mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2005, 19:10 
Cytuj  
cienki napisał(a):
jakas gildia ma super opisana takte na ragna:)
pacyfist czy jakos tak :)

http://pacifistguild.org/library/ragnaros/


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*

Posty: 88
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2005, 19:48 
Cytuj  
http://na.iogaming.com/modules.php?name ... e4aacca636

**

Posty: 461
Dołączył(a): 11.04.2005
Offline
PostNapisane: 2 paź 2005, 12:16 
Cytuj  
ragna -
problem z synkami .. w sumie ale mysle ze kilka podejsc i jakso sie uda go ukatrupic:)
czy jest mozliwe OOC resser podczas ragna?
Myslalem zeby paladyn rzucil DI na ooc ressera na 15-20 sekund przed respawnem ragna... zeby podczas resp ooc mial di nasobie a potem moze nie wejdzie w combat mode?
tip
imho trzeba go zjechac do 30-35% przed synkami
no chyba ze nikt po synkach nie zginie to moze miec i 50%


_________________
genowefa http://wow.allakhazam.com/profile.html?234877
stronghold crafter FTW ^^

*

Posty: 161
Dołączył(a): 22.12.2004
Offline
PostNapisane: 2 paź 2005, 13:09 
Cytuj  
na ragne jak masz tankow full dark iron set i caly raid z duzym FR i FR potami to bedzie dobrze ;)

**

Posty: 307
Dołączył(a): 11.05.2005
Offline
PostNapisane: 2 paź 2005, 14:16 
Cytuj  
Z FR nie jest az tak tragicznie nasz MT am okolo 250-270 FR a juz ragnaros padl 2 razy pod rzad

****

Posty: 1375
Dołączył(a): 23.03.2005
Offline
PostNapisane: 2 paź 2005, 18:15 
Cytuj  
kehu napisał(a):
na ragne jak masz tankow full dark iron set i caly raid z duzym FR i FR potami to bedzie dobrze ;)
przesadzasz ;) tak naprawde melee powinni miec ciut wiecej, casterzy w okolicach 60-80 styka;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 2 paź 2005, 18:17 
Cytuj  
jeszcze raz, niezawodna taktyka w MC: http://koti.mbnet.fi/zackass/WoW/garradd.wmv ;)


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 879
Dołączył(a): 2.09.2005
Offline
PostNapisane: 2 paź 2005, 19:57 
Cytuj  
Ale zaje... strategia. 100 vs 1. Wszyscy zachowujący się jak tanki :).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 2 paź 2005, 20:02 
Cytuj  
nie rozumiesz ;) HUG HIM! ;)


_________________
.

***

Posty: 677
Dołączył(a): 25.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 paź 2005, 10:36 
Cytuj  
DirectC napisał(a):
casterzy w okolicach 60-80 styka;)


jak ktos lubi latac. :P

*

Posty: 82
Dołączył(a): 24.01.2005
Offline
PostNapisane: 3 paź 2005, 13:13 
Cytuj  
Kompletna strategia na MC by Tribe of Nine.

Moby:

1. Molten Giants + destroyer.
Kolesie stoja zawsze w parach. Wala wystarczajaca mocno, prawie 800 tankowi, jesli sa w poblizu siebie potrafia atakowac z aoe, potrafia tez niezle kopac, kopia tanka tak daleko ze jesli ten w zlym miejscu stanie to moze zaagrowac nastepne moby . Taktyka na tych kolesi jest prosta nalezy ich trzymac jak najdalej od grupy rajdowej. MT2 =glowny warrior, agruje pierwszego do zabicia, wtedy MT1=nastepny warior, trzyma drugiego giganta z dala od wszystkich(miejsca nie jest duzo, trza uwazac by nie wpaść do lawy)MT1 posaida 2 priestow do leczenia.Jest wazne to iz pierw MT2 musi narobic sobie troche rage na mobie nim reszta rajdu zacznie go trzaskac. Moby te nie maja respawna. MT 2 pomaga w Tankowaniu MT3 w przypadku jeśli MT2 gigant kopnie MT3 przejmuje cel dzieki temu za bardzo giganty nie odbiegaja. W przypadku kiedy bijemy się Gigant + destroyer najpierw bijemy Giganta potem destroyera.


