He he Priest to też nudny char.Nic nie robisz w instantach tylko naciskasz jeden klawisz i non-stop stoisz z tyłu
.Autentycznie współczuje księdzą i druidą:D.Zresztą można powiedzieć że każda postać jest nudna.
Rogue - Imp sap,dmg dealer.
Warrior - Tank.
Priest - Healing
Druid - Healing/Buffy
Mag - Buffy/AOE i akcja
Shaman - Postać która niema konkretnego schematu w instancjach.
Warlock - next postać którą można sie pobawic nie powtarzając co instancje danego schematu.
Paladyn - Niczego sobie kolo
.Jeśli w instancji jest priest to od czasu do czasu można powalic młotkiem po mobach.Oczywiscie mowa o instacjach typu Scholo/Strat/DM/UBRS/LBRS,bo MC,ZG itd odpada.Jak kolesie widzą że jedziesz młotkiem po mobach zamiast buffować i leczyć to odrazu zaczyna sie dyskusja na temat tego co paladyn powinien robic a czego robic nie powinien
.
Wyjątek ciekawego priesta w instancji to shadow priest,niestety shadowy nie są mile widziane w instancjach
.Priest ma leczyć a nie robic dmg
.Rutyna księdzą może czasem zdołować gracza i dochodzi do tego że trzeba sobie zrobic przerwe na jakis czas bo non-stopowy healing co instacje może wyjść bokiem.Wielki plus księdza to mianowicie brak problemu z dostaniem sie do jakiejkolwiek instancji.Natomiast minus to brak czasu na odpoczynek między instancjami,gdyż na brak /w nie można narzekać
.