mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 686 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 35  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 308
Dołączył(a): 17.05.2005
Offline
PostNapisane: 3 sie 2005, 19:27 
Cytuj  
Wprawdzie wiadomosc juz z przed kilku dni, ale moze nie wszyscy palkowie wiedza.

"That being said, Paladins in particular are receiving a new spell in patch 7 that should help their damage contribution in a standoff fight like Alterac Valley, or in a scenario where they normally couldn't quite finish their opponent."

scroll down http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?FN=wow-general&T=4226568&P=3

Oby to bylo cos jak egzorcyzm albo shocki shamana i mialo maly cooldown :wink:

**

Posty: 263
Dołączył(a): 14.06.2005
Offline
PostNapisane: 3 sie 2005, 21:00 
Cytuj  
nie uwierze puki nie zobacze tego w grze
czemu? juz tlumacze
http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... post210163
to info zostalo podane 24 maja i jak do tej pory nie zostalo zrobione nic

teraz niby zbieraja jakies pomysly graczy zeby przedstawic je developerom mam nadzieje ze cos z tego wyjdzie ale znajac blizzard to uplynie jeszcze wiele buffow shamana zanim sie nami zainteresuja

**
Avatar użytkownika

Posty: 308
Dołączył(a): 17.05.2005
Offline
PostNapisane: 3 sie 2005, 21:38 
Cytuj  
Jakies wyniki tych rozmow maja podac pod koniec tego tygodnia najszybciej, trzeba byc cierpliwym, kiedys i na paladyna przyjdzie czas :)

**

Posty: 263
Dołączył(a): 14.06.2005
Offline
PostNapisane: 3 sie 2005, 21:41 
Cytuj  
nadal mam nadzieje na lepsze jutro dla pala ( dlatego jeszcze nim gram ) tylko przegladajac sobie patch notes widze to co bylo zrobione u paladyna przez ten 8 miesiecy to plakac mi sie chce

******
Avatar użytkownika

Posty: 4474
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 4 sie 2005, 07:47 
Cytuj  
spelcast napisał(a):
ale znajac blizzard to uplynie jeszcze wiele buffow shamana zanim sie nami zainteresuja

następny... jakbyś nie zauważył to shamana od początku gry nie wzmocnili a zdążyli dwa razy nerfnąć


_________________
ǝuʍɐqɐz ʇsǝظ ıɯɐbou ʎɹob op ǝıuɐsıd
¡ lɐʇod lɐʇod

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 4 sie 2005, 08:15 
Cytuj  
ja tam mam nadzieję na kolejny nerfik paladyna - a konkretnie zmniejszenie healing power lub/i dps.

*

Posty: 179
Dołączył(a): 23.07.2002
Offline
PostNapisane: 4 sie 2005, 08:22 
Cytuj  
Mark slabe dowcipy opowiadasz od rana, idz wypij kawe.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 4 sie 2005, 08:34 
Cytuj  
1. to nie dowcip
2. kawy nie pijam

:x

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 4 sie 2005, 09:17 
Cytuj  
Mark, chłopaki sie ze mnie śmieją że paladyn jestem. Last Stand dość dobrze się sprawdza w pvp :wink:
zamiast 4700 ponad 6000 HP na 20 sek

generalnie uważam że paladyni (mimo że mam z nimi duże kłopoty) są najbardziej obrażalską klasą. z mojego doświadczenia wynika że jest to jedyna klasa która wylogowywuje się po zginięciu w pvp :-?


_________________
psn

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 4 sie 2005, 09:22 
Cytuj  
bo oni się uważają za świętych wojowników niosących pokój, radość i ratujących dziewice od złych warriorów, więc ich zdaniem powinni być niezniszczalni lub prawie niezniszczalni dla dobra PvP

:x

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 4 sie 2005, 09:24 
Cytuj  
generalnie jak mu się dobrze wstrzele pummelem to jest jako tako ale jak nie to poty itp :-?