2. Fire Lords.
Elementale ognia przewaznie stoja pojedynczo posiadaja doty oraz debufy, wala stosunkowo slabo,posiadaja silence co jest bardzo grozne, najwieksza ich bronia jest spawnowanie malych mobow ktore sie nazywaja lava spawn, które trzeba szybko bic, najlepszy dmg robi na fire lordzie i tych maluchach blizzard (mag). Respawn ich to 150 minut. Rogale warkowie powinni bic lava spawny jak zginie powracaja do Fire Lorda. Magowie w tym momencie z blizzarda bija lava spawna i fiery lorda. Szamani w tym momencie ida jako DD. Priesci i druidzi wystarczaja do leczenia raidu. Kiedy spuluja się 2 fiery lordy 1MT i 2MT zbijaja je w kupe Magowie z blizzarda bija je a mele postacie wybijaja lava spawny!

3. Lava Annihilator.
Elemental ziemi, bardzo latwy mob, czesto zmienia target, mozna go banishowac (warlok). 150 minut respawn
szkoda o nim sie rozpisywac!
4. Lava Surger.
Podobny mob do annihilatora, lecz silniejszy takze zmienia target, jego najwieksza bronia jest szarza.Mozna banishowac, czesto sie zdarza ze ktos po jego szarzy wpada do lawy i ginie, odrzuca nie wolno stać na krawedzi bo się spadnie do lavy!

5. Ancient Core Hound.
Dwu dwuglowy pies (podobny do the beast z Ubrs) posaida atak frontalny za pomoca szczek(duzy dmg) najlepszym sposobem na ubicie go jest to zeby MT1 odwrocil sie z nim tak aby moba 4 litery byly zwrocone w strone rajdu, posaida o duzym zasiegu aoe, Kazdy taki piesek posaida swoja jedna specjalnosc:
-krotki stun, wystarczajacy zeby kilku clotherow padlo
-200 fire resist debuf
-50%spell and melee slow
-30% utraty hp
-50% utraty int/spirit
Najwiekszym problemem jest to iz te dziady respawnuja sie bardzo szybko cos kolo 18 minut, bardzo duze pole agrowania

6. Impy.
male skaczace cos, wystepuja w grupach 10-12 sztuk malo maja hp, posiadaja aoe, najskuteczniejsza na nich bron to aoe maga, bardzo szybki respawn, Taureni daja War stomp. Szamani magme totem i leczyc magow+warlockow!

7. Core Hound Pack.
5 Sztuk miejszych pieskow posiadaja slaby dmg kolo 400, taktyka jest taka trzeba miec w grupie conajmniej 5 warkow wtedy kazdy bierze na siebie jednego pieska, utrzymuje sie je w gromadce tak aby magowie mogli puszczac obszarowki, jesli jeden chociaz przezyje(trza je ubic w tym samym czasie) to wskrzesza pozostale, rogury sa tutaj jako wspomagajacy dmg

8. Lava Packs

Grupa mobow składająca się przeważnie z 3 lub 4 mobów typu Lava Reaver, Lava Elemental, Flameguard, Firewalker.

Lava Reaver, Lava Elemental nie stanowi problemu gdyż można ich banish’ ować. Jednak trzeba to dosyć szybko zrobić aby nie stunowali naszych warków. Cala grupa daje dosyć silne AOE od ognia i zmniejsza odporności na ogień i armour. Trzeba pamietać o decursivie. 1MT tankuje Flameguarda 2MT Firewalkera. 2innych Tanków atakuje cały czas Lava Reaver, Lava Elemental pomimo że są w banishu. Można na nich zbudować agro. Kolejność zabijania mobow jest bardzo ważna najpier zabijamy Firewalkera potem flameguarda i nastepnie te elementale ziemi. Trzeba również pamietać aby Flameguard i fire walker nie stalki blisko siebie jak i nie można dopuscić aby wbiegli w grupe raidowa. Należy ich odwrócić od raidu.







