mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 128 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 670
Dołączył(a): 3.12.2004
Offline
PostNapisane: 23 lis 2005, 12:38 
Cytuj  
Zychoo napisał(a):
Wreszcie ma unikalny model.
I mi sie podoba!


I wreszcie Staff of dominance ma unikalny model, a nie ten ze Scarlet Monastery... Szok!


_________________
Emesio, UD mage Balnazaar EU http://wow.allakhazam.com/profile.html?631397 (retired)
Emesio, UD mage Shattered Hand US http://wow.allakhazam.com/profile.html?240771 (retired)
Emesio, UD mage Frostmane EU (aka NE rogue bez profilu i też retired)

****

Posty: 1009
Dołączył(a): 23.02.2005
Offline
PostNapisane: 23 lis 2005, 13:51 
Cytuj  
dla fabianka:
http://www.wow-europe.com/en/info/basic ... index.html

//edit
hmmmm
bardzo ciekawe ....
2 tygodnie temu jak ogladalem sobie ta stronke to recepta tam byla (heart of fire -> elemental fire), dlatego tez dokonalem odpowiednich zakupow :D (u nas heart of fire kosztuje okolo 2g, elemental fire ok 1 G, a potek greater fire prot minimum 2.3 G :P)
szkoda ze skasowali to z www :(


_________________
Keron -> http://armory.wow-europe.com/character- ... ll&n=kERON


Ostatnio edytowano 23 lis 2005, 13:59 przez Robus, łącznie edytowano 1 raz
******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 23 lis 2005, 13:59 
Cytuj  
thx


_________________
Noregoth active
Flonoe, Milea retired

******

Posty: 3152
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 23 lis 2005, 14:02 
Cytuj  
Cytuj:
I wreszcie Staff of dominance ma unikalny model, a nie ten ze Scarlet Monastery... Szok!


SoD ma inny model niż Illusionary Rod. Wprawdzie szczyt laski jest taki sam, ale Illusionary nie mial badziewia latającego dookoła szczytu. Akurat SoD jest bardzo rozpoznawalny.

Tez sam model co Illusionary ma bodajże Ironbark - tylko kolor inny.

A a propos zmian - najważniejsze że buffneli Arcanista (chociaz cholera wie co moze znaczyc Frost penetration z 5 czesci - zwiekszony dmg ? check przeciwko mniejszym resistom czy co ?) - na moje oko to teraz optymalna kombinacja będzie wygladała 3/8 Netherwind i 5/8 Arcanist (oczywiście z punktu widzenia PvE).

Czyli
- obniżony threat frostboltów (tak jak 8/8 arcanista) z 3/8 nether
- +dmg do wszystkich szkół magii z 3/8 arcanist
- frost penetration z 5/8 arcanist

Wypas :) Jak jeszcze w 2.0 bedzie gruntowna przerobka magow (ktora w przypadku kazdej klasy do tej pory oznaczala buff) to będzie zajebiście :D

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 23 lis 2005, 14:07 
Cytuj  
Qraczek napisał(a):
SoD ma inny model niż Illusionary Rod. Wprawdzie szczyt laski jest taki sam, ale Illusionary nie mial badziewia latającego dookoła szczytu. Akurat SoD jest bardzo rozpoznawalny.


ta do tej pory miala model jak green staff z lv req 5x z enchantem speel dmg (on chyba jest fioletowy jak nie to lifestealing ten tez chyba jest fioletowy)


_________________
Noregoth active
Flonoe, Milea retired

**
Avatar użytkownika

Posty: 308
Dołączył(a): 17.05.2005
Offline
PostNapisane: 23 lis 2005, 15:08 
Cytuj  
New Paladin Talents!

HOLY TREE

-------------------------

Tier 1

Divine Strength (5/5)

- Increases your Strength by 2% (2/4/6/8/10)

Divine Intellect (5/5) - NEW!

- Increases your Intellect by 2% (2/4/6/8/10)


Tier 2

Spiritual Focus (5/5)

- Gives your Flash of Light and Holy Light spells a 14% chance to avoid interruption (14/28/42/56/70)


Imp. Seal of Righteousness (5/5)

- Increases damage done by your Seal of Righteousness by 3% (3/6/9/12/15)


Tier 3

Healing Light (3/3) - CHANGED

- Increases effects of your Holy Light and Flash of Light spells by 4% (4/8/12)

Divine Favor (1/1)

- Gives your next Flash of Light or Holy Light a 100% critical chance (2 min cooldown)

Imp Lay on Hands (2/2) - CHANGED

- Gives the target of your Lay on Hands a 25% boost in armor for 5 minutes and reduces the cooldown of your Lay on Hands by 10 minutes (up to 50%/20 min I assume)

Unyielding Faith (2/2) - NEW!

