mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5302 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 266  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 5 lip 2005, 14:51 
Cytuj  
już od dawna nie narzekam.

Jedyną klasą z jaką warrior ma problemy to shaman praktycznie. Dobry kitujący shaman jest nie do zajebania bo go nie złapiesz i padniesz od totemów. Oczywiście można teoretyzować, że jest charge, jest intercept itd., ale w praktyce to nie wygląda tak kolorowo.

Drugi pod wzgledem trudności jest... inny warrior. Porażka niesamowita jak tobie nie wejdzie zaden critic a drugi warrior zbije twoje 5000HP w 3 hitach. Wkurwia trochę.

Potem druid, bo temu praktycznie mana się nie kończy. Jak dobijamy miśka, trzeba trzymać palec na trinkecie, misiek nas stunuje zmienia formę na castera i zaczyna się leczyć, my trinkecik, pummel, execute. Jak nam nie wyjdzie to mamy XX%HP (zależy które podejście) i miśka ze 100%HP - zabawa zaczyna się od początku...

Potem pala - beznadziejny damage, mało criticali, co wkurwia? te jego stuny, te bąbelki, spierdalanie w bąbelku gdy nie można hamstringa zrobić. Czasami się trafi dobry i potrafi nas zmłócić używając potionków i LoH-a.

Rogue - jak idą na żywioł to spokojnie można dwóch wykosić (zdarzyło mi się).

Priest - jak obok nie ma lavy, przepaści to mamy właśnie free cp

Hunter - są dobrzy hunterzy, z takim się walczy dosyć długo (do 3 interceptów nawet), generalnie pułapkują co chwila, blindshoty, zasłaniają się petem, ale w 95% warrior wygra.

Warlock - małe doświadczenie, najczęsciej probuje fearować z tego zauważyłem. Berserk rage i do przodu. Dobry warlock z gildii używa petów i wygrywa bez problemu z każdym praktycznie, walcząc z alliance raczej nie miałem problemu..

Mag - charge (intercept), pummel, MS, execute i rozkoszujemy się liczbą honoru która nam przybyła.


Warrior został niesomowicie przebudowany i poprawiony w ciągu kilku miesięcy. Jak widać nie wszyscy o tym wiedzą.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 5 lip 2005, 14:54 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
już od dawna nie narzekam.
pewnie zaprzeczysz ale mam wrażenie że od kiedy uwierzyłeś że nie musisz być protection to zrobiłęś się masta uber :lol:

nie widze żeby warrior sie zmienił w ciągu ostatniego czasu. zmienił to ci się build i sprzęt


_________________
psn

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 5 lip 2005, 15:03 
Cytuj  
przegrałem kilka razy (~5) odkąd zrobiłem rebuild.

Priest - bo robił MC i zrzucał ze skały
hunter z drama jak mnie dorwał z niecałym HP (Drama to the best alliance guild więc nieźle osprzęcony)
Paladyn z AR - ładnie mnie zjechał nie powiem, na szczęście paladyni mają zazwyczaj najgorszy sprzęt (kupowałem w alliance helmik więc pobiegałem po IF kupa pali biega w greenach bo nie przywiązują wagi do sprzętu, myśląc, że i tak jak coś to bąbel i HS - bardzo rzadko zdaża się dobry paladyn).
Druid ze Skyfang - zjebałem, nie wiedziałem, że misiek może stunować, potem nie miałem refleksu lub zapominałem by użyć trinketa lub zużywałem trinket na wyjscie z korzeni (błąd).
Z shamanami się nawet nie pojedynkuję - faktycznie imba nieprzeciętna. Podpisuję się pod każdym whinem alliantów.

Rekord to 2 rogue na lvl bez zadyszki. Priest lvl60 w dwóch hitach w ferworze walki (enrage miałem, shouty itp.). Frost mag który chciał mnie dobić z 50%HP, zabiłem maga i zostałem z 40%HP.

Co gorsza w duelach najczęsciej dostaję w dupę.

Ważna sprawa. Potionki HP. Warriorowi dają kilka razy więcej niż innym klasom. Bo Plate, bo inni robią mały damage, bo 1500HP u warriora to 30s walki (wykluczając maga i może jeszcze kogos), a 1500HP u kogoś innego w duelu z warrem to jeden insta cios (MS, execute).