Bossowie

1. Lucifron

Obrazek

Raid dzielimy na 3 grupy

I – MT1, 2 Priestów, druid, szaman z Mana tide totem
II- priest + mage z decursivem głównie nastawionym na grupe pierwsza w poczatkowej fazie walki.
III – Reszta raidu.

Ustawienie raidu
Grupa I staje przy wulkanach, grupa II troszke niżej tak aby debufy mogli łatwo sciagnąć z grupy pierwszej a jednocześnie aby sami nie dostawali z cursow od Lucka. Raid podchodzi do ściany na poludniu.

Pull i walka.
MT1 pulluje lucka i odciaga go w prawo do ściany. 2 Hunterów strzela w addy i odciaga ich do MT2 i MT3 oni ściągają je do rajdu. Trzeba tak zrobić aby curse puszczany przez lucka nie trafiał w raid który bije z addami. Trzeba pamiętać o tym że MT! Nie może zginąć. Grupa II musi sprawnie zdejmować cursy i magic. Po zabiciu addów raid podchodzi do Lucka i zaczyna w niego naparzać. Jeden dodatkowy priest i mag dochodza do decursive tak aby zwiekszyć szybkość zdejmowania cursów. 1szaman staje zupełnei z tylu i leczy magow warlockow. Inny szaman resuje zmarłych w ogóle nie włacza się do walki ani do leczenia. I tym o to sposobem lucek Ginie! Rogowie i warkowie poza MT powinni się liczyć ze dostają leczenie w minimalnym stopniu. Oni we własnym zakresie powinni odbiegać od lucka i używać bandaży. To samo się tyczy magów warlocków Jeśli jest taka możliwość niech używają bandaży. Jeden szam oddelegowany do tyłu do leczenia leczy tylko i wyłacznie w krytycznych sytuacjach kiedy ktoś ma zginać. I tym o to sposobem Lucek ginie.

2. Magmadar

Raid dzielimy na 2 grupy.

I – MT1, 2 Szamanów, Hunter
II- Reszta raidu

Ustawienie raidu.

Grupa I podchodzi do Magmadar od lewej strony, również przy lewej stronie ustawiają się Priesci + druidzi + szamani, Z prawej strony ustawiają się nukerzy oraz mele którzy podejdą do Magmadara od tej strony.

Zagrożenia Magmadara
-Fear zasieg ok. 30-33y
-Fire Spit pozostawia na ziemi płonący obszar każdy kto wejdzie otrzymuje obrażenia od ognia, natychmiast trzeba z tego wyjść. Jeśli mag to dostanie to może użyć Ice Block dzieki czemu usuwa się z niego ten DoT i może uciec.
-Frenzy zwieksza szybkość i siłe ataku magmadara trzeba szybko uzyć tranquilizing shot przez hunterów. Min 2 hunterów powinno mieć tranquilizing shot.

Pull i Walka

Szamani stawiają tremor totemy dla MT i raidu Hunter pulluje magmadara do MT1 on przejmuje cel, Grupa lecząca skupia się na leczeniu MT1 i na niego cały czas spamuje leczenie. Po 2 Fearze można zacząć nukować magmadara! Jak ktoś dostanie DOT ucieka z pola walki czeka az minie DOT i używa bandaży. 2szamanów do wskrzeszania. Jak ktoś ma zginąć podbiega do grupy wskrzeszajacej. Bardzo ważne aby skupić się na leczeniu MT1. Sama walka jest dluga i nudna nic się takiego nie dzieje jeśli utrzymacie MT1 przy życiu. Szamani musza pamietać o tremor totemach aby MT1 nie wpadł w fear. Szamani którzy leczą kontrolują życie raidu zwłaszcza priestów i leczą raid jeśli istnieje taka potrzeba. Jeśli ktoś ma możliwość użycia bandaża niech zbuguje sobie macro z informacja dla raidu. Np.: Nie leczyć mnie mogę użyć bandażu. Magmadar ginie