- Increase your chance to resist Fear/Disorient by 5% (to 10% prob).


Tier 4

Improved Blessing Wisdom (2/2) - CHANGED!

- Increase effects of BoW by 10% (to 20% prob)

Illumination

- Gives you a 20% to regain the mana cost of your Flash of Light or Holy Light spell when they have a critical effect.


Tier 5

Sanctity Aura (1/1)
Requires Divine Favor

- Increases Holy Damage done by allys in a 30 yard radius by 10%

Lasting Judgement (3/3) - NEW!

- Increases duration of Judgement of Light/Wisdom by 10 seconds (up to 20/30 prob)


Tier 6

Holy Power (5/5) - NEW!

- Increases crit chance of holy spells by 1% (up to 5% prob)


Tier 7

Holy Shock (1/1)
Requires Sanctity Aura

- The "new" holy shock, that can either do damage or heal friendly targets


PROTECTION TREE

--------------------------

Tier 1

Imp Devotion Aura (5/5)

- Increases armor bonus of your Devotion Aura by 5% (5/10/15/20/25)

Redoubt (5/5)

- Increases your chance to block by 6% after being the victim of a critical strike for 10 seconds or 5 blocks (6/12/18/24/30)


Tier 2

Precision (3/3) - Moved from Ret Tree

- Increase chance to hit with melee weapons by 1% (up to 2%/3% prob)

Guardian's Favor (2/2) - NEW! Sorta ...

- Reduces cooldown of your Blessing of Protection by 60 seconds and the duration of your Blessing of Freedom by 3 seconds.

Toughness (5/5)

- Increases your armor value from items by 2% (2/4/6/8/10)


Tier 3

Blessing of Sanctuary (1/1)

- New blessing of sanctuary which has a holy damage shield (on a block) in addition to the damage mitigation

Improved Righteous Fury (3/3) - NEW!

- Increases amount of threat generated by your Righteous Fury spell by 16% (32%/48% probably)

Shield Spec (3/3)

- Increases amount absorbed by your shield by 10% (10/20/30)

Anticipation (5/5) - Moved from Ret Tree

- Increases your defense by 2 (2/4/6/8/10)


Tier 4

Improved Concentration Aura (3/3) - NEW! Sorta ...

- Increases effect of your Concetration Aura by an additional 5% and gives all group members affected by the aura an additional 5% chance to resist Silence

and Interrupt effects.

Improved Hammer of Justice (3/3) - NEW!

- Reduces the cooldown of your HoJ by 5 seconds (10/15 probably)


Tier 5

Reckoning (5/5)

- Gives you a 20% chance to gain an extra attack after being the victim of a critical strike.

Holy Shield (1/1)
Requires Shield Spec

- Same spell


Tier 6

One-Hand Weapon Spec (5/5) - Improved a little

- Increases damage dealt with 1 handed weapons by 2% (2/4/6/8/10)


Tier 7

Repentance (1/1)

- Same spell



RETRIBUTION TREE

-------------------------

Tier 1

Improved Blessing of Might (5/5)

- Increases AP bonus of your BoM by 4% (4/8/12/16/20)

Benediction (5/5)

- Reduces the cost of your Retribution spells by 3% (3/6/9/12/15)


Tier 2

Improved Judgement (2/2) - NEW!

- Decreases the cooldown of your Judgement spell by 1 second (up to 2 prob)

Improved Seal of Crusader (3/3) - CHANGED!

- Increases the Attack Power bonus of Soc and Holy Damage increase of the Judgement of SoC by 5% (up to 15% prob)

Deflection (5/5)

- Increases your chance to parry by 1% (1/2/3/4/5)


Tier 3

Vindication (3/3) - NEW!

- Gives the Paladin's damaging melee attacks a chance to reduce the target's Strength and Agility by 5% for 10 seconds (up to 15% probably)

Conviction (5/5)

- Increases chance to get a critical with melee weapons by 1% (up to 5%)

Seal of Command (1/1)

- Same spell

Pursuit of Justice (2/2) - NEW!

