mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość

Posty: 26
Dołączył(a): 27.06.2005
Offline
PostNapisane: 11 lip 2005, 16:42 
Cytuj  
Sathorn napisał(a):
A coż ja mam powiedziec jako Hunter? Juz teraz mam mizerne szanse z każdą klasą w Duelach, o pure PvP w terenie nawet nie wspominam bo nie ma sensu. Gram Hunterem tylko i wylacznie z zamilowania do tej postaci a jak wskakuje mi Rogal na plecy gdzies w Winterspring to po prostu czekam az skonczy - nie denerwuje sie po prostu...

p.s przepraszam mam szanse z Hunterem ktory ma slabszy gear ode mnie :P ale w zyciu mnie zaden Hunter nie zaatakował, no chyba ze w Zergu :)


Hunter slaby w PvP ??? :O:O No najmocniejszy to on nie jest, ale juz wielu graczy udowodnilo ze hunter moze byc maszyna do zabijania w dobrych rekach

******
Avatar użytkownika

Posty: 4849
Dołączył(a): 5.02.2004
Offline
PostNapisane: 11 lip 2005, 17:15 
Cytuj  
Sathorn napisał(a):
jedna jedyna zmiana w grze i Hunter w PvP wrócilby do łask

Możliwosc stawiania pułapek w czasie walki :D


No wlasnie tu masz racje, bo po cholere sa te pulapki? :D W 90% przypadkach nie uzyjesz ich bo musisz zaskoczyc przeciwnika, a rogue stealth w 90% uzyje i zaskoczy.
Jeszcze jedna solucja jest zbuffowanie go w meele, ot taki jack of all trades nie magiczny.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 11 lip 2005, 19:10 
Cytuj  
hunter jest słabiutki. A pułapki stawia. Z dobrym hunterem w czasie zabawy w BS jestem 2-3 spułapkowany. No i wtedy Aimed Shoot za 1000+ :/


Posty: 26
Dołączył(a): 27.06.2005
Offline
PostNapisane: 11 lip 2005, 19:11 
Cytuj  
http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=1206


hunter

bol ze klika zamiast uzywac hotkeys ale moze mu to pomaga ale jak ma sie myszke 4+ przyciski

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 11 lip 2005, 19:17 
Cytuj  
btw, duzy plus huntera tracking.
W duelach to się nie przydaje ale w normalnej walce jak najbardziej. Zabiłem huntera z bardzo silnej gildii alliance (ragnaros-a zabili). Potem padłem kilka razy bo hunter pojawiał się za moimi plecami jak tylko złapałem jakieś agro i skutecznie wykorzystywał sytuację. Nie do przejścia ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 11 lip 2005, 21:31 
Cytuj  
bo ciebie to z daleka widac :]


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

****
Avatar użytkownika

Posty: 1020
Dołączył(a): 23.01.2003
Offline
PostNapisane: 12 lip 2005, 08:06 
Cytuj  
a wy swoje w kolo macieju - nie mowilem o BG ludzie litosci tylko o niespodziewanej walce w terenie ktora sie przegrywa w 90%, bo pulapki stawiac mozna tylko jak sie nie jest w combat mode.


_________________
Sathorn#2230

******
Avatar użytkownika

Posty: 4474
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 12 lip 2005, 08:10 
Cytuj  
ale temat jest o punktach honoru i w "normalnym terenie" można je pominąć bo dzień zabijania == godzina w WSG


_________________
ǝuʍɐqɐz ʇsǝظ ıɯɐbou ʎɹob op ǝıuɐsıd
¡ lɐʇod lɐʇod

****
Avatar użytkownika

Posty: 1020
Dołączył(a): 23.01.2003
Offline
PostNapisane: 12 lip 2005, 11:32 
Cytuj  
=Onyx= napisał(a):
http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=1206


w pierwszym przypadku gosc zaatakowal pala jak ten byl zaagrowany przez pajaczka, a w drugim ci dwaj koelsie sa o 9 level mniejsi od niego - n/c
Nie mowiac juz o tym ze to on PIERWSZY atakuje