Gehennas

Obrazek

To jest mapka na gehennasa

Nie patrzcie na te cyferki 1 2 3 one sa niepotrzebne, co nas interesuje z tej mapy to T H D i raid

A wiec strategia jest dosc prosta MT puluje na srodek Gehennasa, MT jest obstawiony postaciami leczacymi oraz jednym magiem do zdejmowania cursa!

Tam gdzie jest napis raid sciaga sie addy genka za pomoca hunterow addy przejmuja tankowie i w kolejnosci sie ich zabija!

Po zabiciu addow Gehennasa caly raid idzie na gehenasa nalezy sie rozproszyc po sali ze wzgledu na jego AOE, Za nic w swiecie nie mozemy stac w tym AOE. Podczas kiedy Gehenas pusci swoj curse Magowie odrywaja sie od nukowania i uzywaja decursive tak dlugo az nie usuna wszystkich cursow ze swojego otoczenia. Do decursiva nie moze byc wyznaczona jedna osoba bo raid jest za bardzo rozproszony, A dzieki temu magowie w poblizu swojego otoczenia szybko sciagna z siebie decursiv. Rozproszenie po sali powinno byc grupowe czyli kazda grupa stoi blisko siebie i w kazdej grupie jest jeden mag zeby nie bylo sytuacji ze wszyscy magowie sa w jednym miejscu i kazdy nie ma decursiva.

Jesli gehenas da AOE przestajemy czarowac i uciekamy z obszaru jego AOE.

On jest dosyc prosty uwazam ze lucek jest trudniejszy

cdn.


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 3 paź 2005, 14:33 przez Zaki, łącznie edytowano 1 raz
*

Posty: 82
Dołączył(a): 24.01.2005
Offline
PostNapisane: 3 paź 2005, 14:31 
Cytuj  
Garr

Wielki elemental ziemi + 8 addow

Największym problemem tutaj jest ustawienie celów, na poczatku każdy będzie miał z tym problem.

Celle:

Zaznaczamy 1 adda markiem czekamy aż się zatrzymaja i MT oraz warlockowie zaznaczaja swoje cele. Wedlug klucza:

MT1 – garr
MT2 – adda z markiem
MT3, MT4, MT5 kolejne addy według wskazówek zegara
Warlockow ustawaimy na MT6 MT7 MT8 MT9 – oni zaznaczaja addy od strzalki według przeciwnych wskazówek zegara omijając tego z markiem.

Warlock pomagają sobie podczas tej walki voidami.

Pull i walka

MT1 atakuje garra a kolejni MT i Warlockowie przejmuja swoje cele i atakuja lub banishuja. Garr po zabiciu kazdego adda staje się coraz silniejszy wiec my zabijamy 5 addów, 4 MT i 1 od Warlocka. Do grupy MT1 dajemy 2 priestow druda i szamana oni lecza MT1. Do kazdego innego MT dajemy tez priesta lub druida oraz szamana. Oni utrzymuja przy zyciu swojego warka. Zabijamy cel MT5 potem MT4 az zabijemy wszystkie cele MT potem zabijamy 1 adda od warlockow. Jak zabijamy adda on wybucha dlatego przy koncowaj fazie walki ok. 10% zycia garra postacie Melle odchodza i przechodza na kolejny cel. Pozostaje tylko przy nim MT który ma agro i dobijaja go nukerzy, Jak zabijemy cel jakiegoś MT jego helerzy mogą przejsc do leczenia raidu lub zwiekszyc leczenie na MT1. Nie można dopuscic aby warlockowie zgineli szamani musza tego pilnowac. Po zabiciu 5 addow idziemy zabic garra 3 addy caly czas trzymamy w banishu. Po zabiciu garra dobijamy addy! I możemy cieszyć się Lootem!

