mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 117 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 269
Dołączył(a): 22.11.2004
Offline
PostNapisane: 17 wrz 2005, 23:23 
Cytuj  
overkilll napisał(a):
Gdzie jest napisane ile hunter ma % na krytyka w ranged weapon? :)


z tego co pamietam to tylko combat statsm normalnie pisze tylko dla meele


_________________
..::Char profile::..

*

Posty: 180
Dołączył(a): 14.11.2004
Offline
PostNapisane: 17 wrz 2005, 23:38 
Cytuj  
Zakhan napisał(a):
overkilll napisał(a):
Gdzie jest napisane ile hunter ma % na krytyka w ranged weapon? :)


z tego co pamietam to tylko combat statsm normalnie pisze tylko dla meele


Sorry ale nie kumam o co ci chodzi.

**

Posty: 269
Dołączył(a): 22.11.2004
Offline
PostNapisane: 18 wrz 2005, 21:08 
Cytuj  
sorka ze tak nieprecyzyjnie, troche nie w stanie bylem :)
szanse na crita z guna/luku to tylko modem mozesz sprawdzic (combat stats lub podobny), gra pokazuje tylko szanse na krytyka tylko dla broni recznej.

mysle ze juz zrozumiale :)


_________________
..::Char profile::..

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2005, 14:12 
Cytuj  
Nie potrzeba żadnego moda, aby sprawdzić jaką ma się szansę na kryta z ranged. Wystarczy sprawdzić jaka jest szansa w melee i dodać do niej liczbę talentów zainwestowanych w Lethal Shots.

*

Posty: 180
Dołączył(a): 14.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2005, 17:18 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):
Nie potrzeba żadnego moda, aby sprawdzić jaką ma się szansę na kryta z ranged. Wystarczy sprawdzić jaka jest szansa w melee i dodać do niej liczbę talentów zainwestowanych w Lethal Shots.


Chyba jednak nie. Przynajmniej tak wychodzi z moichj obserwacji. W melee mam 5% w Leathal weapon mam +5% czyli powinno być 10% a z combat statów wychodzi 11% Srednia z trzygodzinnego farmowania. Chyba wiarygodna.

Jeszcze jedno pytanie. Czy Killer Instinct daje też +% do ranged critic? Czy tylko do melee?

Ogólnie mam duży dylemat chy iśc ostro w Marksman czy w Survival!! Te +15% agility i Killer instinct bardzo mi siępodoba. Jednak w Marksman jest Trushot aura , która daje kopa tez petowi i całej grupie.

*

Posty: 107
Dołączył(a): 14.09.2005
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2005, 18:43 
Cytuj  
Ale zauwarz że procet zalezy tez od lv moba z którym walczysz wiec jak walczysz z mobem np-5lv to i procet bedzie duzo wiekszy

*

Posty: 180
Dołączył(a): 14.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2005, 19:36 
Cytuj  
Aerii napisał(a):
Ale zauwarz że procet zalezy tez od lv moba z którym walczysz wiec jak walczysz z mobem np-5lv to i procet bedzie duzo wiekszy


Chyba masz racje. Ja mam 53 lvl a farmowałem żółwie 50lvl i wyszło mi 11% to na mobach 53lvl może być 10%. Czyli tak jak mówił TobiAlex.

Naliczyłem w sumie +11% z talentów do crita, ale problem z tym ,że nie wszystkie sie da uruchomićz powodu za małej ilośc punktów "talentowych" Jednak absurdem dla mnie jest fakt, że jak ktoś idzie w Marksman to może mieć+5% do crita , a jak idziesz w Survival to możesz mieć+6% do crita ( +3% na humanoid i +3% na Monsters Slaying). Oczywiście te 6% razem z Killer Instinct (+3% z slaying i 3% z Killer Instinct. Jakoś to dziwne jest.


Ostatnio edytowano 20 wrz 2005, 17:29 przez overkilll, łącznie edytowano 1 raz
*

Posty: 64
Dołączył(a): 13.04.2005
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2005, 08:51 
Cytuj  
Aerii napisał(a):
... a jak idziesz w Survival to możesz mieć+6% do crita ( +3% na humanoid i +3% na Monsters Slaying). Jakośto dziwne jest.