_________________
Sathorn#2230

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 12 lip 2005, 12:01 
Cytuj  
Sathorn napisał(a):
=Onyx= napisał(a):
http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=1206


w pierwszym przypadku gosc zaatakowal pala jak ten byl zaagrowany przez pajaczka, a w drugim ci dwaj koelsie sa o 9 level mniejsi od niego - n/c
Nie mowiac juz o tym ze to on PIERWSZY atakuje
jak się nazywa mod który pokazuje mu co castuje przeciwnik. konkretnie ten mod z filmu

dzieki


_________________
psn

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 12 lip 2005, 12:03 
Cytuj  
spell alert


_________________
Noregoth active
Flonoe, Milea retired

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 12 lip 2005, 12:06 
Cytuj  
Fabianek napisał(a):
spell alert
jesteś pewien ? nie wyglada jak spell alert


_________________
psn

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 12 lip 2005, 12:23 
Cytuj  
jesli ci chodzi dokladnie o ten mod to nei wiem nie widzialem filmu myslalem ze chodzi ci oto zeby widziec co rzuca przeciwnik :) nie doczytalem posta do konca

mi spell alert wystarcza bo widac wszystko jak na dloni szczegolnie jak sie ma bombe gekona :)


_________________
Noregoth active
Flonoe, Milea retired

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 12 lip 2005, 12:38 
Cytuj  
Fabianek napisał(a):
jesli ci chodzi dokladnie o ten mod to nei wiem nie widzialem filmu myslalem ze chodzi ci oto zeby widziec co rzuca przeciwnik :) nie doczytalem posta do konca

mi spell alert wystarcza bo widac wszystko jak na dloni szczegolnie jak sie ma bombe gekona :)
jest dużo hybryd dlatego pytam. zaistaluje dzisiaj spell alerta oryginalnego :)


_________________
psn

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 12 lip 2005, 12:58 
Cytuj  
a jak juz jestesmy przy modach to obejrzyj ten screen

i powiedz czy znasz taki mod do widoku party members bo ten mini group niestety jak mowiles jest zabugowany i dla mnie ZBYT zabugowany.

to co widac na obrazku to jest Nefred UI ale to caly pack a ja nie chce rezygnowac z CT_Mod


_________________
Noregoth active
Flonoe, Milea retired

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 12 lip 2005, 14:48 
Cytuj  
Jesli to nurfed, to jest to zmodyfikowana wersja Nurfed Unit frames [albo po prostu z wersji nowszej niz moja]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 12 lip 2005, 15:00 
Cytuj  
ta to jest na 100% nufred pytalem goscia :) a mi chodzi o taka zabawke standalone


_________________
Noregoth active
Flonoe, Milea retired

***

Posty: 670
Dołączył(a): 3.12.2004
Offline
PostNapisane: 12 lip 2005, 15:02 
Cytuj  
Fabianek napisał(a):
to co widac na obrazku to jest Nefred UI ale to caly pack a ja nie chce rezygnowac z CT_Mod


Hehe wiem, literówka, ale strasznie mnie to rośmieszyło...

NERF UI !

:D

emesio


_________________
Emesio, UD mage Balnazaar EU http://wow.allakhazam.com/profile.html?631397 (retired)
Emesio, UD mage Shattered Hand US http://wow.allakhazam.com/profile.html?240771 (retired)
Emesio, UD mage Frostmane EU (aka NE rogue bez profilu i też retired)

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 12 lip 2005, 15:13 
Cytuj  
to jak jesetes rozbawiony to znajdz mi standalone bo qrde nie moge znalesc
:-?

ps nie bede poprawial tej literowki zeby ci sie humor nie popsul 8)


_________________
Noregoth active
Flonoe, Milea retired

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 12 lip 2005, 15:45 
Cytuj  
No przeciez napisalem, jak sie ten kawalek nazywa.
Sciagnij cale nurfed [bedzie to zip, czy rar] a tam katalog Interface/Addons z wieloma folderami odpowiedzialnymi za czesci skladowe.
Teraz tylko kopiujesz do folderu WoW folder Nurfed Unit Frames i gotowe.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.