Posty: 9
Dołączył(a): 3.07.2005
Offline
PostNapisane: 5 lip 2005, 17:41 
Cytuj  
mark milo slyszec to co powiedziales o szamanach

jezeli mozesz to powiedz mi ile war ma hp i armor (lvl 60) w sprzecie do pvp , mniej wiecej oraz ile zabiera twoje normalne uderzenie (nie z krytykiem ) enerii kiedy walczysz z drugim warriorem

z gory thx

***

Posty: 867
Dołączył(a): 1.04.2005
Offline
PostNapisane: 5 lip 2005, 23:37 
Cytuj  
Oj biedni sa fire magowie teraz, a co dopiero po patchu, dostanie charga, blinknie dostanie intercepta i zgon.....ja robie tak blink po chargy i ice blok na intercept :D Fajna ma wtedy woj mine, blink sie naladuje w czasie ice blocka i po walce, woj w owieczke, max range i kitowanie....frost novy to niema nawet po co uzywac. Tylko troszke zajmuje frost magowi zbicie tych 5k hp, chyba ze ma sie +dmg gear.

****

Posty: 1009
Dołączył(a): 23.02.2005
Offline
PostNapisane: 6 lip 2005, 07:44 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):

Warrior został niesomowicie przebudowany i poprawiony w ciągu kilku miesięcy. Jak widać nie wszyscy o tym wiedzą.


ci, ktorzy tluka sie na bg wiedza :D, oj i to jak wiedza :P

zeby sie nie powtarzac to wszystko jest mniej wiecej tak jak napisales, trzeba albo trafic na slabego warriora, albo dobijac go jak ma malo zycia, a i to nie zawsze sie moze udac ;P

warriorek jest teraz lekko przegiety moim zdaniem, ale zobaczymy jak inne klasy beda wygladac po rebuildach, bo w tej chwili to sie w sumie z nimi nie walczy 1/1, bo sie nie da po prostu ;P (za duzo slowow, fear i ciosy po srednio 1000)

2xrogue/1 warka jesli ze soba dlugo graja to sklepia warriorka i ten nawet nie siknie, chyba ze to warrior orc, wtedy moga byc powazne problemy z powodu wywalonego w kosmos resista na stuny (powinien byc lekko nerfniety ten skilek, bo 25% to wyjebiscie duzo)

generalnie ja jako rogue, omijam warkow od jakiegos czasu, a na bg jesli warek trzyma flage wolam drugiego rogue, a jak dostajemy chleby, to wolam maga :D


_________________
Keron -> http://armory.wow-europe.com/character- ... ll&n=kERON

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 6 lip 2005, 08:01 
Cytuj  
We wszystkim liczy się skill. Spotykam warirorów (ima hunter) którzy mi nie dadzą odskoczyć poza zasięg siekiery i znam też takich, którzy mnie gonią przez całą mapę a ja im w tym czasie w biegu posyłam na zmianę stingi, spowalniacz i arcane i tak ich rozbijam nie otrzymawszy jednego ciosu.

Martwi mnie, że jestem w stanie pokonać tylko warriora, który jest no skillem. Jeśli warrior potrfi zmienić stance i uzyć interceptu od czasu do czasu to jestem zamieciony w kilka chwil.
Ale taki właśnie powinien być warrior i porażka zupełnie mnie nie boli, natomiast sukces to już coś.
Tak btw następna klasa która otrzyma poprawki to będzie właśnie hunter i druid. Źródło

Podobnie ma się sprawa z rogue, jak ich dopadne z dystansu a zdarza się to na BG dosyć często, to ubije każdego z zamkniętymi oczami, chyba że mu się sprint schłodzi ale nawet wtedy ubije czasami :]
Tak prawde powiedziawszy rogue musi się mocno napracować żeby ubić huntera, ale mają ten darmowy snare, który spowalnia do 30% i to jest masakra.

ok rozpisałem się, miało być o warriorze :]

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 6 lip 2005, 08:06 
Cytuj  
Dwutlenek napisał(a):
We wszystkim liczy się skill. Spotykam warirorów (ima hunter) którzy mi nie dadzą odskoczyć poza zasięg siekiery i znam też takich..... Jeśli warrior potrfi zmienić stance i uzyć interceptu od czasu do czasu to jestem zamieciony w kilka chwil.
intercept ma cooldown 30 sec. jeśli stoisz na pułapce więcej niz 1 raz to juz za drugi, warrior nie ma czym do ciebie doskoczyć.

zastanów sie czy ty potrafisz grać :D bo ja nie widziałem jeszcze woja który kasowałby dobrych hunterow :D
jestem poważny i nie staram się Ci dokuczyć :wink:


_________________
psn

****

Posty: 1009
Dołączył(a): 23.02.2005
Offline
PostNapisane: 6 lip 2005, 08:17 
Cytuj  
tia
podali niby ze hunter + druid maja byc rebuildowani w patchu 1.7 (czy tam 1.65 ;P), nalezy im sie, wystarczajaco dlugo byli zlewani

co do tego ze rogue ma problemy z hunterem: jesli o mnie chodzi to nie mam zbyt wielkich problemow pod warunkiem ze zaczynam :D
jesli to hunter mnie zaczyna, duzo zalezy od tego co robi z petem ;P

generalnie petowi daje blinda ;P i klepie huntera
jesli zaczynam, to hunter ma niewiele do powiedzenia - ambush, backstab , jesli kryty oba to cb evi, jesli nie to synister, cb evi