Baron Geddon

Bijemy się z nim w tej samej komnacie gdzie zabijalismy Garra, ustawiamy się dookoła sali grupami od grupy 1 do 8.

Pull i walka:

Warek staje na środku salli a hunter przyprowadza mu przez korytarz barona za pomocą PETA. Warek przejmuje go i idzie z nim na środku sali. Tam po złapaniu Agra można zacząć nukować. Jednak my robimy tak, że żadna postać poza MT1 nie podchodzi do barona wszyscy używaja broni dystansowej. Jest to związane z tym że zadaje dosyć silne AOE które trwa 10 sec. Jak daje swoje AOE warek musi koniecznie wyjść z jego zasiegu. Jak baron kończy AOE wraca do MT więc w trakcie trwania AOE można cały czas nukować. Barona siłą jest magic oraz BOMBA. Bomba jest drugim powodem dlaczego postacie Mele tam nie podchodza. Jeśli ktoś z Mele dostanie bombe uciekając może przebiegać przez jakąś grupe w której wybuchnie.

Bomba to taki wynalazek, że ten kto ja ma wybucha zadając w pobliżu ok. 3000 dam i ten co wybuch wyżuca go pod sam sufit po upadku kolejne – 3000 dam. :] Tak więc jeśli ktoś z raidu dostanie bombe odwraca się na pięcie i podbiega pod sciane gdzie jest niski sufit i jego wyskok nie będzie dla niego tak dotkliwy, oraz ucieknie od raidu dzieki nie zada obrażen swojej grupie.

Teraz magic barona powoduje że spala mane i tyle samo spalonej many zabiera mu życie. Wiec priesci ze swoich grup musza zdejmować tego debuffa z postaci które maja mane. Ten magic nic nie robi postacia które nie maja many można je olać. Jak MT1 otrzyma bombe stoi twardo na srodku i wybucha. Wtedy powinno mu się dać tarcze oraz zwiekszyć leczenie aby to przeżył.

No i powoli zabijamy Barona! :] przy 5% mele mogą podejść i zacząć nawalać bossa z bliska! 2 szamanów do resowania.

Shazzrah


Z nim się bijemy na podobnej zasadzie jak z baronem. Pullujemy go za pomoca huntera do sali gdzie Stoi MT1 on go przejmuje buduje agro i wtedy zaczyna się na niego nuk! Tak samo jak w przypadku barona i tym razem do niego nie podchodzimy tylko walimy w niego z dystansu. Dzieki temu nasi helerzy mogą się skupic na leczeniu MT tylko a nie calej grupy. Shazzar ma teleport wtedy MT traci agro, Ten kto ma na sobie agro nie powinien uciekac a biegnie do MT on przejmuje cel i spowrotem można zaczac nukowac. Szamani daja purge i zdejmowac należy z grupy debuffy –ress na arcane! Boss jest prosty jak barszcz! Wiec nie ma się co nad nim rozpisywac jeśli zastosujecie to co pisze to nie będzie problemu. 1szaman do resowania.

Golemagg

Tu trzeba ustawić 3 grupy :

1 bije się z jednym addem , druga bije się z drugim addem te 2 grupy najlepiej jak by wygladały tak – szaman, warek, druid, warlock (z impem), priest!

Te 2 grupy lecza się we własnym zakresie nikt im nie pomaga powinni utrzymać warka przy życiu.

Reszta grupy bije się z golemaggiem MT1 należy tu się skupić na leczniu MT1, rogale i pozostali warkowie którzy bija się z golemagiem lecza się za pomocą bandazy. Nie marnować many na leczenie rogali.