Że jak? Nie ma mobow, ktore rownoczesnie bylyby Beast i Humanoid. Jeden talent daje bonusa do jednych, drugi do innych i sie nigdy nie sumują.

*

Posty: 74
Dołączył(a): 14.06.2005
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2005, 10:27 
Cytuj  
chyba chodzilo mu o humanoid slayer i savage strikes to by bylo razem 6%

**

Posty: 297
Dołączył(a): 3.06.2005
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2005, 12:38 
Cytuj  
Mal napisał(a):
chyba chodzilo mu o humanoid slayer i savage strikes to by bylo razem 6%

humanoid slayer nie zwieksza % crita

***

Posty: 805
Dołączył(a): 28.01.2005
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2005, 14:27 
Cytuj  
Dokladnie, te dwa talenty Slying zwiekszaja zadawane obrazenia o 3%, oraz obrazenia zadawane przez crita o 3%. Czyli mozna je porownac nieco z Mortal Shots i Ranged Weapon Specialization (uogolniajac nieco).
Nie wiem skad wam sie wzielo to 6%, Killer instinct to 3%, a zwiekszone agility musialoby miec naprawde gigantyczna baze zeby podniesc crita chocby o 1%.
Co do Savage Strike to chyba nie dotyczy ranged weapon i nie sumuje sie na 6% bo przy dwoch talentach daje 20%.


btw: Moj kotek ma 5600 armoru, dogania i stunuje goscia na epic mouncie (szkoda ze go nie sciaga na ziemie ;P), warka na 58lvl zsolowal (ja mu tylko Bestial Wrath wlaczylem).

I na koniec pytanie, Mortal Shot w tej chwili moze zwiekszyc obrazenia z crita o 30%, czy przed patchem to bylo tez 30%, czy moze 50%? Cos mi sie wydaje ze 50%, ale moze cos pokrecilem.

*

Posty: 74
Dołączył(a): 14.06.2005
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2005, 14:59 
Cytuj  
Mortal shots mialy przed patchem 50% .... co do savage strikow to pomylilem nazwe chodzilo mi o ten skill co jest przed samym Wyvernem nie pamietam jak sie nazywa tam mozna 3 pkty zaladowac (killer instinct chyba). Humanoid slaying rzeczywiscie nie zwieksza crit rate ( tez mi sie pokielbasilo) :) a co do LR i agi bonus to u hunta 53 agi to 1% crit wiec latwo obliczyc że przy bazowym agi (z all itemami bez LR) okolo 350 wziescie LR daj nam dopiero 1 procent na crita. Ale daje tez 106 RAP co daje wiecej niz TS aura;)

*

Posty: 180
Dołączył(a): 14.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2005, 17:27 
Cytuj  
Mal napisał(a):
Mortal shots mialy przed patchem 50% .... co do savage strikow to pomylilem nazwe chodzilo mi o ten skill co jest przed samym Wyvernem nie pamietam jak sie nazywa tam mozna 3 pkty zaladowac (killer instinct chyba). Humanoid slaying rzeczywiscie nie zwieksza crit rate ( tez mi sie pokielbasilo) :) a co do LR i agi bonus to u hunta 53 agi to 1% crit wiec latwo obliczyc że przy bazowym agi (z all itemami bez LR) okolo 350 wziescie LR daj nam dopiero 1 procent na crita. Ale daje tez 106 RAP co daje wiecej niz TS aura;)


Nazywa się to Killer instinct i daje +3% do crita na melee i ranged. Oba talenty Beastl Slying i Humanoid Slying dają po +3% do DMG i +3% do crita na każdąz grup których dotyczą. Razem z killer instinct dają +6% do crita. Co do busta agility to daje tyle agility ze to agility daje więcej attack power niż TS aura, ale TS aura daje tez petowi power i całemu party, więc cały czas się zastanawiam w co iść. Marksman czy Survival i tu jest ten absurd , bo wychodzi na to , że jak jesteś hunter to powinieneś iść w Survival a nie w Marksman:) lol. Bo daje to więcej do ranged niż Marksman , albo tyle samo co i tak jest bezsensu.

