Dziwna jest ta dyskusja. Rozumiem że macie Warcrafta ?
W warcrafcie jest Hatelist:
Skills by total hate generated on a single target (50% mob dmg reduction):
1. Shield Slam - 1950 total hate.
2. Revenge - 1370 total hate.
3. Sunder Armor - 1050 total hate.
4. Shield Bash - 930 total hate.
5. Heroic Strike - 890 total hate.
6. Cleave - 490 total hate.
7. Thunder Clap -340 total hate.
8. Bloodrage - 335 total hate.
9. Demoralizing Shout - 175 total hate.
Skills by hate/rage efficiency on a single target (50% mob dmg reduction):
1. Revenge - 273 hate per rage.
2. Shield Bash - 93 hate per rage.
3. Sunder Armor - 70(88) hate per rage.
4. Shield slam- 65 hate per rage.
5. Heroic Strike (fast weapon) - 59(49) hate per rage.
6. Cleave (fast weapon) - 21(27) hate per rage.
7. Demoralizing shout - 18 hate per rage.
8. Thunder Clap - 17 hate per rage.
Regular physical damage in def stance (with defiance): 4.0 hate per point of damage.
1 Hate = 1 point of healing by a Priest with 20% threat reduction talent.
ogólnie można odejść na chwile od naprzykład pieska na golemagu. dlaczego ? bo tylko my go bijemy i nie bije on za mocno więc heale nie są za duże i nie zagrują łatwo.
jak widać największe aggro powodują skile z cooldownem i uaktywniane przed zdażenia typu dodge.
wyklucza to całkowicie tankowanie 1 lub 2 przyciskami bossa.
pomine fakt że boss czesto się urywa i trzeba go odzyskać.
pozdrawiam