Pull powinien być nastepujący MT1 atakuje golemagga a 2 hunterów puluje 2 psy(addy) do warków oni te addy przejmują i odciągają na odległość aż zgasną im rogi. Reszta to już nudne zabijanie.

Sulfuron

Ten boss posiada 4addy

Na nim raid dzielimy na 3 grupy,
I- bije się z bossem sklada się z druida szamana 2 priestow , grupa pierwsza atakuje sulfurona i odciaga go w róg tam gdzie on stał.

II- grupa składająca się z 4 warków każdy warek ma przydzielonych priestów szamanów i helerów, oni stoja w jednym miejscu.

III- Grupa ta składa się z całego raidu który będzie bił adda.


Walka polega na tym aby odciągnąć bossa od addów, addy ustaawiamy w jednym miejscu przez warków na sygnał prowadzącego po kolei odciągamy każdego adda do grupy która będzie go zabijala. Odleglosc musi być taka aby pozostałe addy nie miały zasiegu leczenia tego, którego się bije. Raid lecza tylko i wyłacznie szamani oraz druidzi. Priesci w tym wypadku tylko i wyłacznie używaja decursive. Ta walka to zależy przedewszystkim od decursive reszta jest łatwa. Zabijamy jednego adda to warek odciaga do grupy kolejnego. Prowadzimy go na rzeź.

Jak zabijemy addy idziemy zabić sulfurona który jest prosty!



Majordomo

Przy nim walka nie polega na zabiciu samego bossa gdyż jego zabija Ragnaros :], W jego wypadku trzeba zabić 8 addów jak tego dokonamy DOMO ucieknie zostawiając skrzynke ze skarbami.

Jego straż składa się z 4 warków oraz 4 priestów. Priestów można dać w owce jednak warków już nie. Po zabiciu 4 addów priesci wychodza z poly i już staja się immunity na to.

Do przytrzymania domo wyznaczamy 2 warkow 2 priestow 1 szaman oraz hunter. Domo lubi sobie pobiegać więc hunter jest potrzebny do sprowadzenia go spowrotem do tanków którzy go utrzymują.

A teraz robimy tak że MT1 – MT4 są warkowie M5 - MT8 magowie.
MT1 zaznacza sobie jako cel pierwszego warka z prawej, MT2 2 warek z prawej, MT3 2warek z lewej, MT 4 1warek z lewej. Magowie też muszą sobie ustwaić za inne cele. Od tego momentu nikt z magów ani z warków nie zmienia swojego celu nawet jak zginie.

Każdy MT powinien mieć leczących w swojej grupie, i mieć ich wyznaczonych. MT3 i MT4(sa to najlepsi nasi warkowie musza dlugo wytrzymac) sprowadzają swoje addy na krawędź tej komnatypo lewej stronie, na dole(jak się dochodzi do tej góry jest spirala to stoja właśnie w tej spirali tak żeby móc u góry leczyć warków) stoją ich helerzy i bez żadnego zagrożenia mogą leczyć warków nikt ich tam nie zaatakuje. MT1 i MT2 biją się z tymi warkami po prawej stronie komnaty. Domo się staramy utrzymać w tym miejscu gdzie on stoi.

Kolejność zabijania addów wyznacza MT1 i zawsze raid bije cel MT1.

Zabijamy cel MT1,
Zabijamy cel MT2,
Zabijamy 1 owce(priesta),
Bijamy cel MT3 do 30%,
Bijemy cel MT4 do 30%,
Zabijamy 2 owce(priesta) - 2 pozostałych priestów wychodzi z poly
MT1 przejmuje 1 priesta - od tego momentu nie bijemy celu MT1 a wyznaczony przez prowadzacego.
MT2 przejmuje 2 priesta
Dobijamy cel MT3
Dobijamy cel MT4
Zabijamy cel MT1
Zabijamy cel MT2

Dzięki takiej kolejności można szybko wyeliminować 2 wariorów kiedy priesci wyjda z poly!