- Increases movement and mounted movement by 4%. This does not stack with other movement speed increasing effects.


Tier 4

Eye for an Eye (2/2) - NEW!

- All spell criticals against you cause 15% of the damage taken to the caster as well. The damage caused bye Eye for an Eye will not exceed 50% of the Paladin's total health.

Improved Ret Aura (2/2) - CHANGED!

- Increases effects of Ret Aura by 25% (to 50% I imagine)


Tier 5

2-Hand Weapon Spec (5/5)

- Increases damage done by 2 handed weapons by 1% (up to 5%)

Consecration (1/1)

- Same spell


Tier 6

Vengeance (5/5)
Requires Conviction

- Gives you 3% bonus to Physical and Holy damage you deal for 8 seconds after dealing a critical strike with a weapon, spell, or ability


Tier 7

Blessing of Kings

- Same spell

***

Posty: 803
Dołączył(a): 27.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 lis 2005, 15:13 
Cytuj  
Wiecie morze kiedy ruszy test realm?? Bo US juz jest;/


Posty: 19
Dołączył(a): 20.11.2005
Offline
PostNapisane: 23 lis 2005, 15:24 
Cytuj  
Nowe talenty dla pladyna to istna komedia, oni wrecz je pogorszyli :/ moge sie mylic zobaczymy jak w praniu to wyjdzie ale na sucho ja tego po prostu nie widze :|

***

Posty: 665
Dołączył(a): 22.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 lis 2005, 15:27 
Cytuj  
Owned. Nie gram paladynem, wiec bezposrednio mnie to nie dotyczy, ale tym razem Blizzard naprawde przegial pale.

**
Avatar użytkownika

Posty: 308
Dołączył(a): 17.05.2005
Offline
PostNapisane: 23 lis 2005, 15:28 
Cytuj  
Dali by jeszcze taunta paladynowi i bym byl zadowolony, na co mi ten caly nowy system generowania aggro przez holy ataki skoro jak mi sie jakis trudny boss urwie to mam pozamiatane. Bardzo na taunta liczylem i sie zawiodlem. Protection tree w tej chwili jest nadal najgorsze. Ogolnie nie sadze, aby rola paladyna zmienila sie w end content, dalej bedzie robil to co robil dotychczas. Ciekawy jestem tylko jak te zmiany przeloza sie na DPS, ale to sprawdze jutro na testowym pewnie.

Jakis dluzszy komentarz walne juz po testach.


Ostatnio edytowano 23 lis 2005, 15:31 przez Madas, łącznie edytowano 1 raz
***

Posty: 886
Dołączył(a): 3.08.2005
Offline
PostNapisane: 23 lis 2005, 15:34 
Cytuj  
zadnych warlockow? to:
Cytuj:
Soul Shard Bags

Tailors now can make soul bags to hold soul shards. The smallest is a 20-slot bag, the recipe for which can be purchased in Gadgetzan. The recipe for a larger bag can be found in Scholomance, and one for an even larger bag can be found in Molten Core. In the main UI, these soul bags will display how many shards they contain. So long as the soul bags have room, any soul shards a warlock creates will automatically go into the bag.

to w sumie spelnienie waszych marzen :lol:

***

Posty: 665
Dołączył(a): 22.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 lis 2005, 15:42 
Cytuj  
http://img.photobucket.com/albums/v67/r ... 065014.jpg

Perdition + Core Hound + Bloodfang. Dla mnie bomba.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2450
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 23 lis 2005, 16:20 
Cytuj  
Madas napisał(a):
Dali by jeszcze taunta paladynowi i bym byl zadowolony, na co mi ten caly nowy system generowania aggro przez holy ataki skoro jak mi sie jakis trudny boss urwie to mam pozamiatane. Bardzo na taunta liczylem i sie zawiodlem. Protection tree w tej chwili jest nadal najgorsze. Ogolnie nie sadze, aby rola paladyna zmienila sie w end content, dalej bedzie robil to co robil dotychczas. Ciekawy jestem tylko jak te zmiany przeloza sie na DPS, ale to sprawdze jutro na testowym pewnie.

Jakis dluzszy komentarz walne juz po testach.


