Dana napisał(a):
Na test serwerze pykam sobie moim warkiem, na standardowym buildzie MS. No i stwierdziłem że każdy ma Mortal Strieka
Wiec postanowiłem zrobić sobie build fury, oto co stworzyłem:
Arms Talents - 17 points
Deflection - rank 2/5
Improved Rend - rank 3/3
Tactical Mastery - rank 5/5
Improved Overpower - rank 1/2
Anger Management - rank 1/1
Deep Wounds - rank 3/3
Impale - rank 2/2
Fury Talents - 34 points
Cruelty - rank 5/5
Unbridled Wrath - rank 5/5
Piercing Howl - rank 1/1
Blood Craze - rank 3/3
Improved Battle Shout - rank 1/5
Dual Wield Specialization - rank 5/5
Improved Execute - rank 2/2
Enrage - rank 5/5
Death Wish - rank 1/1
Flurry - rank 5/5
Bloodthirst - rank 1/1
I muszę powiedzieć że z dual wieldem pyka się zajebiście, a jak jeszcze wejdzie flurry i enrage to po odpaleniu death wisha niema czego zbierać
Wbrew pozorom Bloodthirst jest bardzo fajnym talentem, bije mocno (może nie jak ms ale dobrze jak na dw) i do tego leczy, co w połączeniu z blood craze jest przydatne
Szczególnie jak atakujesz "na drugiego", można się podleczyć, szkoda tylko że zjada dużo rage...
Komentarze i bluzgi mile widziane
Jesli mam byc szczery to ... sredni build
Ogolnie jesli wybierasz fury to twoim zalozeniem powinno byc to, ze 99 % walki prowadzisz w berskerker (1 % szarza
). Wiem, wydaje sie to ciezkie, zwlaszcza z punktu widzenia MS warka, ale mozna i to bardzo dobrze.
Wywal Imp Execute bo i tak w DW masz taka generacje rage, ze niepotrzebny ci ten talent.
Zuzycie 5 pkt w Dual Wield Spec jest mocno dyskusyjne. Pamietaj, ze standardowo offhand warka zadaje 50 % obrazen. Tak wiec jesli dasz te 5 talentow to 50 x 1.25 da ci 62.5 %, a wiec wzrost mocy offhanda o 12.5 % (przy damagu 200 to jest +25 damage, przy 300 to jest +37 damage). 3 talenty to 57.5 %, a 4 to 60 %.
Zakladajac, ze wybierzesz 3/5 DW Spec masz 4 "wolne" talenty. Wladuj 2 w Imp Berserker Rage (razem z BLoodrage daje ci to praktycznie 20 rage instant) - przydaje sie bardzo. A pozostale dwa w Imp Intercept. To jeden z kluczowych talentow, sprawiajacy, ze jestes zajebiscie mobilny. Masz intercepta co 20 sek (zamiast 30) i w masowej rzezi jestes bardzo namolny dla wszelkiego wroga. Nie musisz praktycznie zmieniac stancy.
No bo wyobrazmy sobie sytuacje. Zabijasz wroga, zostaje Ci np. z 70 rage i widzisz nastepnego. W konwencjonalny sposob zmieniasz stance na battle stance i zostaje ci 25 rage, szarza (o ile poza combatem jestes bo inaczej z buta dajesz
) i znow berserker i znow zostaje ci 25 rage. A majac Imp Intercept, masz wystarczajaco krotki cooldown, aby "szarzowac" interceptem i nie tracic rage'u.
Natomiast co do drzewka arms to zalezy od podejscia. Wiadomo, ze je sie robi po to, zeby miec Impale, a reszta to "dobudówka".
Po co Ci np. 5 pkt w Tactical Mastery ? Jedyny sens zmiany na battle stance to:
- charge i rozpoczecie walki
- overpower
Do overpower potrzebujesz 5 rage wiec spokojnie starcza Ci 2 pkt w Tactical mastery (aby miec jakis zapas). Wzamian dajesz 2 w Imp Overpower i 5 w deflection (przy dualwieldzie ma niebagatelne znaczenie).
Gram fury dlugo, moze dluzej niz MS
Probowalem "Healing Build" opartego na bloodthirst, bloodcraze, trinket z deck of warlords + deathbrginer (crusader), hakkari manslayer (life stealing + "wbudowany" life steal). O ile swietnie nadaje sie do grindu to w pvp ma zastosowanie w zasadzie tylko na kogos kogo dlugo klepiesz (np. druid, paladyn). Poza tym Hakkari Manslayer bardzo slabo procuje i w praktyce troche mi "wysadzil" koncepcje takiego builda
Jednakze przez ten czas nauczylem sie, ze przelaczanie stancy jest tak naprawde zbedne. (jedynie z rogalem walcze w battle stance) Przy Imp Intercept jestem wystarczajaco namolny i nie musze zmieniac stancy (teraz mam fury / prot wiec nawet overpower nie uzywam
).
ps. a co do flurry to zajebisty talent. Wystarczy powiedziec, ze jak procuje to deathbringer (one hand) jest w praktyce bronia majaca 70 dps. A z enrage to juz w ogole
.