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 sie 2005, 11:56 
Cytuj  
/afk po zginieciu to sie zdaza wszystkim klasom, ale /afk jeszcze przed smiercia tylko paladynom :]
Sytuacja wczorajsza: Pala wzial flage, przedarl sie, ale jego obstawa zostala wybita, biegnie sam radosnie tunelem mind control i rownie radosnie, choc wbrew wlasnej woli w wbiega w hordowy poscig. W tej sytuacji shield + /afk.
Hihi usmialem sie, bo to nie pierwszy raz.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**
Avatar użytkownika

Posty: 308
Dołączył(a): 17.05.2005
Offline
PostNapisane: 4 sie 2005, 11:57 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
ja tam mam nadzieję na kolejny nerfik paladyna - a konkretnie zmniejszenie healing power lub/i dps.


Mark po raz kolejny nudzisz. Najpierw zalisz sie na forum ze paladyna nie mozesz ubic, potem zmieniasz build na 31/20 i eureka, nagle mark moze zabic nawet 2 paladynow w blasted lands, a teraz znowu zmiana zdania... Nie znasz dobrze klasy paladyna, bo nim nie grales, zagraj sobie takim palem do 60lv, a moze zobaczysz jaki to jest gimp w pve, w pvp tez bys sobie super nim nie radzil. Kto ma wiecej racji? Ten kto gral postacia do 60lv, czy ten ktorego znajomosc klasy ogranicza sie tylko do duelow z nia? To tak jak ja bym cos pisal o hunterze czy warlocku, ktorymi nigdy nie gralem. Owszem paladyn jest upierdliwy w zabiciu, ale nie jest to postac nie do zabicia, taka jego rola, ma heale i babelka, moze duzo wytrzymac. Gdyby tego nie mial to by nic nie ubil, bo DPSem nie doscignie warriora nigdy, wiec musi wroga jak najdluzej przetrzymac, aby mu jakas krzywde zrobic. Warrior moze wjechac w cloth usera i zabic go trzema hitami, paladyn nigdy tak nie zrobi.

Paladyn nie ma zadnych umiejetnosci spowalniajacych gracza, jezeli ktos zacznie uciekac to nie ma praktycznie sposobu, aby taka osobe zlapac. Praktycznie, bo istnieje takie cos jak Repentance, na koncu drzewka protection, co wymaga zbyt duzego poswiecenia, aby to zdobyc i ma maly zasieg. Jesli uwazasz, ze wszystko z paladynami jest ok, to ja postuluje zeby warriorowi zabrac Hamstring i Intercept, zobaczymy jak bedziesz wtedy lapal uciekinierow.

Nie wiem czy jest sens pisac co powinno byc zmienione u paladyna i czego domagaja sie gracze, ale wiele z tych zmian dotyczyloby glownie rozgrywki PvE i przerobienia drzewek, bo w tej chwili nie oplaca sie w zadnym drzewku inwestowac do konca (jesli juz to tylko Retribution), a skille znajduja sie tam gdzie nie powinny. Skad np. skille ktore powinny pomagac w obronie, wziely sie w drzewku, ktore sluzy do zadawania obrazen. Dlaczego najlepszy skill do trzymania aggro, rowniez znajduje sie w tym drzewku. Ktos kto chce dobrze leczyc wystarczy, ze zainwestuje 14 punktow w holy, reszta to imo strata punktow, dalsze umiejetnosci stamtad sa smiechu warte i rzadko uzywane.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 4 sie 2005, 12:15 
Cytuj  
matematycznie rzecz biorąc paladyn <> warrior to takie sama bzdura jak warrior <> rogue. Tylko w pierwszym przypadku walka potrwa z 5minut, w drugim 10-15s.