Lul. To moze od razu wywalic klase warriora bo i po h. bylby w wiekszosci instanceow, skoro pala mialby taunta...
:wtf:

*

Posty: 171
Dołączył(a): 3.11.2004
Offline
PostNapisane: 23 lis 2005, 16:27 
Cytuj  
Z tego co wyczytałem na forum US i EU Testowe serwery powoli wstają.Już można zessać patcha.Problem w tym że nie moge go zainstalować bo pisze "Nie można zainstalować aktualizacji,poniewaz jest ona przeznaczona dla innej wersji gry".

Wersja pliku:1.8.3.4807
Wersja aktualizacji 0.8.0.4735.

Czy to znaczy że musze przeinstalować wowa do wersji 0.8.0 ?

****

Posty: 1500
Dołączył(a): 2.02.2005
Offline
PostNapisane: 23 lis 2005, 16:29 
Cytuj  
imo te mounty z AQ są koszmarne xD

**
Avatar użytkownika

Posty: 308
Dołączył(a): 17.05.2005
Offline
PostNapisane: 23 lis 2005, 16:43 
Cytuj  
KromeR napisał(a):
Lul. To moze od razu wywalic klase warriora bo i po h. bylby w wiekszosci instanceow, skoro pala mialby taunta...
:wtf:


Druid tez ma taunta i jakos miejsca warriora nie zajal. Paladyn tez by tego nie zrobil, ale zawsze bylby to jakis dodatkowy wybor, zamiast warriora wziasc do instancji paladyna. Juz teraz palem daje sie tankowac wszystko do UBRS, ale wymaga to wiekszej wspolpracy druzyny. Dzieki tauntowi mozna by probowac robic to czesciej, moze nawet w MC tankowac cos wiecej niz tylko addy. Niektorym taki styl gry palem tez odpowiada i wlasnie na taunta liczyli. Paladyn nie bedzie nigdy lepszym tankiem, bo w gre wchodza nie tylko skille, ale i brak dodatkowej 10% redukcji, mniejsza liczba HP, brak sprzetu +def z int, bo warrior ma niekonczacy sie rage, a pal mane, ktora sie jednak konczy po jakims czasie. Epickie sety nie nadaja sie do tej roboty, trzeba zbierac blue sprzet. Juz rollnalem z tego powodu warriora, ale sadzilem, ze po patchu bedzie mozna potankowac czesciej rowniez paladynem.

***

Posty: 867
Dołączył(a): 1.04.2005
Offline
PostNapisane: 23 lis 2005, 17:24 
Cytuj  
Bahaha, paladyni z mojego servera o zmianach (wziete z irca)

WTF??
OMFG gimped again....
Who wants to buy my char :D

A ja sie ciesze wkoncu przyda sie caly arcanist, pierwsze dwa bonusy byly bezuzyteczne a teraz beda uzyteczne :) W sumie przeszla mi ochota an Netherwind narazie :)

**

Posty: 399
Dołączył(a): 15.09.2004
Offline
PostNapisane: 23 lis 2005, 17:30 
Cytuj  
Juz mnie szlak powoli trafia z tymi PTR's ,w US juz mozna testowac nowy content ,a w EU nadal nato leja.


_________________
http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... on&n=Monos
http://wow.allakhazam.com/profile.html?2576037
http://wow.allakhazam.com/profile-model.html?2576037

*

Posty: 171
Dołączył(a): 3.11.2004
Offline
PostNapisane: 23 lis 2005, 17:45 
Cytuj  
solki1985 napisał(a):
Juz mnie szlak powoli trafia z tymi PTR's ,w US juz mozna testowac nowy content ,a w EU nadal nato leja.


Mnie też solki.

btw..i tak trzeba czekać na patcha,bo póki co tego z US nie idzie zainstalować.Niezgodność wersji itd.Odpowiedni patch EU powinien wyjść wraz otwarciem możliwości kopiowania charów.

**

Posty: 399
Dołączył(a): 15.09.2004
Offline
PostNapisane: 23 lis 2005, 17:50 
Cytuj  
Link do test patcha EU zajmuje 125 MB
http://files.filefront.com/WoW_0804735_ ... einfo.html


_________________
http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... on&n=Monos
http://wow.allakhazam.com/profile.html?2576037
http://wow.allakhazam.com/profile-model.html?2576037

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 128 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.