosci by wystarczylo...


_________________
Obrazek

****

Posty: 1375
Dołączył(a): 23.03.2005
Offline
PostNapisane: 1 lip 2005, 14:15 
Cytuj  
Co za problem z guildhall zrobic cos na wzór hall of heroes?

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 1 lip 2005, 14:15 
Cytuj  
redlum napisał(a):
no wedlug mnie mogli by zrobic housing jako instance - czyli jedno wejscie dla kazdego

Tak to wlasnie jest rozwiazane w Neocronie i EQ2. Jedno miasto, wejscia do budynkow, kazdy ma swoje mieszkanie w budynku jako odrebna "instancje" ;)

X.


_________________
http://zaginiony.net

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 1 lip 2005, 14:15 
Cytuj  
W kwestii braków w WoW:
- exp powinien być naliczany za q albo tak jak w Morrowindzie, ale bez trenerów, gdyz majac sporo golda zdobycie max lvl trwa tyle ile kliknięcie ze ~200. Dla przypomnienia w Morrowindzie exp naliczany był tylko i wyłącznie za podnoszenie umiejętności (szczególności klasowych).
- eventy (które były np. UO)
- housing (budowanie tak jak np. UO domków, zamków itd.)
- specjalizacje profesji
- zeby wkoncu bycie w gildii cos znaczylo (GvG, sojusze); czyli tak jak w UO :O
- oraz miasta ktore byłyby rządzone/pilnowane/handel etc. przez gildie...
oczywiscie jedno miasto to kilka gildii (w sojuszu) i to tych wiekszych


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

****

Posty: 1009
Dołączył(a): 23.02.2005
Offline
PostNapisane: 1 lip 2005, 14:16 
Cytuj  
w sumie tia, zrobienie guildhousing na zasadzie instanca rozwiazaloby problem z miejscem na swiecie


_________________
Keron -> http://armory.wow-europe.com/character- ... ll&n=kERON

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 1 lip 2005, 14:22 
Cytuj  
MagPS napisał(a):
W kwestii braków w WoW:
- exp powinien być naliczany za q albo tak jak w Morrowindzie, ale bez trenerów, gdyz majac sporo golda zdobycie max lvl trwa tyle ile kliknięcie ze ~200. Dla przypomnienia w Morrowindzie exp naliczany był tylko i wyłącznie za podnoszenie umiejętności (szczególności klasowych).
- eventy (które były np. UO)
- housing (budowanie tak jak np. UO domków, zamków itd.)
- specjalizacje profesji
- zeby wkoncu bycie w gildii cos znaczylo (GvG, sojusze); czyli tak jak w UO :O
- oraz miasta ktore byłyby rządzone/pilnowane/handel etc. przez gildie...
oczywiscie jedno miasto to kilka gildii (w sojuszu) i to tych wiekszych


Czyli ogolnie JAKIKOLWIK cel w grze oprocz plytkiego "I WANT UBER ITAMZ". Podpisuje sie pod tym.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 1 lip 2005, 14:24 
Cytuj  
hm, domki.. fajny pomysl :) duze pole do popisu dla nowych itemow: nowe epickie kominki, kwiatki przed domkiem, kazdy by chcial miec najladniejszy uber domek :) niezle :>


_________________



*

Posty: 103
Dołączył(a): 24.03.2005
Offline
PostNapisane: 1 lip 2005, 14:35 
Cytuj  
Huragan napisał(a):
hm, domki.. fajny pomysl :) duze pole do popisu dla nowych itemow: nowe epickie kominki, kwiatki przed domkiem, kazdy by chcial miec najladniejszy uber domek :) niezle :>


tylko jakbyś pokazywał domek jakby każdy miał swój domek jako wejście do isntanca ?

500k za domek to cena zaporowa, tylko nielicznych by było stac na te domki. Domki mogłyby powstawać na tych wyspach pośrodku oceanu (tam chyba jeszcze nic nie ma no nie ? :>)

Zresztą chcecie mi z wowa tibię robić ?

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 1 lip 2005, 14:36 
Cytuj  
Huragan napisał(a):
hm, domki.. fajny pomysl :) duze pole do popisu dla nowych itemow: nowe epickie kominki, kwiatki przed domkiem, kazdy by chcial miec najladniejszy uber domek :) niezle :>


Doprowadzenie tego do absurdu jest absurdalne; czyli twoim zdaniem najlepiej zostawic tak jak jest, a nawet można by usunąć q i tak prawie nikt ich nie robi, usunąć miasta są przecież tylko po to żeby gdzieś umieścić AH, usunąć wszystko inne zabierają tylko czas na dotarcie do instance. Wyszedł by taki ~GW.


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

*

Posty: 103
Dołączył(a): 24.03.2005
Offline
PostNapisane: 1 lip 2005, 14:39 
Cytuj  
MagPS napisał(a):
Huragan napisał(a):
hm, domki.. fajny pomysl :) duze pole do popisu dla nowych itemow: nowe epickie kominki, kwiatki przed domkiem, kazdy by chcial miec najladniejszy uber domek :) niezle :>


Doprowadzenie tego do absurdu jest absurdalne; czyli twoim zdaniem najlepiej zostawic tak jak jest, a nawet można by usunąć q i tak prawie nikt ich nie robi, usunąć miasta są przecież tylko po to żeby gdzieś umieścić AH, usunąć wszystko inne zabierają tylko czas na dotarcie do instance. Wyszedł by taki ~GW.


dokładnie, w pewnym sensie huragan ma trochę racji

zamiast robić q "zabij 10 świn i 15 ptaków" lub "przynieś mi 15 tego i tego" albo najbardziej absurdalne typu "pogadaj z kimś na drugim krańcu kontynentu" wolę robić instance czy jakiś rajdy...

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 133 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.