Bzdurą jest dps paladyna w self buffach (seal, bless, do tego heale i shieldy) siegające lub przewyższające dps warriora. Tak samo bzdurą gdy dps warriora (AC, HP) jest aktualnie porównywalny z dps-em rogue.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4474
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 4 sie 2005, 12:31 
Cytuj  
Cytuj:
bo w tej chwili nie oplaca sie w zadnym drzewku inwestowac do konca

pff, a co ty myślisz, że u shamana się opłaca ? ;)


_________________
ǝuʍɐqɐz ʇsǝظ ıɯɐbou ʎɹob op ǝıuɐsıd
¡ lɐʇod lɐʇod

**
Avatar użytkownika

Posty: 308
Dołączył(a): 17.05.2005
Offline
PostNapisane: 4 sie 2005, 12:44 
Cytuj  
SwenG napisał(a):
pff, a co ty myślisz, że u shamana się opłaca ? ;)


Pewnie tez sie nie oplaca, ale dobrze by bylo zeby kazdy skill mial jakies dobre zastosowanie, czego szamanom i paladynom zycze.

Mark24 napisał(a):
matematycznie rzecz biorąc...


Nie wiem, jaki byl cel tego posta. Twoja matematyka do mnie nie przemawia. Wysil sie i napisz cos ciekawszego :wink: . Nie zawsze bedzie tak latwo, ze rozwalisz kogos w 15s. Stwierdzenie ze paladyn z bufami swoimi zadaje tyle obrazen co warrior, a nawet wiecej to bzdura. A rogue to ogolnie ma przesrane z warriorem i robi mi sie go zal jak zrobi dodge.


Posty: 13
Dołączył(a): 2.08.2005
Offline
PostNapisane: 4 sie 2005, 13:08 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
/afk po zginieciu to sie zdaza wszystkim klasom, ale /afk jeszcze przed smiercia tylko paladynom :]
Sytuacja wczorajsza: Pala wzial flage, przedarl sie, ale jego obstawa zostala wybita, biegnie sam radosnie tunelem mind control i rownie radosnie, choc wbrew wlasnej woli w wbiega w hordowy poscig. W tej sytuacji shield + /afk.
Hihi usmialem sie, bo to nie pierwszy raz.

Czy moze ktos mi wyjasnic jak jest z mind control w warsongu? Sprobowalem dwa razy i zostalem opluty w UI, ze target nie moze byc mindcontrolowany. Czy trafilem na jakies buffy, czy na servach nie pvp nie mozna w battle groundach mindcontrolowac?

******
Avatar użytkownika

Posty: 4474
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 4 sie 2005, 13:12 
Cytuj  
Na kogo rzucałeś MC ?


_________________
ǝuʍɐqɐz ʇsǝظ ıɯɐbou ʎɹob op ǝıuɐsıd
¡ lɐʇod lɐʇod

**

Posty: 263
Dołączył(a): 14.06.2005
Offline
PostNapisane: 4 sie 2005, 13:28 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
matematycznie rzecz biorąc paladyn <> warrior to takie sama bzdura jak warrior <> rogue. Tylko w pierwszym przypadku walka potrwa z 5minut, w drugim 10-15s.

Bzdurą jest dps paladyna w self buffach (seal, bless, do tego heale i shieldy) siegające lub przewyższające dps warriora. Tak samo bzdurą gdy dps warriora (AC, HP) jest aktualnie porównywalny z dps-em rogue.


wedlug ciebie paladyn ma taki sam lub nawet wiekszy DPS niz warr jak dobrze rozumiem to mowisz o sobie wiec mam pytanie czy ty chodzisz bez broni ??

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 4 sie 2005, 13:35 
Cytuj  
Spellcast - tu chodzi o sumaryczny dps, Warek ma 3xwiekszy DPS (czysto stricte) ale za to Palek ma 3x wiecej zycia, nieprawdaz ? Co sumarycznie w DPSie jest podobnie :)
btw. jak dla mnie Palek jest calkiem niezly, wiele razy walczylem z nimi sa gimpy no skille, ale sa tez tacy co wiedza jak sie gra i wiele razy mi skopali tylek :(

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 686 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 35  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.