mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 482 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 25  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 3 sie 2005, 12:53 
 
hmm nadal nie umiem zrobic makra na Whirlwind i Intercept by najpierw zmienilo stance a pozniej castowalo :har:


_________________
.

*

Posty: 187
Dołączył(a): 22.04.2005
Offline
PostNapisane: 3 sie 2005, 12:57 
 
Highlander napisał(a):
hmm nadal nie umiem zrobic makra na Whirlwind i Intercept by najpierw zmienilo stance a pozniej castowalo :har:


patrzyłeś tutaj
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?FN=wow-warrior&T=74295&P=1

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 3 sie 2005, 13:02 
 
mader napisał(a):
Highlander napisał(a):
hmm nadal nie umiem zrobic makra na Whirlwind i Intercept by najpierw zmienilo stance a pozniej castowalo :har:


patrzyłeś tutaj
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?FN=wow-warrior&T=74295&P=1
przeczytaj cała pierwsza strone. pozostałe 40 wiele nie wnoszą 8)


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 3 sie 2005, 13:15 
 
ech czytalem juz dwno temu ;), zla cyferka byla ;)

Whirlwind:
/script texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(3); if isActive then CastSpellByName("Whirlwind()"); else CastSpellByName("Berserker Stance()"); end;

Intercept:
/script texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(3); if isActive then CastSpellByName("Intercept(Rank 3)"); else CastSpellByName("Berserker Stance()"); end;

gotowe do wklejenia ;)


_________________
.

***

Posty: 677
Dołączył(a): 25.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 sie 2005, 13:58 
 
Fabianek napisał(a):
moglby mi jakis master od makr napisac mniej wiecej takie makro:
Kod:
jesli target ma na sobie regroth to...
   ...jesli target ma na sobie rejuvenation to...
      ...cast healing touch
   ...w przeciwnym wypadku...
      ...cast rejuvenation
...w przeciwnym wypadku...
   ...cast regroth
koniec :)


nie zmiesci sie (limit znaków). Sa jakies mody do uzywania makr do ponad 1000 znaków, ale nigdy nie korzystałem. Chyba wygodniej sobie moda do tego napisać co chcesz. (nie, nie napisze, bo mi sie nie chce :P - ale akurat to co chcesz jest w miare proste)

***

Posty: 696
Dołączył(a): 18.06.2005
Offline
PostNapisane: 20 sie 2005, 13:42 
 
moze mi ktos napisac makro zeby zrobic hunters mark i zeby pet zaatakowal? bawilem sie tym troche ale nie chcialo wyjsc :\

*

Posty: 180
Dołączył(a): 14.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 sie 2005, 14:16 
 
sirek napisał(a):
scatter shot dla hunterów żeby zwierzak nie psuł efektu

/script PetFollow();
/cast Scattershot

dzięki temu zwierzak nie psuje nam scatter


Nie wiem o co chodzi z tymi makrami, tzn jak sie ich używa. Sorry za noob pytanie ,ale prosze wyjaśnijcie mi co mam zrobićz tym tekstem co wyżej . Wkleić go w okno do pisania makr, nadać jakąś ikone i co dalej?
PS jestem hunteram.

**

Posty: 269
Dołączył(a): 22.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 sie 2005, 13:44 
 
przeniesc na pasek i juz :)

@randalf

/script if (not isMarked()) then CastSpellByName("Hunter's Mark(Rank 3)"); end
/script PetAttack();

jak mobek juz ma marka od kogo innego to od razu atakuje


_________________
..::Char profile::..

**

Posty: 365
Dołączył(a): 16.02.2005
Offline
PostNapisane: 21 sie 2005, 14:00 
 
overkilll napisał(a):
...
PS jestem hunteram.


widac ;))

*

Posty: 180
Dołączył(a): 14.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 sie 2005, 16:50 
 
Zakhan napisał(a):
przeniesc na pasek i juz :)

@randalf

/script if (not isMarked()) then CastSpellByName("Hunter's Mark(Rank 3)"); end
/script PetAttack();

jak mobek juz ma marka od kogo innego to od razu atakuje


Nie działa i pisze ze coś jest źle.

*

Posty: 180
Dołączył(a): 14.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 sie 2005, 17:47 
 
A czy można napisaćtakie makro?

Scatter Shott
PetFollow
Pet attack po czterech sekundach jak scatter Shot puszcza.