W tym momencie domo ucieka do ragnarosa na skarge. 2 szamanów wyznaczamy do resowania, często się zdarza że 1 szaman wpada w walke wtedy przechodzi do leczenia! A na tym bossie wystepuja tarcze magic oraz damage. Jeśli pojawi się tarcza magic wtedy magowie warlockowie przestaja castować, po 10sec mogą spowrotem castować. To samo jeśli pojawi się tarcza damage wtedy mele przestja castować a mogą magowie warlockowie.

No i mnie jwiecej tak powinno się to robić


_________________
Obrazek

**

Posty: 461
Dołączył(a): 11.04.2005
Offline
PostNapisane: 3 paź 2005, 18:15 
Cytuj  
/target zaki
/bow

w sumie tego mi bylo trzeba laze do tego mc jako pala to za cholere nic nie wiem co robic .. cleanse bot FTW i nic mnie nie obchodzi

wiecej sie nauczylem na jednym rajdzie idac warkiem :)

dodam tylko ze my te pieski kolo lucka robimy troche smiesznie
doggy ball...
caly rajd w 1 miejscu hunter pulluje warkowie tauntuja jak pieski przyjda a reszta wali AOE bardzo szybka i w sumie skuteczna metoda ;) max 1-3 osob ginie jak nie maja farta :)


_________________
genowefa http://wow.allakhazam.com/profile.html?234877
stronghold crafter FTW ^^

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 3 paź 2005, 18:55 
Cytuj  
A taktyka na ragnarosa?
Btw chyba znam skads te obrazki:D http://conquest.teamgbu.com/strats/molt ... cifron.php

**

Posty: 461
Dołączył(a): 11.04.2005
Offline
PostNapisane: 3 paź 2005, 21:10 
Cytuj  
zjechac go do 8% przed synkami :) ^^
a powaznie to niech sie wypowaidaja praktycy - co co go zaciukali :)

http://pacifistguild.org/ragnaros/

polecam scaigniecie fimikow ...

z ta takta jedziemy go w miare fajnie do 50%^^ potem pojawiaja sie synkowie i .. musimy sie jeszcze jakos szybciej ich zabijac:)


_________________
genowefa http://wow.allakhazam.com/profile.html?234877
stronghold crafter FTW ^^

****

Posty: 1375
Dołączył(a): 23.03.2005
Offline
PostNapisane: 3 paź 2005, 21:58 
Cytuj  
psk napisał(a):
DirectC napisał(a):
casterzy w okolicach 60-80 styka;)


jak ktos lubi latac. :P
Mogę polatać, nigdy do drugiej fali synów nie dochodzi, może 5 osób ginie. Dziś minute przed drugą falą mu wjebaliśmy, 30%-35% zazwyczaj ma 8)
Nie możesz do 8% go zjechać bo przy 10% synowie się spawnują nie ważne co :P Fali synów nie unikniesz.


Ostatnio edytowano 3 paź 2005, 22:00 przez DirectC, łącznie edytowano 2 razy
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 3 paź 2005, 21:58 
Cytuj  
No my go zabilismy dwa razy (w trakcie trzeciegokilla wlasnie jestesmy)
I generalnie jedyny problem to dobrze zaopiekowac sie sonsami aby nie wpadli w szmaciarzy. ZAbijamy go z jednymi sonsami przy drugich juz sie troche gubimy i wipujemy

*

Posty: 82
Dołączył(a): 24.01.2005
Offline
PostNapisane: 4 paź 2005, 09:33 
Cytuj  
Vercin napisał(a):
A taktyka na ragnarosa?
Btw chyba znam skads te obrazki:D http://conquest.teamgbu.com/strats/molt ... cifron.php