_________________
Keron -> http://armory.wow-europe.com/character- ... ll&n=kERON

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 6 lip 2005, 08:24 
Cytuj  
wczoraj mój kolega zmienił builda na dmg (nie wiem o co chodzi ale podobno ma duży dmg ale za to nie ma improved sapa)

widze znaczną poprawe w duelu kiedy atakuje z ukrycia ma 50%. jestem pod wrazeniem - aj zadaje max 2 ciosy (zwykle oba ponad 1200 ale to często nie wystarcza zeby zabic). bez improv sapa useless w instancach.
mam nadzieje że niedługo zmieni spowrotem :wink:


_________________
psn

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 6 lip 2005, 08:33 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
Dwutlenek napisał(a):
We wszystkim liczy się skill. Spotykam warirorów (ima hunter) którzy mi nie dadzą odskoczyć poza zasięg siekiery i znam też takich..... Jeśli warrior potrfi zmienić stance i uzyć interceptu od czasu do czasu to jestem zamieciony w kilka chwil.
intercept ma cooldown 30 sec. jeśli stoisz na pułapce więcej niz 1 raz to juz za drugi, warrior nie ma czym do ciebie doskoczyć.

zastanów sie czy ty potrafisz grać :D bo ja nie widziałem jeszcze woja który kasowałby dobrych hunterow :D
jestem poważny i nie staram się Ci dokuczyć :wink:


Na jakiej pułapce? Jak akcja toczy się w BG to przeważnie jestem cały czas in combat. W BG nie uzywam pułapki rootującej tylko snarującej bo to jest rozgrywka drużynowa nie duel.

Warrior używa hamstring i moge sobie pobiegać, nawet jak uda mi się odskoczyć to ten jeden intercept wystarczy.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 6 lip 2005, 08:39 
Cytuj  
Dwutlenek napisał(a):
Deshroom napisał(a):
Dwutlenek napisał(a):
We wszystkim liczy się skill. Spotykam warirorów (ima hunter) którzy mi nie dadzą odskoczyć poza zasięg siekiery i znam też takich..... Jeśli warrior potrfi zmienić stance i uzyć interceptu od czasu do czasu to jestem zamieciony w kilka chwil.
intercept ma cooldown 30 sec. jeśli stoisz na pułapce więcej niz 1 raz to juz za drugi, warrior nie ma czym do ciebie doskoczyć.

zastanów sie czy ty potrafisz grać :D bo ja nie widziałem jeszcze woja który kasowałby dobrych hunterow :D
jestem poważny i nie staram się Ci dokuczyć :wink:


Na jakiej pułapce? Jak akcja toczy się w BG to przeważnie jestem cały czas in combat. W BG nie uzywam pułapki rootującej tylko snarującej bo to jest rozgrywka drużynowa nie duel.

Warrior używa hamstring i moge sobie pobiegać, nawet jak uda mi się odskoczyć to ten jeden intercept wystarczy.
aha, sorka. nie wiedziałem że można przegrać z hunterem który nie może założyć pułapki :D
przepraszam :wink:
ale jak już jej używasz to chyba przyznasz ze jest przegiąta ?

BTW mark i ktoś jeszcze mówił że woj sie zmienił w ostatnich miesiącach. może mi ktos przypomniec co niby jest zmienione na lepsze bo nie moge sobie przypomnieć ?


_________________
psn

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 6 lip 2005, 08:52 
Cytuj  
Przegięty to jest improwed freezing trap. Moge zrootować, powtarzam zrootować cały wrogi team. Szansa na root jest 25% ale rzut na to jest wykonywany co 2 sekundy, przez cały czas przebywania w pułapce.
Nawet jeżeli ktoś się wyrwie poza obszar działania to root może zadziałać przez dalsze 5 sekund.

A ten trap który freezuje na 15 sekund, to nie wiem, tak sporadycznie go używam, że nawet nie pamiętam jak się nazywa. Era 1vs1 się juz skończyła (przynajmniej na RP i PvE serverach). Teraz jest tylko 5vs5 i więcej.

Inna sprawa, że ja mam mocno nietypowy build. 32/19 beast/survival puszczam peta na aggro a sam uzywam łuku i stawiam freezing trapy kiedy tylko się da. Nie mam aimed shota ani scater shota, tego ostatniego najbardziej mi brakuje.

