Chastity napisał(a):
r_ADM napisał(a):
Cytuj:
Buff warlockz please..albo nam dajcie talent dajacy threat reduction,
przeciez locki maja threat reduction po poswieceniu jakiegos peta...
A mag ma arcane subtlety. 1st tier talent vs 25 points talent. Nie wszystkim pasuje demonology.
Spadek DPS maga imo polega na tym że i hunter, i rogue i war pottrafi zachować ten sam dps przez całą walkę, mag na krótkim dystansie ten dmg przebije, a potem skończy się mu mana. Jak mu się nie kończy, to nie ma +damage , Oczywiście mowa o dłuższych walkach.
Cięzko jest znalezc rozwiazanie problemu który jest zakorzeniony głęboko w mechanice.
Nie podniośa bazowego dmg czarów, nie zmienią talentów AŻ tak radykalnie by pomogło to utrzymać szybki burst damage na dłuższy czas, bo podniosą się whiny więcej niz 1 klast.
Więc albo dadzą duży buff sprzętowi z +damage ( co by miało wpływ także na dps warlocków i nie byłoby wszystko w porządku), albo gimpną huntera i rogue=więcej whinów, albo zrobią coś sensownego ze spell penetartion (ten nowy bonus arcanista..) cursy już zmodyfkowali ale śmierdzi mi to dodaniem tony +hit with spells sprzętu i tony resistów na moby żeby to ' zbalansować"
Poczekamy zobaczymy.
W każdym razie nie oczekuje aby whiny ustały, bo top damage zrobić można, zawsze, a większość po prostu się..ee..nie stara?
A na lenistwo żadne talenty.
Arcane Subtelty - Reduces the threat generated by your offensive Arcane spells by 40% (3/3)
Czyli
a) Arcane Missiles - uzywanie w endgame instance to sredni pomysl .. jestes OOM w pol chwili
b) Arcane Explosion - hmm .. aggro reduction przy AOE ? Taaaa .....
c) Polymorph - tez bez znaczenia.
Czyli generalnie Arcane Subtelty mozna sobie wsadzic (niedelikatnie mowiac).
Co do spadku DPSu maga - nie zdarzylo mi sie byc calkowicie oom w Molten Core - ciezko wypowiadac mi sie na temat np. BWL - tam mnie jeszcze nie widzieli. Build 28 arcane / 23 frost - moim zdaniem max co mozna wycisnac z maga do MC i na Onyxie (bo tylko na te okazje loguje sie na maina). Mana pool - 7,4k selfbuffed (w dmg gear) + Mana Ruby + Robe of the Archmage + Evocation + Mana Citrine (jesli mowimy o dlugich walkach to czemu nie ?) + Judgement of Wisdom na mobie (ok .. tu sie zgodze - horda ma gorzej - moj frostbolt kosztuje efektywnie jakies 170 many a nie 220
) + clearcastingi itd itd. Z drugiej strony jak do MC wchodzi Fire mag pvp w stamina,+dmg gear, ma mana poola 5k i rzuca fireballe to sie faktycznie szybko wyprztyka.
I nadal zastanawiam sie co to do cholery jest spell penetration ... Czuje ze ma to cos wspolnego z resistami