**

Posty: 297
Dołączył(a): 3.06.2005
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2005, 17:47 
Cytuj  
overkilll napisał(a):
Nazywa się to Killer instinct i daje +3% do crita na melee i ranged. Oba talenty Beastl Slying i Humanoid Slying dają po +3% do DMG i +3% do crita na każdąz grup których dotyczą. Razem z killer instinct dają +6% do crita. Co do busta agility to daje tyle agility ze to agility daje więcej attack power niż TS aura, ale TS aura daje tez petowi power i całemu party, więc cały czas się zastanawiam w co iść. Marksman czy Survival i tu jest ten absurd , bo wychodzi na to , że jak jesteś hunter to powinieneś iść w Survival a nie w Marksman:) lol. Bo daje to więcej do ranged niż Marksman , albo tyle samo co i tak jest bezsensu.

kurde widze ze niektorzy dalej nie zozumieli
wlasnie napsialismy ze Monster i Humanoid Slaying NIE ZWIEKSZAJA %crita (crit chance)
,,Humanoid Slaying - rank 3/3
Increases all damage caused against Humanoid targets by 3% and increases critical damage caused against Humanoid targets by an additional 3%."
nie ma tu nic o crit chance tylko o damagu z crita
oznacza to ze szanase na crita masz taka sama tyle ze jak juz crit wejdzie to za 3% wiecej
gdyby bylo tak jak tu piszecie to hunter bylby najlepsza postacia w grze - mortal shots zwiekszaloby 30% crita :)

*

Posty: 180
Dołączył(a): 14.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2005, 18:42 
Cytuj  
Nat masz racje. Dopiero teraz sie wczytałem w opis tego talenty ( a racze shit talentu +3% crit damage) to pizda w szafie jakich mało!!! Blizza powali chyba żeby dawaćtakie cośi pakowaćw to 6 punktów!!!! Normalnie reće mi opadły.

*

Posty: 74
Dołączył(a): 14.06.2005
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2005, 00:27 
Cytuj  
nie 6 punktow a 3 punkty...ja nie mam to w talentach i zauwazylem ze te 3% + LR sprawiaja ze crity mam mniej wiecej podobne jak przed patchem a czasem nawet mocniejsze a co lepsze coraz czesciej crituje;)

**

Posty: 297
Dołączył(a): 3.06.2005
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2005, 11:35 
Cytuj  
na pewno nie jest to cudowny talent, zly tez nie, jak na sama gore drzewka calkiem przyzwoity
cale drzewko bardzo ciekawe, killer instinct jest bardzo dobry
wielka wada jest brak sensu inwestowania w ostatni talent, przez to ze drzewko nie posiada zadnego czaru ,,w razie czego", counterattack na pewno nie daje nam poczucia bezpieczenstwa podczas grindowania jakie da nam scattershot (czy nawet intimidation)
niby talenty zostaly juz ,,zrobione" a jednak dalej widze talenty w ktore nie ma sensu inwestowania chocby 1 punktu (imp feign death, imp hunters amrk czy imp eyes of the beast)
posiadanie peta w strafach instance trudniejszych niz ubrs w dalszym ciagu mija sie z celem nawet jesli ktos jest wyspecjalizowany w drzewku beastmaster
ogolnie mowiac blizzard w miare mocno zbuffowal huntera w tym w czym byl dobry i pozostawil go slabym w czym byl wczesniej
dobry przeciwnik w dalszym ciagu bedzie potrafil zabic huntera expoiltujac strefe deadzone

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2005, 11:54 
Cytuj  
Nie wiem co tak wszyscy ta strefe deazone molestują. Tam gdzie hunter ma dead zone mają ją również wszystkie klasy nie castujące.

***

Posty: 675
Dołączył(a): 4.05.2005
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2005, 12:13 
Cytuj  
czyli war i rogal... reszta jedzie hunta jak chce

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2005, 12:23 
Cytuj  
Wszystko zależy od skilla jak już tysiące razy było mówione...

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 117 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.