Heheh
Bo za każdym razem jak scatter shot puści to trzeba pamiętaćaby peta wysłać do ataku.

Aha U mnie makro na peta żeby efektu SS nie psuł wyglądatak:

/cast Scatter Shot
/script PetFollow();

a nie tak jak było to pisane do tej pory czyli:

/script PetFollow();
/cast Scattershot

****

Posty: 1125
Dołączył(a): 2.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 sie 2005, 19:19 
 
overkilll napisał(a):
Zakhan napisał(a):
przeniesc na pasek i juz :)

@randalf

/script if (not isMarked()) then CastSpellByName("Hunter's Mark(Rank 3)"); end
/script PetAttack();

jak mobek juz ma marka od kogo innego to od razu atakuje


Nie działa i pisze ze coś jest źle.

dodaj ; po end powinno pomoc


_________________
Obrazek

*

Posty: 180
Dołączył(a): 14.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 sie 2005, 21:03 
 
redlum napisał(a):
dodaj ; po end powinno pomoc


Też nic nie dało. Dalej źle.

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 22 sie 2005, 09:11 
 
Kod:
/cast Scatter Shot
/script PetFollow();


Tak jest źle. Będzie działało w 90% przypadków ale zawsze istnieje szansa, że pet przerwie scater shot zanim zadziała linijka PetFollow.
Po co zmieniasz cos co już dobrze się sprawdziło, na coś co niesie w sobie jakieś ryzyko?

Co do makra, w którym pet atakuje 4 sekundy po scatter shot, to raczej bardzo ciężkie do napisania bo blizzard usunął funkcję czasu żeby utrudnić
pisanie botów.

Kod:
/script if (not isMarked()) then CastSpellByName("Hunter's Mark(Rank 3)"); end
/script PetAttack();

To makro jest jak podróż z Wrocławia do Krakowa przez Szczeciń. Czyli bez sensu :P
Wystarczy
Kod:
/cast Hunter's Mark(rank 3)
/script PetAttack();

I działa identycznie. Mała drobna róznica polega na tym, że jeżeli cel już jest 'oznaczony' dostajesz o tym informacje... i tyle.

**

Posty: 269
Dołączył(a): 22.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 sie 2005, 11:05 
 
gdzies to makro znalazlem i dziala w takiej postaci jaka widac, koles przy opisie podal ze trzeba sciagnac jeszcze jakies biblioteki z funkcjami.

@ o2
rzeczywiscie troszke naokolo :)


_________________
..::Char profile::..

*

Posty: 180
Dołączył(a): 14.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 sie 2005, 18:14 
 
Masz racje Dwutlenek. Porawiłem tak jak pisałeś. Wszystko działa. Robiłem błąd w Rank 3 pisałem to w nawiasie z dużej litery :) a miało być z małej.

Co do makra na czas. To jest to trudne czy niemożliwe?

**

Posty: 269
Dołączył(a): 22.11.2004
Offline
PostNapisane: 23 sie 2005, 14:44 
 
odpowiedz B jesli uzywasz tego co dal blizz
odpowiedz A jesli uzywasz dodatkowego 'oprogramowania'


_________________
..::Char profile::..

*

Posty: 152
Dołączył(a): 25.04.2005
Offline
PostNapisane: 13 paź 2005, 14:42 
 
czy jest mozliwosc napisania makro ktore pomoglo by mi w powrocie do PRZEDOSTATNIEGO PRZECIWNIKA
problem jest nastepujacy 4 magow 4 owieczki w jednej chwili jezeli rownoczesnie mam walczyc to po 10 sekundach niewiadomo juz ktory mag pasie ktora owce i gdy jedna sie odmienia ktory mg ma zrobic resheepa?


_________________
dyzortografia
....................
profil

***

Posty: 513
Dołączył(a): 21.06.2005
Offline
PostNapisane: 16 paź 2005, 11:56 
 
pamietam ze gdzies byla juz o tym rozmowa jednak nie moge tego znalezc, a zatem:
jak zbindowac kolko myszki do skilla?

****

Posty: 1125
Dołączył(a): 2.11.2004
Offline
PostNapisane: 16 paź 2005, 11:58 
 
nie jestem pewien ale:
-robisz makro
-dajesz na pasek
-bindujesz przycisk


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 482 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 25  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.