***

Posty: 675
Dołączył(a): 4.05.2005
Offline
PostNapisane: 6 lip 2005, 08:53 
Cytuj  
w BG to nie wychodzi ale w duelu postawienie 2 pułapek (oczywiscie jedna po drugiej a nie na raz) to przecież nie problem

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 6 lip 2005, 08:55 
Cytuj  
Bullet napisał(a):
w BG to nie wychodzi ale w duelu postawienie 2 pułapek (oczywiscie jedna po drugiej a nie na raz) to przecież nie problem


Jak chcesz mi powiedzieć że FD wyłącza tryb combat to chyba żartujesz :]
U mnie nie wyłącza. No chyba że w duelu ale ja nie dueluje więc nie wiem.

Duelowanie hunterem to wogóle kiepski pomysł.

No ale nie róbmy OT to dział warriora.


Ostatnio edytowano 6 lip 2005, 08:56 przez Dwutlenek, łącznie edytowano 1 raz
****

Posty: 1009
Dołączył(a): 23.02.2005
Offline
PostNapisane: 6 lip 2005, 08:56 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
wczoraj mój kolega zmienił builda na dmg (nie wiem o co chodzi ale podobno ma duży dmg ale za to nie ma improved sapa)

widze znaczną poprawe w duelu kiedy atakuje z ukrycia ma 50%. jestem pod wrazeniem - aj zadaje max 2 ciosy (zwykle oba ponad 1200 ale to często nie wystarcza zeby zabic). bez improv sapa useless w instancach.
mam nadzieje że niedługo zmieni spowrotem :wink:


szczerze mowiac nie mam imp sapa i nigdy nie planowalem miec w jakimkolwiek buildzie ;P, jest tyle typa z tym ze w wiekszych grupach (10-15) zawsze znajdzie sie ktos kto to ma ;P

odnosnie warriorka to chyba glownie poprawili kilka bugow ktore byly, juz nie pamietam dokladnie a nie chce mi sie kopac po patch notes co tez oni tam pozmieniali ;P, ale warek jest teraz kurewnie mocny (i w sumie dobrze, powinien byc, jak to na warriora przystalo, aczkolwiek powinna sie znalezc klasa, ktora klepie warriora bez wiekszych problemow, mam nadzieje ze beda to hunter + druid (ewentualnie jeszcze przegiety shaman ;P), reszta nie powinna miec wiekszych szans (moze jeszcze warlock ze swoim zakichanym seduce :P)


_________________
Keron -> http://armory.wow-europe.com/character- ... ll&n=kERON

***

Posty: 675
Dołączył(a): 4.05.2005
Offline
PostNapisane: 6 lip 2005, 08:56 
Cytuj  
nie tylko w duelu i nie mówie o FD. Da się postawić 2 pułapki. A kiedyś kombinowałem tak jak ty ale to nie nie działa (mówie o FD)

Cytuj:
No to mnie oświeć :]


napisze PM ok? żeby nie zasmiecać topicu warka


Ostatnio edytowano 6 lip 2005, 09:01 przez Bullet, łącznie edytowano 3 razy
******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 6 lip 2005, 08:59 
Cytuj  
Bullet napisał(a):
nie tylko w duelu i nie mówie o FD. Da się postawić 2 pułapki. A kiedyś kombinowałem tak jak ty ale to nie nie działa (mówie o FD)


No to mnie oświeć :]

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 6 lip 2005, 09:06 
Cytuj  
@Robus

1. bez improved sapa nigdy byś ze mna nie poszedł do instancu w 5 osób. nie wyobrazam sobie jak mozna zrobic scarleta bez improv sapa (tam jest max 1 łotr :D).

2. no właśnie. poprostu woj na 60 jest mocny. nic nie zostało zmienione - może troche na gorsze jak zablokowanie makr i poprawili pewnie bugi. nie ma nic innego - nie pamiętam przynajmniej
warrior ma sprzet, a on dziala wsio


_________________
psn

****

Posty: 1009
Dołączył(a): 23.02.2005
Offline
PostNapisane: 6 lip 2005, 09:28 
Cytuj  
nie wiem desh jak to jest, ale jakos praktycznie zawsze lazimy w 5 i nigdy nie mielismy (jako team) imp sapa, moze dlatego ze glownie chodzimy tak: mag, rogue, priest, pal + jako 5 jeden z: pal, rogue, mag albo druid, zalezy kto jest akurat online ;P, i taktyka prawie zawsze ta sama = sap + owca, palek sciaga bydlo ze mnie ;P i klepiemy ;)

no ale ja nie wszedzie jeszcze bylem, tylko chyba w kilku instacach na 60 (strat, dm, lbrs, brd)


_________________
Keron -> http://armory.wow-europe.com/character- ... ll&n=kERON

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5302 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 266  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.