Necr napisał(a):
Gram magiem od początku. Mag w party stojac za plecami dobrze agrujacego tanka jest full wypas. I tyle. Sam dostaje w dupke. Zawsze.
Sorry. Mam maga na lvlu 60 i drugiego teraz na 45 i jedyne co moge powiedzieć na to zdanie, to standardowe "learn2play"
Naprawde, magowie potrzebują buffa ale tak źle to napewno nie jest.
Necr napisał(a):
W PvP jest dla:
rogue - na 1-2 strzały. Jeśli więcej to rogue chce sie pobawić lub N00b.
Rog też szybko pada od ciosów maga. Fireball, PoM Pyro, Fireblast, cone of cold i rogal już prawie dead. Walka z rogue jest zapewne jedną z bardziej wymagających jako mag. Nie należy stosować taktyki że jak rog robi opening to ty zawsze blink bo dobry rogal dobrze wie czego może się spodziewać i nie zawsze ze stunta zacznie. Dodatkowo:
Vanish = IAE
Cripping poison = trinket albo odpowiedni pot
Cone of cold jak najczęściej używać
PoM Pyro tylko z bliska inaczej dobry rogue robi vanish tuż przed pyro i najmocniejszy spell poszedł się jeb#$
Albo nova albo Blink, nova + blink to strata blinka kiedy można dwa kroki w tył zrobić.
Necr napisał(a):
priesta - do zabawy, jeśli priest umrze to znaczy, że nie chcialo mu sie bawić lub był AFK
To jedyna walka która moim zdaniem jest przesądzona. Dobry priest jest nie do pokonania dla mnie.
Necr napisał(a):
druida - zabawka
Druid jest trudny ale nie niemożliwy. Trzeba uważać na to co robi z leczeniem i nie zrobić counterspell za wcześnie. W sumie lepiej wkalkulować ten jeden instant heal do full hp w walkę i zachować pyro na potem. Jak najwiecej spowalniaczy. Zmiana formy kosztuje mane a mało który druid na to zwraca taką uwagę.
Zwykle to jest tak: miś->feral charge (nie blinkujemy się bo mały dmg) CoC, druid zmienia forme może też walnąć moonfire, zmienia się w kotka, nova, znowu zmiana formy leczenie, moonfire, kotek blink i czekamy na następny CoC... itd. W sumie w walce z druidem same instanty. Trudne ale da się wygrać.
Cytuj:
huntera - 1-2 strzały
Hunter teraz jest trudny. Jak widzimy że pet poszedł w berserka to nie ma siły, Shield sheep huntera, hunter używa trinketa PoM Sheep jeszcze raz i unikamy peta póki się da (15 s chyba trzeba dać radę) Potem to już prosto jak przeżyjemy. Pet owca a na hunterze deadzone abuse.
Cytuj:
warrior - worek treningowy
Owszem warek z dobrym gearem teraz jest trudny, przynajmniej dla fire. Podstawowa zasada to trzymać się blisko (nie za blisko ofcourse!) Bo inaczej intercept. Tak pozatym to hamstring = trinket. No i same instanty przez większość czasu.
Cytuj:
warlock - trochę szans
Warlock.. hmm moim zdaniem zaraz po prieście. Szczególnie z felhunterem. Nie mam tu żadnych określonych taktyk. Co warlock to taktyka w zasadzie. Pamiętajcie że sheep może być zdjęte przez felhuntera.
Cytuj:
paladyn - mucha do zabicia
90% palków to łatwizna pozostałe 10% naprawde potrafi zaleźć za skórę.
Necr napisał(a):
(insta raz na 3 minuty dla zabawy tylko bo nic sensownego nie da sie zrobić)
Heh instant pyro + fireblast przy odrobine szczęścia potrafi zdjąć rogue albo innego maga zanim ten zdąrzy powiedzieć WTF
Necr napisał(a):
Jeśli jakiemuś magowi udaje sie powymiatac jakąś inną klasę to gratuluje zwycięstwa nad 12-to latkiem nie umiejącym grac, który kupił postać na ebayu. n/c
Zmień klasę. To oczywiste że mimo tak długiego czasu gry ani trochę nie opanowałeś swojej klasy.
Gdyby naprawili wszystkie bugi które męczą magów (w szczególności blink który 70% czasu przenosi mnie w miejscu, i sheep który już nigdy nie wytrzymuje > niż 15s na graczu) dodali np że redukujesz agro mobów po blinku jakiś spell redukujący resisty to było by super.