Zgadza sie obrazki pochodza z tej stronki, jak rowniez strategie na lucifrona i gehennasa z lekka modyfikacja dla storny hordy. I wcale tego nie ukrywam bo jak kliknies zi zobaczysz pochodzenie tych obrazkow to zobaczysz ze sa z tego servera. Na magmadara juz nie wklejalem obrazka bo mamy inna strategie oni tam sie z nim bija na srodku komnaty my go sprowadzamy do lewej strony sciany wiec ten obrazek jest nieuzyteczny. Co do reszty strategi wypracowalismy ja na podstawie doswiadczenia kilku gildi np:
TheDust
Fire of Dune
Nihilum
Excesse
i kilku innych gildi grajacych na US serverach po obejrzeniu filmików.

Jednak tu w tym temacie nie chodzi o to skad pochodza te strategie a o omówienie tych strategi! Tak wiec napisałem coś według mnie jest ok!

A co do ragnarosa wole nic nie pisac bo jeszcze nie podchodziliśmy do niego kompletujemy sprzet z FR. Tylko najsmieszniejsze jest to że robimy go u aliantów za powiedzmy symboliczna opłate bo HORDA chce z nas zedrzeć kase :D.

Ale juz niedługo bedziemy samo wystarczalni! :lol:


_________________
Obrazek

****

Posty: 1474
Dołączył(a): 30.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 paź 2005, 09:40 
Cytuj  
Vercin napisał(a):
No my go zabilismy dwa razy (w trakcie trzeciegokilla wlasnie jestesmy)
I generalnie jedyny problem to dobrze zaopiekowac sie sonsami aby nie wpadli w szmaciarzy. ZAbijamy go z jednymi sonsami przy drugich juz sie troche gubimy i wipujemy


Bo ragna sie zabija z 1x sons - tak jak napisales z drugimi jest ciezko, trzeba juz fearowac i jest ciezej.
wczoraj sie udalo 10 sek przed czasem ;)

najlepiej jak wszyscy dd zjedza cos na +dmg/att power/crit i jest to spokojnie do zrobienia. No i fire prot poty ftw.

***

Posty: 858
Dołączył(a): 29.04.2003
Offline
PostNapisane: 4 paź 2005, 16:01 
Cytuj  
my ragne od jakiegos czasu mamy na "farming status"
ostatnio gladko poslalismy go piachu w 35 osobowym rajdzie.
najwazniejsze to
- FR ( najlepiej dla tankow 300+, reszta 200+) mozna uzyc lbrs buffa 80fr.
- DPS ( nie dajcie ginac rogulcom/warrom) trzymanie przy zyciu ranged dps jak mages,hunters,locks jest duzo latwiejsze szczegolnie przy wysokim fr.
- power healing na MT
-Sensowe rozstawienie rajdu , pozycji dla mt i melee.
-Sciagnac ragne na <40 % przed pierwsza fala sonsow
- uzywac addona ktory odlicza czas do sons oraz podaje info kiedy melee (oprocz MT) maja sie cofnac o pare krokow na chwile.
- dobrze rozegrac sonsy (cc, stauntowac je w kupe , aoe - trzymac zdala od mana users)
- 2 fire prot poty na "lebka" jeden na 5 minut przed walka (zeby nie blokowac cooldownem mana/hp potow) drugi tuz przed spawnem sonsow.
jak dps od poczatku za maly trzeba byc gotowym na druga fale sonsow - sprawa staje sie trudniejsza ale sie da. Mysmy kiedys mieli 1% na ...trzeciej fali

druga czy gorzej trzecia fala sonsow - jak ragna ma bardzo malo hp na tej fali a rajdowi brakuje poweru do rozwalenia sonsow - trzeba sporobowac je tankowac dopoki ragna nie wroci i go dobic wtedy sie despawnuja i mamy victory - trudne ale takie cos tez nam sie zdarzalo.
Grunt to nie panikowac :).


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.